Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Syl geukkig klink je weer iets vrolijker. Veel plezier bij je mams, laat je maar lekker even verwennen.

San, ook succes vandaag. Flinke bak hoor een Ford Mondeo. Hebben wij ook nog een tijdje in gereden. Reed toen zelf in een Smart, die kon bijna letterlijk in de achterbak van de Ford :-D

Wij gaan zo ook richting ouders. Lekker nog Sint vieren. Heb er zin in!

Hoe zou het met Dublin zijn....??? We nemen de iPad mee, dus ik zal stiekem nog wel even inloggen vanmiddag voor nieuws.

Fijne dag allemaal!!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gelukkig Syl, je bent er weer!

San, hoop dat de auto wat is! Moeten wij ook nog doen, pfff...

Henne veel plezier!

Hier nog steeds niet aangekleed, luie ochtend... Wel al mijn rekeningen betaald, waaronder autoverzekering, oeps, hakt er weer lekker in... Man aan het werk, dochter beneden kerstversieringen aan het maken. Ga zo maar eens douchen, boodschappen en misschien kerstboom kopen. Gisteren geprobeerd manlief over te halen maar hij had er geen zin in... Zucht, hij geeft er niks om. Dus vandaag mooie gelegenheid, moet ik maar iemand van de winkel vragen 'm in de auto te leggen. Eerst nog even in de tuin kijken hoe de staat van die van vorig jaar is. Ik heb eens 3 jaar achter elkaar dezelfde boom gebruikt, ding leek onverwoestbaar!

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

he chicas,

ben ook gebroken. Vanochtend al een basix les gehad, een soort circuittraining, maar dan net iets anders. Heavy zeg, heb weer last van mijn rug.niet echt bevorderlijk voor straks als we door de grotten slenteren,. Hoop wel dat ik mijn setje kerstmannen compleet kan krijgen, hihihi.

Ga dadelijk na het douchen en eten beginnen met versieren. Morgen kerstboom kopen.

Fren, ik zou het ook niet doen hoor, ook al is je baas nog zo aardig. Wellicht kun je vanuit thuis wat voorbereidingen treffen, maar erheen gaan?? nee, zou ik niet doen.

Henne, wat lief en leuk dat je het voorwerk voor caro doet. Komt toch weer je binnenhuisarchitectuur naar boven,hihihi. Goed dat je het met je collega hebt doorgesproken end dat jullie je plan trekken! Nu lekker genieten van je weekend!!!

San, nieuwe auto kijken, veel plezier en succes!!

Dublin had geen internet toch? Hoop dat het niet meer al te lang zal duren. Zal straks nog eens inloggen.

Syl, gelukkig je humeur iets beter. houden zo !!! Lekker weer terug naar huis en naar je mams, gefeliciteerd alvast!

Ga me nu douchen, want ik stink.

liefs,

Tool

Geplaatst

hee meisjes!

Wat fijn te lezen dat je iets vrolijker bent syl! Hard gewerkt, en nu lekker even welverdiende rust. Mmmmmm, worstenbroodjes, das lekker. Eigenlijk toch eens een recept zoeken om ze zelf te maken.

Henne aan de sinterklaas: gezellig! Wij kregen nog als cadeautje voor sinterklaas oa het tijdschrift Sint opgestuurd, echt wel grapopig, vooral als je in het buitenland zit en al die typisch nederlandse dingen leest.

Sandra: naar nieuwe auto kijken: stoer hoor. lekker zo'n ruime bak! Hoe is het met je schattige mannetje?

Miki: hoe gaatie vandaag?

Tool: welke kerstmannen wil jij bij elkaar krijgen???? Ik zeg: foto!

Caroline: voordeel van zo'n dikke buik, die boom wordt nog zonder te vragen bij je in de auto gelegd :-)

Hier echt een ontzettend brakke nacht gehad, meer niet geslapen dan wel. Was dan ook een beetje aan het mutsen. Ar was uit eten en kroeg in met collega's en leverancier ivm kerst en vanochtend moesten we vroeg weg voor borstvoedingscursus (8.30). Normaal maakt het me echt helemaal niet uit hoe laat hij thuis komt of in welke staat (:-)), maar nu lag ik echt soort van te waken... Afijn, tegen een uur of vier maar eens gebeld, hoorde natuurlijk allemaal gegein van collega's op de achtergrond dat ik belde, haha. tegen half vijf was hij thuis. Voelde me echt beetje mutserig. Hij had zich nog braaf gedragen ook, was niet eens aangeschoten en vanchtend zat hij zeer aandachtig in de cursus. Nu ligt hij te ronken, denk dat ik er maar eens naast ga kruipen.

Nou, tot zover mijn nachtelijke avonturen, geniet allemaal van jullie weekend!

x

Geplaatst

Ivfsh, mijn man ook al laat thuis. Wel met flinke borrel op, maar had ik al verwacht. Hij is op de bank gecrashd (nog steeds :-)). Vind ie fijn en lag ik vannacht niet in zijn alcohol adem. :) Maar onrustig is het wel, ook als je niet vroeg op moet. Ik blijf ook veel wakker en kijk dan op "volg je man" Lattitude. Echt een aanrader! Doordeweeks zie ik hem dichterbij komen en weet dan precies wanneer de piepers aan kunnen!

En je bent geen muts hoor als je belt, maar snap wel dat je je zo voelt.

Was de cursus leerzaam? Ik moet er ook maar eens een zooi gaan volgen, ik heb echt 0 verstand van babies. Heel hard vermeden al die tijd :-)

Geplaatst

Hee miki, was super interessant. We willen echt goed voorbereid zijn, omdat je hier geen kraamzorg hebt. Dit was echt goede info. Verder kan je echt yoga aanraden. Heel fijn: combi van lichaam fit houden en lichaam leren te ontspannen als voorbereiding op bevalling.

Ik lig inmiddels in bed, ga een uurtje slapen. Gaan straks de stad in met wat mensen en wil het wel even vol kunnen houden.

Geplaatst

Ja ja, de boom werd in de auto gelegd, geen probleem, maar thuis had ik alleen een klein meisje om te helpen... Dat heeft ze dan ook dapper gedaan. Het is een boom met kluit, dus in een emmer en aarde en stenen erbij geschept, daarna stofzuigen en dweilen en de boodschappen opruimen, keuken beetje poetsen, pfff... nu wel kapot. En ik ga ook nog koken zo want man heeft de hele dag gewerkt. Versieren van de boom doen we (onder protest van dochterlief) morgen, kan ik niet meer opbrengen...

Geplaatst

Haha klinkt bekend Caro! Ik was al om 9 uur op kerstbomen jacht... Vin heeft m alleen naar boven gebracht, versieren en opruimen was ook mijn pakkie An. Maar met de radio keihard op kerstliedjes vind ik t altijd erg leuk :-) ook nog kerststukken gemaakt, maar lang niet zo uitgepakt als andere jaren... Hij moet ook weer opgeruimd worden en dan ben ik 34 weken...

Geplaatst

Avondje met gerard op de bank gezeten. we hebben elkaar deze week al met al twee uur gezien deze week. hij late diensten en ik nachtdiensten. nu naar bed. hopen dat ik slaap. is altijd drama eerste nacht na nachtdiensten.

Eelttusten allemaal. fijn weekend

Geplaatst

Lijkt wel of de fut er bij sommige uit is of we steken elkaar aan. Blijf hetzelf moeilijk vinden om te reageren en waarom....geen energie denk ik.

Esther wij zien elkaar ook weinig, nou ja zien elkaar relatief veel maar altijd met andere erbij. J is zelfs te moe voor seks, alarmbellen!!! Donderdag wel samen gegeten en natuurlijk gezellig geslapen in onze hotel kribbe van 120cm. Schept een band :-)

Wel jammer dat ik in mijn slaap nog met kerstbomen bezig ben en Kayla wilde naar buiten, last van darmpjes.

Nieuwe poging om te slapen.

Geplaatst

Syl post midden in de nacht. Had ik ook kunnen doen, merel hield me wakker vannacht. Fijn dat je je iets beter voelt maar het is nog geen walhalla zo te lezen. Ga je proberen hulp (in wat voor vorm dan ook?) te zoeken? Hoop dat zowel jij als J. binnenkort meer energie hebben.

EDr, pittig die nachtdiensten. Ik doe het je niet na. Hoop dat je snel in je ritme komt. Ik heb het niet allemala bijgehouden maar ben je nu bezig op de nieuwe afdeling?

Kaatje, hoe gaat het met je nek?

Caroline, vandaag kerstboom optuigen. dochterlief blij. We hebben buiten een boom versierd met lampjes, de boom komt pas later in huis. Noren zetten de boom op 'lille julaften', kleine kerstavond, de avond voor kerstavond in huis. En eten dan een dikke roompap met kaneel en boter. Ik kan nooit wachten en haal hem al eerder in huis.

Woensdag komt er weer familie, schoonmoeder, schoonbroer en zijn jongste zoontje komen op bezoek. Het zal een heel verschil voor hun zijn hoe de kinderen zich ontwikkeld hebben. Schoonbroer heeft ons lachebekje (storm is een erg vrolijk kereltje) nog nooit ontmoet.

Met mij gaat het goed ondanks dat ik slaaptekort heb. Maar daar probeer ik aan te wennen, zal de komende jaren zo zijn en daarna hebben we dat gehad. Ik train nu drie keer per week en ben streng aan het zijn met eten, geen koekjes meer snoepen of extra opscheppen. Daarmee ben ik alweer 5 kilo kwijt sinds begin november. Nog steeds veels te dik dus ik ga voorlopig door. Er wordt gezegd dat je niet moet lijnen als je borstvoeding geeft. Daarom ga ik niet opeens veel minder eten of shakes oid. Gewoon gezond eten. Nu ga ik knekkebrød maken. Ben verzot op zelfgemaakt knekkebrød, zo lekker.

Geplaatst

Jeetje, we zijn inderdaad rustig met z'n allen! Zal wel komen door de tijd van het jaar, de vele sociale verplichtingen en dergelijke.

Ursula, super zeg, 5 kilo eraf!! De manier waarop klinkt als mijn methode en is naar mijn mening de enige manier om blijvend de kilo's te verslaan! Wat fijn dat storm het zo Gied doet!

Syl, ben blij dat je weer wat meer jezelf bent. Niemand is verplicht te schrijven, maar maakte me wel war zorgen om je!

Henne hoe was de Sint? Leuke cadeaus ontvangen en je surprise in goede aarde gevallen? Ga je nu over op kerst, of ff een weekje niks?

San, kan me goed voorstellen dat g wennen is met al die verschillende petten op, mama, onregelmatig werken, een nieuw huis, tis behoorlijk wat! Hoe was de mondeo eigenlijk? Er staat er een op m'n werk voor algemeen gebruik ( om Nasr afspraken te gaan enzo) en ik

Vind het echt een heerlijke auto om in te rijden!

IVF, bij jou schiet t echt al op zeg! Ruim 35 weken! Wel heftig dat je geen kraamzorg krijgt. Hoe lossen jullie dat op? Is ar een lange periode vrij na de bevalling?

Ceeke ik las op Facebook dat hè weer onderweg naar huis bent. Heb je een fijne verjaardag gehad met je zus?

Tool, hoe is t met jou? Vind je vriend z'n nieuwe werk leuk? En hebben jullie al een trouwdatum eigenlijk?

Mik, ik ben vorige week met yoga begonnen, deed t inderdaad normaal ook al. Moet wel ff wennen aan de zw variant. Ik ben tocht best wel een strebertje en wil altijd t maximale, maar dat heb ik na vorige week wel afgeleerd... Past natuurlijk überhaupt niet bij yoga, maar goed.

Laika, Babeth, simba, gaat t goed met jullie en de kleintjes?

Es, balen dat die mensen hun huis nog niet verkocht hebben. Wat doen jullie zelf? Wachten jullie inderdaad ook op de verkoop van jullie huis met t risico dat je droomhuis verkocht is?

Hier alles prima, paar goede nachten gehad, dat scheelt alles. Gisteravond spontaan naar m'n vader geweest voor een kop koffie. Daar was ik al letterlijk maanden niet geweest omdat zij altijd het hele huis blauw paften, maar ze zijn gestopt met roken. Heel goed! Was eigenlijk geel gezellig en later geworden dan de afgelopen maanden lukte, haha. T was na twaalven voor we er erg in hadden dus lag pas tegen enen in bed.

Rustig aan vandaag. M'n moeder brengt straks de hond langs, ze moet naar een afspraak en t beest kan niet mee. Misschien wel een goed excuus voor een lekkere wandeling!

Fijne zondag meisjes!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Guus is weer thus uit het koude Engeland. Het was helemaal geweldig daar in Londen. Ik kan dit iedereen aanraden. De boot is mee gevallen, heen wel veel schommelen, maar terug gelukkig niet. Weinig gekocht, maar wel heel veel gezien. Mijn benen zijn op! ;-)

Vandaag niks doen, lekker bijkomen van het weekend.

Nog niets van Dublin he?

Geplaatst

Wat goed van je vader Fren!

En Henne, ik las eerder dat het met jouw therapie nu is afgelopen omdat ze het zo goed vond gaan. Trots op je dame!

EDR nog huiskijker nieuws???

Guusje, alweer terug en niet de boot onder gespuugd. Fijn zo :)

Hier zo een vriendin + kids te lunchen. Dat kan ik weer, sloot me daar altijd zo vanaf. Net als van al dat baby gedoe. Sta nog steeds als een aardappel in een baby winkel, weet me echt TOTAAL GEEN RAAD. Komt wel zeggen ze, maar misschien moet ik maar eens serieus op les. :)

Fijn weekend iedereen, xxx

Geplaatst

Hi meisies,

Er gebeurt natuurlijk ook niet zo heel veel op behandelvlak op het moment... En als we bezig zijn met de andere dingen in ons leven...dat is eigenlijk gewoon hel goed :-) Aan de andere kant is het bezig zijn met andere dingen ook een confrontatie met de lange tijd dat we alweer 'stil' staan. En dat vind ik zelf heel erg lastig. Kan niet voor andere spreken natuurlijk.

Sint was in ieder geval gezellig, hebben lekker gelachen. Ook leuke kadootjes gekregen o.a. en iPawn spel, dat zijn spellen waarbij de iPad het speelbord is, erg grappig. Wij hebben een hengelspel gekregen, vier 'hengeltjes', waarmee je dan op de iPad bewegende vissen moet vangen. Vooral mijn neefje van drie was er helemaal weg van, die ging compleet uit z'n dak haha.

Kerst wacht ik nog even mee. Ben ook gewend aan versieren de dag voor Kerst en vind dat eigenlijk ook wel zo leuk. Ga nu eerst nog 1,5 week in met drukke werkdagen, deadline, beoordelingsgesprek, kerstdiner, afscheid baas. Vanaf de 22e heb ik vrij en dan ga ik me op Kerst richten.

Ursela hoe maak je zelf knackebrood?? Ben ik wel benieuwd naar want met rogge moet ik dat dan ook kunnen doen :-) Weer een leuk nieuw probeersel.

Lieverds, ik kom later vandaag vast nog wel weer ff terug!

Henne

Geplaatst

jullie hebben het vrij rustig gehouden.

Caro lekker met de boom bezig met je dochter????

Fren lekker met de hond wandelingetje maken hoor, heerlijk. Beetje frisse lucht en beweging is voor iedereen goed.

Wij hebben idd de Mondeo gekocht. Hij rijdt heerlijk. Er worden nog wat lakschades weggewerkt en een deuk in de dorpel bij het achterportier. Grote beurt en APK en hij kan er weer voor 2 jaar tegen. Hij is net zo oud als onze astra dus 4 jaar, maar wel het dubbele aantal km. Het is een ex- leaseauto. We hebben het gevoel wel een goede deal te hebben met deze auto. Lekker groot en comfortabel!!

Geplaatst

Haha mik, komt vanzelf! Op een gegeven momen ga je je oriënteren op kamertjes en wagens en de bijbehorende zaken komen vanzelf. Ik heb ook nog lang niet alles en ga vooral af op diverse lijstjes dieik op internet en bij m'n kraamzorgbureau kan vinden. En daarnaast: gezond verstand. Want de baby maffia probeert je van alles en van alles te veel aan te smeren :-)

San, fijn, nieuwe auto! Wanneer krijgen jullie m?

Geplaatst

Klinkt gezellig Henne! Succes met de drukte de komende periode.

Witje, super een nieuwe auto! Snel geregend wel, lekker.

Fren, ja dat denk ik ook. Ik doorzie al dat commerciële gedoe ook, weet precies wat hun strategie en doelstellingen zijn. Daarom ook geen blije doos voor mij (= hetzelfde als een life long tekenen voor spam: nee bedankt).

Lunch gaat niet door, vriendin en kids allemaal erg verkouden. Schijnt een longontsteking te heersen, nou dan maar ff safe doen. Alternatief: zus, vriend en tiener dochter komen en erna door naar kerstmarkt! Ook gezellig :)

Geplaatst

Ursela geniet van je familiebezoek! Lijkt me heerlijk om ze een paar dagen om je heen te hebben als je ze zo weinig ziet!

Ik werk sinds de zomer op de stepdown ja, genieten hoor! Voorlopig even genoeg uitdaging. Ik heb besloten om het even zo te laten wat werk betreft, me geen nieuwe doelen op te leggen (zoals de IC opleiding). Ik wil graag dat gerard zijn studie eerst afrond en samen ergens de schouders onder zetten (b.v. dus een nieuw huis) ipv individueel dmv een studie. Samen ergens mee bezig zijn wat ons positieve energie oplevert. De afgelopen jaren hebben zo in het teken gestaan van onze kinderwens/behandelingen. Daar hebben we samen de schouders onder gezet maar het heeft ons geen positieve energie opgeleverd. En ik heb er echt behoefte aan...een 'project' van ons samen waar we samen happy van worden.

En die nachtdiensten zijn niet mijn favoriet maar het hoort erbij! Ooit zoek ik een baan waarbij ik regelmatige werktijden heb maar voor nu is dit nog prima zo.

Wb jouw slaaptekort...ik weet van mijn zussen dat het idd gaat 'wennen' maar dat het verlangen zo enorm kan zijn naar een ononderbroken nachtrust! Ik vraag me weleens af hoe mijn zussen het doen hoor, als ik jullie hoor hoe druk jullie (degenen onder ons die zijn bevallen) zijn met kinderen, werk, sociale verplichtingen etc. Al mijn zussen hebben vier of meer kinderen, mijn oudste zus zeven, en twee zussen (zoals mijn jongste zusje) werkt ook nog 20 uur per week. Misschien groeien ze erin mee? Maar het gaat ze echt goed af, ik hoor ze er eigenlijk ook nooit over, het 'hoort' erbij in hun beleving zeg maar. Het eerste kind zal ook wel de grootste verandering zijn w.s.?

Niet vervelend bedoeld hoor meiden! Vat het niet verkeerd op! Maar soms schiet het weleens door mijn hoofd heen als ik jullie perikelen lees!

Fren ik kan me nog wel herinneren dat je weleens hebt verteld over het rookgedrag bij je ouders. Wat fijn zeg dat ze gestopt zijn! EN wat heerlijk dat jij ze weer 'gewoon' kunt bezoeken!

Guusje leuk zeg, je dagje Londen! Aanrader dus? Staat ook op ons lijstje voor de volgende citytrip.

Miki ik kan me voorstellen dat alles zo nieuw is voor je en zo wennen is. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik hoop echt dat je ervan kunt genieten! Laat alles wat het aan emoties en gevoel met zich meebrengt maar gewoon gebeuren! Per slot van rekening is dit allemaal toch ook echt de eerste keer voor je! Fijne dag trouwens, veel plezier op de kerstmarkt!

Wij wachten met het kopen van een ander huis totdat we dit huis verkocht hebben hoor! We hebben de vorige keer (vijf jaar geleden) 8 maanden met dubbele huizen gezeten, wil ik noooooooit meer! Na afgelopen donderdag nog geen kijkers of geïnteresseerden bij de makelaar gehad.

Henne pas je een beetje op jezelf de komende 1,5 week! Loop je jezelf niet voorbij? Fijn dat je zover bent dat je kunt stoppen en zulke mooie stappen hebt gezet! Wij hebben vorige week ook ons laatste gesprek gehad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden