Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ach, de schat! Wieweet is ze straks op de hotelkamer weer klaarwakker! Kan ze weer verder met kletsen! ;-)

een goede nachtrust en een fijn samenzijn voor morgen gewenst!! We hadden wel meteen kunnen afspreken ;-)

Liefs naomi

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden,

Heel veel plezier morgen, ik zal aan jullie denken. Jullie mogen me best een leuke foto sturen via WhatsApp, zodat ik toch nog een beetje bij jullie ben ;)

Geplaatst

En Ceeke, het gaat voor jou al opschieten de punctie, en wat super fijn dat je man bij je kan zijn! toi toi toi x

Geplaatst

Doen we Guus, jammer dat je er niet bij bent deze keer.

Ik heb helemaal geen omega 3 geslikt... Alleen een multivitamine voor zwangeren. Zal wel goed zijn.

Geplaatst

Leuk Fren! Ben jij al een beetje opgeknapt? En Vin?

Geplaatst

Naomi, je hebt helemaal gelijk... eerst nog even gedronken en daarna naar bed... vonden wij... maar Sanne denkt daar duidelijk anders over...

We zitten nu in hetrestaurant.. begonnen met de babyfoon.. Nu Sanne met de wagen er maar bij gehaald....Brullen..... nu hangt ze bij papa...

Geplaatst

Halloooo, wij komen morgen ook. Zit alleen even te denken hoe ik de drank koud krijg :-) J is nu het hotel aan het boeken.

Een zware week achter de rug, gesprekken met de curator, bank en her personeel/UWV gedaan.

Nu in Zeeland om de caravan weg te slepen. Wordt vervold!

Tot morgen.

Geplaatst

Gelukkig! Korte, maar hevige griep dus.

Het besef is er nog niet, we voelen ons nog erg vlak en erg leeg. Kan niet uitleggen wat ik voel. Ik denk dat dit enorm veel tijd gaat kosten, en zeker nu ik wat meer lees van anderen die ook in deze situatie zitten, maar al verder onderweg zijn. Ik kan het gewoon niet begrijpen, en vraag me iedere keer af, waarom mogen wij geen kindjes krijgen. Ik snap het gewoon niet, en kan er nu niets mee.

Geplaatst

Ha meiden,

Nog 1 nachtje en dan de bbq. gezellig!

Morgenochtend nog even snel de laatste boodschapjes doen en dan in de middag richting Kaar.

Ivfs, Jeetje wat balen dat je het niet bent geworden. Hopelijk komt er heel snel een veel leukere optie op je pad.

Tool, moest ook erg lachen om je quickie! (leuke werknaam trouwens.......lol;)

Ceeke, voor jou gaat de punctie nu ook in zicht komen. Spanned! Zou zo mooi zijn als jij het lijstje van (blijvend) zwanger straks zou kunnen aanvullen.

Gentse ego update: Vandaag naar Gent geweest. Het was aanvankelijk de bedoeling dat er een evaluatie zou plaats vinden van de afgelopen poging, maar mijn eigen arts (prof de S) had pas in augustus weer plaats. Om ons niet te lang te laten wachten, konden wij vandaag dus bij een andere arts terecht. In overleg met haar besloten om geen uitgebreide evaluatie te bespreken over de afgelopen poging, maar dit te pas te bespreken bij onze eigen prof. Wel vandaag alles mbt de cryo's besproken. Wij kunnen komende maand direct door voor een cryo tp!. Wij konden kiezen of wij ze per stuk wilden laten ontdooien, of juist allemaal. (ze zijn 1 per rietje ingevroren). Aangezien ik persoonlijk nogal het type ben dat ik snel wil weten waar ik aan toe ben en ook geen zin heb in drie maanden lang iedere keer spanning of het ontdooien wel goed is gegaan en bijbehorende wachtweken, hebben wij besloten om alle drie de cryo's in 1 keer te laten ontdooien en terug te plaatsen (indien ze het overleven).

Zij vertelden dat de ontdooikans bij dag 5 emmy;s best hoog zijn (zo'n 80 tot 90%), maar dat dit uiterraard geen garantie dat dit altijd zo is. Decarts schatte de kans dat een of meer emmy's goed zouden gaan ontdooien best hoog in, maar kon ons uiteraard niets beloven. Begrijpelijk.

Alles gaat plaats vinden in de natuurlijke cyclus.

Ook zat in momenteel zodanig in mijn cyclus dat ik nog in aanmerking kon komen voor de pipelle. Aankomende maandag dus wederom naar gent voor een pipelle. Einde van de week wordt mn bongi verwacht en dan gaan wij dus weer van start!

Geplaatst

Heeft er iemand een rubberen hamertje???

Madam ligt nu in haar wagen, met een dekentje over haar heen, maar ze heeft weer REUZE lol met de deken.... daar kun je je onder verstoppen, je kunt je benen omhoog doen terwijl je eronder ligt... je kunt hem vastpakken, tot een prop maken, de wagen uitmikken, en dan gaan brullen dat je speeltje weg is.....

Zucht...

Geplaatst

poeh wen, dat schiet aardig op!

zit nu ook al op 1000 dus ik ga maar verdubbelen omdat we de intralipid nog.niet doen.

syl leuk dat jullie erbij zijn. wij zitten ook met t probleem maar we gaan n fles water in de diepvries leggen en die in de koelbox leggen.

babeth nee dat zeg ik ook niet aan A. hihi. dus morgen ook niets zeggen lol.

ga douchen en cake bakken rn morgen.nummer 2.

slaap lekker

Geplaatst

Het is Chinees, en staat voor: voor altijd in mijn hart. Ik wil hier iets mee gaan doen, maar weet nog niet wat. Misschien een tatoo of een mooi sieraad laten maken.

Geplaatst

Simba, ze heeft in ieder geval wel gevoel voor humor ;-) Wel grappig dat een aantal meiden al hier 'om de hoek' slaapt.

Ivfsh, balen zeg dat je het niet geworden bent. Zeker aangezien je het gevoel hebt dat het eigenlijk geen eerlijke keuze is. Hoop dat er gauw wat anders op je pad komt.

Ceeke, follikels groeien lekker gestaag door. Fijn dat je man waarschijnlijk ook bij de punctie is. Als je de keus hebt is vers zaad natuurlijk wel zo handig.

San, wat een rotnieuws over je moeder. Je was er al bang voor, maar dat maakt het niet minder heftig. Wanneer krijgen jullie bericht over verdere behandelmogelijkheden?

Wen, spannend een tp van drie dus als ze allemaal ontdooien?

Net al even wat boodschapjes gehaald voor morgen. Morgen alleen nog vlees en stokbrood ophalen. Verder dan nog even alles fatsoeneren hier ;-)

Hoop dat het weer een beetje mee gaat zitten. Anders kunnen we gewoon naar binnen, maar dan is het met 20 man best knus haha.

Ik ga zo lekker even douchen en dan mijn bed in. Vannacht nachtdienst gehad. Wel kunnen slapen, maar wat te kort en slaap op de praktijk toch minder diep. Ben nu dus erg brak. Deze week toch al even wat minder energie. Alleen na het nieuws van mijn zusje even een hyperdagje ;-)

Geplaatst

zo wij zijn ook geariveerd en geinstaleerd. R was al vanaf vijf uur wakker en heeft niet geslapen in de auto. We hebben nog even een soepje gegeten en bakkie gedaan in het restaurant maar het jongetje was wel erg moe. Eenmaal in zijn bedje heeft ie nog veel liggen draaien en geiten, maar is nu toch uiteinelijk in slaap gevallen. P op de laptop, ik op de ipad en in het donker hihi lekker stil en erg romantisch!

Simba S al een beetje in slaap gevallen!!!

Syl leuk dat jullie morgen ook komen!!!!

Ceeke de punctie is in zicht joepie, fijn dat je man er bij kan zijn!

Wen wat gaat het weer snel bij jullie, spannend hoor, heel veel succes!!

Henne weer ietsje beter dan gisteren, fijn.

Es weer aan de late dienst.

Ivfsh balen dat je het niet geworden bent, wel eerlijk dat ze zeggen wat ze denken, maar niet leuk. Hopelijk komt de volgende kaNs snel voorbij.

Wij moeten morgen ook nog even een winkel zoeken om onze boodschapjes te halen en dan op weg naar Kaartje, we hebben er zin in!!! Gelukkig is het vanuit Leuven niet zo ver rijden. Heerlijk hotelletje trouwens en lekkere grote kamer, R is al op onderzoek uit geweest en heeft alles al aan moeten raken, het lijkt zijn moeder wel hihi

Geplaatst

Simba, wel gezellig zo'n eigewijs dametje.

Guus, wat een mooie idee. Hele dikke extra knuffel voor jou!!!

Meiden, ga nog even wat drinken met manlief. Zie jullie morgen.

Geplaatst

Guusje, moeilijk he om deze nieuwe situatie te aanvaarden. Kan alleen maar zeggen dat het minder erg wordt op den duur. Ik realiseer me alleen wel dat ik die hoop op een spontaan wondertje nog heb en dat dit bij jullie niet aan de orde is. Geef het gewoon de tijd om dit een plekje te geven. Ik kan die japanse tekens alleen niet zien? Zie alleen maar blokjes.

Geplaatst

Tool, leuk dat jullie een lokatie voor de bruiloft hebben gevonden. Snap dat het wel frustrerend is dat je er nog niet erg enthousiast over kan zijn omdat je gewoon niet lekker in je vel zit. Hoop dat jullie 'quickie' wat oplevert ;-)

Geplaatst

Ga cake bakken. Wilde eigenlijk ipv twee cakes één cake bakken en muffins. Is da goed? Chocolade en gewone muffins (niet versierd).

Guusje, was nog niet zo ver doorgelezen en zie nu wat t betekent. Bijzonder en zeker mooi als taptoe, maar ook als tekst in bv. Een schilderij. Mss iets voor ons volgende meeting?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden