Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tool meid het is ook allemaal heel erg veel geweest wat je op je bordje krijgt! Soms loopt de emmer idd over zoals ursela zegt. Ik heb wel echt gemerkt aan mezelf dat het fijn is om de tijd te nemen om echt te gaan voelen...verdriet en emoties toe te laten. Natuurlijk is het eng want ik had het gevoel een beerput los te gaan trekken. Maar het geeft zoveel ruimte, lucht en rust in mijn hoofd! Lieve Tool neem de tijd en de ruimte die jij nodig hebt om verdriet te hebben, te rouwen, rust te nemen. En als dat praktisch betekend dat jij daarvoor meer tijd nodig hebt om je accu op te laden dan moet dat gewoon! Dus als dat betekend dat jij wat minder moet gaan werken even dan is dat nodig!

Knuffel!

Rubby wat rot zeg dat misselijk zijn van de medicijnen! Hoe is het met jullie klusserij?

Sandra fijn zeg dat jullie voor nu het ei van columbus hebben gevonden voor jullie kleine man!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tool altijd opgewekt en lief voor een ander, wees nu lief voor jezelf en neem de tijd voor alles.

Sandra nu in januari, geeft misschien wel een stukje rust dat je nu iets weet. Ruben lekker aan het eten gelukkig en het is voor jullie ook weer beladen met je tante. Sterkte.

Geplaatst

hoi meiden

ondanks het feit dat het hier relatief rustig was toch nog wel wat bij moeten lezen....helaas is niet alles blijven hangen....

[Ruby wat ellendig van die misselijkheid, iedere keer weer zo confronterend, maar blijf je wel wat pijnvrij?

Tool lieverd, ergens verbaast het me neits dat alles er even uitkomt, begrijp me niet verkeerd maar je hebt zoveel al voor de kiezen gehad en dan iedere keer de spanning en onzekerheid die met iedere behandeling wel groter wordt. en dan die opmerking van je zus, tuurlijk is het een hele nieuwe ontwikkeling maar in principe is het toch een kwestie van bloed afnemen en laten beoordelen door een geweldige arts, als daar dan toch net de sleutel zou liggen pffff net of 4 behandlingen niets is.....probeer het langs je af te laten glijden meid, ookal is dat moeilijk omdat het pijn doet. Sterkte en neem echt de tijd voor jezelf, dat heb je nodig!!!!

Caro wat een k opmerking, de kosten van de verbouwing had je liever niet gezien natuurlijk maar kan me goed voorstellen dat je die ook niet zomaar kan ophoesten. En het is niet zomaar hallo er komen 2 prachtige kindertjes bij. Je moeder snapt het vast wel van je hormonale "uitbarsting" daar zijn het moeders voor ;-) Petje af wat jij nog hebt lopen sjouwen!!!

Henne succes met de voorbereidingen van het gesprek, dat er maar een vast aanstelling uitrolt die financieel ook mooi uitvalt!

Ivfsh het begint op te schieten he? wat goed dat je je zo in de bv verdiept heb, deden wij ook en echt je hebt er zoveel aan!!!! Ik schrok wel een beetje van je bericht dat jullie geen kraamhulp kennen, beval je thuis/in het ziekenhuis en sta je er dan direct alleen voor?

Testr ik ga straks je buik bewonderen hoor!

Dublin hoe gaat het met jou? ik hoop snel een mooi bericht te lezen

Sandra gefeliciteerd met de nieuwe auto, heerlijk!!! en fijn dat Ruben nu ook lekker eet.

Ursela wat gezellig dat er weer familie overkomt, hoe bevalt iverigens jullie gastenverblijf? helemaal af inmiddels? en top zeg al 5 kg kwijt!

Syl lekker even bij mams? en hoe gaat het met Kayla? hoop dat je even helemaal tot jezelf kan komen na alle rechtbankstress en bouwen van de kerstsfeer.

Kaartje hoe gaat het met jou? al helemaal van de pijnklachten af ? als ik je niet meer spreek dan wens ik je alvast een fijne vakantie toe!!!

Esther groot gelijk om pas te kopen als dat van jullie verkocht is!! ik zou het nu ook niet aandurven hoor.

Hier gaat het redelijk, werd donderdagavond ziek en was zaterdag echt ellendig net als gisteren, weekend liep in de soep en wat ik nog het ergste vind is dat Imke ook flink verkouden is geworden, zo zielig! Gisteren de hele dag hangerig en huilerig en vanacht echt een drama, krijsen van paniek dus ze heeft op mijn borst geslapen van 1 tot 6.

Ik vond het enorm moeilijk om vanochtend van huis te gaan, gelukkig huilde ze niet en ik ben vandaag wat eerder gestopt. Een hoestdrankje gehaald en extra neusspray.

van de huisarts moet ik komen als ze 38 koorts heeft maar dat heeft ze nog niet gehad. Fijn om te zien dat ze nu weer vrolijker is en haar eetlust is er nog volop!! de potjes vind ze erg lekker.

even afwachten hoe het morgen gaat en dan kijken of de prikjes wel of niet doorgaan woensdag.

lieve meiden, ga gauw weer even verder, alles is er echt bij ingeschoten de laatste dagen pfffff nog 2 dagen werken en dan vrij tm 2-1-2012!!!!

Geplaatst

Och gossie...zielig hé zo'n kleintje en dan ziek! Fijn dat het weer iets beter lijkt te gaan babeth!!! Nog even doorbikkelen en dan heerlijk vakantie! geniet ervan!

Geplaatst

Hee meiden!

Tool: de anderen hebben het allemaal al gezegd en ik ben het er helemaal mee eens. Je zelf vaak niet door hoeveel je telkens maar moet verwerken. Lief zijn voor jezelf en doen wat je daarvoor moet doen!!! K opmerking van je zus! Ze zal het vast goed bedoelen, maar ik vind wel dat je haar rustig kunt zeggen dat je daardoor gekwetst bent. Knoevel voor jou!

Caroline: jij ook al een rotopmerking.... Rot mail ook... Ze had je beter kunnen bellen!

Babeth, hè, wat vervelend dat je zo ziek was.... Gelukkig nu weer wat beter!! Bedankt voor je samenvatting, kan ik het wat korter houden :-)

Esther: fijn wat meer van je te lezen!!

Sylvie: lekker ff bij mams :-) laat e maar goed in de watten leggen!!!

Henne: hoe was werk vandaag na je aanvaring van vorie week?

Ursula: you go girl: 5 kg is echt al veel! Geniet lekker met je familie!

Miki: mooi buikje joh!!! Echt leuk om te zien!

Ruby: nog een knuffel voor jou! Vervelend dat je zo

Misselijk wordt van de lucrin... Hoe was het eten nog vrijdagavond?

Hier alles goed. Zaterdagavond mega leuke avond Ehud met de kroegentocht. Is een soort van kersttraditie hier. 12 kroegen afgaan in 1 bepaalde straat en overal een pint drinken. Iedereen is kerststemming met mutsen, vage truien en rode jurkjes. We kenden maar 1 stel, maar het was echt ontzettend leuk met iedereen. Dankzij barkrukken heb ik het nog alle 12 pubs volgehouden ook!

Gister heerlijk rustig aan gedaan, ar uitbrakken en ik bijkomen.

Inderdaad, geen kraamzorg hier.... Tja, Nederland is wel uniek op dat vlak hoor. Verschil is wel dat je wat langer in het ziekenhuis blijft. Denk dat ik 1 of 2 nachten blijf. Nu dus veel voorbereiden en voldoende info opdoen. Verder hebben we wel een commerciële midwife gevonden, die op huisbezoek kan komen indien nodig. Vraagt daar helaas wel het lieve sommetje van 90 euro per uur voor!!! Tja, als we het nodig hebben doen we het gewoon, doet even pijn op de bankrekening, maar denk wel dat het het soms waard kan zijn n Mijn huisarts is trouwens nog aan het kijken of ze via via niemand kent die dit veel goedkoper kan doen. Als het nodig is huren we wel nog huishoudelijke hulp in. We zien wel, zal vast goed komen.

Vanavond laatste fotocursus (eigenlijk morgen ook nog, maar das alleen samen wat drinken, dus dat sla ik over).

Ga zo nasi maken, mjammie :-)

Geplaatst

Ivfsh wat goed dat je die kroegentocht mee hebt kunnen doen! Haha was vast een mooi gezicht!

de h.h. Zou ik niet zo missen, ik bedoel dat kan manlief ook maar de ondersteuning in de verzorging.... Wil je geen angst aanjagen maar er gebeurt zoveel. Wordt jij. Lichamelijk nog wel gevolgd na de bevalling?

even een tip, stel het lukt niet meteennet de bv en je kindje houdt honger zorg dat je kunstvoeding in huis hebt.

Met Imke gaat het redelijk,wel 38 graden dus paracetamol, kijken of ik haar zo in bed kan leggen....arm meisje!

Goh, vandaag gehoord dat een collega van een andere vestiging verongelukt is....op EEG naar het werk frontaal op een tractor gebotst, wat een drama!! Krant hem niet maarbrand wel nu een. Kaarsje voor hem en zijn vrouw, dochtertje en familie.....

Geplaatst

Oh meiske, wat een vreselijk nieuws....

Je moet hier wat meer terugvallen op huisarts. Er is ook een of andere public Health nurse die 1 keer langskomt, maar daar heb ik eigenlijk nog helemaal geen positieve verhalen over gehoord. Ik denk dat het er op neerkomt dat wij dus een midwife 1 uur per dag langs laten komen gedurende de eerste week. Kost een paar centen, maar geeft ons wel geruststelling. After care is hier niet zo goed geregeld. Nederland is zo slecht nog niet :-)

Oh ja: over de kunstvoeding: met ar werkend voor de Ierse nutricia is dat al geregeld :-).

Geplaatst

Oh babeth wat afschuwelijk!

Ivfsh wat vaag geregeld zeg in ierland! Lijkt me een vervelend gevoel dat je niet iemand om je heen hebt de eerste paar dagen die je bij kan staan met raad en daad!?

Geplaatst

babeth, vreselijk nieuws. hier ook de vader van een kennisje overleden. plotseling. was nog niet zo oud.

ga me langzaam klaar maken voor weer een sportlesje.

fijne avond allemaal.

Reageer later weer wat uitgebreider, nu de fut niet voor.

liefs,

Tool

enne, bedankt voor jullie lieve woorden!!!!

Geplaatst

Lekker hoor, beoordelingsgesprek verzet naar volgende week. Geen nieuws dus van deze kant.

Tooltje laat het lekker komen, kan alleen maar opluchten. Knuf!

Babeth sterkte met je zieke meisje en het nieuws van je collega...

Geplaatst

Gevonden ....... :vliegje:

Pauze:

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent op 26 september

Sen: Orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Ceeke: 26 juli miskraam, nu eerst vakantie en daarna cryo??

Sab: sept cryo ? Eerst vakantie

Henne: pauze, fysiek en mentaal in balans komen, in 2012 cryo poging met prednisolon

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, geldt ook voor man!!!

Tool: 1 december evaluatie DD

Voortraject:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden,29 augustus second opinion Dr Emanuel Hoofddorp.

Behandeling:

Guusje: 16 November cryo's TP - vrijdag 25 november testen (bloed) 19 december 1e echo

Zwanger:

Dublin: (uitger. datum 1 dec. 2011)

Ivfsh: (uitger. datum 07-01-2012)

Fren: (uitger. datum 17-02-2012)

Caroline: (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag)

Miki: (uitger. datum 9-6-2012)

Geboren:

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien.

Geplaatst

Oh Guusje nog even en het is maandag!!!!!!! Killing he dat wachten en daarna komt het volgende wachtbankje weer!!!

Verder ben ik het al weer kwijt. Gister een dienstje extra gedraaid en normaal is dat geen probleem, nu toch erg moe en hele planning in de soep hihi. Nu heb ik niks aan voorbereiding gedaan voor de cursus van vandaag. Het is de laatste keer dus ach lekker belangrijk denk ik nu maar. Na de cursus gaan we ergens ff tapas doen. Het schijnt een hele heftige periode geweest te zijn in mijn afwezigheid dus dit krijgen we van de baas. Lief he??

Het is hier nu echt baggerweer en moet de kleine op de fiets naar kdv brengen, arm manneke. Zit wel een regenhoes over de maxi cosi maar toch. Volgens buienradar is het vanaf kwart voor 8 weer droog hier dus daar hoop ik dan maar op.

Hopelijk waait bij iedereen nu het goede kerstgevoel :tree: naar binnen en wordt alle ellende en verdriet eruitgeblazen door de harde wind vandaag. (was het maar zo simpel)

Fijne (werk)dag allemaal!!!!!

Oh ja Babeth beterschap voor de kleine meid!!

Simba hoe is het met Sanne?? En met jou verkoudheid??

Geplaatst

Mogge meiden wat een takkeweer!!!!! Heb J voorgesteld te spijbelen en lekker samen in bed te blijven hihi. Maar helaas gaat dat niet.

Fijne dag allemaal en waai niet weg :-)

Geplaatst

Ik ben vandaag en morgen vrij (sorry) Net even wat gegeten, straks douchen en dan een kerstboom kopen en neerzetten.

1e kerst dag komen mijn ouders en schoonfamilie bij ons eten. Dus moet het wel een beetje gezellig maken :-) Ook ga ik alvast de boodschappen halen die niet bederfelijk zijn.

Iedereen een fijne dag vandaag, en waai niet weg nee ....

Geplaatst

Pauze:

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent op 26 september

Sen: Orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Ceeke: 26 juli miskraam, nu eerst vakantie en daarna cryo??

Sab: sept cryo ? Eerst vakantie

Henne: pauze, fysiek en mentaal in balans komen, in 2012 cryo poging met prednisolon

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, geldt ook voor man!!!

Tool: opkrabbelen, voor mezelf proberen te zorgen, immunologisch onderzoek

Voortraject:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden,29 augustus second opinion Dr Emanuel Hoofddorp.

Behandeling:

Guusje: 16 November cryo's TP - vrijdag 25 november testen (bloed) 19 december 1e echo

Zwanger:

Dublin: (uitger. datum 1 dec. 2011)

Ivfsh: (uitger. datum 07-01-2012)

Fren: (uitger. datum 17-02-2012)

Caroline: (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag)

Miki: (uitger. datum 9-6-2012)

Geboren:

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien.

Geplaatst

Guusje, fijn dat London zo leuk was en gelukkig dat het op de boot is meegevallen!

Vandaag lekker kerstinkopen doen en versieren! Veel plezier!

Henne en Testr, ja, dat wilde ik ook al. Vandaag nog wat laatste dingen afhandelen en ik denk vanaf morgen idd ziek. Even overleggen met mijn baas.

San, laatste cursusdag vandaag, succes!!

Babeth, beterschap voor Imke!!

Ceeke, hoe was je verjaardag in het Noorse???

heb gisteren een nieuwe pc gekregen. MOet nu alles opnieuw installeren, gelukkig begin ik vroeg, dus heb al de meeste dingen kunnen terugzetten, alleen mijn adresboek niet, zucht...kan het echt niet vinden hoe ik dat moet doen. Anders dadelijk maar de helpdesk bellen.

gisteren een leuke les gegeven met collegaatje. Heeft me even goed gedaan.

Merk ook dat er wat spanning is tussen mij en mijn vriend. Niet vanwege ivf, maar meer omdat we elkaar zo weinig zien en we vanalles moeten regelen met vervoer met werk, zijn moeder, mijn sporten. We sjeesen van hot naar haar, af en toe niet meer leuk. Nog effe volhouden.

waai niet weg meissies!

liefs,

Tool

Geplaatst

hihi guusje, grappig, dat insect! Ik heb laatst ook een poging gedaan de lijst te vinden maar lukte me toen niet.

Het is inderdaad k** weer... waaide net met mn autootje bijna de weg af, gelukkig gaan vin en ik volgende week van auto ruilen, die van hem is toch wat hoger en meer comfortabel...

Oja henne, heb die recepten naar je gemaild (adres dat je ook gebruikt voor de datumplanners). Speaking of datumplanner: is er al een knoop doorgehakt voor januari?

Nog een andere vraag: mijn baas wordt morgen 50, wel of geen gekkigheid uithalen??

Geplaatst

Fren, wel gekkigheid uithalen. Op het moment voelt hij zich misschien lullig maar achteraf geeft het toch een fijn gevoel.

Rubster, wat ontzettend vervelend, je schrijft laconiek nog maar 12 weken, ik vind dat heeeeel lang klinken. Rot ziekte ook!

Ivfsh, hier ook geen hulp na de bevalling. Je mag inderdaad langer in het ziekenhuis blijven. Ach, het ging prima. Maar ik was maar wat blij met hulp van familie, vooral omdat het twee keer keizersnede was en ik niets kon doen. Het nederlandse systeem is luxe. Je redt het prima! Voordeel is dat je meteen in het diepe wordt gegooid. Huishoudelijke hulp is erg prettig om te hebben. Ik had met merel enorm last van hormonen, ik wilde haar met nioemand delen (zelfs niet met mijn man). Dus vond het eigenlijk prettig dat niet iemand anders de zorg op zich nam want dat had ik niet gewild. Benut je tijd in het ziekenhuis goed, stel alle vragen die je hebt! Niets is te gek!!! Dat is hier heel normaal, wordt van je verwacht dat je zelf aangeeft uiitleg of hulp te willen en dat geven ze dan graag in het ziekenhuis.

Tool, omhelzing.

Hier een beetje extra energie, zat er doorheen. Maar ben nu twee dagen tegelijkertijd met de kinderen gaan slapen en storm sliep zowaar 4,5 uur achter elkaar. Kon ik een beetje 'bij'slapen.

Gisteren knalkoppijn, had een bijeenkomst van de dementie-cursus en dat koste me zoveel concentratie. Maar vandaag weer fris en fruitig.

Syl, hoe gata het met je?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden