Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zo zo panoramaview doe maar luxe ;))

Ik heb het ook niet echt warm en ben mijn vest vergeten..... blonde actie dus. Ach ren wel veel achter R aan dan blijft mama lekker warm. Hij ligt nog steeds te slapen....

Geplaatst

Hai lieve meiden, wij zijn thuis, ik lig uitgeteld in pyjama op de bank. Blij dat ik geweest ben, erg fijn om jullie te zien (en live te zeuren) en geweldig om de kleintjes te zien al taai ik eerder af dan zij, oeps... Eten was lekker, het weer zat mee, ik zeg: jaarlijkse traditie van maken :-)

J heeft foto's gemaakt, zal proberen ze morgen door te mailen maar eerlijk gezegd hoop ik stiekem dat ik daar morgen te beroerd voor ben ;-)

Tool, moet nog even zeggen dat J de 'opgedrongen' cake erg lekker vond! Fren, de zonnebloem staat gezellig in m'n zicht vanaf de bank. Wens jullie nog een fijne avond, truste en tot morgen xxx

Geplaatst

Ze zitten denk ik nog aan de tiramisu ;1)

Hoe was jouw dag, nu je uitje in het water is gevallen? En P z'n arm wat minder pijnlijk met de pijnstillers?

Geplaatst

Leuke foto's san! Wat is R lief als hij slaapt! Als je wilt, in meijuni staan een paar foto's van vandaag.

Ivfsh, wat een domper van de soll. Als je zo ver bent gekomen moet je het 'm eigenlijk gewoon worden. Maar ben ervan overtuigd dat er een andere deur voor je is open gegaan. Noge ven erheen wandelen.

Henne, ik hoop ook dat je morgen heel misselijk bent.

Caro, jammer dat je de bbq hebt misgelopen, met zo'n drukte thuis zijn die -er even uit- oplaadpunten erg belangrijk.

Geplaatst

Zo, wij zijn ook weer thuis. Duurde iets langer, maar ons thuisbrengertje heeft t goed gedaan ;-)

Meisje ligt nu te gymnastieken in bed. Sliep al in de auto, maar was toen we haar uit de maxicosi haalden klaarwakker. Moet even de dag verwerken denk ik ;-)

Vond t super meiden, en zeker voor herhaling vatbaar! Kaartje en hubbie (moest weer ff omschakelen naar nicknames, haha) super bedankt voor alles! Top geregeld!

Geplaatst

Ik ben ook thuis van de tweede bbq vandaag. Heb alleen toetje gegeten aangezien ik mijn eigen tiramisu niet mocht...:)

Meiden ik vond het een fantastische middag. echt fijn om jullie allemaal weer te zien. wen en babeth nogmaals bedankt voor jullie lieve cadeautjes en Fren...ik ben je zonnebloem vergeten! Maar bedankt voor de kleren! Echt super fijn!

Ik ga gauw slapen. morgen ochtend om kwart voor negen al kerk. daarna naar mijn ouders die net terug zijn van hun vakantie en dan nog een late dienst. tot maandag!

Geplaatst

dames we zijn net pas thuis...zat opeens op de autoweg richting duitsland. waarschijnlijk de afslsg naar roer.mond grmist. na n rondje venlotoch weer op die duitse snelweg en de tank werd maar leger en leger. laatste 25 km hebbdn we met n brandend lampje gereden. pffff. ben kapot. a. is nu tanken.

we vonden t ook supergezellig en henne echt? had ik de cake opgedrongen? lol was niet de bedoeling maar wel fijn dat j. m lekker vond ;-).

nog n grappig momentje toen we weggingen. bij de buren van kaartje gingen tegelijk met ons ook een koppel met kids weg. we kijken elkaar aan en allemaal. wat doe jij hier???? was mijn fitnessmanager met man en.kidz bij.haar schoonouders. hoe klein is de wereld...lol

Geplaatst

Erg gezellig weer, Kaartje en M bedankt voor de gastvrijheid.

Lekker gegeten en heerlijke toetjes.

Zitten nu te genieten op ons balkon met uitzicht op de snelweg waar volop gewerkt wordt dus lawaaierig.

X

Geplaatst

Dat is sterk Tool, wereld is klein!

Klinkt alsof jullie het leuk hebben gehad, morgen zullen nog wel meer verhalen volgen en foto's over de mail?

Tja, hoe was mijn dag? Die bestond uit flesjes en luiers en gelukkig ook knuffelen, zoals de meeste dagen tegenwoordig. Vind ik niet erg hoor, ben er op ingesteld dat er het eerste jaar weinig tijd voor mezelf is. Maar wat Ursela zegt: af en toe opladen is wel belangrijk daarom vond ik het ook erg jammer dat het niet doorging. Had me erg verheugd op een middag bijkletsen met mijn beste vriendin terwijl de kids een kookworkshop aan het doen waren. Maar helaas, het is niet anders. We gaan in de vakantie wel wat doen. Gaan meestal 1x per jaar naar de Efteling dus zoiets. De oudste hoeft nog maar 4 dagen naar school en dan vakantie!

De schouder van P ging de hele dag wel beter, helaas is het nu weer mis. Hij was gaan slapen en schrikt in het begin vaak wakker en gaat dan half rechtop zitten, vast bekend bij een aantal van jullie. Helaas gooide hij kennelijk zijn arm de lucht in net dus hij kwam kreunend naar beneden. Nu ligt ie er weer in, maar beloofd niet veel goeds voor vannacht...

Ik ga zo ook maar slapen, helaas is er een paar tuinen verder een nogal luidruchtig feestje aan de gang dus stiekem hoop ik dat het gaat regenen...

Welterusten!

Geplaatst

Ha meiden.

Was gezellig!

Kaartje , nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en gastvrijheid.

Even nog een vraagje: volgens mij zijn wij onze schalen vergeten. Kan dat?

Fren, je zonnebloem heeft een mooi plekje gekregen.

Welterusten allemaal.

Geplaatst

Hoi meiden,

Wij zijn. Ook heelhuids weer thuis, in de auto is Imke vrijwel direct in slaap gevallen, de terugweg duurde langer vanwege omleiding en uiteindelijk zijn zowel mijn man als ik de omleidingsborden kwijtgeraakt ;)

thuis op de oprit werd Imke weer wakker en binnen ging ze weer vrolijk spelen pffffff, na een fles ligt ze nu n.o.

Lieve allemaal het was zeer geslaagd en wat hadden we geluk met het weer! Es', de tiramisu was overheerlijk, net als de cake , salade, alles eigenlijk!kaartje en m nogmaals bedankt! En Fren jij voor de mooie zonnebloem, hij staat hier te stralen.

Henne nu je het schrijft hoe je je weer voelt lijkt er bijna een patroon in te zitten, ene dag erg Misselijk dan weer een dag of wat minder en vervolgens weer misselijker en gammel of lijkt dat maar?

Guusje, nog bedankt voor je onwijs lieve kaartje!

Geplaatst

wij zijn ook weer geinstaleerd in onze kamer, vond het super gezellig en alles was heerlijk!!! Leuk om weer bijgekletst te hebben. R is nu nog even aan het feesten in zijn bedje, maar dat zal snel afgelopen zijn.

Wen wij hebben de 2 schalen meegenomen en ook de spelcomputer van jullie kleine, ik ben maandag thuis dus je kan het op de terugweg van Gent naar huis op komen halen of we nemen het de volgende keer mee als we bij mijn ouders op bezoek gaan.

Ga nu lekker slapen...

Geplaatst

Hoi meiden, wij stappen nu ook ons bedje in. Was erg geslaagd vinden wij. Tool en ik hebben bedacht dat we beter een heel weekend kunnen plannen :-)

Wen, je schalen en ook nog een soort computerspel zijn mee met San.

Geplaatst

Mogge, dat is een latertje geworden voor sommigen :-)

Ik had mn zin: was vannacht om 1 uur (dus 'morgen') flink misselijk. Maar weet het verder gewoon niet. Vertrouwen kun je niet afdwingen. We zullen moeten afwachten. Babeth ik lag gisteren ook te denken of er een patroon in zit, maar weet het gewoon niet meer. Dan had ik het op moeten schrijven (of dit topic terug gaan lezen). En ik ben alles alweer aan het analyseren (niet erg misselijk, borsten niet erg zwaar, veel kramp) en dat helpt niet echt, dus laat ik dat teruglezen maar niet doen.

Doe allemaal lekker rustig aan vandaag (ook Ruby ;-))!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden