Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb pas m'n nieuwe email aan Henne doorgeven, anders even een updat van de lijst rondmailen ? Ik pb je wel effe Mik

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mogge Kaartje, thanks :)

Heb vaker mijn buik verborgen voor dames die ik niet voor het hoofd wilde stoten. Maar bij jullie voelde het alsof dit niet hoefde, dat vond ik heel waardevol. Ook al hoop ik uiteraard dat het voor niemand te confronterend was!

Ja inmiddels een goede vrij definitieve naam. En wij vonden juist namen uit Italie erg leuk voor jongens Sen! Die van ons ook een buitenlandse geworden (waarschijnlijk :-))!

Geplaatst

Trouwens als je bij draw something nieuwe woorden wil, zonder bommen te gebruiken: programma dicht gooien (helemaal dus ook onderin) en daarna opstarten dan laadt hij opnieuw en ook de woorden :-)))

Geplaatst

Het valt niet mee om bij te lezen....jullie zijn blijkbaar nog niet uitgekletst na de lunch.

Henne, spannend een nieuwe periode in je arbeidsleven. Maar heb hier al veel berichtjes van jou gelezen over je werk en maak daaruit op dat je daar niet op je plek was en je al helemaal niet kon ontwikkelen. Succes met het vinden/kiezen van een nieuwe baan/eigen bedrijf.

Sen, gefeliciteerd met de mooie echo. Een jongetje. ooooh, dat maakt het veel concreter.

Zo herkenbaar je 'illegale' gevoel in babywinkels. Net als bij sandra voelde ik me pas 'op mijn gemak'-comfortabel met babyspullen toen merel er was en ik ze in gebruik kon gaan nemen. Ik kan me nog goed herinneren dat manlief en ik op de bank zaten in week 41 en we het nog steeds spaansbenauwd kregen van alle babyspullen om ons heen, een ongeloof dat niet wilde wijken totdat ze in onze armen lag. Inmiddels ben ik verzot op babywinkels, ik ben erg slecht in winkelen voor mijzelf maar voor de kinderen ben ik een echte impulskoopster geworden. Maar goed dat de dichtsbijzijnste babywinkel op 1,5 uur rijden hier vandaan zit.

Dublin, maatje 68 duurde ook hier een paar weken. Maar tot nu toe doet storm al een paar maanden met 74 en er zit nog ruimte in de meeste kleertjes. Merel heeft best lang met 74 gedaan.

Syl, wat goed van je 17 kilo!!!!! Ik heb je niet in levende lijve ontmoet maar ik ben best benieuwd hoe jij er nu uitziet met 17 kilo minder.

Gaat het een beetje met jou en J? Heb je nog een late reactie gehad van je werknemers? Lukt het jullie om elkaar te steunen?

Ik ben erg druk, haha, met twee kleintjes ben ik dat zowieso, maar nu extra, ben weer begonnen met werken. Ik heb nog verlof tot eind april maar kan extra wachten krijgen en dan krijg ik twee maanden lang en loon en verlofgeld.

Voor degenen die het nog herinnerden, we hebben een tent besteld, http://www.terra-nova.co.uk/Brand/Wild_Country/Tents/Citadel_5_Tent_Green.html

Ik laat hem opsturen naar vrienden in zweden met als voordelen een gezellig bezoek en geen noorse belasting en import eroverheen.

Kaartje, ben nog steeds onder de indruk van wat jou overkomen is.

Geplaatst

Mogge dames! Zo ik was knock out gisteravond zeg haha. Maar wel lekker geslapen en wakker geworden met een hoop plannen en energie in mn lijf (dat laatste valt in de praktijk dan erg tegen hoor, maar de zin om aan te pakken is er in iedergeval). Ben begonnen om via LinkedIn om recomendations te vragen, ben normaal veel te bescheiden om dat te doen, maar bescheidenheid gaat me nu niet verder helpen dus hup....schop onder mn kont. Verder ga ik de komende dagen gewoon heel veel ex-collega's en contacten mailen en proberen voor de komende weken veel afspraken te maken om 'bij te praten'. Als ik wil gaan freelancen komt alles aan op mn netwerk, dus daar ga ik maar direct mee beginnen. Ook erg veel zin om dingen aan te pakken in huis en tuin. Het is echt net of ik op deze kans gewacht heb: een aantal weken (maanden?) tijd en gelegenheid om de boel op orde te krijgen en mijn accu weer echt vol te laden. En gisteren heeft daar zeker weten veel aan bijgedragen!

Grappig van die namen, Sen een jongensnaam is hier na 5,5 jaar ook nog steeds moeilijk. Meisjesnamen zat, maar een jongetje zal echt voor problemen zorgen haha. Bij jullie is het italiaans, bij ons de koreaanse achternaam....het combineert gewoon niet altijd lekker. Met meisjesnamen ook hoor. Ik vind al jaren Liza of Lilly erg mooi. Nou zet daar mar L.e.e. achter....niet dus LOL.

Guusje vandaag ontdooien...ben plaatsvervangend zenuwachtig!

Meiden, als we 23 juni bij Kaartje in de tuin kunnen, zullen we die datum dan maar vastleggen? Er zullen altijd meiden zijn die (last minute) wel of niet kunnen, maar dan hebben we in ieder geval een datum. En dan moeten we tzt maar even bedenken hoe we het willen organiseren (hmmm, daar ga ik alweer....toch maar 'Tante Henne - organisatie' oprichten, hihi)

Heb ook een mailtje verstuurd over de kosten, alleen van de drank dus. Als de rest me nog nagerekend wordt dan horen jullie dat.

Geplaatst

Henne mijn vriend is gewoon een kaaskop dus kindje krijgt geen Italiaanse achternaam ;-) we zoeken een Italiaanse of Engelse korte naam die door zowel een Nederlander als een Italiaan goed uit te spreken is. Ik krijg bijvoorbeeld altijd de kriebels als ik hoor hoe de meeste Nederlanders de naam Giovanni uitspreken hahaha

Nederlandse kennissen van ons hebben hun kind Divano genoemd. Wist niet wat ik hoorde. Wie noemt z'n kind nou bankstel?!? Ze hadden geen idee wat het betekende maar vonden het leuk klinken. Hopelijk hoeft kind zich nooit voor te stellen in italie *proest*

Geplaatst

Even snel. ontdooien is goed gegaan. beide 6 cellen nu, zo zijn ze ook ingevroren. 1 is type 1 en de ander type 2. dus.... hele mooie embryos. morgen om 1530 gaan we ze ophalen.

we zijn helemaal blij ......

Geplaatst

Haha namen! Niks mis met lilly lee en bankstel:-) hier een rustige zondag, tijd om de duimen te laten draaien voor guusje en even langs mn ouders te gaan. Fijne dag iedereen, enne henne wat n bijzonder acceptabel bedrag:-)

Geplaatst

Guuuuusje wiehoe!!!!!!!! Spannend dame, verwelkom ze met alle liefde! We duimen meeeeee!

Henne, klinkt erg goed jij: trots!

Oeh Sen bankstel, maar gauw zoeken of onze naam in andere landen nix geks is. :)

Geplaatst

kalimera meiden!!

het ws super gezellig gisteren. heb het niet meer gered om op het forum te komen gisteren, was kapot.

Es en Testr, heel heel heel erg bedankt voor jullie kadootje!!! (leuke verspreking syl, die kapotjes, hihih). vriend vond het ook erg leuk en lief!!!!

Babeth en Ceeke, bedankt voor het ophalen en afzetten bij het station!! leuk met jullie nog even 'apart' kunnen kletsen, ben er ook achter gekomen dat ik eigenlijk helemaal geen stoelendans heb gedaan, oeps.

Wen, leuk je te zien, een echte resjersjeur in ons midden, cool!!!

Testr, ahum,je hebt me niet echt op mijn voordeligst op de foto gezet, hahahaha.

Eef, leuk met je even te hebben gesproken over het sporten en over het verven/tekenen!!! heeft me ook weer inspiratie gegeven om wellicht vandaag of morgen iets te gaan tekenen.

Babeth, oei, das even schrikken. waren de katten trouwens buiten toen wij daar waren? had ze niet gezien?? hoe iss het met Imke en M gegaan???

Kaartje, stoere meid!! en lief dat je moeder ook even mee was en nog liever dat je man het ook vindt om de bbq bij jullie te houden. betekent dit dat jullie voor 'mij' gekozen hebben,hihihi. Syl super dat je gaat proberen om ook de 23e erbij te zijn!!!

Fren, lieve en leuke foto's van Fiene!!

Henne, alleen de drank afgerekend, hahaha. Ik zal je het geld deze week overmaken! en van het eten komt dan nog wel. bediening was idd niet zo goed.

Guus, kaarsjes branden hier!!! zijn kaarsen uit Lourdes, die ik van mijn moeder eens gekregen heb!! toi toi toi!!

Simba en Es, met jullie niet echt gesproken helaas. Ruby, ik bedenk me nu dat ons gesprekje over je horrorochtend werd afgekapt omdat we afscheid namen. Hoe is het nu dan nog afgelopen?

S€n, fijn dat je dag gisteren redelijk goed verlopen is! en toppie dat je nu steeds meer durft!! Jongensnaam staat hier al vast, meidennaam vinden wij juist weer moeilijker, hihihi. We hebben er wel een paar op papier staan, maar we willen ook iets doen met de overleden zus van A.

Ik was rond 7 uur uit. Babeth had mij mooi op tijd afgezet in Eindhoven, kon meteenin de trein stappen. geen vertragingen gehad, alleen in Heer.len 20 minuten wachten op de aansluiting. toen nog effe wat laatste boodschapjes doen en naar huis.

Na het steengrillen film gekeken the grey (mwoah) en neverland. maar die heb ik niet meer helemaal gered. ben in slaap gevallen. hahahaha.vanochtend om 10 uur pas wakker, met helaas keelpijn, zit nu aan de thee met honing. Eef, komt niet van/door jou!! ik had dit al langer onder de leden, het gaat gewoon niet weg.

Ik krijg zojuist een dagelijkse gedachte binnen via de mail: de bochten in jouw levensweg zijn aanwijzigen om vaart te minderen. hOe ontzettend waar op dit moment, hahaha

Henne,fijn dat we je gisteren energie hebben kunnen geven om vooruit te denken/doen/kijken wat er op jouw pad gaat komen!!! en mocht je een logo nodig hebben, dan wil ik mijn nichtje wel eens lief aankijken. zij hebben hier een bedrijfje in (logo's en advertenties maken enzo). geloof dat het du.tch.cust.oms heet (even met een punt ertussen gezet).

meiden, ga proberen wat te eten.

liefs,

Tool

Geplaatst

Guusje, was nog bezig met schrijven toen je je berichtje schreef, wat geweldig nieuws!! super zeg!!!!! morgen de tp!!! dat wordt weer overwerken voor mijn duimen!!

Geplaatst

Jeehaa! Super nieuws Guus! Ik ga super voor je duimen (voorzover dat lukt met mijn ontstoken pees, haha).

Heb vin vannacht twee keer de stuipen op het lijf gejaagd, haha! Eerste x was rond half een toen hij fiene aan het verschonen en omkleden was. Ik ging kijken of hij wel bij haar was, wan ik bleef gehuil horen. Hij hoorde me niet aankomen en schrok zich dood toen hij me zag staan... Ik om half 6 de fles, maar om half 8 was tante Truus al weer wakker. Vin eruit geschopt en hij met haar naar boven. Na een uur huilen ging ik maar eens boven kijken, was vin half weggedoezeld en toen ik iets zei schrok ie zich weer te pletter, haha. Toen f maar een fles gegeven en weer in bed gelegd om 9 uur, maar mevrouw wil echt niet slapen. Net de wagen helemaal opgetuigd om even naar het hockeyveld te gaan. Kom buiten: regen. Zucht!

Nu ligt F in de box en lijkt te slapen. Op haar buik weliswaar. Lijkt ze veel fijner te vinden dan haar rug, maar volgens CB MOET ze op haar rug...

Henne, ga zo het geld naar je overmaken, kan ik t ook niet vergeten.

Kaartje, voel je niet verplicht hoor, de 23e. Was meer een grapje die vraag over je tuin omdat deze regio redelijk te doen lijkt voor iedereen en jij zelf aangaf dat gister een thuiswedstrijd was. Maar als het gewoon kan en jullie (je man en jij) het gewoon leuk vinden, is het natuurlijk helemaal super!

Geplaatst

Hee meiden,

Wat fijn dat het gister weer zo geslaagd was. Bedankt voor de foto's miki!

Guusje: wat een topnieuws! Super dat ze allebei zo goed zijn ontdooid!! Echt heel blij te horen.

Fren: heeft die vin van jou een slecht geweten :-)

Haha, ik moest wel echt lachen om divans. Zo hadden wij het hier met Ierse vrienden over baby namen en toen ik zei dat ik de naam Stijn leuk vond. Daar moesten ze om grinniken want dat betekend hier soort van 'sulletje'. Moet je maar net weten :-).

Hier weer home alone.... Ar was gister om 23.00 uur thuis... Vandaag ook weer aan het werk. Gister was t St. Patricksday, ben met vrienden de stad in geweest. Parade gekeken enzo. Erg gezellig, maar jammer dat hij niet mee kon. Hoop dat hij vandaag op tijd weg kan, nog ff samen wat doen.

Geniet allemaal van jullie zondag!!!

Geplaatst

Guusje, super! Zit hier helemaal met kippenvel.

Fren, kan echt bij ons hoor. Geen probleem. Had het tot nog niet eerder aangeboden aangezien datum nog niet bekend was en ik dacht dat er misschien grotere tuinen in de aanbieding waren. Lijkt me juist gezellig hier. Ik huur tante Henne gewoon in om samen te organiseren ;-) Ik zal ook proberen om dan iets fitter te zijn dan nu ;-) . Was gisteren wel erg moe op het eind, maar kwam gedeeltelijk ook door temperatuur daar binnen. Buiten was ik meteen weer een stuk wakkerder met wat zuurstof.

Bedenk nu wel steeds meer dingen die ik aan mensen had willen vragen zoals:

Henne, hoe lang duurde het bij jouw bbz tot je weer helemaal hersteld was?

Syl, hoe sta jij nu gevoelsmatig tov volgende poging en werkt J ook mee aan de gezonde levensstijl?

Eef, was ook benieuwd naar jouw schilderverhalen.

Ruby, ben nu erg benieuwd naar je horrorochtend.

Etc., etc., dus maar goed dat we elkaar hier spreken en in juni alweer een afspraak hebben staan :-)

Geplaatst

Yeah Guusje, super nieuws!!

Ik had vanochtend na mijn positieve start opeens weer vlekken in m'n gezicht, grrrrr...... Misschien dan toch van de zeep testr, ik zei het nog toen we handen stonden te wassen.

Tool dat was een lange dag voor jou zeg!

Geplaatst

Kaartje na de bbz heeft het wel even geduurd voor ik weer redelijk fit was. Maar ik was ook al hartstikke beroerd van de zwangerschap op zich, had drie narcoses in een half jaar achter de rug en zat er mentaal goed doorheen. Ik denk dat ik pas toen m'n hcg bijna weg was en m'n cyclus op gang kwam weer een beetje lekker in mijn vel zat. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Zoals jij er gisteren drie dagen na de operatie bijzat, is al een stuk monterder dan ik rond die tijd was. Denk dat jij heel goed aanvoelt wat je wel en niet moet doen, dus luister daar vooral naar!

Geplaatst

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Spaatje:

Sab:

Henne: darmproblemen en allergie oplossenen, paar kilo aankomen en dan hopelijk in mei/juni icsi7

Voortraject:

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken, opstart april.

Tool: voorbereidingen treffen voor poging 5 met prednisolon en evt. intralipid. acu opgestart, aan de supplementen vit. D, DHEA en Omega 3, laatste 5 kilootjes kwijtraken. DHEA 12 maart laten testen, 30 maart afspraak dr. S. voor startecho en planning. Hopelijk starten begin april bij bongi

Wen72: 2 april een afspraak in gent om alle uitslagen van de onderzoeken te bespreken. Daarna hopelijk in april / mei starten. Ondertussen aan een hoop supplementen.

Witje: 4 april gesprek gyn evaluatie zwangerschap en over de risico's voor eventuele volgende zwangerschap en over hoe nu verder met onze cryos's

Ceeke: vitamine D, omega 3 en ijzerpreparaat als voorbereiding voor de cryo poging (met prednisolon en intralipid) in april 2012.

Behandeling:

Guusje: 29 februari CD 1 - 1e echo 12-3 - 2e echo 14-3 - 3e echo 16-3 - Zondag 18 maart 2 cryo's ontdooien - Maandag 19 maart TP 15u30

Zwanger:

Miki: (uitger. datum 9-6-2012)

S€N: (uitger. datum 24-08-2012)

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari van dochter Kaat en zoon Bram

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien.

Geplaatst

Guusje wat een ontzettend geweldig nieuwss!!!!! Morgen komen je emmy's thuis bij mama!!!!!

Zo fijn dat jullie het top hebben gehad, jammer van de service, maar dat mocht de pret niet drukken dus. Hopelijk vergeten ze de kosten voor het eten hihi.

Ik ga eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om mijn weekend om te ruilen naar 23 juni vrij. Want P, Ruben en ik willen dat voor geen goud missen. Van de 4x heb ik er nu 2 moeten missen en dat mag niet meer gebeuren!!

Ik heb vanmorgen op de Hap gezeten. Ogen werden steeds roder, pijnlijker, jeukender en vlies leek los te liggen met veel pus eronder. Een bindvliesontsteking. Erg vervelend kan ik zeggen en waarschijnlijk door de AB die ik slikte voor keelontsteking die overrigens over is. Dus stoppen met die AB en AB oogdruppels en zalf nu. Wist niet dat oogdruppels zo'n verlichting konden geven. Nu hoop ik dat het gesodemieter afgelopen is met mijn gezondheid. Flink aan de vitamientjes, frisse lucht, gezond eten en beweging, want gesprek met gyn komt er aan en als we er voor gaan dan wil ik wel in topconditie zijn natuurlijk!!!

Geplaatst

Kaartje ik keek ook dubbel op het eind, buiten meteen beter idd.

Henne, aaarch. Sorry als ik met mijn vraag de goden heb verzocht. Maar herkende je modus, nu is nu en ik wil genieten. Als ik last krijg zijn dat zorgen voor morgen. Helaas ging het bij mij dan vaak fout, bij jou ook dus? Hoop van korte en milde duur!

Fren, inmiddels beetje wakker? Ja, niet op buik. Maar als dat meisje dit nu liever heeft? Bink schopte haar gistrr trgen de billen he? Nu al, haha.

Geplaatst

Binkie is dus nu al achter de meiden aan, aan het gaan... Gaat nog wat worden Mik..

Mijn foto's van gisteren zijn ook verstuurd. Sen, pb me anders even je nieuwe adres, dan stuur ik ze meteen even door.

Guusje, mijn duimen gaan in draai stand!!!

Geplaatst

Hoi meiden

Guusjeeeeee!!!! wat een geweldig nieuws, op naar de tp morgen, ohhhh wat goed zeg, pfff wat was het spannend voor jullie tot het verlossende bericht kwam.Succes !

Henne fijn te lezen dat je weer een "boost" hebt gekregen, je klinkt hoe dan ook krachtig , ik ben er van overtuigd dat het met je werk uiteindelijk helemaal goed zal gaan uitpakken en tzt kan je nu nog baas je gewoon lekker inhuren tegen een riant uurtarief ;-)

Kaartje wat goed dat het bij jullie kan, mocht het onverhoopt niet door kunnen gaan dan kan het ook bij ons.

Ik weet nog niet of mijn man mee komt de 23ste, ik zou het wel leuk vinden moet ik zeggen (dan is er overigens ook om 20.45 de kwartfinale van het wk)

Tool balen dat je alsnog 20 min. moest wachten, knap dat je tenminste nog 1 film gezien hebt, ik val echt meestal in slaap bij een film.Je had de katten niet gezien omdat de een buiten was en de ander (Poes die dus oud is) in zijn mand lag; de kattentransportmand, daar ging hij na het eerste bezoek aan de dierenarts weer in liggen dus heb hem maar laten staan.

Testr was inderdaad echt niet leuk gisteren, ben blij dat het gebeurde toen ik thuis was en dat we direct bij de arts terrecht konden.

Wat een bak zeg dat de kat van je broer al de naam heeft van jullie Binky, bij ons in de buurt was dat met een hond het geval, aanstaande ouders hadden de naam Max, vervolgens kwam er een hond in de familie en die kreeg die naam, zij konden niets zeggen uiteraard, zij hebben hun zoontje uiteindelijk Xam genoemd.

Sen wat een bak zeg, dat kindje met de naam Bankstel!!

Ik vertelde het net aan mij man,. ook de namen van Henne, hij vond juist "Lynn" Lee erg leuk!

Nu Imke een lekkere banaantje geven en dan alsnog boodschappen doen, lang leve de XL, gisteravond is dat er niet meer van gekomen, ben benieuws, Imke gaat voor het eerst ook in de autostoel.

Sandra wat een gedoe met je kuurtjes zeg, het een na het ander, wordt tijd dat het mooi weer wordt nietwaar?

Ursela wat een stoere tent en erg ruim nietwaar?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden