Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ivfsh dat is gewoon echt mega balen meid. Lief dat A je mee uit eten heeft genomen....

Ga nu naar bed, morgen vroeg op om cake en cakejes te bakken....kan niet te veel lawaai maken, want vriend komt morgenvroeg uit nachtdienst, dus die wil graag nog een paar uur slapen voordat we vertrekken.

Truste meiden en tot morgen!

Geplaatst

Kalimera! (zei ze met kleine oogjes)

Ronde 2 met cake bakken. Latersssss

Oja, ik ben volgens mij verkouden aanhef worden, heb keelpijn, dus henne en Es, effe kijken of we wel doen zoenen, anders maar air kisses geven, lol

Geplaatst

Ik heb helemaal niks extra's geslikt naast mijn multivitamine voor zw vrouwen en R is ook heel actief en snel. Als hij naar de Universiteit gaat later weten we dat Omega er dus niks mee te maken hoeft te hebben hihi.

Wij nemen vers fruit mee. Aardbeitjes dus overslaan. We zaten te denken aan Ananas, druiven en kiwi. Zijn er nog meer wensen??

Ga hier even een manneke wat te weinig slaap heeft gehad aankleden en naar het ontbijt, die jongen moet nog wat inhalen voor we komen vanmiddag.

Geplaatst

Wij zitten trouwens in het van der Valk hotel in Leusden. Niet te luxe dus, maar wel grote kamer en dat is voor de kleine R die gewent is veel te kruipen er prettig.

Geplaatst

Wat een drukte hier gisteren en nu alweer.

Guus kan de tekens niet zien maar het gevoel erbij snap ik. J kust regelmatig mijn tattoo en dat heeft veel betekenis voor ons.

Tool succes en anders hebben we brokken cake, zal vast lekker zijn.

Wij zijn aan het inpakken dan vanuit Zeeland naar Wassenaar, dan huis en douchen en daarna naar Kaartje. Word voor vele een lange maar leuke dag!

Geplaatst

San, ik dacht Leuven dat je zat...een beetje verder weg dan lleunden,mhihi

De cakejes zijn bijna klaar...benieuwd of het omkiepen van de cake me dadelijk wel gaat lukken..

Geplaatst

San, misschien meloen? Is altijd lekker fris.

Mijn meisje heeft zichzelf vannacht toegetakeld; is net een klein indiaantje met twee dikke rode strepen op haar wang...

Kaartje: heb je genoeg schalen of zal ik er zelf een meenemen voor de salade?

Geplaatst

:clap2:Cakejes en cake zijn gelukt....zou ik kunnen meedoen met Masterchef? Geloof dat ik vandaag een iets betere da heb.

Is het trouwens weer voor driekwartbroeken of een rok? Ben aan het twijfelen, lange broek of driekwart...we doen toch gewoon casual toch?

Geplaatst

Tooltje, tip van mijn oma die altijd werkt; in t vervolg lege papiertje van de boter met de beboterde kant baar boven in de vorm doen. Daarover beslag. Kun je de cake altijd goed storten!

Geplaatst
Is het trouwens weer voor driekwartbroeken of een rok? Ben aan het twijfelen, lange broek of driekwart...we doen toch gewoon casual toch?
Ja Tuurlijk casual! Ik doe denk ik gewoon spijkerbroek aan. Met laagjes erboven zodat ik alle weer types aankan!
Geplaatst

oh jee de kleding discussie, ik vond nog dat het lang duurde voor er over begonnen werd hihi. Heb gewoon kleding aan die lekker zit en waar ik me prettig in voel en waar iedereen me onderhand in kan uittekenen. Moet nog steeds shoppen voor wat leuke kleding, maar heb altijd een excuus om er onderuit te komen. Ik ben wat dat betreft geen vrouw, heb een hekel aan shoppen, maar dat komt ook door mijn figuur ;)

Geplaatst

Fren, denk dat ik schalen genoeg heb.

Krijg honger van al die verhalen over eten. Zo maar douchen, ontbijten en dan alles klaarzetten.

Geplaatst
oh jee de kleding discussie, ik vond nog dat het lang duurde voor er over begonnen werd hihi. Heb gewoon kleding aan die lekker zit en waar ik me prettig in voel en waar iedereen me onderhand in kan uittekenen. Moet nog steeds shoppen voor wat leuke kleding, maar heb altijd een excuus om er onderuit te komen. Ik ben wat dat betreft geen vrouw, heb een hekel aan shoppen, maar dat komt ook door mijn figuur ;)

San, heb ik ook hoor...ik ga heel gericht voorzitster shoppen, vind ik t niet, jammer dan...A. Is mijn kleding goeroe, hihi. Ik krig t rustig voor elkaar en doe twee kleuren aan die eigenlijk niet bij elkaar passen....

Fren, bedankt voor de tip. Geloof dat ik Kemzeke over die,laatste 5 kg nog maar eens moet lezen, hihi.maar na t weekend pas...

Geplaatst

Tja, wat de iPad daar allemaal van gemaakt heeft..

voorzitster moet zijn voor iets

kemzeke moet denk ik je boekje zijn...

Geplaatst

Hoi meiden, wat een gezellige chats weer op de vroege ochtend, cupcakes, en kleding ; -) Veel plezier vanmiddag!!

IVfsh, had nog niet gereageerd op jouw onthutsende ontknoping, het zag er zo goed uit, en dan een foto finish met een man... :( ontzettend lief van Ar om je even uit eten te nemen, hier moet je echt van bijkomen, knuffel! Het gaat je zeker lukken, maar idd, stiekem hoop je dat de ander z'n assessment verpest ; - 0 of al wat anders heeft, je weet maar nooit, je hebt er in ieder geval alles aan gedaan, echt heel jammer, foute keuze van bedrijf, spijtig voor ze!

Hier lekker weekend, iedereen nogmaals veel plezier vanmiddag xxx

Geplaatst

haha die ipad ook he.

Guusje volgens mij helemaal aan jou voorbij gelopen. Wat een mooi chinees zinnetje met een o zo grote betekenis. Hopelijk kan dit jullie helpen in jullie moeilijke tijd. Dikke knuffel voor jou!!!

Henne hoe voel je je vandaag???

Hier ligt er al weer een klein jongetje te slapen, energie op te doen om de meisjes het hof te maken vanmiddag hihi. Ben benieuwd hoelang meneertje dan weer wakker is, lijkt de laatste week toch een wat moeilijkere slaper te worden. Een fase zullen we maar zeggen.

Hoop dat de lucht nog wat opentrekt, het ziet er nu nog sombertjes uit buiten.

Geplaatst

hmmm cake, heb er nu al zin in. Volgens mij kunnen we wel 2 dagen eten???

Vind altijd moeilijk in te schatten hoeveel, na verjaardagen hebben wij ook meestal nog dagen plezier of laten de gasten wat meenemen hihi.

Geplaatst

Esther, even voor jou: om aan je calcium te komen hoef je niet persé zuivel te nemen. Je kunt rijstmelk nemen (Ricedream, gewoon te koop bij de AH, in het schap bij de gepasteuriseerde melk) en er is ook sinaasappelsap te koop met toegevoegde calcium. Sojamelk schijnt helemaal niet zo gezond te zijn (ook hormonaal gezien, vanwege de phyto-oestrogenen die er in zitten). Het is veel waard om niet meer die heftige buikpijnen te hebben!

Voor iedereen: veel plezier vandaag met elkaar, hopelijk houden jullie het droog!

Geplaatst

dank jullie wel Dee en Sen, volgende meeting zijn jullie er misschien wel bij!!!

Syl jullie hebben dan nog een heleboel kilometertjes voor de boeg vandaag!!!

Geplaatst

Shit... mijn dagje uit gaat niet door. P heeft de hele nacht zowat niet geslapen (en ik dus ook weinig) van de pijn in zijn schouder (nog steeds slijmbeursontsteking). Vanmorgen vriend gebeld die heeft hem naar de huisartsenpost gebracht maar die hadden geen spuiten... Wilde weer diclofenac voorschrijven, doen ze voor alles tegenwoordig, maar daar reageert hij slecht op dus nu Naproxen, heeft ie eerder gehad.

Hij moet zijn Griekse mitella omhouden (had ie daar in het zh gekregen) en zoveel mogelijk rust nemen. Kan geen baby vasthouden dus helaas... Wilde eerst een vriendin vragen maar kan ze moeilijk de hele dag vragen flesjes te komen geven. Dus mama moet thuisblijven. Ook sneu voor de oudste maar die zit nu op een van de cadeautjes te azen: "Als we toch niet gaan..."

Voor hem het meest vervelend natuurlijk maar ik baal ook, ik had zin om er even tussenuit te gaan!

Zat zelfs nog even te overwegen om het hele spul in te pakken en naar W te rijden, wie weet doe ik dat nog...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden