Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat is het rustig hier. Wij zitten weer bepakt in de auto op weg naar de volgende bbq vanmiddag. R heeft uitgeslapen tot half acht en vond tijdens het ontbijt in het restaurant dat hij moe was de clown. Die zal niet lang wakker blijven, correctie die ligt prinsheerlijk te slapen.

We hebben veel geluk gehad met het weer gisteren, voor vandaag moeten we dat nog maar afwachten.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne het is vervelend die onzekerheid en hoop echt dat die snel langzaam gaat verdwijnen. Vond het heel top dat je er gister bij was!!!

Het was idd een latertje, vertrokken als laatste en lagen om half twee in bed.

Geplaatst

San, super bedankt dat je de schalen en de storio (tablet voor kleuters) hebt meegenomen! Ik had jullie nummers niet dus kon niet bellen toen wij er onderweg achter kwamen. Ik moet even kijken of het morgen gaat lukken om alles op te halen. Ik heb nl mijn dienst omgeruild voor een late dienst. Dus eerst in de vroege ochtenduren naar gent en dan aansluitend werken tot 23.00 uur. Als ik tijd over hebt dan probeer ik via zeeland terug te rijden. Weet trouwens je adres niet dus mischien even een pbtje? Anders probeer ik wel snel een andere keer langs te komen. De schalen kunnen wel wachten maar de storio heeft wat meer prio. Is nl een van de favo van miko. Wij houden wel even contact daarover.

Geplaatst

Wen ik ga je daarover PB-en kijk maar of het lukt morgen en anders moet ik even kijken of ikzelf een keer richting mijn ouders ga op een doordeweekse dag of zo want heb komende tijd veel diensten ivm vakantie.

Geplaatst

kalimera dames!

henne..rot die onzekerheid en ik wou dat ik iets kon doen om t weg te nemen of je meer vertrouwen te geven. knuffel meissie

kaar en ik hebben dat idd besloten. zal ns op zoek gaan naar een locatie waar dit mogelijk is omiets creatiefs te doen en te blijven pitten en eten/drinken of course.

moet over een half uurtje vertrekken. ohnee twintig minuti om te gaan lesgeven. boven onze wijk cirkeltnu continue een helikopter ivm nk wielrennen. irritant zeg

Geplaatst

Wij zouden gaan sporten vanmorgen. Ik naar bb en manlief en buurman fitness. Plan was om om half tien te vertrekken. Oeps, wekker verkeerd gezet dus om tien uur pas wakker. Bb is van tien tot elf, dus al geen nut meer. Was geloof ik vannacht iets te slaperig met wekker zetten. Nu behoorlijk brak. Gisteren een goede dag met genoeg energie. Vandaag denk ik even compenseren. Het is hier trouwens baggerweer, dus we hebben gisteren echt mazzel gehad :-)

Geplaatst

Lekker een lui dagje van maken. Wij vrezen voor de bbq van vanmiddag denk nu al dat er gezeurd wordt over het weer. Jammer maar volgende keer beter, dan maar vlees in de pan bakken of zo.

Geplaatst

Jeetje meiden, het is echt laat geworden als ik t zo lees! Kaartje, hopelijk hebben jullie niet te lang werk gehad met opruimen.

Binnenkort de volgende date maar plannen, september toch? Crea in t zuiden? Leuk, leuk, leuk!!

Hier net wakker. Fiene lag om half 8 te zingen in bed maar ging na een fles weer pitten. Net als ik trouwens. Net pas wakker en tot m'n verbazing is vin er al uit. Gebeurd niet vaak! Hoor haar trouwens nu weer brabbelen ;-)

Hier plenst t ook. Wat een geluk! Denk dat t een loom dagje wordt hier.

Geplaatst

Fren, we hebben gisteravond tussendoor opgeruimd. Straks alleen nog laatste dingen in vaatwasser doen. Nu nog geen zin in. Door al het plastic eigenlijk weinig troep nu.

Allemaal ook nog een keer bedankt voor de mooie bloemen en de rituals spullen. Ik ben helemaal geen fan van allerlei smeersels... Uitgezonderd: rituals. Daar ben ik juist enorm fan van :-) . Nu eerst even regen in naar paard. Straks met ritualsspullen richting bad :-)

Babeth, van jou staat hier nog een oranje bakje met twee lepeltjes.

Geplaatst

Wat is het toch fijn, om misselijk te zijn ;-)

Loop niet direct over van vertrouwen maar wel beetje minder ongerust. Kennelijk had ik gister even een time out voor de bbq :-)

Vind het echt heel erg leuk om mannen en kinderen erbij te hebben, maakt het plaatje hier nog meer compleet. Zal zsm data voor een crea meeting eruit sturen!

Geplaatst

De meeste alweer wakker en druk bezig dus. (zit zelf al vanaf half 8 op mn werk). Wij hebben vanmiddag nog een bbq , maar gezien het weer eigenlijk niet al te veel zin. wil liefst lekker bankhangen of een warm bad.

San, heb je bericht ontvangen. Zodra ik thuia ben stuur ik je even een berichtje terug. Doe nl nu alles via de phone en stiekum vanaf mn werk.

Leuk, leuk leuk. Crea weekendje.

Geplaatst

Fijne tijd met je paard en een lekker tijdje weken in bad daarna, ultieme manier om een zondag door te komen.

Wij zijn inmiddels thuis aangekomen en zitten met een kop koffie op de bank. R heeft net zijn flesje leeg en na een schone luier nu lekker aan het spelen. Hij staat aan de voorkant van zijn loopwagen en zo gaat het ook. Koddig gezicht hihi.

Als hij lekker geslapen heeft straks op naar het volgende bbq feestje, wij nemen onz mini party tentje mee om de bbq droog te kunnen zetten. Als het maar gezellig is, de rest is bijzaak. Wij gaan ook nog even uurtje uitrusten op bed voor we doorgaan. Wordt altijd zo gaar van lange autoritten.

Just a lazy sunday afternoon.

Geplaatst

Wen prima hoor bericht terug vanmiddag. Dan zijn wij forum loos hihi. Ik bericht er vanavond later dan op. Ben zowiezo hele dag thuis morgen.

Geplaatst

Oh ikke onder andere zal ze ook ff naar jou en de andere afwezigen doorsturen. Volgende keer zijn jullie er vast weer bij!!

Geplaatst

Nou ik geloof dat ik een beetje heb lopen rotzooien met het versturen van foto's naar degene die er niet bij waren. Ik geloof dat jullie ze nu een keer of 3 hebben??? Het is zondag zal ik maar zeggen hihi.

Geplaatst

Wel bij paard geweest, maar door al die regen geen zin om te rijden.

Zal straks even de bonnetjes van de bbq optellen. Wat doen we met kosten van groente, salade, toetjes? Als iedereen het aan mij doorgeeft kan het er in de berekening bij.

Geplaatst

2x hahaha, maar ze zijn allemaal erg leuk!

Nou ik geloof dat ik een beetje heb lopen rotzooien met het versturen van foto's naar degene die er niet bij waren. Ik geloof dat jullie ze nu een keer of 3 hebben??? Het is zondag zal ik maar zeggen hihi.
Geplaatst

He meiden,

Hier is het niet zo lekker. Weer verhoging. Dus ja henne ik doe rustig aan. Zweet gutst van mijn lichaam (sorry vier verhaal) Maar heb net de ikea expeditkast op een andere plek gezet. A is naar het zwembad.

Edr, ik heb net een uurtje rustig op de bank gezeten. Dat is wel een record al hoor. Lekker kopje thee erbij en volkoren biscuitjes (san fransisco).

Wij waren om half twee thuis. Heb het erg gezellig gehad. Zie wel op de foto's dat ik erg bleek zie. Maar ja, het hoesten is al wat minder enkelt de buikpijn en de hoopdpijn wil nog niet zo. Ga zo verder met de expeditkast inrichten. Misschien vind ik nog iets wat ik al een poosje kwijt ben. Een aantal dure cartridges voor mijn snijapparaat.

Voor de creamiddag. Lijkt me gezellig.

Verder doe ik het dus rustig aan. Ben alleen thuis en de de kat dendert over mijn bureau.

Kaartje en M bedankt voor jullie gastvrijheid. Ik zeg jaarlijks evenement.

Geplaatst

hoi dames

wat een leuke foto´s!!! allemaal bedankt!

hier is het wat ontregeld allemaal, Imke werd om 08.45 uur wakker, ze kwam bij ons liggen en viel vervolgens weer in slaap tot 11.30 uur!!! we hebben maar gebruncht ipv ontbeten, ik vond het wel lekker om even op mijn gemak te kunnen douchen en in huis wat te rommelen in mijn uppie.

Kaartje, kan zijn dat er een lepeltje in W-berg is blijven steken,hebben er zoveel dat het niet opvalt.Het bakje is niet van ons maar op een van de foto´s heb ik Simba en S. met dat bakje gezien .

San wat hebben jullie het laat gemaakt zeg gezellig dus!! en Rubster zijn jullie ook nog lang blijven plakken?

Henne wat blijft het toch zenuwslopend, ik had het idee dat het met je misselijkheid echt op en af gaat en ik herken dat van bij mij, ik dacht dat het kwam dat mijn lichaam even moest wennen aan het gehalte hcg en juist als het weer steeg wat erger reageerde om vervolgens weer gewend te zijn. Ik weet nog goed dat mijn borsten ook niet altijd hetzelfde voelde, soms werd ik ´s nachts echt wakker en vervolgens dagen niets...OP naar de komende echo meid!!!

Tool wat ongelofelijk toevallig dat jullie gelijkertijd met je baas van de sportschool naar buiten stapten, wie had dat nu kunnen bedenken!!!!

Syl nog even mijn complimenten hoe jullie zelf overeind zijn gebleven en ook weer de drive en kracht hebben om door te gaan, echt geweldig!

We hebben inderdaad ernorm geboft met het weer zeg, hier al de hele dag regen Sen hier ook een mokkende /miauwende kat ;-)

Ceeke hoe gaat het met jou? manlief inmiddels weer lekker thuis?

hier ligt er een op een oor, zodra ze wakker is even nog naar de winkel en naar mijn moeder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden