Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ach lieve Syl toch, het zit ook echt helemaal niet mee. Kayla niet goed, anderen die jullie bedrijfje proberen kapot te maken, zelf ook niet lekker in je vel en niemand die je kerstboom en -dorpje kan zien.

Meissie, ik weet ook niet goed hoe ik het beter voor je kan maken, behalve er voor je zijn en je een dikke virtuele knuffel te geven. Als ik dichter in de buurt zou wonen, was ik al een paar keer binnengewipt bij jullie!

Doe het rustig aan, neem de tijd en we zien je wel weer verschijnen wanneer je eraan toe bent en je weer ietsje heppie voelt.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Syl, even speciaal voor jou een dikke knuffel! We hebben hier genoeg kaarsjes branden, waarvan er in ieder geval een voor jou! Ik sluit mij volledig aan bij het advies van Fren.

Oook hier is deze periode ontzettend dubbel. Denk dat voor iedereen de feestdagen een vorm van gemis opleveren. Gisteren weer controle gehad en alles prima, maar gisteren was ook de dag dat wij vorig jaar te horen kregen dat het met onze eerste kleine mis was. Deze dagen waren vorig jaar zo intens, missed abortion/12,5 jaar samen/curettage dat het heel apart is om nu in de komende dagen te gaan bevallen. Aangezien ik zal worden ingeleid hebben wij besloten dit morgen te laten plaatsvinden, i.p.v. over het weekend te tillen. Zodat we niet in de buurt komen van de datum van curettage.

Ik heb geen Iphone, smartphone met internet of ander draagbare computerapparatuur, dus zal ook niet eerder een update geven dan dat ik thuis zal zijn. Aangezien een keizersnede altijd tot de mogelijkheden behoort en je verblijf in het ziekenhuis dan langer zal zijn, kan het langer duren voor een berichtje.

@ Iedereen, geniet op jullie eigen manier van deze periode. Als genieten even niet mogelijk is door verdriet, gemis of gewoon zware frustraties dan hoop ik dat jullie voldoende steun in je partner/familie/vrienden of de mensen hier vinden!

Geplaatst

Syl, het meeste is al gezegd. Weet niet goed welke woorden daar aan toe te voegen. Ik hoop dat je de raad van henne opvolgt en iemand zoekt om jou te helpen want het is zo veel dat je op je bord krijgt. Stomme mensen ook. Heel veel liefs uit het noorden.

Dublin, spannend. Heel veel succes en geniet geniet geniet (klinkt raar misschien maar ondanks dat mijn bevallingen niet echt leuk verliepen zijn het magische momenten). Ik hoop dat de inleiding werkt, of nog beter dat hollands welvaren besluit vandaag zelf te komen!

Geplaatst

Hi meiden,

Voordeel van een nieuw systeem: als het plat ligt heb je tijd voor privé dingen:-)

@Syl, wat een enorme k.. tijd is dit voor jullie. Het is simpel weg te veel om positief te kunnen blijven. Eén ding alleen kost al genoeg energie, laat staan dat het voor jullie nu allemaal samen komt. Ik kan weinig voor je betekenen maar ik wil je wel een digi knuffel sturen! Sterkte met alles en zorg goed voor jezelf.

@Ursula, mijn zus woont zo'n 45 min van Oslo in Drammen. Goed te bereiken vanaf de luchthaven dus vandaar dat we ook voor een kort weekend overhoppen! Het is fijn om deze verjaardag weer eens samen te kunnen vieren, zeker nu het zo'n markant getal is. Waar woon jij ergens? Wellicht noordelijker omdat je schreef dat het al erg koud was, dat heb ik nog niet terug gehoord van zuslief;-)

@Dublin, spannende dag vandaag! Zet h'm op en geniet van die eerste bijzondere momenten samen.

@Fren, hoe gaat het nu met jou? Vorige week had je toch wat bloedverlies? Nu gestopt?? Vast wel want op deze pagina lees ik er niets meer over. Doe in elk geval rustig aan en laat je niet gek maken door je baas.

@Tool, huis al aan het versieren? Ik vind het altijd een beetje dubbel. A.s. maandag gaan wij een boom halen en hoewel ik het ook wel weer gezellig vind, is het ook weer zo dubbel. Pfff en dan vind ik mezelf altijd zo mutsen. Maak er in elk geval wat moois van en geniet er daarna van!

@Babeth, hoe gaat het met jou?? Al even niet gezien volgens mij?

@All, systeem werkt weer. Jammer!!! Nu dus snel verder want ik wil vandaag gewoon eens een keer op tijd naar huis. Voor iedereen een knuffel en voor degene die het gewoon moeilijk hebben deze dagen een extra dikke. Niet gemakkelijk allemaal als dingen continue zo anders lopen dan "normaal" en het leven soms een andere wending neemt dan gedacht c.q. verwacht!!!

Liefs,

Geplaatst

Lieve, lieve syl. Wat een verdriet klinkt er door jouw woorden heen. Wat kan het leven soms bikkelhard zijn en de wereld koud hé! Wat kan het gevoel van verdriet en onrecht enorm zijn en wat kun je verlangen naar wat licht maar is alles donker om je heen. Soms kan het leven al het licht uit je wegnemen en leef je het gewoon omdat het geleefd moet worden.

Wat gun ik je wat rust en stabiliteit in jullie leven. Het is al zo lang knokken bij jullie. Ik wilde zo graag dat we het anders konden maken voor jullie, voor zovelen onder ons. Maar dat gaat niet. Ik hoop wel echt dat jij mensen, of iemand, om je heen hebt waarbij je af en toe eens flink uit kunt huilen en razen, op de een of andere manier energie op kunt doen om weer verder te kunnen. Want alles in je uppie dragen kan geen mens syl, ook jij niet.

Van mij een hele dikke knuffel, sterkte en ik bid voor je.

Dublin succes meid! Sterkte en geniet ervan!

Geplaatst

Dublin, spannend meid!!! hoop dat alles goed gaat en dat jullie gelders welvaren binnenkort in je warme en liefdevolle armen mag liggen.

Knuffel voor Syl nog eens!

Geplaatst

Dublin wat spannend! Heel veel succes en we wachten in spanning af :-)

Ik heb vandaag gelunched met een oud-collega en daarna ook ff op mn oude kantoor geweest. Wel erg leuk om veel mensen weer terug te zien maar ook confronterend. Ik werkte daar toen we de mmm in gingen en inmiddels is bij mij alles nog hetzelfde maar zijn sommigen daar al voor de tweede keer zwanger. Bizar. Gelukkig staat dat allemaal net ver genoeg van me om er niet veel last van te hebben. Het maakt toch echt wel uit om wie het gaat en hoe het gaat en hoe het je verteld wordt....

Geplaatst

Waarmee ik maar wil zeggen, als je het niet in huis haalt, heb je erook geen last van en is het niet zo beladen dus hup: flikker die boom de deur uit. Out with the old, in with the new :-)

Geplaatst

Wat een rust hier!

Syl, een hele dikke knuffel voor jou. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik hoop zo dat er snel betere tijden voor jullie gaan komen.

Geplaatst

Oh ja, ik ga vrijdag met 3 vriendinnen naar Londen. Alleen gaan we met de boot!!! En het waait zo hard!!! Ik sch**t nu al in mijn broek. We vertrekken vrijdag avond, komen zaterdag ochtend in Engeland aan, dan met de trein naar Londen, shoppen ect ect ect, sávonds weer voor 21 uur op de boot zijn, terug varen en dan zondag ochtend thuis. Pfffffff

Ik heb er enorm veel zin in, alleen die boottocht niet zo. Ben ook bang dat ik zeeziek ga worden. Mijn maag is al niet meer zo stabiel de laatste tijd! Laten we hopen dat het erg gaat mevallen.

Geplaatst

Syl, denk dat met iemand praten waarschijnlijk wel verstandig is. Jullie hebben zoveel op jullie bordje gehad dit jaar. Hoop dat Kayla nog even meegaat.

Dublin, heel veel succes! Nog even en dan is hij/zij er. Spannend!

Heb zelf geen moeite met kerst. Juist in het nieuwe jaar besef ik altijd dat er weer een jaar voorbij is. Is januari is het al weer vijf jaar gelegen dat ik stopte met de pil.

Geplaatst

Guusje, leuk met vriendinnen op stap. Alleen jammer van die boot :-) Goede combi met zwangerschap haha. Hoop dat het weer een beetje mee gaat vallen.

Geplaatst

Nou meiden, moeder natuur heeft me een kadootje gegeven. Ben ongesteld. En weer megabuikpijn. Baal er zo van. Dus maar weer een pil ingenomen. Leuk oo mjjn verjaardag. Straks gebak halen en werken.

Dikke knuffel speciaal voor syl.

Geplaatst

Getver Ruby daar zit je niet op te wachten op je verjaardag. Maar toch: gefeliciteerd meis, hoop dat het een fijne dag wordt. Ga je het 't weekend nog verder vieren?

Guusje tip: vraag bij de apotheek even om iets tegen zeeziekte dat mag met zwangerschap. Ik gebruik zelf altijd suprimal, maar die mag je niet als je zwanger bent. Of alleen in overleg ofzo... En eenmaal op de boot ben je te laat, wat ze daar hebben zijn paardemiddelen die waarschijnlijk zeker niet mogen :-)) Better safe than sorry zou ik zeggen. Maar ik ben dan ook altijd luchtziek, zeeziek in alle varianten.

Zie hier uit het raam een prachtige blauw/roze/grijze zonsopganglucht :-) Mooi. Nu snel verder. Eerst psych, dan sporten dan misschien kapper en vanmiddag ook nog surprises maken. Hoezo vrije dag???

Syl meisie, voor jou ook nog weer een dikke knuffel. En voor Tool. En voor Sen. En voor iedereen natuurlijk.

Geplaatst

Hoi Meiden,

De pil doet goed zijn werk na 5 uur nog geen buikpijn terug.

Ik ben vandaag jarig, maar door de drukke dingen die we doen op donderdag gaan we op vrijdag eten met familie.

Vandaag ook maar de lucrininjectie zetten. Zo geen zin in!!! Maar geen keus.

IEdereen een dikke knuffel.

Geplaatst

Ruby gefeliciteerd met je verjaardag, maak er dan morgen maar een leuke dag van.

Syl extra knuffel voor jou.....

Henne weer druk, maar in ieder geval geen werk!!

Wij hebben geen boom dit jaar. Geen zin in en hebben het druk genoeg. Wij vieren het volgend jaar gewoon extra gezellig. heb wel een mooi kerststuk op tafel en wat kaarsjes. Maken het ook gezellig nietwaar?

Verder heb ik weinig te melden. Het plannen hier in huis gaat moeizaam met het werken erbij en Ruben eet vrij slecht dus stress bij mama, maar er geen strijd van maken. Hopelijk is die fase snel voorbij. Mijn tante ligt op sterven (longkanker, zei verliest de strijd en mijn moeder knapt er net van op) dus het 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders volgende week staat ook op de tocht. Leve de decembermaand.....

Voor de liefhebbers Ruben staat in de krant, de uitreiking van het boekkoffertje. Wij waren de eerste in Terneuzen die het in ontvangst namen.

http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-vlaanderen/10028791/Boekjes-voor-babys-Terneuzen-om-lezen-te-bevorderen.ece

Verder heb ik weinig te melden, mijn hoofd loopt over van vanalles.

Geplaatst

Ruby gefeliciteerd en ondanks al die stomme bijzaken veel plezier ook morgen.

Guusje jij ook veel plezier, ik heb van die bandjes met een bolletje wat op je polsen drukt, zit heel strak maar het werkte wel tegen zeeziekte bij mij.

Heb ze laatst nog bij een drogist of apotheek gezien.

Esther succes met je kijkers vandaag.

Kan het toch niet nalaten om te reageren, vind jullie reacties en wijze woorden wel super lief, daardoor voel ik me al een stuk beter :-)

Gisteravond weer gesport, ben ook overtijd en heb dan ook hoop hoe stom het ook is. Zal wel vocht vasthouden want de weegschaal bleef hangen op het gewicht van vorige week.

Nu richting Utrecht voor een productie en zaterdag weer terug.

Bedankt allemaal en een dikke knuffel voor jullie!

Geplaatst

He Ruby, van harte meid, wel een rot 'verjaardagscadeautje', maar positief dat de pil helpt tegen de pijn!

Henne, ik zag de lucht ook net vanauit de auto, prachtig, soort roze schapenwolkjes. Drukke dag vandaag voor je, doe je rustig aan?

San, wat een leuke foto van jullie samen, ik juich als uitgever boekenkoffertjes natuurlijk hartelijk toe! Kan me voorstellen dat je nu even geen zin hebt in uitbundige kerstversieringen, je zit immers toch in een tussenhuis. Hoop dat Ruben snel weer zn eetlust terugkrijgt. En succes met de hefitige familiedingen!

Ceeke, heel veel plezier in Noorwegen! Ik zou er ook graag even tussenuit, maar dat wordt m niet meer.

Eerder naar huis gaan lukt gelukkig goed. Was gister zo moe dat ik in slaap gevallen ben om 5 uur met als gevolg dat ik natuurlijk 's avonds absoluut niet kon slapen! Lag er om half 10 in en heb het half 1 zien worden. Alle trucs uit de kast gehaald, maar niks hielp. Grrr!

Morgen lekker vrij! Oh, en vandaag al weer 30 weken... wat gaat het snel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden