Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nou geslapen, een powernap weer avn 10 minuutjes maar nu ligt ze wel sinds 17,30 te slapen.

gelukkig dat je verbetering voelt door de acu maar het klinkt inderdaad als een whiplash, en dat door zo´n lullige verstapping van je paard, kan het arm dier ook niets aan doen maar dat zoeiets "onschuldigs" zulke gevolgen kan hebben he, Beterschap!

Geplaatst

Guusje super! Gefeliciteerd!

Hier ook een knullige blessure. Dacht vanochtend even snel staand mn laarzen aan te trekken en toen schoot het weer in mijn rug. Na dag op kantoorstoel is dat helaas niet echt opgeknapt dus nu plat en duimen dat het morgen bet is. Rotrug ook, zucht.

Esther hoe is het met je?

Tool fijn dat je vriend weer aan de slag kan!

Caro gelukkig alles weer goed, kan me voorstellen dat de schrik erin zit nav het verhaal van Melis. Maar dat is gelijk dan toch het nadeel van dit forum, alles wat mis kan gaan kom hier wel eens voorbij en dat is niet altijd goed voor je gemoedsrust.

san, wanneer moet jij nu weer aan de slag?

Meisies, ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

Geplaatst

he he, hele dag niet op forum gekund! Begreep van syl dat zij er al wel weer eerder op kon. Vaag.

Maar reageer later (morgen) uitgebreid...zit the voices te kijken!

tot morgen!

Geplaatst

kalimera,

san, succes met werken vandaag!!! hoop dat de dag omvliegt en je snel weer naar je schatjes kan gaan! binnenkort de sleutel van de woning, leuk zeg!! dan kunnen jullie al langzaam gaan beginnen met verhuizen, inpakken, inrichten, knutselen, leuk leuk!

Babeth, lieve foto van Imke. Fijn dat jullie zo'n leuke middag hebben gehad met het wandelen en de dogs.

Kaartje, gelukkig gaat het ietsje beter met je nek. en gelukkig dat je paard ook verder niets heeft!

Henne, jij ook al geblesseerd, balen zeg dat je nu weer last hebt van je rug. Beterschap!

guusje, iedere dag ga je steeds meer vertrouwen krijgen en al helemaal als jullie 19 december een mooi kloppend hartje horen/zien, mss wel twee!!!

Caro, fijn dat het goed is gegaan bij de echo en dat je waardes goed in de gaten worden gehouden! begrijpelijk dat je dochtertje het er moeilijk mee heeft als je vriend gaat werken. Hoe is het met de verbouwing???

fren, 3d echo vandaag? veel succes/plezier!

Syl, hoe gaat ie met jou? voel je je alweer ietsje beter?

Ruby, ben jij ook weer van je verkoudheid/griepje af? hoop dat de acuman iets voor je kan betekenen. Wanneer begin je met de lucrin?

Laika, een pittige jongen, die Jim als ik dat zo lees. vervelend dat je endo weer opspeelt. Je moet dus aan de pil.Hoop dat de pijn hierdoor verlicht wordt.

hier erg moe, net alsof mijn lichaam gezegd heeft, zo, je weet nu dat er iets mis is, ik ga me ook daarnaar gedragen en dus lekker moe zijn. pfff...kan ik zo niet gebruiken. wil ik ook niet. maarik zal eraan moeten toegeven.

ga vandaag maar wat strijken. Morgen bij mijn ouders langs en genieten van een sinterklaasgebakje. we doen het verder niet vieren, gewoon even gezellig op de koffie/thee, hihihi.

fijne zaterdag allemaal. Hier is het flink aan het regenen, je wordt er depri van.

liefs,

Tool

Geplaatst

Hoor de wind waait door de bomen, hier in huis waaite zelfs de wind... Letterlijk vannacht omdat mijn lieve vent bedacht had het raam in de logeerkamer open te doen, maar niet weer dicht. Kwam ik vanochtend pas achter na een slapeloze nacht door keiharde wind (in huis!), keelpijn en rugpijn. Heb nu dus een humeur om op te schieten en we moeten naar IKEA voor een kadootje, dus dat wordt lachen ;-) Ga rennen, we zouden over vier minuten weg, ahem...

Tot later!

Geplaatst

Nou lekker weer hoor, weer om de kerstboom te zetten en ons vrolijke kerstdorp, NOT!!!

Van donderdag heb ik nog een nasmaak, de rechtszaak is aangespannen door de curator tegen de gemeente en wij zijn 1 van de schuldeisers.

Afgelopen donderdag heeft de curator zijn zaak bepleit tegenover 3 rechters, daarna was het de buurt aan de advocaat van de gemeente. In de zaak wordt natuurlijk alles betwist, curator vindt dat er een vordering op de gemeente is en de gemeente vindt dit niet. Er staat veel op papier, wij hebben veel stukken aangeleverd maar omdat de gemeente weer op sommige dingen heeft gereageerd is dat juridisch weer problematisch. Alles moet onderbouwd worden en dan is het nog maar de vraag of deze 3 rechters dit ook vinden.

Nadat de advocaat van de gemeente aan de buurt was werden wij meteen als bedrijf door het slijk gehaald. Er werd een uitdrukking bijgehaald waarbij wordt gezegd dat wij ook niet zuiver op de graat zijn en precies wisten wat de positie was van de gemeente, bla bla..... Wel typisch dat wij als eerste werden behandeld, ze vinden ons vervelend in de zin dat we best veel informatie en stukken hebben en dat wij veel aangeleverd hebben aan de curator, daarbij zijn wij de partij die persoonlijk door de toenmalige wethouder zijn uitgenodigd.

Gisteren stond er een stuk in het AD waarbij de woorden van de advocaat nogmaals herhaald werden met onze bedrijfsnaam erbij.

We hebben al overlegd gehad met "onze" mensen ;-) en maandag met de curator om misschien toch ons verhaal naar de media te doen. Aangezien de zaak nu onder de rechters ligt is het wel de vraag of dit nu handig is.

Blijft bizar dat we nu in deze positie zitten en ondanks dat we wisten dat het pittig zou zijn had ik niet gedacht dat de nadruk zoveel op ons zou liggen. Liegen is blijkbaar het motto van de hele gemeente.

18 januari is de uitspraak, met een uitloop van 2 wk, dan wordt bekend of de zaak van de curator ontvankelijk verklaard wordt en als dat gebeurt op welke punten. Kan ook zijn de rechters in ons nadeel beslissen en dan is het over en uit voor ons. Wij kunnen dan financieel niets meer terughalen en moeten we proberen het financiële gat op eigen krachten verder te dichten, waar we dit jaar al mee bezig waren. Betekend dat het hele magere jaren worden met een onzekere toekomst.

Geplaatst

Syl wat ongelooflijk klote zeg. Sterke met alles!! Wel weer wat afgevallen toch?? Dat is dan weer positief.

Henne weer in je rug. Au, beterschap ermee.

Tool beetje geschrokken van de uitslag? Nou hopelijk kunnen ze jullie nu goed helpen met deze gegevens en na de bloedonderzoeken straks. Dat het dan maar eens jullie beurt mag zijn.

Ik vandaag idd weer werken. Dienst van 15 tot 21 uur. Heb er gewoon buikpijn van. Niet om wat ik thuis achterlaat, dat zit wel goed met die 2, maar meer om hoe ik nu ga reageren op situaties die ontstaan met/rondom cliënten. Achteraf zal het vast allemaal wel meevallen, maar voor nu pfffff.............

Hier ook lekker veel wind en regen. Nu zijn de 2 boompjes ten minste bladloos in de achtertuin. Als het dan wat minder hard waait van de week de tuin eens aanvegen. Laten we dat ook weer netjes achter als we hier weg gaan!!

Geplaatst

Syl wat een verhaal en gedoe, sterkte!

Henne, shit van je rug. Hang in there girl!

Hier de hele week meer jeuk en ook echt flink last van exceem gekregen. Net toch maar eens bij dr. Pfeiffer gepeild. Hij adviseert weer te starten met Prednisolon!

Zijn antwoord geeft niet aan waarom precies, maar van de week ook zelf gedacht "kon ik maar weer starten" zoals ik mij voel. Wil nu wel graag snappen waarom en dan maar hopen dat een week zonder geen schade heeft gedaan. Pfff, mijn man denkt van niet. Ik weet ook dat ukkepuk super sterk is. Dat voel ik door zijn/haar duideljke aanwezigheid ofzo. Misschien dat mama daarom wel jeuk krijgt. :)

Vandaag 13 weken! xxx

Geplaatst

Syl, waqt een enorme toestanden zeg! Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Sterkte meis!

Henne, hoe is het met je rug?

San, succes met werken.

Geplaatst

Syl, jeetje, wat een verhaal. Lijkt erop alsof jullie de bad guys zijn, maar eigenlijk is het de gemeente toch? veel sterkte. Hoop en duim en laat kaarsjes branden dat de uitslag niet in jullie nadeel zal zijn.

Idd lastig en moeilijk om te beslissen wat nu juist is in deze situatie, wel of niet openbaar gaan met jullie verhaal. Hoe reageerden 'jullie mensen'? Nogmaals veel sterkte en wijsheid!!!

Enne, goed dat je toch weer bent afgevallen. Zal mss ook wel een deel door de stress komen, maar eraf is eraf.

Testr, dr. P. zal wel een goeie reden hebben om je toch weer te laten starten met de prednisolon. Hoop dat je je hierdoor beter gaat voelen, dat de jeuk weg zal gaan en jullie ukkepuk zal het zeker allemaal goed doorstaan. Als het al schadelijk zou zijn, dan had dr. p het niet voorgesteld om toch weer te starten. Dat weekje zal wel goed komen!!

Henne, niet zo leuk van J om het raam open te laten staan. Jij nu slecht geslapen en keelpijn. mep m maar even op zijn achterwerk, hihihi.

Hoop dat jullie geslaagd zijn bij de ikea.

liefs,

Tool

Geplaatst

Syl wat een rottoestand. Ik heb zelf ooit in een rechtzaak gezeten waarbij het om mij persoonlijk ging en het is inderdaad zo ontzettend intens als mensen dan dingen over je (jouw bedrijf) gaan zeggen die pertinent niet waar zijn en waar je je niet eens echt voor kunt verdedigen. Want je bent je aan het verdedigen voor iets wat je niet gedaan hebt of niet bent. En het is puur woord tegen woord, dus dan komt het helemaal hard aan als een rechter dan de woorden van een ander zou geloven. Ik kreeg er letterlijk buikpijn van en werd ook heel paranoide omdat je mensen blijkbaar echt niet kunt vertrouwen. Gelukkig kreeg ik in essentie gelijk, uiteindelijk verloor ik omdat de procedures wel goed waren uitgevoerd. Dat was helemaal debiel natuurlijk maar oke. Wat ik gewoon wil zeggen: dit vreet aan je, letterlijk en figuurlijk. Dus ik hoop echt dat jullie de feestdagen een beetje doorkomen en vooral dat er de 18e januari positief beslist wordt. En of je wel of niet naar de media moet gaan....ik zou het nu laten, want je wint het toch niet op die manier. Als het uiteindelijk in jullie voordeel wordt beslist zou ik naar het AD stappen om een rectificatie :-) een mooi groot stuk over jullie bedrijf.

Miki oie, dat is wel weer even spannend zeg. Toch weer aan de prednisolon. Een geval van better safe than sorry? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar de bloedwaardes waren perfect toen je stopte, dus het zal wel meevallen. Je hebt zelf denk ik op tijd aan de bel getrokken. Nu is het dan toch wel balen dat het ziekenhuis niet achter die prednisolon staat, dan kon je gewoon gelijk om een extra echo vragen. Maar heb vertrouwen in jullie kleine uk meis!

IKEA is gelukt. Hoefde alleen een pannetje voor mn moeder te halen haha. Dus stonden in een kwartier weer buiten. Het was wel al giga druk terwijl we er tien minuten na openingstijd al waren! Daarna bij Oriental (hele grote toko) lekker ingeslagen. En nu ga ik liggend op de bank gedichten maken voor Sint volgende week.

Rubster hoe is het met jouw keelpijn inmiddels?

San heeeeel veel succes met werken straks. Moet je gelijk weer vol aan de bak dan? Dat lijkt me idd wel spannend. Ik zou denk ik na vier maanden niet eens meer weten hoe de pc aan moet LOL.

Geplaatst

Zo hé hé...

Wat een gedoe gisteren op het forum zeg! Ik kon er de hele dag niet op, vaag hoor. Syl zei dat ze er gisteravond al wel op kon. Of het aan mijn comp. lag?

Maar in elk geval...ben er weer.

Henne jij gaat lekker taai taai bakken las ik? creabea hoor! Doe het je niet na. Snertnacht achter de rug maar is je humeur weer wat beter? Lees dat je mooie stappen maakt bij de haptonoom. Knap!

San succes met werken! En ik weet zeker, heel zeker, dat jij er vanavond gewoon weer staat hoor en dat je het kan!

Miki spannend zeg bij jou. Dikke knuffel! Het blijft zenuwslopend of niet?

En guusje een prachtige hcg waarde! Gefeliciteerd meis! Op naar de eerste echo!

Syl heftig om te lezen wat zo'n rechtszaak met je doet. En jullie zijn er dus nog lang niet! Moeilijk hoor dat je weet dat de uitslag uiteindelijk alle kanten op kan terwijl je weet dat jullie in je recht staan.

Tool...meid wat een ontwikkelingen bij jou! Wat doet dit met je? Best heftig om te horen dat er toch iets niet in orde lijkt te zijn waardoor je je uiteindelijk af gaat vragen of dit de reden is geweest dat het tnt nog niet goed is gegaan?

De rest ben ik kwijt, sorry meiden! Dublin de laatste loodjes begreep ik? succes!!!

Ben zelf echt belabberd geweest twee dagen. Gisteren niet meer misselijk en diarree, alleen geen energie. Moe van alleen al traplopen zeg maar. Vandaag nog een dagje rustig aan en dan morgen een late dienst. Ik heb ook een gesprek aangevraagd met mijn leidinggevende over mijn verzuim. Wil e.e.a. toch eens gaan bespreken zonder direct met de oplossing van een kleiner contract aan te komen. Dank voor de tips dames! Er is me wel door beide leidinggevenden een paar keer op het hart gedrukt afgelopen week dat ik moet stoppen met me zo druk te maken hierom. Fijn om te weten maar dan nog voelt het niet goed dat ik me zo vaak ziek meldt.

Ga nu met gerard een paar kleinigheidjes kopen voor de kinderen van mijn zusje. Uiteindelijk besloten om maandag met ze te gaan gourmetten. er kwamen leuke ideeen voorbij hier maar alle vrienden vieren sinterklaas in familiekring.

Donderdag krijgen we trouwens de eerste kijkers. Ben er blij mee. De makelaar had meer reacties verwacht. Het viel hem tegen. Spannend hoor. Afgelopen week verschillende gesprekken her en der gehad wb financien (ook omdat we ons huis met verlies gaan verkopen) maar dat lijkt allemaal wel goed te zitten. Nu uitkijken dat ik me niet helemaal verspik op dit huis...kan is natuurlijk heeeeeel groot dat we ons huis niet kwijt gaan raken.

Meiden fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Even snel, Henne: locale gyn weet van prednisolon en snapt maar al te goed. Risico is echt minimaal met dit gebruik. En als zonder mogelijk wel risico betekent, is de keus snel gemaakt. Misschien maandag vragen om extra echo, maar te veel stress en zorgen ook niet goed. Ik vertrouw op Ukkepuk!

Geplaatst

Zelf afwegen wat je de minste stress oplevert Miki! Wel in dat je gyn het weet en snapt. Dat scheel een slok op een borrel :-)

Mijn taai deeg staat in de koelkast, is niet erg crea bea hoor Esther. Heel simpel recept en ik maak geen mooie poppetjes ofzo. Deeg gaat in een plak op de bakplaat en dan snij ik er later brokken van. Smaakt het niet minder om ;-)

Geplaatst

he Es, gelukkig dat je je weer iets beter voelt, alleen dan nog geen energie. die komt wel!!! en donderdag de eerste kijkers, spannend meid!!! Ik zag de foto's en zag op een van de foto's de dozen/kistjes staan met alle spullen van de behandelingen erin. moest gelijk aan de pilot denken en dat je toen zei ddat je het nog niet kon weg doen. begrijpelijk overigens. Ik heb ook nog alle spuitjes staan die ik bij de eerste ivf heb gebruikt, hihi.

en wat de kijkers betreft, er hoeft er maar een tussen te zitten die jullie huis gewoon helemaal het einde vindt en het graag wil kopen! er is ook een kans dat jullie het huis wel kwijt raken! stay positive!!! als het zo moet zijn (en volgens mij moet het zo zijn) dan komt het goed.

en tja, wat doet dit nieuws met mij, die uitslagen. Zoals ik al eerder zei, toen ik de uitslag doorkreeg toen we naar DD aan het rijden waren, was ongeloof, verbazing, stomgeslagen. Wist ook eventjes niets te zeggen en was echt helemaal 'flabbergasted'. Er ging vanalles door me heen, wilde huilen, had een dikke brok in mijn keel, kon het gewoon niet geloven. Wat als dit idd de oorzaak zou zijn? Het klinkt in elk geval wel logisch dat het hierdoor mis zou kunnen zijn gegaan, zowel bij de eerste zwangerschap en de miskraam als ook de mislukte innestelingen. en ook waarom we tussendoor niet spontaan zwanger zijn geworden.

Volgende week hoop ik meer te weten over hoe we nu verder moeten.

Geplaatst

Yep, taai taai s lekker. Ben beetje aan het uitproberen hoe ik tarwemeel beste kan vervangen. Had n een mix van spelt, Rogge en rijstmeel. Het is wat aan de droge/brokkelige kant, dus volgende keer denk ik het rijstmeel eruit. Maar de smaak is goed :-)

Ga nu kleefrijst maken en dimsums stomen.

Geplaatst

smakelijk!!! wij hebben al gegeten: chicken tonight. Vriend is nu naar zijn moeder toe, tot 22 uur.

ga mijn baas eens mailen dat ik vanaf volgende week weer taxi-chauffeurtje ga spelen voor mijn verloofde ivm zijn nieuwe baan. hihihi.

fijne avond allemaal en tot later!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Maar geeft het je juist hoop of maakt de gedachte van...... "wat als" je juist boos tool? Het is wel bijzonder in dit topic! Er zitten verschillende speurneuzen zeg! Ik las dat stukje van Henne in dat topic van alan beer... wat zal die het gaaf vinden (die alan beer dan hé!) als hij dat soort dingen zou lezen! Er zijn er denk ik maar weinigen (in mijn beleving) die het zo kunnen formuleren en toepassen op de een of andere manier. Of in elk geval er al zo diep in gedoken zijn dat ze lab uitslagen kunnen 'vertalen' naar de praktijk.

henne in mijn ogen is taai taai maken best een prestatie hoor! Ik bak nóóit dus in mijn beleving zal het al gauw crea bea zijn :)

Maar wat is dimsums?

Sandra w.s. druk aan het werk nu. Ben benieuwd hoe je avondje is verlopen san!

Goed trouwens Tool dat je vriend weer onder de pannen is wat werk betreft! Ook al zou het dan tijdelijk zijn, hij heeft in elk geval iets toch?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden