Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo, dat was gezellig hier gisteravond. Wat betreft die omega, ik slik zoveel vanwege mn immuun! Dat van die hersens was een grapje haha.

Verder hier even klote. Ik voel me niet misselijk en aangezien het gisteren ook beter ging dan eergisteren ben ik bang dat de kwaaltjes aan het afnemen zijn na de allergie. Ik wéét het, het hoeft niet elke dag hetzelfde te zijn, wees blij dat je niet elke dag zo rot bent etc etc. Maar de onzekerheid slaat genadeloos toe. Ik moet even kijken of ik mezelf weer bij elkaar kan pakken. Heel misschien meld ik me straks af. Zal wel niet hoor, maar ik moet even over die ergste onzekerheid heen anders trek ik veel mensen gewoon niet.

Tot later.

Geplaatst

oh Henne hopelijk zakt de onzekerheid wat en ja net wat je zegt, we kunnen allemaal wel schreeuwen dat het niks hoeft te betekenen maar ja dat weet je zelf ook wel en neemt het rotgevoel niet weg. Pak J nog even lekker vast en hopelijk voel je je straks weer wat beter.....

Geplaatst

Hier een fotootje van een slapend jongetje, is nu al weer wakker en we gaan er even lekker op uit.

[ATTACH=CONFIG]4267[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4268[/ATTACH]

Geplaatst

Lieve Eef,

Dank je voor je lieve woorden weer. Ondanks dat ieder het op z'n eigen manier doet, heb ik toch veel aan je woorden.

En ik wil idd graag iets tastbaars hebben, om deze periode bij me te houden. Het mag niet vergeten worden. Maar wat weet ik nog niet. Ik heb er geen haast mee, en er zal vast iets komen wat goed voelt.

Ik heb bewondering voor hoe jij de dingen nu doet! Misschien moeten we eens een keertje afspreken. Zo ver wonen we niet van elkaar vandaag. Niet alleen om over ons verdriet te kletsen, maar ook te kunnen lachen. Moeten we niet vergeten ;)

x

meiden heel veel plezier morgen! xxx

guusje extra knuf voor jou. trek je niet teveel aan van hoe anderen t proces doormaken, iedereen gaat er op zijn eigen manier doorheen. maar n rouwprices is t echt. voor mij is t n heel belangrijk iets en begrijp je wens hier iets mee te doen! dat t voor mij nu n jaar geleden is maar ik nu toch hulp zoek is vooral vanwege een terugkerend probleem wat bestaat naast de kinderloosheid, ook hierin neem ik mezelf mee :-( maar ik wil dolgraag hier wat aan doen en denk ook dat t kan, zal wel energie en tijd kosten. als t wel ooit was gelukt dan had ik hier even goed mee aan de slag gegaan....

knuffel enne aanrader om er iets op creatief vlak mee te doen, als k ergens mee kan helpen hoor ik, doe t graag xxx

Geplaatst

Ivfsh, ben je een beetje thuis in de tekens? Ik had al wat navraag gedaan, maar het blijkt dat de tekens best lastig zijn. Het kan meerdere betekenissen hebben.

En wat balen trouwens van je sollicitatie. Kan me voorstellen dat het een enorme domper is.

Hi meiden!

Dat gaat echt weer gezellig worden morgen! Volgende keer ben ik er weer bij.

Guusje: mooi tekst!! De eerste twee karakters ken ik niet, maar zoals ik het lees staat er in ons hart (dus niet in mijn hart). Beide natuurlijk helemaal mooi, maar als je er iets mee wil doen dan is het misschien handig dat het exact is wat je wil.

Slaap lekker meisjes!!

Geplaatst

Lijkt me een goed idee als julllie afspreken Eef en Guus! Doen!

Wat ligt ie daar prinsheerlijk San! Is dat trouwens een hoeslaken van zijn ledikant? Ik heb twee campingbedjes maar nog in de doos en zat me laatst af te vragen hoe groot die dingen ook alweer zijn en welk hoeslaken je dan moet gebruiken...

Geplaatst

Caro wat ellendig voor je vriend zeg!! beterschap, leuk als je alsnog naar w komt, ik zou zeggen doen!;)daar is iig genoeg hulp voor je.

Lieve Henne verdorie, ik hoop dat je met al je eft technieken de rust een beetje kunt vinden en je vertrouwen ook weer komt bovendrijven.

Ze moeten toch echt een techniek gaan ontwikkelen in de vorm van een webcam mee terugplaatsen bij een tp....

Geplaatst

Hahahaha Babeth, als dat zou kunnen, een webcams mee terugplaatsen.

Caro, balen vanuemdagje uit, maar zomleukmzijn als jullie richting w kunnen komen!

Henne, sjatje, wat rot dat je je weer zo onzeker voelt. Hoop,dat je met eft mss de ergste angst kunt overwinnen. Zou jammer zijn alsmede er niet bij bent, maar wel begrijpelijk! Knuffel meid!

Bem net terug van boodschappen en shoppen. Moest nieuwe shirts kopen voor A. Drie stuks, in de aanbieding. Hier schijnt de zon trouwens lekker, dus ik doe een rokje aan met een legging eronder en een topje (met mouwtjes). Heb net ook een leuk vestje voor mezelf gescoord bij de man van de zee dus ik ben er klaar voor.

Geplaatst

Balen Caro dat hij zoveel last heeft. Je bent hier uiteraard van harte welkom.

Henne, hoop dat je straks weer wat lekkerder in je vel zit. Knuffel.

Hier schijnt met vlagen de zon :-) . Helemaal prima dus. Vooral droog is belangrijk en dat lijkt te gaan lukken :-)

Geplaatst

:av-31:Lekker relaxen dalijk met z'n allen bij kaartje. Als we trouwens ergens mee moeten helpen, dan zeg t maar...de heren zorgen voor de BBQ? Ik ben daar echt niet de aangewezen persoon voor, lol

Geplaatst

caro beterschap voor je vriend. Zal leuk zijn als je langs komt.

Tool, lekker geshopt! Ik ook gied geslaagd 2 shirts, kort jasje.en van 4xl naar xl.

En lekker weer hier ook. Partytent ligt in de auto. Moeten er nog stoelen mee?

Tot straks.

Geplaatst

caro de maat van de meeste campingbedjes is geloof ik de standaard maat, 60*120. Wij hebben er wel een matrrasje van de prenatal in gekocht, ligt stukken comfortabeler dan die harde plank lijkt ons.

We hebben bij de groenteboer inkopen gedaan, kant en klare fruitstukjes en zoveel mogelijk de aardbij eruit gelaten, druiven en bramen en nog bakje kersen van de appie. Vast wel genoeg.

Ruben ligt te vechten tegen de slaap dus ben benieuwd hoe laat hij weer wakker is straks. Wij zullen er niet precies om 15 uur zijn.

Geplaatst

Ik heb 2 campingbedjes van Topmark inclusief matrasjes... Bij de oudste hadden we ook zo'n matrasje dat erbij hoorde en dat werkte prima. Ben eigenlijk niet van plan nog 2 extra matrassen te kopen, wordt al zo'n volle auto als we op vakantie gaan!

Geplaatst

oh das makkelijk matrasjes die er al bij zitten, bij ons is het alleen die harde plankjes die we om het bedje draaien als hij ingeklapt is. ja een volle auto dat geloof ik, maar je hebt nu een mooie groote

Geplaatst

guusje gezellig en goed plan ;-) jammer dat mart zo ver weg woont:-(

het is toch wel heel fijn om met meiden te praten die in eenzelfde situatie zitten, en niet vergeten ook te lachen! dat was ook afgelopen dinsdag met de crea avond, zo lekker ontspannend;-) lekker hard lachen, serieus goed kunnen praten en zonder al te veel woorden begrijpen wat de ander bedoeld x

staat jullie bq al aan kaartje ;-)

Geplaatst

Eef kan me voorstellen dat het je goed doed om te praten en te lachen met mensen die je helemaal begrijpen zonder dat je van alles uit moet leggen. lotgenoten steun is zo belangrijk op welk vlak dan ook. Het geeft een gevoel van erkenning en herkenning en alles wat je voelt normaar is. fijn als je er anderen mee kunt helpen. Je bent een topper!!!!

Hier heeft R het gevecht tegen zijn slaap verloren, P trouwns ook hihi

Geplaatst

Meiden voel me nog steeds onrustig en onzeker, overigens ook moe en misselijk dus wat zeur ik... We komen gewoon (moet wel anders hebben jullie geen borden en bestek hihi) maar denk niet lang. Zullen er tegen vieren zijn. Tot strakkies.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden