Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hee meiden!

Lees trouw mee, maar van reageren komt het niet echt. Hebben non stop bezoek, super gezelig, maar ook een beetje druk :-). Morgen een dagje geen bezoek en dan heeft ar ook een dag vrij, dus dan even heerlijk dagje samen. Volgende week kom ik weer lekker meeschrijven.

Knuffel voor iedereen!

IVFSH

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

caro tijd! Hoe moeilijk praktisch gezien ook!!!

Ivfsh fijn dat alles goed gaat (tenminste dat lees ik tussen de regels door?)

Geplaatst

mwah...afgelopen week veel pijn gehad. Had eigenlijk twijfels of ze wel gescheurd waren dus dacht ga naar de fysio. Als ze niet gescheurd zouden zijn dan wilde ik graag oefeningen zodat ik zsm weer aan het werk kon maar daar aangekomen zag het er niet uit. Doorgestuurd naar de ha en weer naar het ziekenhuis voor foto's. Geen breuk maar enkelbanden aan beide kanten van de enkel gescheurd. Gisteren weer naar het ziekenhuis geweest voor tape maar daar was het nog veelste dik voor. Ik heb nu softgips en moet over twee weken weerkomen. Deze week nog met enkel omhoog en volgende week hoop ik wat te mogen gaan doen op het werk.

Geplaatst

Poeh, goed kapot dus, balen zeg. Doe echt heel erg braaf wat ze zeggen hoor, dan ben je er het snelste weer vanaf.

Meiden, ik heb een herinnering verstuurd voor de zomerbbq! De winterthee van 17 maart staat vast, ik denk dat het voor vele agenda's makkelijk zou zijn om de zomerbbq ook vast te kunnen leggen. De Bbq is met partners en kids, voor zover aanwezig en zin ;-) locatie moeten we tzt nog bepalen.

Nog niks van Pf gehoord, weet niet of dat goed of slecht is....

Geplaatst

Ben ook wel overtuigd dat ik rustiger aan moest gaan doen hoor! Luister heel braaf nu!

Wb de zomerbbq...het gaat hem niet worden aan ons kanaal hierzo :(

Maar het mag altijd in onze achtertuin hoor. Maar een centraler gelegen locatie is misschien voor sommigen onder ons prettiger? Het maakt ons niks uit!

Zou hij je ook mailen als hij je bloed niet binnen kreeg om te vragen waar het bleef?

Geplaatst

Bloed en urine waren gelukkig goed, nu donderdag weer bloeddruk meten. Vocht vasthouden is ie niet van onder de indruk, rust is vanwege bloeddruk...

Esther sterkte, zo'n gedoe met enkels, ik ken het helaas!

Geplaatst

Caro elke bloed en urine wel goed. Maar dan nu wel echt met de pootjes omhoog en rust hè! Beter thuis je gemak houden dan opeens toch opgenomen worden voor verplichte rust. Dikke knuffel!

Geplaatst

Er gaat een ware babyboom plaats vinden de komende dagen: morgen in feb een ks, 1 wordt ingeleid en 1 is vandaag gestript. En als ik caro's verhaal zo lees, kon dat ook nog wel eens snel gaan.

Es, wat balen van je enkel! Ik sluit me bij Henne aan, echt braaf zijn, dan is t t snelste voorbij.

Bbq kan niet bij ons, want geen tuin. Datum vastleggen lijkt me wel een goed idee.

Geplaatst

Wederom heel druk : ( maar wil nog even roepen dat ik helemaal emo wordt als ik lees over ontwikkelingen Caro, zucht, wat wordt het spannend!! Lekker rustig aan doen meid, en wat superfijn dat ze het zo goed doen en zo gegroeid zijn!~!

Fren, voor jou nu ook spannende weken, jij ook rustig aan!!

Es, wat een gedoe met die enkel. Ik kan je er zo veel over vertellen, maar dat ga ik niet doen! Rust houden en enkel hoog houden, er zijn een aantal links die advies bieden op het gebied van oefeningen enkel na scheuren, via sport medisch advies centrum en google te vinden. Maar eerst rust en hoog houden.

Het verhaal van Henne en Fren over dermatoloog en tandarts..pff daar ken ik er ook een paar van, wat een aanfluiting...

Hier veel te doen, morgen middag fijn creatief zijn met de kinderen, aan de hand van sprookjes een decor maken in een doos, nu al zin in ; -)

Iedereen fijn avondje !!! Babeth, hoop dat alles goed is met Imke,

Guusje, echt heel leuk je haar!!! xxx

Geplaatst

Wat lief Eef, dat je emo wordt van mij... jeetje.

Ja Fren, denk toch dat ik je ga inhalen... Inderdaad gaat het ineens heel snel in het februaritopic.

Ik hink op twee gedachten: laat ze er dan maar uitkomen en nee, volgens mij kunnen ze beter nog een weekje of 2 doorgroeien, dat ze echt helemaal 'af' zijn! Heb er zelf niet zo gek veel over te zeggen, behalve dat ik nu echt rustig aan zal doen maar is lastig denk ik.

Geplaatst

Ik denk dat je t heel goed gedaan hebt Caro, als je ze tot 35-36 weken bij je hebt gehouden. Bovendien zijn hun gewichten echt prima, de grootste is net zo groot als die ene van mij! Heb je t gevoel dat t allemaal thuis ook op de rit staat? Ik denk dat ik eind feb wel ga halen...

Geplaatst

Tja, de namen zijn dus nog niet helemaal bekend, geboortekaartje nog niet af en/of besteld, plankje moet nog steeds worden opgehangen... maar verder hihi. Tas staat klaar en ik wil graag zaterdag bij het afzwemmen voor diploma A van mijn dochter zijn, daarna moet het maar goed zijn. Ga deze week die knopen maar doorhakken!

Grootste is bijna 6 pond nu! Menig eenling weegt minder, ongelofelijk. Had het nog niet aangepast, ga ik nu doen.

Geplaatst

Dat zeg ik, die van mij was gister 2900 gam, dus komt / zit wel goed met dat koppel van jou! En wbt de kaartjes, van ons ligt alles klaar, maar wellicht dat we ze pas na en paar dagen versturen. Wordt ook aangeraden, zodat je de eerste dagen níet té veel aanloop hebt. Namen schijnen wel handig te zijn va het begin ;-)

Geplaatst

Ja maar daar heb ik al een probleem he, aangezien ik niet weet wat het zijn... Nou ja, inderdaad hoeven de kaartjes er niet de volgende dag te zijn natuurlijk.

Oh ik had even die 2900 gram van jouw kindeke gemist, scheelt inderdaad nie veel. Snap wel het verschil tussen onze buiken, haha!

Geplaatst

Caro, het wordt dus langzaam spannend. En mss idd beter om goed te rusten nu. Hoop dat vriendlief het ook kan redden met zijn werk. Wellicht mss tijdelijk hulp in huis? En idd niet zo'n gunstig moment om je bloeddruk te meten, duhuh.

Ruby, hoop ddat het idd gauw reden is voor jullie om te juichen en dat er schot in de zaak komt!

Es, balen dat je nu in softgips zit. Betekent wellicht dat je toch te veel gedaan hebt en die scheur in je enkelband helpt dan natuurlijk ook niet echt.

heb geen ervaring met gescheurde enkelbanden (laat staan iets gebroken), maar probeer het toch rustig(er) aan te doen. Weet dat het moeilijk is, en dat je wellicht ook het idee hebt dat je al zoveel en vaak afwezig bent geweest op je werk, maar hier kon je niets aan doen. Je valt toch niet voor je lol van de trap? sterkte in elk geval! Had je nog gesproken over evt. vervangende werkzaamheden op je werk?

vriend is nu naar zijn werk.

ik ga zometeen naar bed.

Guusje, staat je heel leuk dit kapsel!!!

oja, meet- en weegmoment weer een momentje om trots te zijn :-). 1 kg minder in twee weken, en ik geloof in totaal rond 5 cm weer kwijt. niet slecht, vetpercentage bijna 2% omlaag, das helemaal niet slecht.

Sylvia, heel veel succes met de tp woensdag!!! rij voorzichtig!!!

ivfsh, druk met bezoek. Kan me wel voorstellen dat het toch wel vermoeiend is. gelukkig een dagje geen bezoek en effe lekker met A en Catootje bezig zijn! geniet ervan!!

ga naar bedje toe. Henne, hoop dat je al bericht van dr. P hebt gehad.

DHEA was nog niet geleverd. wordt morgen bij ons of anders bij de buren afgegeven.

weltrusten en tot morgen!

liefs,

Tool

Geplaatst

*Huishoudelijke mededeling*

Consumentenbondgids deze maand staat in dat azijn in de wasmachine sterk wordt afgeraden door fabrikanten. Het kan een slecht effect hebben op de rubbers en daarmee ook slangen!

*Einde bericht*

Geplaatst

Lekker aan het kwekken geweest dames!

Caro heel benieuwd hoe lang het nog duurt en wat get. Geslacht is, spannend. Verder alles gereed thuis?

Esther succes met je enkel, nog 2 wk omhoog balen.

Henne geen succes je afspraak en 5 wk doen over een vragenlijst, bizar.

Tool ik rij altijd voorzichtig?? Snap het niet wat je daarmee bedoelt.

Geplaatst

he Syl, sorry, ik bedoelde Sylvia, hihihi. Dat jij altijd voorzichtig rijdt weet ik toch!!! zal het berichtje effe aanpassen, hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden