Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Even snel een berichtje van mij, zo eten en krijgen visite...

Ruby van harte gefeliciteerd meid!! Wat ellendig die verschrikkelijke buikpijn, hoop dat de lucrin snel werkt! Fijne avond nog!

Tool wat fijn da je h.a. Zo meewerkt!! Gelukkig voel jij je ook weer wat beter, fijn meid!

Ceeke jij ook alvast gefeliciteerd , fijn dat je het samen bij je twwlingzus viert maar zal tevens ook dubbel voelen hè

Syl jij succes met al het werk, het gevecht met svhldeisers, gemeente pfff hou je taai hoor.

Dublin, heel veel succes en kracht!

Ik reageer morgen uitgebreider!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Syl, als je door al die kerstbomen toe bent aan acupunctuur... De praktijk in Utrecht zit ernaast haha.

Moet Gilles nog bellen, loop morgen wel even langs!

Geplaatst

Syl, hij is er morgenochtend tot 13.00 uur. Oudwijkerdwarsstraat 50. Er zit een hek van het museum naast het gebouw. Weet alleen niet of je er daar ook uit kunt.

Geplaatst

Rubster, gefeliciteerd, en ik hoop dat j pijn snel weg is.

Syl, een :hugs2: voor jou.

Deze is voor de rest :aaaflowersmiley: ;-)

Geplaatst

Jeetje zeg....12 uur niks geschreven hier! Volgens mij is dat een unicum.

Lieverds, waai niet weg vandaag en maak er iets leuks van :-) Dikke knuffel!!

Geplaatst

Syl, hoe gaat het vandaag met je? Moet aan je denken. Liefs.

Rubster, alsnog gefeliciteerd, hoop dat het een fijne verjaardag was met niet al te veel last van je ongi.

Testr, goed dat je zo'n meedenkende huisarts hebt. Lekker moe en zwanger. Goed zeg!

Esther, wanneer weet je of jullie je droomhuisje kunnen kopen? Hoe ging de visning, hoe heet dat, hoe ging de dag dat de potentiele kopers kwamen kijken naar jullie huidige huis?

Iemand al iets gehoord van dublin???

Alle andre, een dikke omhelzing.

Geplaatst

Wat een stilte hier, zijn we niet gewend!

Ik ga zo mijn spullentjes inpakken, en dan naar Hoek van Holland. Om 22.30 varen we weg. Gelukkig is de wind rustig, en ben ik minder angstig. Ook niets meegenomen voor de misselijkheid. Syl, die polsbandjes had wel een idee geweest zit ik me nu ineens te bedenken. Volgens mij heb ik die nog ergens.

Morgen dus de hele dag winkelen en slenteren door Londen, ik zal aan jullie denken ;-)

Liefs en een knuffel voor iedereen en een X voor de kids :-)

Hoop dat als ik terug ben er nieuws is van Dublin!

Geplaatst

Guusje veel plezier!!! en hopelijk valt de zeeziekte mee!!! weten je vriendinnen dat je zwanger bent? anders kun je idd zeggen dat het van de zeeziekte komt.

Het is idd errug rustig hier.

ik moet dadelijk 2 uurtjes lesgeven. morgenochtend een uurtje sporten. We hebben een nieuwe les en ik moet als instructeur wel weten wat het inhoudt en weten hoe het voelt, zodat ik het de klanten kan aansmeren,hihihi.

en in de namiddag met mijn moeder en zus naarde kerstgrotten in V'burg (de limburgse dan).

zondagook een uurtje lesgeven en dan 's middags of verder met versieren, mss een kerstboom kopen en die optuigen (Syl, hoe gaat het met die van jou???) en kijken of we een prijsje hebben gewonnen bij een kerstloterij/trekking bij ons in de stad. en verder niets.

fijn weekend allemaal. we gaan zometeen (weer) frietjes eten, hihihi. lekkere bodem voor het sporten dadelijk, whoehahahahahaha

Geplaatst

Wat een rust... Hier gebroken, natuurlijk toch weer te veel gedaan nadat de babykamer gebracht was. Wilde t gelijk leuk en gezellig maken. Gevolg, pijn in m'n rug.

Kreeg een mailtje van m'n baas: of ik half april naar een 2 daagde beurs in London ga, waar ik normaal altijd heenga. Dan ben ik misschien net 6 weken bevallen, wat denkt-ie nou?!?

Guusje, have fun, niet te veel geld uitgeven!

Geplaatst

Haha Fren zijn kinderen zijn al ouder toch ? Hij kan zich dat niet goed herinneren en heeft er waarschijnlijk niet over nagedacht... (Voor degenen die denken: huh? Waarom verdedigt ze hem nou? Ik ken hem en vind het een aardige vent, haha).

Leuk Fren, ben je blij met je kamer? Fotootje?

Hier vanmiddag maar weer een paar meubelzaken afgeweest voor bed en kast voor dochterlief. Mijn vriend was eindelijk een middag vrij dus wilde zijn mening. Ze wil het liefst zo'n gammele witte romantische spijlen bedbank, maar ik heb liever iets stevigers. Ik twijfel dus nog steeds. Vriend zei eerst ach wat maakt het uit maar later was hij het wel weer met me eens. In ieder geval wel een leuke kledingkast voor haar gescoord, afgeprijsd van 89 voor 65 euro dus die is binnen! Nou ja, betaald, hij moet nog wel worden opgehaald want we konden 'm niet meenemen... Gevolg dat ik ook aardig brak ben nu, gelukkig hoef ik niet veel meer want vanavond pannenkoeken!

Geplaatst

Tool, 1 vriendin weet het, de andere 2 niet. Ik heb alle opties al doorgenomen, komt vast goed allemaal ;-)

Fren, rustig aan he? Ruggetje nu even laten rusten.

Tool, veel plezier met les geven, en in V'burg ....

Caro, ook jij even rustig aan he? En mmmmmmmmmn pannenkoeken, Heerlijk!

Geplaatst

Haha Fren, wat kunnen bazen soms toch grappig zijn he :-S Ik had een fikse aanvaring met de mijne vanochtend, gezellig waar het hele bedrijf bij was, dus ik heb een TOP dag gehad. NOT. Loop nog steeds kwaad te zijn, wat niet goed is, maar krijg het niet 'weg'. Straks misschien nog even een collega bellen om erover te hebben, pffff....

Guusje veel plezier en Ceeke natuurlijk ook!

Syl staan alle bomen?

Caro kan me voorstellen dat je een wat steviger bed wilt. Zijn er geen betaalbare compromissen? Bij Leen Bakker ofzo? Dat lijkt vrij gammel maar valt reuze mee hebben wij ontdekt ;-) Of een 'degelijk' bed en dan met een klamboe een hemel erboven maken. Is gelijk praktisch in de zomer. Zo'n rechttoe rechtaan grenen bed kun je evt ook nog een profieltje vanuit de bouwmarkt op lijmen en dan het geheel verven. Kost wel weer tijd en energie natuurlijk. En zo te lezen is dat laatste bij jou wel minder inmiddels.

Tool grappig, ik dacht eerst Voorburg, maar is natuurlijk Valkenburg :-D

Ik ga maar ff bonen afhalen, kunnen we zo eten als mn vent thuiskomt en dan op pad voor de wekelijkse boodschappen. Ook al geen zin in, maar misschien kalmeert het me wat haha.

Liefs!

Geplaatst

Caro, C z'n kinderen zijn 25-30. Maar het gaat mij meer om het feit dat hij dus gewoon niet wil accepteren da ik met verlof ben en er gewoon niet ben. Dat irriteert me gewoon, en maakt daarnaast ook dat ik mezelf (nogsteeds) voorbij ren. Het zijn kleine opmerkingen die maken dat ik het gevoel heb dat hij er intens van baalt dat ik 4 maanden uit de running ben. En hè gaa niet alleen om die beurs, want die moet ook voorbereid worden... Ik doe hè gewoon niet, hij kan op z'n kop gaan staan, hoe aardig hij ook is ( want dat is ie inderdaad wel...)

Geplaatst
Caro, C z'n kinderen zijn 25-30. Maar het gaat mij meer om het feit dat hij dus gewoon niet wil accepteren da ik met verlof ben en er gewoon niet ben. Dat irriteert me gewoon, en maakt daarnaast ook dat ik mezelf (nogsteeds) voorbij ren. Het zijn kleine opmerkingen die maken dat ik het gevoel heb dat hij er intens van baalt dat ik 4 maanden uit de running ben. En hè gaa niet alleen om die beurs, want die moet ook voorbereid worden... Ik doe hè gewoon niet, hij kan op z'n kop gaan staan, hoe aardig hij ook is ( want dat is ie inderdaad wel...)

Fren natuurlijk doe je dat niet. Dat zou letterlijk en figuurlijk niet gezond zijn!

Geplaatst

Balen Fren als het op zo'n manier gaat!

Ha ha...Lachen Henne, voorwerk aan het doen voor caro! Ook jij weer een aanvaring op het werk, meid het is vrijdagavond...je hebt weekend. Probeer het van je af te zetten en te gaan genieten nu voor dit moment! Niet makkelijk bedoeld hoor! Maar gewoon...ga er een fijn weekend van maken!

Ik zit in de nachtdienst...jagghhh...!!! Nog 1 nachtje en dan heb ik er weer vier opzitten. Heb echt een hekel aan nachtdiensten!

Kijkers waren laaiend enthousiast gisteren...ze hebben alleen zelf ook nog een huis die verkocht moet worden dusss.... dat schiet niet op. Die schrijven we maar af. Ik kan me niet voorstellen dat hun huis zo 1,2,3, verkocht wordt. Ze wonen ook in wapenveld en er wordt gewoon niks verkocht hier. Verder is het bar rustig volgens de makelaar. We wachten rustig af.

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Henne wat goed van je! Inderdaad, zo'n bed wil ze... En we waren bij Leen Bakker, daar was ie nu afgeprijsd voor 79 euro. Het probleem vind ik ook een beetje dat er altijd een heleboel kussens in moeten en die moet je weghalen of omheen slapen en elke keer met verschonen... Nou ja, in ieder geval lief dat je mijn voorwerk doet. Zal inderdaad morgen eens op Marktplaats gaan kijken!

Geplaatst

Caro ik had altijd ook veel kussens op m'n bed zodat ik het overdag als bank kon gebruiken. Die haalde ik er savonds af, geen probleem. En omdat je er niet op slaapt, valt dat verschonen ook wel mee. De kussens op de bank was je toch ook niet elke week? Het leuke is ook dat je met het veranderen van de hoesjes gelijk een hele andere kamer creëert. Jysk, leen bakker, Xenos hebben hele betaalbare kussens en hoesjes. Ook leuke verjaardagskadootjes..... Of een klusje voor een oma met naaimachine :-)

Hèhè, heb meer dan een uur aan de telefoon gehangen met collega, maar ben het nu wel kwijt. We aan samen ons eigen plan trekken en zorgen dat we het weer leuk hebben. Kijken of dat lukt, beetje tegen de stroom in zwemmen....

Esther spannend van het huis. Lastig hè, dat het altijd zo'n domino effect is. Jullie moeten eerst je huis verkopen, jullie potentiële kopers ook etc etc. Maar wie weet.... Ik duim!

Het is inmiddels wel lekker laat dus ik ga naar bed. Morgen Sint bij m'n ouders!

Geplaatst

Het is vrij rustig hier, makkelijk om te lezen dan hihi.

Ceeke en Guusje veel plezier van het weekend.

Ruby hopelijk lekker gegeten vanavond ter ere van je verjaardag!!

Henne je sorres weer kwijt gelukkig, lekker slapen en veel plezier bij de sintviering morgen.

Esther succes je laatste nachtje, ik vond die altijd voorbij vliegen de laatste. Hopelijk zijn de kijkers zo enthousiast dat ze toch de gok nemen en kopen terwijl nog niet verkocht is. De woningmarkt staat overal stil omdat iedereen eerst wil verkopen en dan pas aankopen. Zo blijven we vastzitten... Spannend!!

Caro aan het bedden jagen. Succes en hopelijk komt er iets moois en stevigs op jullie pad.

Fren die baas van je lekker achter het behang plakken.. Die vier maanden zijn van jou en jullie kleintje!!!!! Jezelf niet voorbij lopen hoor, luister goed naar je lichaam. Anders fluit ie je straks terug op een manier waar je niet op zit te wachten waarschijnlijk..

Tool lekker lesgegeven na de frietjes????

Syl nog lekker even aan jezelf denken meis, je hebt veel op je bord gehad de laatste tijd. Hopelijk komt alles weer op zijn pootjes terecht.

Hier weinig te melden. Morgen toch maar naar een andere auto gaan kijken, hier niet echt in de buurt, maar erg aantrekkelijk geprijst en we hebben gewoon meer ruimte nodig dan de astra die we nu hebben. We gaan kijken naar een ford mondeo station. Spannend weer!!

Het werken en moeder en vrouw zijn combineren moet hier zijn weg nog vinden, ben echt heel moe aan het einde van de dag. Vind het wel heerlijk weer aan het werk te zijn en even mijn hoofd aan wat anders blootstellen dan alleen poepluiers en flesjes maken. Is ook erg leuk hoor, maar het thuiskomen na een vermoeiende dienst is nu nog leuker geworden!!

Geplaatst

Lekker makkelijk met lezen zo :-).

Humeur weer wat beter gelukkig. Verder druk met kerstbomen, ben tot mijn enkels afgebroken, lang dagen, heel lang, 16 uur pffff..... En het hotel waar we zitten, mijn hemel wat een hok, haha! Vanmiddag naar huis gelukkig en morgen naar ons man, paar dagen vrij ze is jarig woensdag.

Tot later zegt een iets vrolijkere Sylvie!

Geplaatst

Oh Syl jij gaat lekkere worstebroodjes eten!!!!! Succes vandaag en dan lekker bijkomen de komende dagen.

Wij vertrekken zo om naar de andere auto te gaan kijken. Pff Nieuw Beierland. dus gelijk maar bezoekje aan mijn ouders dus tot morgen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden