Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik bleef na de zwangerschap ook haar uittrekken. Was echt huiverig dat ik niets over hield. Nu is het wel over.

Maar hele borstels vol..... Vond het wel een beetje eng op een gegeven moment.

San, fijn dat in de de longen alles schoon is. Succes met afwachten. Je kunt voor filmpjes heel makkelijk een youtube account aanmaken. Die is redelijk snel met uploaden, en je kunt het zo instellen dat de video alleen vindbaar is via de link.

Wat leuk, allemaal nieuwe beessies.... Hier maar even niet... Zipper kan nu ook de buitendeur open maken, en daar zijn we minder blij mee...

Nou Sanne slaapt hier nu ook, dus ik ga mezelf ook maar even een schop geven. Ben nog steeds MOE!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo net even lekker getut, maskertje, haarmaskertje, dat soort gefrut..... Ben nu wel compleet kapot, maar voel me toch weer iets meer mens. Ook maar even een leuke top uit de kast gevist ipv het standaard makkelijke t-shirt. Beter zo Caro? ;-)

Geplaatst

Oh en ik wil heeeel graag nog steeds de tweeling komen bewonderen. Syl dat voorstel van jou klinkt goed. Moet ik me wel ietsje fitter voelen, maar we gaan het echt doen hoor!

Geplaatst
Oh en ik wil heeeel graag nog steeds de tweeling komen bewonderen. Syl dat voorstel van jou klinkt goed. Moet ik me wel ietsje fitter voelen, maar we gaan het echt doen hoor!

Schrijf maar een gil!!!

Geplaatst

Tja, ik heb me na die schop onder mijn kont op de keuken gestort....

En dat Sanne wakker werd, heeft ze lekker gespeeld in de keuken en geholpen..... We hebben 1 open kastje, met de aardappels enzo... en die heeft ze leeggetrokken. Helaas (voor haar) was de zak aardappels nog dicht....

Nu ligt ze te zingen in bed.....

Geplaatst

Hier weer flink beroerd. Morgen toch ziekenhuis bellen. Ik eet de hele dag door en voel me toch alsof ik elk moment tegen de vlakte kan gaan, maag blijft rommelen en ik word weer steeds misselijker. Ben ook zo moe ervan. Toen J net thuis kwam was ik op het punt van 'laat ze me maar opnemen dan kan ik m'n ogen dichtdoen en slapen', was zelfs te moe om te huilen. Misschien is het gewoon een slechte dag, maar ik trek dit zo niet veel langer meer, weet echt niet waar ik het zoeken moet.

Geplaatst

OH Henne ik wilde net op zoek naar de smiley die klapt omdat je zo goed bezig was, maar nu... ga lekker slapen meid, morgen weer een nieuwe dag...

Geplaatst

Ohhh Henne toch, wat ellendig , misschien kun je iets van die astronautenvoeding krijgen? Zodat je tenminste echt alle voedingsstoffen die je nodig hebt binnenkrijgt? Voor velen maakt het niet zo uit even wat tekorten maar in jouw geval...en iets vragen tegen de misselijkheid? Probeer iig genoeg vocht binnen te krijgen hè, maar dat weet je wel...x

Geplaatst

Henne, sluit mij aan bij caro. Ga lekker je bedje in en probeer wat te slapen of te rusten. Ookals is het moeilijk als je je zo gammel voelt.En als je het allemaal niet vertrouwd, schroom dan niet om een arts te waarschuwen. Liever een keer teveel als te weinig. Sterkte daar!

San, morgen dus een hele spannende dag mbt de uitslagen voor je moeder. Pffff. Heel veel sterkte en ik hoop en duim uiteraard voor een zo positief mogelijk bericht. (en mocht ik iets voor je kunnen doen vanuit dezelfde woonplaats als je ouders, laat het dan even weten).

Ruby, gezinsuitbreiding! Wat leuk! Wat een supergoed initiatief om vanuit Griekenland te adopteren! Hebben zij ook een website ofzo? (mochten wij ooit weer gezinsuitbreiding gaan doen in de vorm van huisdieren, dan vind ik dit echt een goede optie).

Tool, hoe is het met jou meis?

Hier weinig nieuws. Een normale werkdag gehad. Nog 1 dag en dan lekker weekend. Ik ga vrijdag met een aantal vriendinnen naar de foute party van q music. Lekker ouderwets giga stappen op foute muziek uit onze jeugd...ha,ha. Zal vast de rest van de week brak zijn, maar heb er zoooooo zin in!

Geplaatst

Henne, ook ik sluit me aan bij Caro. Al die stress is niet goed voor die kleine en maakt dat je je nog zieker gaat voelen. Maar echt dat hongergevoel i.c.m. misselijk (is ook heel tegenstrijdig) hoort er echt bij! ik had het ook, was continue aan het snaaien alleen bij mij bleef het er niet in. Jij gooit het er toch niet uit? er gebeurt nu zoveel in je lichaam. Ik was ook hondsberoerd en voelde me zò vreselijk slecht en dacht echt dit kan nooit goed zijn. In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij het is als een parasietje dat al jouw energie en reserves op dit moment wegvreet. Vrijdag heb je toch weer een echo? dan checken ze ook weer direct op ketonen neem ik aan? ik heb evt. nog van die pakjes nutricia voor je liggen in verschillende smaken. Ranzig maarja, zoveel is het niet dus effe neus dichtknijpen en doordrinken want er zit wel heel veel in. Ik hoor het wel als je ze wilt hebben. Maar alsjeblieft probeer jezelf niet gek te maken en haal je voet van het gaspedaal als je begrijpt wat ik bedoel. Zo ga je je nl. alleen maar zieker zieker en zieker voelen.. je moet dit even doorbreken

Geplaatst

Ruby wat een prachtig initiatief! echt geweldig.

San, hopelijk morgen weer goede uitslagen voor je moeder. Wat Wen zegt, daar had ik ook al aan zitten denken. Is vlak bij ons dus als we iets voor je kunnen betekenen... geef maar een gil

ik hoor jullie over haaruitval.. shit zeg ik ben net zo blij dat mn haar nu ietwat dikker is want ik heb echt zulk fijn haar. Ik wil dat het zo blijft!

Geplaatst

he dames. ben weer terug van t afdelingsuitje. n paar stressvolle monenten gehad dat ik t effe niet meer wist e hun t liefst allemaal effe door elkaar gerammeld maar toch nog goed gekomen gelukkig. was uiteindelijk n geslaagde maar vermoeiende dag. duik ook zo mn nest in.

wat is me nog bijgebleven.

I die nu aan andere drinkbekers drinkt.

henne gammel helaad. ik moet me ook aansluiten bij de rest. en daar kom ik toch weer. mocht je nu toch te weinig voedingsstoffen binnen krijgen ik kan je HL bezorge ;-).

ruby en syl gezinsuitbreiding. wat leuk!!

san. je moeder schone longen dat is fijn alleen die afstand. gelukkig bestaat er nu zoiets als videochat . hoop dat de andere uitslagen ook.meevallen!

verder ben ik t kwijt.

weltrusten meiden!

Geplaatst
ik hoor jullie over haaruitval.. shit zeg ik ben net zo blij dat mn haar nu ietwat dikker is want ik heb echt zulk fijn haar. Ik wil dat het zo blijft!

Helaas sen... Ik had ook heel fijn haar tijdens de zwangerschap, maar sinds een maand of 2 dus enorme uitval. Is echt een hormoon dingetje van het ontzwangeren...

Hier lekker relaxed dagje gehad: gelunched bij een vriendinnetje, daarna gaan wandelen en een spontaan boottochtje. Moesten twee wagens in een salonboot tillen, maar fiene vond het uiteraard weer allemaal best. Vanavond nog ff op en neer geweest naar Haarlem voor een kinderstoeltje voor fiene waar ze nu al in kan en mag zitten. Ben beníeuwd.

Nu naar bed, in de hoop dat ik daarmee de keelpijn kan bestrijden...

Geplaatst

he dames. ben weer terug van t afdelingsuitje. n paar stressvolle monenten gehad dat ik t effe niet meer wist e hun t liefst allemaal effe door elkaar gerammeld maar toch nog goed gekomen gelukkig. was uiteindelijk n geslaagde maar vermoeiende dag. duik ook zo mn nest in.

wat is me nog bijgebleven.

I die nu aan andere drinkbekers drinkt.

henne gammel helaad. ik moet me ook aansluiten bij de rest. en daar kom ik toch weer. mocht je nu toch te weinig voedingsstoffen binnen krijgen ik kan je HL bezorge ;-).

ruby en syl gezinsuitbreiding. wat leuk!!

san. je moeder schone longen dat is fijn alleen die afstand. gelukkig bestaat er nu zoiets als videochat . hoop dat de andere uitslagen ook.meevallen!

verder ben ik t kwijt.

weltrusten meiden!

Geplaatst

Beterschap Fren!

Sen inderdaad, mijn haar werd ook voller en dikker en ook ik kreeg last van haartuival.....VitB complex is het advies, je ontkomt waarschijnlijk niet aan de uitval...helaas!!!

San succes morgen met mams, duimen op goede berichten.

Wen klinkt erg leuk die foute party! leef je lekker uit

Geplaatst

Vandaag gaat het hier weer beter dan gisteren. Hele dag gewerkt vandaag. Veel te lang ook. Deze week door ziek zijn wat erg nodige administratieuurtjes gemist. Vandaag erg druk op de praktijk en wat spoedgevallen naast het al volle schema. Uiteindelijk dus na werktijd nog maar gebleven om wat bij te werken. Moet vrijdag de boekhouding van 2011 inleveren. Altijd een hoop gedoe om alles te verzamelen. Moet ook echt af deze week Uiteindelijk tot vanavond half elf bezig geweest. Morgen hopelijk de rest afmaken en vrijdag inleveren. Ben echt kapot nu. Kan wel janken zo moe. Morgen weer hele dag werken bah.

Geplaatst

Syl, leuk dat jullie naar hondjes gaan kijken. Ben erg benieuwd.

Ruby, jullie ook een katje erbij. Mooi dat jullie het diertje willen opvangen. Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van dieren uit het buitenland halen. Niet vervelend bedoeld hoor, maar het zou mijn advies niet zijn.

Ga gauw slapen. Morgen ook weer drukke dag...

Geplaatst

Syl, En het is ook zo'n knapperd, en lief en sociaal en.....vast eentje die straks heel wat dames achter zich aan krijgt!!

Kaartje wat een werk heb je moeten verzetten maar echt aan de nodige rust zo zo te lezen......vanavond hopelijk op tijd thuis om bij te kunnen tanken!

wat fijn trouwens dat jullie straks iemand in huis hebben voor de dieren als jullie met vakantie zijn.hier gaat de hond naar mijn schoonouders, ja ja ik ben overstag gegaan, en zij komen iedere dag hiernaartoe voor de poezen. Ik vraag me alleen af of poes ( die met de nieren) er nog wel is......

Tool, je bent echt een topper, hoe je je ook voelt, toch het uitje mee geregeld en ook mee geweest, pas echt goed op jezelf hè meid! X

Guusje hoe gaat het bij jullie?

En Zara, lukt het bij jou een beetje??

Geplaatst

Mogge. Lijkt hier ietsje beter te gaan (van heel erg ellendig naar gewoon rot), heb in ieder geval wat meer geslapen dan de nacht hiervoor. Wel weer om vier uur wakker met rammelende maag, maar niet zo extreem als gisteren. Ga zo ziekenhuis bellen of ik iets tegen de misselijkheid kan krijgen, ik geef dan wel niet over maar het is niet te doen zo. Ook even vragen over bijvoeding. Sen, als die Nutricia suikervrij is wil ik dat evt. wel proberen? Tool levert HL dan ook echt calorieën? Want daar gaat het nu om.

Geplaatst

Goedemorgen,

Ff snel voor Henne: vraag primperan ipv emesafene. Dat laaste krijg je meestal standaard maar hielp niet bij mij. Gelukkig gaat het iets beter. Zal nakijken of de nutricia suikervrij is.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Sen ik heb nog domperidon oid (moet altijd aan champagne denken) in huis, dat werkte bij mij na de operaties erg goed dus vraag gewoon of ik dat mag proberen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden