Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi dames

Laika sjonge wat moeilijk zeg met Jim!! wat moet dat moeilijk zijn je kindje zo uit handen geven maar wat fijn hoe jullie begeleid worden en dat het blijkbaar beter gaat, wie weet mag hij snel naar huis!! Sterkte meid.

Henne ik had het al op fb gemeld maar vind je nieuwe coupe en kleur ook erg leuk, volgens mij staat alles je wel! Ik wilde je nog even laten weten dat ik het erg lief en attent van je vind dat je nog zo een kaartje stuurt naar je vriendin die toen haar kindje met 38 w verloor, ik weet zeer dat ze dat heel erg op prijs stelt.

Morgen weer aanmelden? oh oh wat spannend weer.

Eef ik sluit me aan bij de woorden van Ursela, dat je er juist zo goed over nadenkt zegt veel over jullie verantwoordelijkheidsgevoel, wat het ook gaat worden, ik weet zeker dat een eventueel pleegkindje bij jullie in een erg warm nest zal worden opgenomen!!!

Syl meid wat een ontzettende domper weer, wanneer houdt het nu toch eens op?

Sen wat store zo´m Amerikaanse koelkast, inderdaad goed de prijs vergelijken op internet, kan enorm schelen maar dat heb je al gemerkt.

Sandra wat balen zeg dat het behangen niet helemaal goed verlopen is maar zo te lezen blijven jullie nog erg goed op schema, top, wie weet ga je het zelfs nog redden om er de 17de maart bij te zijn?

Tool, ik moest wel even glimlachen om je verhaal over de naderende carnaval, heerlijk hoe dat zo kan leven en wat fijn dat je er ook echt zin in hebt, zegt wel iets over hoe je in je vel zit,Veel voorpret alvast.

Hier geen bijzonderheden, gisteren lekker een high tea gedaan met wat schoolvriendinnen, was erg gezellig, met een van hen ben ik altijd veel contact blijven houden, erg fijn en ook wel bijzonder een vriendschap die al zo lang duurt. Er zijn wel periodes geweest dat het contact wat minder was maar dat was geen probleem. Het bezoek aan de kapper was helaas niet gelukt gisteren, hoop komende week....Er moet in ieder geval echt flink geknipt worden.

Imke heeft nog steeds erg dunne broeken, sjonge, lijkt wel dat iedere fles er in no time van onderen iets verdikt uitkomt (sorry meiden) ze is wel allert en heeft ook goede plasluiers maar ik ga zeker wel evn morgen de h.a. bellen hoe lang dit mag en kan duren.

Nu wel bij mijn man kunnen aantonen dat de aanschaf van heel veel kleertjes echt wel goed is geweest ;-))

Geplaatst

"Caro? Meldplicht? ;-))) "

Joh Henne, behalve veel harde buiken nog niks hoor! Hihi, ik ben toch niet de eerste, zou Fren niet eerder zijn? Nou ja, misschien een nek-aan-nekrace...

Maar zaterdag de 5e moet mijn dochter op voor haar A-diploma dus daar wil ik graag nog bij zijn en dan komt mijn moeder nog met de wiegbekleding. Dus eh... Maar lief dat je aan me denkt, wie had dat ooit gedacht dat ik hier nog eens meldplicht zou hebben...

Geplaatst

Haha caro, ik heb echt het gevoel dat je me gaat inhalen hoor. Kindeke maakt hier echt geen aanstalten, dus kan nog ruim 4 weken duren. Zo lang laten ze jou toch niet meer doorlopen?

Geplaatst

Ik krijg nu een soort visioen van Caro en Fren die elkaar waggelend voorbij proberen te rennen LOL, sorry meiden, beetje flauw haha.

Ik ga mijn nummer 1 voornemen weer in praktijk brengen en duik m'n bed in. Nog even stomen want voelt allemaal wat dicht... Morgenochtend huisarts om te proberen bloed te prikken voor Pf.

Geplaatst

Laika, fijn om te lezen dat het beter gaat met jullie lieve Jimmy, wat een zorgen, hoop dat het huilen nu minder gaat worden en de behandeling aanslaat en hij jullie weer lekkerder in vel komen te zitten, knuffel!

Caro en Fren, rustig zo te lezen?

Hier weer 2 dagen verder in cyclus en rustig weekend achter de rug met weinig doen, hormonen weer op normaal niveau, en pijnklachten weer gezakt. Dankjewel allemaal voor jullie lieve woorden over pleegzorg en keuze. Ik denk er zelf over net als jullie, maar ik zal wel moeten werken aan voorkomen van het bereiken van de nul grens ; -) en rustig aan blijven doen (thanks Henne). Denk dat ik het meer zal moeten integreren in werk en prive als iets wat bij me hoort ( zoals Tool het mooi omschrijft) en waar ik dus rekening moet mee moet houden, maar wat me niet per se zou moeten belemmeren. Alleen als ik dus teveel heb gedaan en er start een nieuwe cyclus, dan zie ik het allemaal even niet zitten....nu gaat het weer een stuk beter ; -) we gaan weer verder!!

Iedereen fijn avondje nog en slaap lekker voor straks xxx Eef

Henne succes morgen met aanmelding, spannend weer!

Geplaatst

Hey meiden, ben eindelijk bijgelezen. Had gedacht in Frankrijk wel internet te hebben. Dat kon ook wel, maar alleen bij de receptie of in een cafe met wifi. Niet iets om even dagelijks te gaan doen. Moest voor het werk wel een keer internetten (salarissen overmaken, vinden ze fijn ;-) en heb toen een poging gedaan om bij te lezen. Met een trage verbinding en jullie enorme schrijftempo alleen niet gelukt ;-). Heb wel aan jullie gedacht en zelfs over jullie gedroomd. Jullie kwamen allemaal bij mij op de thee. Jullie bleven alleen allemaal langer dan verwacht, dus toen bleven jullie lunchen. Ik dus terwijl ik een huis vol mensen had nog naar AH, want ik was vergeten speciaal brood voor Henne in huis te halen. Tja, waar je je 's nachts al niet mee bezig houdt haha. Vakantie was erg lekker. Hele week lekker kunnen skien. Helft van de week ook zonnetje. Regelmatig buiten op terrasje in de zon kunnen zitten. Ben mijn bleke wintergezicht dus weer een beetje kwijt. Ook fijn om een week samen te zijn met mijn mannetje. Ook de hele week met mijn neefje kunnen knuffelen. Ventje is inmiddels 7 maanden.

Eens kijken wat ik van het bijlezen heb onthouden:

Henne, toch weer blond. Staat je leuk (maar vond zelf het donkere ook leuk staan). Spannend dat jullie weer gaan beginnen. Ben erg benieuwd wat de prednison doet met je allergische reacties. Je zou verwachten dat die geremd worden. Ik gebruik prednison bij mijn patienten juist ook bij allergische reacties en zo.

Syl, wat enorm balen die uitspraak. Hoop dat er toch nog wat geregeld kan worden. Voorlopig blijft het dus allemaal nog afwachten bij jullie. Sterkte met je schoonvader. Lijkt met heel gek om met hem samen alles te moeten regelen. Aan de andere kant fijn om te weten wat hij zelf wil denk ik. Hoop dat jullie toch nog wat tijd met hem samen hebben en dat die tijd voor hem ook zo prettig mogelijk zal zijn. Heb in mijn vakantie nog aan je gedacht. Heb de hele week met mijn neefje kunnen knuffelen. Vind het zo jammer voor je dat jullie die kans niet krijgen met jullie neefje :-(.

Fren, jij hebt echt nesteldrang haha. Of je bent gewoon nog aan het wennen aan je verlof ;-).

Caro, kan me voorstellen dat het voor jou nu allemaal wel heel zwaar gaat worden. Knap dat je toch nog zo actief blijft. Ben erg benieuwd of jij of Fren als eerste gaat bevallen.

Ivfsh, fijn dat je herstel zo goed gaat en dat Catootje het ook zo goed doet.

Sandra, jullie zijn nog steeds hard aan het werk in jullie nieuwe huis. Eind van het klussen komt langzaam in zicht. Dan komt het spannende verhuizen. Altijd erg leuk om je nieuwe huis helemaal in te gaan richten. Zo te horen hebben jullie meer dan genoeg tijd en aandacht voor Ruben, dus daar zou ik me maar geen zorgen over maken.

Laika, heftig dat jullie kleine man in het ziekenhuis ligt. Zo te horen knapt hij er wel van op, dus vanaf nu hopelijk alleen maar een stijgende lijn en een tevreden mannetje.

Noor, iemand feliciteerde je. Vertel, vertel....

Wen, welkom hier.

Eef, hoop dat het lopen gauw weer beter gaat. Volgens mij is soepel lopen geen vereiste voor pleegzorg toch ;-). Denk dat juist het nadenken over alles een plus is voor pleegzorg. Jullie denken er gewoon goed over na over wat je wil en wat je beperkingen zijn. Denk dat het prima in orde komt als jullie daarvoor gaan.

Babeth, sterkte de komende periode. Zal altijd een heftige periode blijven denk ik.

Ben het verder even kwijt. Een knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Geplaatst

meiden, veel gebeurd hier.\

Maar bij ons ook. Heb het idee dat de nuvaring echt helpt tegen de opvliegers. Daar ben ik blij mee.

Verder hebben we vrijdagavond de paxkast van ikea opgehaald. Zonder schuifdeuren van die vindt ik echt te duur. Komen nu gordijnen voor te hangen. Het is een inloopkast en staat ook op de ikea site bij groots denken.

We moeten nog 1 set van 2 grote planke haln, dan kunnen de kleren van Alwin er ook in. Ben zo blij ermee.

Vanavond ook nog in loosdrecht entrecote gegeten. Heerlijk. Nu richting bed en slapen. Morgen weer vroeg dag.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Bedacht nog wat dingen die ik heb gelezen:

Henne, herkenbaar wat je schreef over geen zin hebben in beginnen met weer een nieuwe behandeling. Je vroeg of dat herkenbaar was voor de 'stoppers' onder ons. Voor mij heel herkenbaar. Had zoveel uitgezocht over DD en er heel veel vertrouwen en 'zin' in. Op het moment dat ik moest gaan prikken had ik alleen meteen heel veel tegenzin en dat was voor mij een teken dat het een goed plan was om na die ronde te stoppen. Kan dus zijn dat je er geestelijk langzaam naar toe aan het werken bent om die beslissing te nemen. Ik heb er alleen nog steeds vertrouwen in dat het bij jou met die prednison goed gaat komen (net zoals bij Miki). Nog even hoop houden dus. Daarna kun je altijd weer verder kijken.

Syl, jij vroeg mij nog een keer waarom Kayla zo dicht bij je wil liggen 's nachts. Beetje trage reactie, sorry... Denk dat ze aanvoelt dat jij nu niet zo lekker in je vel zit met alles wat er gebeurt. Verder denk ik ook dat ze het zelf een veilig gevoel vindt. Ze ziet en hoort tenslotte toch minder goed. Hoe gaat het nu met haar? Hoesten een beetje onder controle te houden?

Geplaatst

Ruby, fijn dat je klachten lijken af te nemen. Je loopt al zo'n tijd te tobben met alle klachten of bijwerkingen. Hoop dat je lijf nu beter aan gaat voelen.

Lekker ook om je huis zo op te kunnen ruimen en in te kunnen richten. Nu alleen die badkamer nog. Vind dat jullie een hoop geduld hebben.

Geplaatst

Kaartje fijn dat je lekker geskied hebt! Ben stiekem wel een beetje jaloers: heb al jaren niet meer geskied want een man die er niks aan vindt plus het is te duur voor ons momenteel. Nou ja, wie weet ooit weer...

Vertelde vanavond van mijn meldingsplicht en toen zijn we maar weer aan de slag gegaan met namen: de meisjesnamen hebben we zo goed als rond, dwz er zijn er meer die we allebei leuk vinden, nog even de juiste combi's vinden maar jongens is moeilijk. We hebben er wel weer 3 toegevoegd aan het rijtje maar eigenlijk zijn we er nog lang niet uit.

Nog zoiets is het geboortekaartje: hadden we er 1 die we allebei leuk vinden, gooit dochter roet in het eten door 'm eigenlijk alleen leuk te vinden in de jongen-meisje variant... Pfff. Ik heb haar toen laten meekijken en ze heeft een andere uitgekozen die we ook wel leuk vinden dus die ga ik nu even laten bezinken.

Conclusie: ga jij maar eerst Fren, wij zijn er eigenlijk nog niet klaar voor!

Geplaatst

Kaartje, weer heel thuis, en genoten van de heerlijke wintersport.

Rubster, Nuvaring werkt zo te lezen. Dat is goed nieuws, hoop dat je je hierdoor ook wat beter in je vel gaat zitten.

Caro, namen verzinnen, geboortekaartjes uitzoeken, een hele klus, maar wel leuk.

Hier is het wit buiten en koud. Verder voel ik me naar omstandigheden goed, alleen nog wel last van mijn rug, al is het minder dan vorige week. Donderdag as komen ze de nieuwe trap doen, ik ben zo benieuwd! Dan is boven alles klaar. Eindelijk! Alleen nog het voor kamertje moet nog opnieuw behangen worden, maar daar wachten we nog even mee. Het zal of een rommel kamer worden of ...... een baby kamer.

Iedereen een fijne dag vandaag.

Geplaatst

Pauze:

Guusje: Herstellen na curretage. 7 februari gesprek ferti arts

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Ceeke:

Spaatje:

Sab:

Voortraject:

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken, opstart april.

Tool: voorbereidingen treffen voor poging 5 met prednisolon en evt. intralipid. acu opgestart, aan de supplementen vit. D+omega 3, laatste 5 kilootjes kwijtraken,, 24 januari vorbereidend gesprek met dr. S.

Henne: eind januari aanmelden cryo (tp vermoedelijk rond 17 feb)

Behandeling:

Zwanger:

Fren: (uitger. datum 17-02-2012)

Caroline: (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag)

Miki: (uitger. datum 9-6-2012)

S€N: (uitger. datum 24-08-2012)

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien.

Geplaatst

Mogge meiden, even niet zo lang van stof hier. Wel een knuffel voor iedereen!

Ohja, er staat een een buikfoto in juni topic. Met dank aan pop art inspiratie van Fren en co.

Laika, fijn dat beter gaat! En welkom terug Kaartje!

Geplaatst

sneeuw caro...jawel, genoeg vlokjes. hier van vorige week. haha, snap dat de vraag eigenlijk niet aan hier gericht was,

[ATTACH=CONFIG]3458[/ATTACH]

testr, mooie foto!

henne, vandaag dday, succes, sterkte en hoop!

Geplaatst

Hier ook ietsie pietsie sneeuw, maar geen slagroom ;) Ursela speelt vals :) Maar wel weer een leuke foto van je meisje.

Testr, leuke foto!

Geplaatst

Hier nog niet eens een halve centimeter.

A werdt uit bed gebeld om te strooien om kwart over drie. Nu klaar. Kijken of hij zijn eigen werk nog moet doen of dat hij naar huis kan.

Ik heb vanaf half 4 niet meer geslapen. Dus ben eht ook al een beetje zat. MAar de meiden nog les vanavond.

Het is hier wel al weer grijs. Dus zal best nog wat sneeuw komen. We wachten maar af.

Oh ja, ursula jij speelt vals... Raar dat er bij jullie geen problemen zijn en hier het hele verkeer plat ligt zeg maar.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Ja, ik meld me, goedemorgen!

Hier net door de 'sneeuw' terug naar huis gelopen vanuit het zieknhuis, maar meer dan een laagje poedersuiker is het inderdaad niet hoor. Wel lekker koud, heerlijk! Nu nog een zonnetje erbij en het is echt wintersportweer! En ursula speelt inderdaad vals, hoewel het me heerlijk lijkt, het ruige klimaat van Noorwegen! Staat, net als Ierland, hoog op het verlanglijstje!

Kindeke was weer mooi gegroeid, dus niks aan de hand. Wel weer een andere gyn die zich nu stortte op het feit dat ik 15 jaar geleden een longembolie heb gehad en alsnog een soort stollingsonderzoek wilde doen, dus heb ook weer bloedgeprikt. Prima hoor. Spuit al bijna een jaar bloedverdunners, maar als ze het nog een keer willen checken vind ik het best!

Ruby, fijn dat je je direct zoveel beter voelt nu je van de lucrin afbent! Goed besluit dus!! Wij hebben ook de PAX en ben er ook super blij mee. Hebben 'gewone' deuren, vonden de schuifdeuren en de deuren in hoogglans ook veel te duur. Slimme oplossing om er gordijnen voor te hangen!

Klaartje, welkom terug. Klinkt als een heerlijke vakantie die jullie achter de rug hebben!

Mik, geinige foto!

Nu ff bakkie thee maken, tippel van 25 min was toch wel heftig (zei het oude wijf...)

Geplaatst

Fren, het idee van de inloop kast stond opde ikea site. inclusief het gordijn. Dus ben blij. Nu nog wat op de achterkant van de kast, want daar kijken we nu tegenaan.

Ik ben nog niet van de lucrin af hoor. Het zit nog zo en zo tot 8 maart in mijn lichaam en het is er niet 1,2,3 uit. Dus nu gebruik ik de nuvaring tegen de bijwerkingen. Gisteren zat ik opeens te denken, he nog geen opvlieger gehad. Dus het werkt echt gelukkig.

Henne succes met aanmelden.

Geplaatst

nou, poederlaagje??? zeg maar gerust een pak sneeuw. Hier ligt toch wel een paar centimeter. en het blijft maar sneeuwen. Heb geprobeerd een foto te maken, maar ik kan m niet van mijn foon overbrengen naar de pc, ben het kabeltje kwijt, snik snik.

Henne, succes met aanmelden vandaag!!! krijg je vandaag ook meteen te horen of je kunt doorgaan?

Benieuwd hoe het bij jou met de prednisolon gaat!

En yep, de intralipid is idd pure soyaolie, voor iemand met een lactoseallergie niet zo fijn.

Leuke coupe trouwens!!! Ik laat me donderdag verrassen!

Kaartje, welkom terug, je valt van de ene sneeuw in de andere sneeuw, hihihi. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad en hebt genoten!

Fren en Caro, het wordt nog een nek-aan-nekrace tussen jullie, hihihi. Ik zag het ook al helemaal voor me, hihihi.

Fren, fijn dat alles weer in orde was/is!

Caro, jij succes morgen met de controle!

Laika, wat fijn om te lezen dat het alweer ietsje beter gaat met Jim. blijft moeilijk als ouders omdat je gewoon niets kunt doen en hulpeloos moet toekijken. Tuurlijk probeer je er zoveel mogelijk aan te doen om het voor je kind zo fijn/prettig mogelijk te maken en te doen, maar soms lukt dat niet en dan is hulp van buitenaf heel welkom. Super hoe jullie hierin begeleid worden en dat jullie zoveel bij jullie ventje zijn!

Ruby, voor jou gaat het ook weer ietsje de betere kant op, tenminste, je hebt minder tot bijna geen last meer van de opvliegers. Moet een hele verademing zijn. Voor je het weet is het april en krijg je de uitslagen door en wie weet ziet alles er dan nog beter uit! en geslaagd natuurlijk bij de Ikea voor de paxkast, mooi dat jullie er zo kunnen in- en uitlopen, hihihi! Nu de badkamer nog en dan zijn jullie weer een stuk verder!

Guusje, hoe zat/zit het met je ganglion? of was jij dat niet? Heb je er nog last van? en bij jullie ook al vorderingen bij/met de trap, mooi!! nu nog de voorkamer en die andere kamer.

Hier niet veel te melden.vanmiddag/vanavond weer muziekwaterbedtherapie en dan vanavond lesgeven. Ben benieuwd hoe ik nu voor de groep zal staan (weer zen en niet helemaal erbij of weer helemaal energievol en stuiterend). We zullen het zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden