Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hello lady's hier meld ik me ook weer even.

Wel meegelezen, niet gereageerd. Ben vol in mijn hoofd en loop soms echt op mijn teentjes over eieren dus probeer me meer te ontspannen en tijd voor mezelf in te lassen. Al is het maar even een kwartiertje op de bank met een tijdschriftje.

Esther wat vervelend zeg, van je enkel. Maar jij als pleeg moet toch weten dat je hier niet te snel alles mee moet willen????? Wij zijn de lastigste patiënten he????? Doe voorzichtig meis, ik heb eens anderhalf jaar met een zwaargekneusde enkel ellende gehad. Heb ruim 6 weken ingetaped gezeten en ben ook weer veel te snel aan de slag gegaan. Gelukkig is het bij mij nu wel helemaal weg, maar dat heeft wel een aantal jaartjes geduurd. Beterschap en succes met op je kont zitten......

Fren het gaat spannend worden he?? 3 feb is een mooie dag om jarig te zijn, weet ik uit ervaring ;))

Henne wat een ellende weer zeg, met je allergie. Als je denkt dat je het een hebt gehad staat het volgende weer voor de deur. Hopelijk komt er wat uit de bloeduislagen waar je wat mee kan.

Tool ook met van alles bezig, jeetje bijna alles in huis en wat een prijzen he??? Succes met alles.

Caro jij doet echt nog veel. Ben gewoon beetje jaloers, ik kon niks in mijn zwangerschap en jij doet echt nog van alles met een tweeling in megabuik!!!!!!! Nog een paar weekjes volhouden en dan kun je dubbel van alles genieten en vooral alle geboden hulp accepteren!!!! Vooral boodschappen en huishoudelijk kun jij lekker genieten van je drukke leven met de kleintjes en een grote dochter die al alleen naar school loopt...... wat wordt ze al groot. Hoe gaat het slapen in haar nieuwe kamertje????

Dublin je hebt het nog steeds zwaar?? Of is het inmiddels al weer wat rustiger in jullie leventje??

Babeth Imke weer beter dus. Gelukkig maar. Nu dus spuitluiers en de tandjes dus bijna door??? Succes ermee en is je kleding nog schoon gebleven verder??

Syl rare gewaarwording he? begrafenis regelen met degene die weet dat hij gaat sterven. Bij mijn vriend en ook meegemaakt en het gaf ons achteraf een heel fijn gevoel dat het allemaal gelopen is zoals ze zelf gewenst hadden. Het is een zware tijd voor jullie allemaal, heel veel sterkte. Ik wilde dat ik wat attenter was met kaartjes sturen of zo.....

Ivfsh lekker aan het genieten. Goed zo, onderschat het herstel van je kz niet hoor. Beter in het begin jezelf in acht nemen, geneest het veel sneller en beter. (moet je horen wie het zegt, ik ben te snel aan de slag gegaan en heb er nu na een half jaar nog last van.....)

Miki gaat ook goed, spannend hoor. Bijna de uitslagen van het bloed en je prednison afbouwen.

Sen ben het van jou ff kwijt, sorry. Hopelijk ook alles nog rustig.

Eef van jou ben ik het ook ff kwijt, ook excuus....

Was kaartje nou op wintersport????

Simba nog aan het genieten van Sanne?? Domme vraag natuurlijk, maar ook alles goed?

Mocht ik nog iemand vergeten zijn, is niet persoonlijk bedoeld hoor!!!!

:positive energie: Kus voor iedereen en de wave :wav: omdat het weekend voor mij is begonnen!!!!!!!!

Voor de nieuwkomers WELKOM!!!!!!

Wen een hysteroscopie vandaag, succes ermee. Ik vond het een hel, maar dat is uitzonderlijk geloof ik.

Hier echt megadruk. Een kleine van bijna een half jaar, werken, huishouden en nieuwbouw klaarmaken voor bewoning. We hebben nog 3 weken en hebben naast tegenvallers ook meevallers!! Onze jaloezieën komen volgende week al binnen, douche cabine ook. De vloer wordt de 17e gelegt dus ligt er een dag voor de verhuis al!! Mijn vader is geopereerd maar komt toch samen met mijn oom de keuken zetten en wat kleine klusjes doen!! Hij gaat managen zoals hij het noemde en meten.

Tegenvallertjes zijn, het mooie behang was lelijk geplakt dus er weer afgehaald :(( helaas behang gescheurt dus niet herbruikbaar. Morgen om nieuw behang. Geld gaat harden dan gehoopt ;) zoals altijd. Erfgrens was niet duidelijk aangegeven en de buren hebben al bestrating gelegd, hopelijk geen ruzie straks als die wel is aangegeven door de aannemer, je praat over 17 cm maar het is wel onze grond en bij eventuele verkoop kan dat anders alsnog voor problemen zorgen en nog niet alle verbeterpunten zijn gedaan zodat we niet echt verder kunnen met behangen.

Verder loopt het op rolletjes hoor hihi.

Vandaag is Ruben naar de opvang en ik dus dagje vrij. Ik ga eindelijk naar de kapper om 11 uur. Ben ik al van plan van voor de kerst nog dus is echt nodig. Verder hier in huis aan de slag, wasjes draaien en voor de loge's volgende week bedden klaarzetten. Probeer ook nog even wat tijd in te plannen voor de bank met een tijdschriftje.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sannie, je bent er weer eventjes tussen alle kluswerkzaamheden door. verbouwen en verhuizen staan geloof ik ook in de top 10 van stressmomenten, of niet? Dus niet vreemd dat je op je tenen loopt. Op tijd even een moment van rust inbouwen en aan jezelf denken. Je begint al goed door vandaag naar de kapper te gaan! lekker even genieten als ze je haren gaan wassen (vind ik altijd heerlijk als ze over mijn kop gaan en mijn haar wassen, lig ik echt te genieten en kunnen ze wat mij betreft uren door gaan, hahahah). Balen van het behang en de erfgrens. Kan dit wel nog verholpen worden met de buren? Zou wel fijn zijn

Dublin, hoop dat het nu een beetje toch steeds meer de goeie kant op gaat en dat de ziekenhuisbezoekjes steeds minder worden. Lijkt me rot/vreemd/raar als je idd niet echt kunt genieten van de kraamtijd. Kan me voorstellen dat je dan echt een hoop mist. Maar ik hoop dat alles nu beter gaat worden en jullie toch kunnen gaan genieten!

Laika, hoe is het bij jullie??

Fren, mooie buik!!!

Ruby, had je al iets van de endopoli gehoord of van de gyn? Gaaf dat je bij de wp-wedstrijd erbij was (of had ik dat al gezegd?)

heb al bericht van DD terug over de DHEA. Kan ik ook rustig via Internet bestellen en dr. S. heeft geen voorkeur. Scheelt wel weer een hoop centen, hahaha. En ga het ook proberen in te dienen bij de verzekering (met het recept erbij).

owkee..nu snel aan de slag.

Voor allen: een knuffel en een fijne dag!!

Geplaatst

Meiden,

Hier gisteren naar de gyn geweest. Goed gesprek gehad. Toch besloten om te beginnen met de nuvaring en geen lucrin meer te gebruiken.

Ook over een operatie gehad. Het weghalen van de eierstokken en een stukje blaas waar de endometriose zit. Dit gaat ze overleggen met de uroloog en dan hoor ik in april of het gaat gebeuren.

Nu kijken of de nuvaring me bevalt. je voelt er echt niets van. En als ik wil stoppen dan kan dat gewoon. Dus afwachten.

Heb ook aan de gyn gevraagd hoe ziek ik nu eigenlijk ben wat de endometriose betreft. Er werd dus aan gegeven dat ik ernstige endometriose heb dus eigenlijk heel erg chronisch ziek ben. Zo voel ik het af en toe wel. Wat sociaal leven betreft wel. Maar ik blijf zeggen dat mensen met kanker zieker zijn dan ik.

Verder vanavond naar Ikea. We gaan een Pax kast kopen. 3 meter lang dus en een inloopkast van maken. weer een stukje verder in huis. Enkelt de badkamer nog.

De rechtsbijstand heeft gezegd dat ik alles op papier moet zetten en het naar hun mailen. Niet dat we meteen een rechtzaak gaan hebben, maar een waarschuwing zou wel goed zijn. Het bestuur functioneerd helemaal niet en loopt niet hard voor hun bewoners. Het bedrijf die alles moet regelen loopt in mijn ogen ook niet hard loopt.

Dus we zijn druk het weekend. Maar heb er zin in.

Geplaatst

Oh Fren helemaal vergeten te zeggen dat je een prachtige buik hebt!!!

Tool fijn dat je ook voor de "goedkopere" variant mag kiezen, scheelt je een hoop. De werking is hetzelfde alleen goedkoper en dus beter(voor de portomonaie!)

Rubster jeetje wat rot allemaal zeg. Als ze je eierstokken en stukje blaas weghalen, ben je er dan ook vanaf????? Of ben je er pas echt vanaf als je geen baarmoeder meer hebt??? Goh wat raar om je "vrouwelijke" delen te zouden moeten missen. Dan moet je zeker wel aan de hormonen als je eierstokken eruit zijn of niet??? Maar je kan niet over erger spreken van ziektes, als iets je overkomt is het erg Punt. Dit van jou is ook erg hoor, niet onder de tafel schuiven!!!!

Hopelijk helpt de waarschuwing van de rechtsbijstand aan de Vve, dit is niet menselijk meer toch al maanden geen badkamer!!!

Wij gaan morgen ook naar de Ikea, nog wat lampjes halen en bolletjes. Wij gaan de paxkast ook gebruiken als kledingkast, die is alleen geen 3 meter breed hihi.

Hier de woonkamer weer wat aan kant gemaakt, logeerkamer is gereed, alle was is verzameld en gesorteerd, de 2e draai zit erin dus nu vind ik wel dat ik een lekker ontbijtje verdiend heb......... brood dus gewoon.....

Geplaatst

Jeetje wat een activiteit hier al zeg! Hier is het langzaam opstarten hoor... dochter voor de derde ochtend met vriendinnetje naar school dus ik hoefde de deur nog niet uit, zo relaxed! Ze zei vanmorgen dat ze drie keer per week alleen naar school zou gaan, zodat ik nog maar twee keer mee hoef, wat lief... We zullen zien maar voorlopig bevalt het wel en straks is het nog handiger.

Sandra fijn dat het best goed opschiet, tegenvallers heb je altijd, al bij kleinere verbouwingen laat staan een heel huis.

Ruby ik ben benieuwd of die operatie doorgaat, zou je het zelf willen? Of is het moeilijk om daar over na te denken?

Ik ga zo maar eens douchen en vandaag een beetje rustig aan doen. Net twee bakken boerenkool uit de vriezer gehaald dus in ieder geval niet koken vanavond.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Meiden, ik zou heel graag willen dat de operatie doorgaat. Enkelt al dat ik dan direct in de overgang kom en geen hormonen meer hoef te gebruiken. Enkelt weet je niet hoe je gaat reageren. Maar nu constant lucrin te gebruiken. DAar zit ik niet op te wachten. Hoop dat de nuvaring uitkomst brengt.

Van de endometriose komt je niet meer af. Dat blijft je hele leven. Maar het wordt wel minder als je in de overgang bent zeggen ze.

Wat ik raar vindt is dat ik aan de nuvaring(anticonceptie) om de endometriose niet erger te laten worden. Daar heb ik dus meer moeite mee, dan dat ze de eierstokken eruit halen. De blaas is ook aangetast door de endometriose, dus dat is ook waarom ik de operatie wil. De baarmoeder gaat er niet uit omdat ze erg bang zijn voor verzakking.

Ben wel erg moe en wil naar bed. Maar werken en dan door naar ikea.

San, wat de ziekte betreft heb je wel gelijk hoor, maar zo voel ik het nu eenmaal. Ben best hard voor mezelf.

Caro, alles lekker op jouw tempo doen hoor. Die kleintjes zijn het belangrijkst. Vind het al top dat je nog zoveel doet.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Rubster je mag best hard voor jezelf zijn, maar af en toe moet iemand gewoon ff zeggen dat wat jij hebt ook heel erg en vervelend is!!

Ik voelde me er ff toe verplicht hihi

Ik ga me nu maar eens aankleden, want ik moet om 11 uur bij de kapper zijn. Ik heb net het boodschappenlijstje voor de Ikea uitgeprint en het bedrag valt nog mee moet ik zeggen.

Geplaatst

Ladies, ik meld me hoor :-)Net terug uit het ziekenhuis en alles in orde. Weer een andere gyn (inmiddels ken ik ze allemaal geloof ik, haha) en deze gaf aan dat we ons echt geen zorgen hoeven maken. Ze denken echt dat de 'groeiachterstand' een gevolg is van meetfouten. Als de eerste net iets te ruim meet en de tweede net iets te krap, heb je al een verschil. Ze heeft nog gevoeld en het voelt als een mooi kindje (uiteraard!!) dat al een beetje aan het indalen is (thank God!). Verder ijzer, glucose en bloeddruk uit het boekje, dus niks aan de hand!Ruby, wat een ellende ook allemaal. Het valt me op dat je steeds zo lang moet wachten tussen de stappen door, nu weer tot april voordat je uitslag krijgt, het wordt wel een slepend proces zo zeg. Net als die badkamer van jullie, ik heb echt respect voor je geduld en inschikkingsvermogen! Veel plezier met de PAX; wij hebben ook 2,5 meter (5 deuren) op de babykamer staan en ik heb eigenlijk de helft van de kast nog leeg! Er zit zo veel ruimte in, heel erg fijn!San, heel goed, even een dagje voor jezelf om bij te tanken. Wat fijn dat de vloer komt voordat je gaat verhuizen! Scheelt een hoop gedoe en rotzooi in de latere fase. En tja, bij verbouwen en verhuizen gaat het geld altijd harder dan je lief is... Schroefje hier, kwastje daar en hup weer 25 euro armer...Tool, fijn dat je de meds redelijk makkelijk binnenkrijgt/kunt regelen. Scheelt weer een hoop gedoe.Essie, hoe ist met t pootje?Babeth, Imke aan de spuitpoep las ik, haha. ZOEK DEKKING! Voelt ze zich al weer wat beter?Ivfsh, heerlijk aan het genieten? Hoe doet Catootje het? En hoe voel jij je inmiddels? Je meissie is al weer 2 weken, wat gaat dat snel!Guus, las dat je even een dip hebt, heel logisch toch? Tis niet niks wat je hebt moeten doormaken, dus probeer het toe te laten en niet te veel weg te stoppen, want dan betaal je later de rekening dubbelop...Sen, al minder misselijk? Probeer ervoor te zorgen dat je maag niet leeg raakt. Grazen dus, kleine beetjes eten, en nooit zonder een cracker in je tas de deur uit. Ze verkopen bij de Dirk 'koekmobieltjes', heel kleine stukjes ontbijtkoek, echt maar 2 happen, maar per stuk verpakt en dus ideaal om in je tas te hebben voor als je de misselijkheid op voelt komen.Euhm, en toen was ik het ff kwijt...Kom later wel weer ff buurten!

Geplaatst

Fren fijn dat alles weer in orde is. Het vervelende met elke keer een verschillende gyn is dat ze allemaal de gegevens net iets anders opmeten. Wij hebben dat ook aan den lijve ondervonden en ik werd eerst in paniek met spoed opgenomen en 3 uur later mocht ik weer naar huis. Gelukkig ook hier alles met een sisser afgelopen toen.

Hier weer heerlijk een kort koppie. Ben er blij mee. Nog even wat dingetjes in de stad gelijk geregeld en nu thuis nog wat kleine dingetjes en daarna bij mijn vriendin op de koffie. Zulke dingen staat toch ff op hold momenteel en ff bijkletsen is ook wel lekker.

Oh Guus ik was jou vergeten *schaam*schaam* weet ook niet goed wat te zeggen alleen dat ik het heel erg vervelend vind en wilde dat ik jullie verdriet weg kon nemen..... Een extra dikke knuffel en X voor jou!!!!!! en je mannetje natuurlijk ook.

Toedels!!!!

Geplaatst

Rubster, wel heftig hoor, als ze gaan opereren, maar ik kan me je gedachten wel een beetje voorstellen, dit is ook niks. Endo is gewoon een kl*te ziekte.

San, geeft niks hoor, je kan ook niet alles bijhouden, je hebt al genoeg aan je hoofd.

Fren, een mooi kindje, hoe kan het ook anders? Hahaha. En wat heerlijk dat alles oke is.

Wen, hoe is het gegaan vandaag?

Hier gaat het vandaag gelukkig weer goed. Gister had ik echt een enorme rot dag. Kon om alles huilen, en voelde me enorm elendig. Maar het is gelukkig weer voorbij. Vanavond met een vriendin naar het filmfestival in R'dam. Ze heeft VIP kaartne, ben benieuwd wat dat in mag houden!

Geplaatst

Hoi hoi

Fren wat fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn en dan 37 weken alweer!wat dat meten betreft, een enkele mm ernaast meten is meteen weer een dag in groei, zo dachten ze bijkans dat Imke ruim 8 pond zou wegen adhv de metingen....maar goed extra controles kan geen kwaad en hoe met je anders de dag doorkomen hè? ;)

San, wat knap dat jij in deze hectische tijd toch de kapper weet in te plannen , goed gedaan!

Rubster wat moeilijk zeg en wat Fren zegt, steeds die lange tijd ertussen.....kan me ergens wl voorstellen dat het niet met je gevoel strookt om an de anticonceptie te gaan, niet voor niets destijds weggekieperd... Sterkte meid.

Wen ik las dat jij de hysteroscopie had vandaag, hoop voor je dat het niet al te pijnlijk was!

Syl ik moest gisteren aan jullie denken toen ik een interview zag met Ilse de lange over hoe zij haar vader bijgestaan en begeleid hebben, erg verdrietig maar ook waardevol hoe ze alles met hem hebben kunnen delen en kunnen uitvoeren. Sterkte!!

Guusje veel plezier vanavond! Die emoties zitten diep hè, niet vreemd, goed dat je je eraan over kunt geven.

Ceeke hoe gaat het bij jullie?

Hier gaat het redelijk, voel me het wasvrouwtje hihi, sjonge wat een feest met die spuitluiers. Mijn mAn begint zich nu wel zorgen te maken omdat ik morgen grootste gedeelte van de dag weg ben, naar de kapper en daarna opin de stad high tea met 3 vriendinnen.

Geplaatst

hey dames, hoe is het hier?

Fren, gelukkig is alles goed pfff wat een paniekzaaiers. Kan ik niet zo goed tegen. Ik heb inderdaad altijd wat te kanen in mn tas, koekje, snoepje, lolly. Op mn werk zitten de meiden die het weten steeds te gniffelen als ik weer eens wat pak :-) maar verder gaat de misselijkheid op en af. Antigel helpt goed, rennie's helpen bij mij daarentegen helemaal niet. Ik neem die fles antigel gewoon mee naar mn werk en zet hem daar in de koelkast.

Rubster, meid wat een ellende met die endometriose. Ik hoop dat je snel geholpen wordt want zoveel pijn en last is toch ook geen leven. En wat die badkamer betreft. Ik denkt dat we hier allang een moord hadden begaan (of ik, of mn vriend).Laatst hebben ze hier de douche verbouwd en liepen er ook een paar te prutsen. We liepen ons al te irriteren. Totdat mn vriend op een gegeven moment het zo zat was en er iets van zei en een bijdehandte opmerking terug kreeg. Toen zei hij "ik geef je 10 seconden om op te flikkeren anders bega ik een ongeluk"... nou die knakker wist niet hoe snel hij weg moest wezen. Gelukkig was het bijna af. Mn vriend heeft gewoon zelf de rest afgemaakt en we hebben ons beklag gedaan bij zijn baas.

Guus, rotdag gehad gisteren het valt ook allemaal niet mee meis. Even een dikke knuffel voor jou.. ik hoop dat je een hele fijne avond hebt. Even wat afleiding doet een mens goed. Ben benieuwd wat het vip-arrangement inhoudt.

Syl, lieverd ik hoop dat jij het ook nog een beetje trekt.

Caro, respect! zo actief met 2 beebs in je buik. Waar haal je de energie vandaan?

Wen, hoe gaat het met jou? ik hoop dat het is meegevallen

Geplaatst

Gewerkt vandaag, druk, warm, hoofdpijn, bij naar huis gaan aan deur blijven hangen en scheur in nieuwe jas.... Niet mijn dag.

Ruby nuvaring vond ik erg fijn in begin, alleen na half jaar mee gestopt omdat ik steeds vaker flauw viel. Kon volgens huisarts daarvan komen. Maar wel uitzondering. En tot die tijd was het ideaal, geen omkijken naar, je voelt het niet, weinig hormonen. Wel een tegenstrijdig gevoel om anticonceptie te gebruiken.

Rest ben ik kwijt sorry :-)

Geplaatst

Bebeth ik moest al van de week voor de kerst naar de kapper dus kon het echt niet meer uitstellen. Wat verhuisdozen inpakken haal ik van de week wel weer in... We hebben onze behangen muur weer leeggehaald. Er zaten teveel naden zichtbaar en wegwerken met een bruine stift was ook geen gezicht dus alles eraf en natuurlijk ging alles er netjes van af behalve de laatste 3 banen dus moeten we morgen eerst om nieuw behang...... en we willen hetzelfde want dat is bijna hetzelfde als de hoge kasten in de keuken dus moeten we naar Breda, ach gaan we gelijk even langs de Ikea voor wat dingetjes. Zijn we er nog ff uit ook!!!

Daarna bedrading in de keuken afmaken en muurtje schilderen zodat maandag de keuken geplaatst kan worden.

Kregen we van de bank de rekening terug van de jaloezieën, ze vergoeden uit het bouwdepot geen bestelorders zeggen ze. Als ze wat verder gelezen hadden stond er onder aan de "brief" dat dit tevens de factuur en het garantiebewijs is. Wat een eitjes daar zeg, moeten vast een nieuwe bril. Kan slecht tegen dit soort domme foutjes.....

Niet te druk om maken maar, is niet goed voor de bloeddruk hihi. En zo stressbestendig ben ik ook weer niet hoor. Zeg wel dat het allemaal wel goedkomt, maar onderhuids kriebeld het behoorlijk of we het wel halen voor de 18e feb, maar dat zal vast wel......

Henne een scheur in je nieuwe jasje, dat is ff balen zeg...... en nog steeds niet helemaal toppie bah!!

Geplaatst

Hi meiden,

Lees wel een beetje mee maar wordt op dit moment een beetje geleefd door werk en zieke schoonpa;( Afgelopen week is hij weer uit het ziekenhuis gekomen nadat hij erg ziek was na laatste chemo. Ziet er niet zo goed uit en we hebben dan ook besloten om onze vakantie in februari te annuleren. Curaçao is nu te ver weg... Ff slikken want naast vakantie wilde ik zo graag weer even naar de bijzondere plek van onze kindjes*. We hebben geen idee hoe lang schoonpa nog redelijk oké is en die tijd is nu kostbaar. Besloten om wel 2 weken vrij te nemen om een beetje bij te slapen etc.

Inmiddels weer bij eigen gyn geweest. Gaat meewerken aan prednisolon en intralipid bij cryo en evt nieuwe IVF. Fijn dus want dichtbij! As dinsdag weer hysteroscopie ivm mogelijke verklevingen. Daarnaast ook vermoeden van endometriose ivm heftige buikpijn bij menstruatie. Niet te onderdrukken met naproxen en paracetamol helaas. Dus evt ook nog een kijkoperatie... Tja, je moet maar heel graag wat willen!

Dit weekend wat rustiger, hoewel straks weer in de auto richting Twente. Afgelopen maandag van 15u tot 22u onderweg geweest waarvan 1,5u op bezoek ivm puinhoop op a50!! Hoop dat dat vandaag niet zo is...

Lieve meiden, jullie zijn veel in mijn gedachten maar ik kom gewoon tijd te kort om te reageren. Sterkte voor degenen die het moeilijk hebben, veel plezier voor degenen die lekker voortkabbelen, succes voor degenen die aan het klussen zijn maar voor iedereen een dikke knuffel en een fijn weekend!!

Liefs,

Ceeke

Geplaatst

Ceeke succes met je schoonpa, heel verdrietig en wat een klote ziekte is het toch.

Ik lees mee maar heb moeite met reageren, van spuitluisers van Imke tot Guusje met haar verdriet, Fren die bijna mamma is, Caro die appelmoes opruimt, Sandra die hard aan de klus is, SeN die weer een weekje verder is haar zw, Ruby met haar klote endo en die badkamer om gek van te worden, en gescheurde jasjes......

Wil jullie wel laten weten dat donderdag het vonnis van de rechtbank is gekomen en dat is niet goed, de curator mag niet optreden namens alle schuldeisers. Dat betekent dat we terug bij af zijn en zelf een rechtszaak zouden moeten opstarten. Er wordt duidelijk gesteld dat sommige schuldeisers geen claim hebben op de gemeente maar dat dit niet betekent dat andere dit niet zouden hebben. Daaruit zou je kunnen opmaken dat er een opening is voor ons maar wat moet je daar mee???

Nou ik duik weer onder, emoties op nul en het per dag bekijken.

Tot later.

Geplaatst

Syl wat een ellende zeg....sterkte lieve meid. Wat zegt de curator er zelf van? En hebben jullie rechtsbijstand oid? Wat een ****zooi zeg. Hou je taai lieverd!

Geplaatst

Jeetje lieve sylvie... Wat een klap weer... Het houdt echt niet op. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Weet wel dat ik aan je denk. Sterkte meid, voor jullie allebei!

Ceeke: jij ook sterkte met je schoonpaps. Fijn dat je arts mee wil werken!

Ruby: bij jou zit het ook al niet mee... Wat duurt het vreselijk lang voordat je uitslagen krijgt. En die badkamer: wat een geduld heb je! Ik was allang uit m'n vel gesprongen.

Henne: hoe voel jij je vandaag?

Esther: hoe is het met je voet?

Sandra: succes met klussen!

Babeth: ga jij heerlijk genieten vandaag!

Voor alle anderen: veel liefs en ik hoop dat jullie van je weekend kunnen genieten!

Geplaatst

Syl, wat een **** nieuws, balen zeg. heel veel sterkte meid!!!

Henne, las op het alan beer topic dat je nog twijfelt over wel of niet beginnen, een hoestende collega, rommelende darmen en reëele kans. Moeilijk meid! idd normaal zeggen we bij twijfel niet doen, maar wat is dit moeilijk. dr. P had geschreven dat je kon doorgaan of niet? Wat zegt je eigen gyn? zij staat ook open voor de combi met prednisolon of niet? Wellicht heeft zij hier een raad/advies/mening over? Maar uiteindelijk ligt de beslissing om wel of niet op te starten met de cryo bij jullie. wat zegt J?

Gisteren de intralipid gehaald en de prednisolon bij de apotheek. Jeetje, een hele doos met infuuszakken intralipid. pure gezuiverde soya olie, melkachtige substantie, ziet er een beetje yakkie uit, blij dat ik het niet hoef te eten, hahahaha. In principe heb ik dan nu alles in huis, alleen de dhea moet nog binnen komen.

Caro, knap dat je nog zo actief bent, kan me wel voorstellen dat het echter ook vermoeiend is. Nog even volhouden en wat lief van je dochter om dat te zeggen, hihi. Wordt al een grote meid.

San, is je kapsel mooi/leuk geworden?

ivfsh, hoe is het met catootje en met jou en A? bevalt het leven als gezinnetje (eigenlijk een domme vraag). kun je het een beetje redden gezien ook je herstel van de ks?

Babeth, veel plezier met je vriendinnen vandaag!!! en met M. en Imke zal het wel loslopen!

Ruby, het blijft maar duren bij jullie. snap dat je er genoeg van hebt en er eigenlijk vanaf wilt zijn. Maar wat duurt het allemaal lang, nu weer wachten op de uitslagen. Lijkt alsof je niet verder komt, terwijl je dit wel wilt, weer vooruit. Hoop dat de rechtsbijstand jullie kunnen helpen met de badkamer en de vve, balen dat ook dit zo lang duurt.

Ik ga mijn lover eens uit bed trommelen en dan afwassen.

fijne dag vandaag allemaal en een dikke knuffel. meld me later weer!

liefs,

Tool

Geplaatst

Hee tool,

Het gaat heel goed hier. Ons moppie doet het heel goed, we genieten volop. Herstel ks gaat ook goed. Elke dag beetje beter. Wandel elke dag een stukje verder, dus komt helemaal goed!

Ik snap alleen echt geen kont van vrouwen die liever een ks willen, ik vind het echt n pittige ingreep.

Geplaatst

Syl, Jeetje wat een **** (piep) nieuws zeg! heel veel sterkte.

Ceeke, jij ook heel veel sterkte! Het is behoorlijk ingrijpend zo'n ziekte en het hele proces. Logisch dat je de reis naar curacao gecanceld hebt.

Henne, las ook je twijfel op het prednisolon topic. Hopelijk kunnen de artsen jou een gedegen advies geven.

Tool, wat fijn dat alles binnen is. Helemaal klaar voor april!

Ego, gisteren de hysteroscopie gehad. Viel ontzettend mee! Geen pijn oid. Wel achteraf ongi achtige krampen en bloedverlies, maar daar hadden ze voor gewaarschuwd. Heel bijzonder om zelf te kunnen meekijken op een scherm en de binnenkant van de baarmoeder te zien. Alles zag er verder goed uit. Geen afwijkingen oid. Weer een stapje dichterbij onze vijfde poging.

Voor alle andere dames, die ik even niet genoemd hebt: sorry.

Ga hier maar eens de boodschappen doen en een cadeautje halen in de stad. heb morgen een kinderverjaardag. Het zoontje van mijn vriendin wordt 1 jaar. Kom latere were even buurten.Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Syl klote zeg! Sterkte weer!

IVFSH: hoe is het met het vocht? Ik heb sinds gisteravond klompvoetjes, geen gezicht. Heb een uur zitten strijken, is niet goed geweest denk ik maar nu niet veel beter terwijl mijn bed al maanden met de onderkant omhoog staat... Kan toch moeilijk de hele dag op mijn kont zitten met mijn voeten omhoog...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden