Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik was om 17.30 thuis na Tool afgezet te hebben in Eindhoven, ik heb het erg fijn gevonden, iedereen spreken is niet te doen in de korte tijd maar dat komt de volgende keer weer!! wen fijn dat je je zo op je gemak voelde!lieve Esther nog bedankt voor het leve kanootje! Syl je had weer een geweldige verspreking haha.

hier traks paniek, poes deed vreemd, apathisch , andere kat reageerde ook vreemd op hem.foute boel. Direct mijn man gebeld die de hond aan het uitlaten was, hij trommelde mijn schoonouders op en ik de dierenarts gebeldwas gelukkig paraat. Temp opgenomen, de ze was laag maar de bloeduitslagen waren verassend goed! Kaartje Bun. Was nu 14,5 tov 15.1 2weken geleden. Cre. 187 tov 211 vorige keer en hij was zelfs 2 ons aangekomen, nu 3,6kg arts was "tevreden" . Maar ja wat poes nu had? Mogelijk een soort van epilileptieche aanval of een soort van kortsluiting in zijn koppie? Is al 16 maar toch, pffff.ik dach nig dadelijk eindigt deze zo leuke dag met verdrietig nieuws, gelukkig niet!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zo...ik ben ook weer thuis. Helemaal moe maar voldaan. Heb het echt een fijne dag gevonden vandaag! Leuk om een aantal van jullie voor het eerst real life te zien!

Syl ik dacht al...ben ik nou zo kippig dat ik groeten uit azie op die kaart zou hebben gezet? Nee dus, het verre oosten was het! Is toch zo? Schiedam en wapenveld liggen een stief kwartiertje rijden van elkaar.

Nu met gerard op de bank en lekker op tijd naar bed

Geplaatst

Babeth, nierwaarden zijn juist beter dan vorige keer en aankomen is ook goed in dit verhaal. Hebben ze vorige keer ook schildklier gecontroleerd? Epileptische aanval zou kunnen hoor.

Geplaatst

Wat een slapers bij Vroeg...Henne nu iet vergetenom ons de kosten nog te mailen hè!

Guusje succes voor morgen!!

Sen heerlijk al wat inspiratie op gedaan, fijn !! Wel apart hè nu je ook het geslacht weet?

Geplaatst

Kaartje ik was er ook inderdaad blij mee, schildklier? Geen idee, de volgende waarden heb ik: Bun, Glucose, was nu iets hoger 8,6 maar hij was ook niet nuchter nu, Alp under 50 T-pro 60, GPT 51.

Geplaatst

Glucose is prima. Hebben ze vorige hetzelfde gecontroleerd? Anders eventueel nog vragen of ze ook T4 (schildklierhormoon) willen controleren voor zekerheid.

Als bloed goed is en toch af en toe toevalletjes in toenemende frequentie kun je eventueel medicijnen voor epilepsie gaan geven.

Hart klonk ook prima?

Geplaatst

Vorige keer inderdaad hetzelfde getest, hartje was niet te checken, meneer bleef maar spinnen de schat! Ik zal het inderdaad vragen mocht het meer voorkomen,bedankt voor het meedenken!!

Geplaatst

Super Kaartje dat je ons advies geeft en helpt met onze huisdiertjes.

Leuk dat je er vandaag bij was.

Babeth gelukkig valt het mee. Oud beestje ook.

Lag aan mij Esther ben niet zo scherp.

Geplaatst

Babeth, laat maar weten als ik iets voor je kan doen.

Syl, ga jij dierenarts nog om propalin vragen? Misschien slapen jij en Kayla dan ook wat rustiger (en droger ;-)

Geplaatst

Babeth dat was vast schrikken. Gelukkig valt het mee.

Wij hebben hier al ruim een week last van een kater die de boel binnen komt ondersproeien. We zijn er inmiddels achter welke kat het is. Het is die vreselijke dominante en agressieve kat van verderop. Hij terroriseert alle katten in de buurt, valt ze allemaal aan. Het is steeds vechter hierachter. Mijn katers kunnen hem wel aan maar ik heb er ook 2 kleine poesjes bijlopen en die grijpt hij ook gewoon. We hebben hem hiervoor al meerdere malen uit de tuin verjaagd maar hij is voor de duivel niet bang en blijft gewoon staan of komt gewoon direct weer de tuin in zodra je naar binnen loopt. We gaan nu de eigenaresse vragen of hij wel geholpen is want dit gedrag loopt echt de spuigaten uit.

Syl, ik moest gisteren nog aan je hondje denken. Er hing een geboortekaartje in de wachtkamer met de naam Kayla :-)

Geplaatst

"lieve Esther nog bedankt voor het leve kanootje! Syl je had weer een geweldige verspreking haha."

Vind kanootje ook een leuke...

Meiden mooi dat het weer gezellig was, jammer dat ik er niet bij was! Hoop de volgende keer wel maar als ik er aan denk om met 3 kids richting Utrecht te gaan... mmm... misschien zonder kids maar met recente foto's dan!

Geplaatst

Ja kaartje ga ikzeker vragen vagende week, bedankt!

Ga welproberen vanuit Frankrijk te komen alleen dan zonder J dan, jammer dat je er niet bij was Caro.

Geplaatst

Sen ja Kayla is niet alleen een hondjes naam, hihi.

Zo fijn voor jullie dat je zw bent.

Miki ook leuk om jou nu eens te zien met je dikke buik!

Geplaatst

Lieve Esther, Helaas weinig met elkaar kunnen spreken maar ook ik wilde je nogmaals bedanken voor je lieve cadeautje.

Wij hebben in onze woonkamer een zogenoemde apothekerskast staan, Hierin staan allemaal dingen, foto's, tekeningen, beeldjes etc met dierbare herinneringen binne ons gezin. Ik heb jouw hartje er bij gedaan. Voor mij staat die symbool van liefde en kracht. Dank je wel!

Geplaatst
Ohhh Syl, ga je dat echt doen? Dan terugkomen uit La France? Wat super!!
Ja wil er toch graag bij zijn als het 23 juni is. Weet natuurlijk niet of dit gaat lukken maar zou het jammer vinden om dan de kindjes te missen. Alleen J is er dan niet bij, we zien tzt wel.
Geplaatst

Die van mij heeft geen keus meer als het bij ons wordt ;-) . Toen ik het nav de vraag van Fren aan hem ging voorleggen was ik eigenlijk verbaasd dat hij meteen ok zei. Misschien nuttig geweest dat hij jullie vanmiddag heeft gezien. haha

Geplaatst

Ben ik nou weer de eerste vandaag?Zowaar 7 uur achter elkaar geslapen ipv wakker worden elke één a twee uur en drie keer plassen tussendoor. Best fijn ;-). Lig ook weer lekker. Blijf braaf nog even in bed. Vanmiddag weer huis vol familie om te kijken of het wel goed met me gaat.

Geplaatst

Mogge, fijn lang geslapen Kaartje!

Hier kort, liggen doet echt zeer de laatste tijd.

Wel meteen even de foto's geselecteerd en opgehemeld qua kleur. Naar iedereen van de mailinglijst gestuurd! Die van Sen kreeg ik terug.

Baneth, hoe gaat het vandaag met de kat? Wat schrikken en een rot thuiskomst. Gelukkig viel het mee, hoop dat dit zo blijft!

Over namen van dieren en babies. Onze favoriete naam sinds begin, blijkt mijn broer zijn kat al zo te heten. Doet ons wel twijfelen. Gelukkig een mooi alternatief gevonden!

Was echt leuk jullie te ontmoeten! Had het liefst voor iedereen iets meegenomen, maar dee keer bewust geconsentreerd op iedereen die wat extra kracht gebruiken kan. Wen, jouw daarin vergeten excuus! Nauwelijks gesproken, maar uiteraard veel geluk: we duimen mee!

Geplaatst

Goeiemorgen Mik :-) Balen dat je niet lekker ligt. Wel een mooie buik :-)

Lijkt me zo lastig naam kiezen. Zijn jij en je man het wel eens over namen?

Geplaatst

Goedemorgen, hier ook wakker. Even wat

Gegeten en gedronken en lig er nu weer in. Even nog opladen, vanmiddag een verjaardag

Mik, wij hadden al wel een meisjesnaam maar dus nog geen jongensnaam. Op de 1 of andere manier lijkt dat veel moeilijker. Het moet een korte naam zijn die ook door italianen uitgesproken kan worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden