Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan jij de tekens wel zien Tool? Of ook blokjes? Anders haal ik het weer weg. Een schilderij is ook mooi! Lief dat je meedenkt. Alle ideeen zijn welkom.

Syl, het zou geweldig zijn als jullie in hetzelfde hotel zitten! Ik zou dan groeps korting vragen ;)

Als ik alle voorbereidingen zo lees voor morgen zou ik bijna zeggen, ik kom toch. Maar ik weet dat ik het voor nu te moeilijk vind. Maar er komen nog genoeg meetings, dus het komt de volgende keer wel weer.

Kaartje, het is idd moeilijk. We staan nog steeds achter de keuze dat we geen 3e poging meer willen. Het is goed zo. En wat jij zegt, wij hebben geen kans op een wondertje, dit geeft me ergens gek genoeg rust. Ik kan het difinitief afsluiten, en niet ergens nog hoop houden.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Babeth, ik vertelde m'n directe collega's over die laatste mail en zij waren net zo verbouwereerd.

Ik slik trouwens 1000mg omega 3 per dag. Is normale dosis toch?!

Sen dat zegt dan eigenlijk alles he!!! pas goed op jezelf hoor!!! lekker aftellen nu.

Geplaatst

Wie zou er ook al weer voor fruit zorgen? Geen aardbeien meenemen. Ik heb een hele bak gekregen van de boer waar mijn paard staat en ze zijn zo rijp dat ze dit weekend echt op moeten.

Zijn er mensen die het handig vinden als ik mijn mobiele nummer even via een pb stuur? Als er tips nodig zijn mbt supermarkt hier laat maar weten.

Geplaatst

Guusje, mocht je je nog bedenken en alsnog willen komen gewoon doen hoor. We hebben toch eten zat ;-). Snap dat je het nu te confronterend vindt. Kan me aan de andere kant ook voorstellen dat het juist fijn is om nu met ons ploegje te kletsen. Dat was ook de reden waarom ik gammel en wel toch naar de lunch in Bunnik ben gekomen. Had er gewoon behoefte aan om met mensen te kletsen die begrijpen hoe je je voelt.

Geplaatst
Heeft er iemand een rubberen hamertje???

Madam ligt nu in haar wagen, met een dekentje over haar heen, maar ze heeft weer REUZE lol met de deken.... daar kun je je onder verstoppen, je kunt je benen omhoog doen terwijl je eronder ligt... je kunt hem vastpakken, tot een prop maken, de wagen uitmikken, en dan gaan brullen dat je speeltje weg is.....

Zucht...

Was er al n beetje bang voor. ;-). Komt toch doordat ze net dat laatste stukje in de auto in slaap was gevallen ben ik bang..

dan is ze er daarna weer dubbel en dwars bij!! Succes! ;-).

waar zitten jullie precies? Grappig idee dat je waarschijnlijk dicht bij zit.

Truste!

Geplaatst

Ik weet het Kaartje, Als we met alleen de meiden waren had ik denk wel gekomen, maar voor morgen is het denk even te!

Volgende keer weer.

Wat gek Caro!

Geplaatst
Guusje, ik kan de tekens Gewoon zien!

Moet nu echt beginnen met de cake, hahahaha

Nu nog beginnen met een cake?? Hi hi, succes!!

Geplaatst

Guusje ik zie je bijzonder mooie tekst wel, doet me veel!!! ik kan ook moeilijk de juiste woorden vinden, het is zo f*cking hard en oneerlijk!!!!

wat beterft morgen, als je je nu toch bedenkt dan gewoon komen hoor, maar dat het heftig is kan ik me heel erg goed voorstellen, take care!

Tool, ik zeg niets, misschien moet ik even grinniken ;-)

Wen wat spannend ook weer voor jullie! fijn dat ze zo meedenken en aan jullie de keus laten.

Syl wat fijn dat jullie er morgen toch bij zijn!!!even stoom afblazen na de zware week (weken)

Ik slikte 1000mg OMega 3, als ik kijk hoe actief I is, en hoe snel ze gaat ben ik blij dat ik geen 2000mg geslikt heb ;-)

denk dat ik maar eens mijn bed ga opzoeken, tot morgen, slaap lekker.

Geplaatst

Sorry! Ben je mal! En ik zit ook achter een "gewone" computer. hahaha. Tja, verschil moet er zijn toch? ;)

Ja Guus, zou bijna sorry zeggen maar kan er niks aan doen. Ik zit op een 'gewone' computer, als een van de weinigen geloof ik nog...
Geplaatst

Guus ik zie hem hoor! Prachtig! Nog even een hele dikke knuffel voor jou...!!!

Leuk om te lezen dat er al een paar lekker geinstalleerd zijn in hun hotelkamer! Slaap lekker allemaal!

En Syl wat superleuk dat je er bent morgen! Gezellig hoor!

Ik slik omega drie voor zwangeren...nou ja, bij ons is er w.s toch geen houden aan. Het IQ van ons kindje gaat sowieso zeven punten minder zijn dan normaal gezien mijn tsh waarden...daar kunnen we niet tegen slikken denk ik :) Dan maar wat minder hoor...

Kaartje ik hoop dat je lekker slaapt vannacht! Dat je morgen een beetje uitgerust bent! Is het nog fijn voor je als ik eerder kom? Ik heb de dag aan mezelf...kan je best eerder helpen met klaarzetten hoor!

Ik heb vanavond een late dienst gehad. Drama...had last van mijn dikke darm, niet gezond. Ik merk sowieso sinds dat ik weer zuivel eet en drink dat ik gemiddeld zo'n drie keer per week een aanval heb. Ik sta dan echt een paar uur krom, elke stap dreunt dan door mijn buik, heel vervelend! Gerard is me vanavond eerder op komen halen. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet aangezien ik ook wel echt mijn zuivel binnen moet krijgen nu.

Nu lekker douchen en maffen...trusten iedereen!

Geplaatst

En ik zie op mijn 'gewone' computer (zijn er ook 'niet-gewone' computers dan ;-) helaas toch echt alleen maar blokjes. Ben wel erg benieuwd naar je japanse tekst Guusje.

Geplaatst

Es, we hebben morgen de hele dag gepland voor rustig dingen klaarzetten. Denk dat we het dus wel onder controle hebben, maar je mag best eerder komen als je zin hebt. Als we dan al klaar zijn gaan we gewoon een bakkie thee doen.

Geplaatst

Is onderweg per mail

En ik zie op mijn 'gewone' computer (zijn er ook 'niet-gewone' computers dan ;-) helaas toch echt alleen maar blokjes. Ben wel erg benieuwd naar je japanse tekst Guusje.
Geplaatst
Nu nog beginnen met een cake?? Hi hi, succes!!

Ik ben nogal van de late en zelfs voor cake bakken heb ik vanmiddag geen puf gehad. Langer doorgewerkt ( waren bezig met het uitje van volgende week) en was kapot. En omdat we ook nog voor de locatie gingen kijken, had ik ook nog niet eens echt voldoende tijd ervoor. Dus dan maar na het lesgeven. En mocht ik in slaap vallen, dan maakt de kookwekker me wel bruut wakker, lol

Geplaatst

meiden heel veel plezier morgen! xxx

guusje extra knuf voor jou. trek je niet teveel aan van hoe anderen t proces doormaken, iedereen gaat er op zijn eigen manier doorheen. maar n rouwprices is t echt. voor mij is t n heel belangrijk iets en begrijp je wens hier iets mee te doen! dat t voor mij nu n jaar geleden is maar ik nu toch hulp zoek is vooral vanwege een terugkerend probleem wat bestaat naast de kinderloosheid, ook hierin neem ik mezelf mee :-( maar ik wil dolgraag hier wat aan doen en denk ook dat t kan, zal wel energie en tijd kosten. als t wel ooit was gelukt dan had ik hier even goed mee aan de slag gegaan....

knuffel enne aanrader om er iets op creatief vlak mee te doen, als k ergens mee kan helpen hoor ik, doe t graag xxx

Geplaatst

Hi meiden!

Dat gaat echt weer gezellig worden morgen! Volgende keer ben ik er weer bij.

Guusje: mooi tekst!! De eerste twee karakters ken ik niet, maar zoals ik het lees staat er in ons hart (dus niet in mijn hart). Beide natuurlijk helemaal mooi, maar als je er iets mee wil doen dan is het misschien handig dat het exact is wat je wil.

Slaap lekker meisjes!!

Geplaatst

snerterig: goed woord! Ar heeft me net even mee uit eten genomen als troost. Hij bleef maar zeggen: kerel van 44..... hadden ze op papier kunnen weten, hadden ze me niet helemaal voor uit Ierland hoeven laten vliegen.

Ppfffff, hoorde vandaag nog dat er ruim 80 brieven binnen waren gekomen, kom ik bij de laatste twee, gaat ie aan mn neus voorbij. Er zijn uiteraard veel ergere dingen in t leven, maar vandaag baal ik inderdaad even. En uiteraard is het zo: de beste match krijgt de functie, dus ik moet hier ook niet te lang over zeuren, blijkbaar was de ander een betere match en heeft hij dus ook verdiend die functie gekregen. Maar toch ik stiekem dat 'ie z'n assessment helemaal verknalt, of dat ze er toch niet uitkomen qua salaris, of.... haha. Gaat allemaal niet gebeuren uiteraard. Ik ga volgende week weer fris aan het solliciteren: komt goed!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden