Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha dus wij zitten straks tegen elkaar op te bieden Wen? ;-)) Heb net gereageerd op een badje met standaard en tummytub, wilde ze 35 euro voor hebben. De standaard alleen is nieuw al duurder dus hoop dat ik 'm krijg.

Eef!! Dank je we voor je ontzettend lieve kaartje. Dikke kus meid!

Noor even op de site gekeken, daar is het niet veel meer.....betwijfel of het dan de moeite is er zaterdag helemaal heen te rijden....even over denken maar bedankt voor de tip!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha, ha.Ik wacht nog wel even met actief bieden, hoor. Ik wil dan sowieso verder in de zwangerschap zijn. Ik was enkel nieuwsgierig wat het mij ongeveer zou kosten. Er komt namelijk hier thuis mogelijk een grote verbouwing van onze zolder aan, die toch flink duurder gaat worden als gedacht. Vnadaar dat ik ook een beetje op de centjes wil letten.

Gelukkig hebben wij de rest van de spullen nog wel bewaard. Wij hebben alleen een nieuwe baby.foon, box, draagdoek en enkele hydrofielluiers nodig. Alle andere spullen hebben wij bewaard. Dus gelukkig geen bedje, matras, wieg, kinderwagen etc. Het is nl al duur zat allemaal.

Succes met bieden :)

Geplaatst

Box wacht ik ook nog mee. Wil m nog niet in de woonkamer zetten en het babykamertje moet eerst wat meer af zijn voor ik er meer zooi aan toe wil voegen ;-) Ik ben nu vooral ook met de kosten bezig omdat ik graag extra keukenkastjes wil en dat kost ca 2000 euro. Moet dus even weten of dat gaat lukken. En het fijne van een goeie lijst is dat ik nu ook op aanbiedingen kan gaan letten.

Btw dames, aerosleep?? Wat is het precies en hebben jullie het?

Meiden sorry voor alle babypraat.... Er zit hier zoveel ervaring dat ik veel vragen vanzelf hier stel.

Geplaatst

Heb momenteel een belangstellende voor de box op de koffie... krijgt in december haar eerste kleinkind maar twijfelt nog omdat ze het wel een sta in de weg vindt. (Alle boxen, niet speciaal die van mij). Hij is inderdaad naturel en onbeschadigd en met lade dus zoiets als jij zei wil ik wel proberen te krijgen Henne.

Ik heb ook een badje met standaard maar dat was voor mij al een krijgertje dus dat doe ik tegen elk aannemelijk bod weg straks. Het badje gebruik ik eigenlijk alleen om het waterbakje in te doen waarmee ik ze elke dag was en handdoeken op te leggen omdat het op een mooie hoogte staat. In de tummytub gaan ze nog een enkele keer als het snel moet maar meestal in het grote bad.

Aerosleep nooit gehad, geloof ik niet in. Kijk maar op internet, ik weet dat er ook veel voorstanders zijn, Fren heeft 'm geloof ik gebruikt?

Handig Wen dat je nog zoveel spullen hebt! Ik was ook zo verstandig, hoewel sommigen me voor gek verklaarden maar ik ben er in blijven geloven dat alles nog eens van zolder moest komen...

Geplaatst

Hallo allemaal,

fren wat geweldig dat je de eerste kruipactie van F hebt gezien, ohhh een echt smelt moment!

san, je eerste werkdag zit er weer op, een opgelucht gevoel dat die er op zit? Ik vind het een mega drempel en tien die genomen was was ik echt opgelucht. Er zullen nog heel wat moeilijke momenten komen en alle je er behoefte aan hebt dan spui alles maar hier hè!

eef goed om te horen dat de gemoederen op te werk wat gezakt zijn, hoop dat je nu wat energie gaat over houden, sterkte!

wauw Syl wat een ontwikkelingen, fijn om te hoopten dat jullie er weer voor gaan!!! Ontzettend spannend weer in alle opzichten, zo te lezen gaan ze grondig te werk mbt de juiste hoeveelheid meds etc, ik ga voor je duimen!!

Mbt de verzekeringsarts, ik denk juist dat het goed zou zijn om wel alles te vertellen maar als het zo gevoelig voor je ligt dan kan ik me voorstellen dat je er moeite mee hebt, het is ook zoiets persoonlijks.

moeilijk meid!!

henne wT betreft de planning dat komt inderdaad eigenlijk altijd slecht uit maar nu extra omdat er ook nog een nieuwe collega begonnen is en die kan nog niet alleen uit de voeten zeg maar, en net volgende week is er niemand behalve ik , de directeur en de nieuwe..ik probeer het nog even los te laten en de echo van morgen af te wachten, dan als die goed is een afspraak plannen voor heel vroeg of zo laat mogelijk..en dan weer verder kijken ;-)

ideaal zou zijn woensdag punctie, vrijdag tp en zaterdag high tea ;-) maar goed dat zou wel hel erg turbo zijn slechts 8 dagen stimulatie...

Geplaatst

henne

ik heb hier nog een wit badje met verstelbare standaard

staan er staat een ster in licht bruin op met de tekst

a star is born echt nog zo goed als nieuw

voor 15 euro

Geplaatst

Yes ik wacht even de reactie van Mp af waar ik op gereageerd heb, anders ook zo lullig om dat weer af te zeggen (heb ik zelf een gruwelijke hekel aan als ik zelf iets via Mp verkoop). Wel grappig, krijg van alle kanten 'ik heb nog....' berichtjes ;-)

Geplaatst

Henne wij hebben wel de Aerosleep, mijn man bemoeide zich met in al te veel dingen maar een Aerosleep moest er komen!

we hadden een set via internet gekocht en , volgens mij matras van Aerosleep, een dekmatrasje, een dekmatrasje voor in de kinderwagen (bak)en we kregen er gratis een soort van "dekje" bij dat je in demaxicosi kan doen zodat er wat luchtcirculatie is, wel gebruikt en bij warm weer ook in de wandelwagen gebruikt.was fijn.

mbt het matras, ik vond het een voordeel dat als er een keer een ongelukje in bed gebeurde je deze snel kon wassen en het matras niet vuil werd.

zelf vond ik het ook een fijner idee dat het erin lag mbt het door kunnen ademen.

ik ad er geloof Ik oom een Aerosleep hoeslaken bij gekregen maar ik heb ze niet speciaal gekocht, ze zijn best prijzig maar bovenal vond ik ze net prettig aanvoelen. In de winkels ( en de kraam) gaven ook aan dat een 100% katoenen hoeslaken ook werkt met de Aerosleep. Persoonlijk vind ik deze hoeslakens ook het prettigste dus I heeft ze ook.

nog een tip voor jou, jullie bed;-) tzt moet je je bed uiteraard ook beschermen ipv breken van je vliezen, ik heb destijds een matrasbeschermer bij Ieekeeaa gekocht, niet duur en ik vind hem ideaal!

Geplaatst

Ja zie ik nu al tegenop, zon plastic geval in bed. We hadden een molton met plastic laagje, wat een drama....zweten! Maar goed, nu zal het tijdelijk wel weer moeten.

Hebben die aerosleep hoezen enzo alleen zin met een aerosleep matras? Ik vind het allemaal behoorlijk prijzig spul. Niet dat ik nou echt overal op wil beknibbelen hoor ;-) maar heb wel het gevoel dat er geprobeerd wordt je veel aan te smeren dat niet direct nodig is.

Geplaatst

Ik heb de aerosleep van m'n schoonzusje geleend, maar had ze zelf denk niet gekocht. Ik gebruik er normale Jersey hoeslakens op. Voordeel is inderdaad dat bij een ongelukje jd geen matras hoeft te reinigen, aerosleep kan in de was. Nadeel vind ik dat er een deuk ontstaat waar ze veel liggen. Vind het zeker geen noodzakelijkheid.

Geplaatst

Henne je hoeft niet perse ook het matras van aer. Te hebben, ons eerste plan was een " merkloos" matras en dan het Aerosleep dek erop, en daarover dus een hoeslaken, waarbij wij kozen voor gewone katoenen.

maar bij het internetshoppen kwam ik bij een zaakje uit die alles aanbood tegen en mooie setprijs, aldaar dat we toen voor het matras kozen.

In de periode dat I kleiner was namen we dan dat dekje ook bv naar mijn schoonouders mee en dan gebruikte we dat op het matrasje dat bij hun in het ledikantje ligt (overigens ook Ikea)

ik was natuurlijk hoogzwanger in de zomer en moest niets van een zeiltje hebben, de beschermer van I ligt er standaard bij ons op, ook in de zomer, niet zweterig ,je merkt er niets van .

Geplaatst

Hier toen (onder invloed van alle hormonen) mij de aero laten aansmeren, maar vond het geen must, hoor. Ik had het matras en dekmatrasje. ik gebruikte ook normale hoeslakentjes omdat ik die aer dingen echt niet fijn aanvoelden (erg stug).

Achteraf gezien, heeft M. het eerste half jaar voornamelijk in een oud familiewiegje geslapen op onze slaapkamer (dat vond ik vanwege de borstvoeding handiger). In dit wiegje hadden al 4 eerdere kindjes geslapen. Niets geen aer matrasje oid. Maar een gewoon wiegmatrasje.

Dus echt een must is het echt niet.

Je zou inderdaad ook alleen een aero dekmatrasje kunnen doen.

Caro, wij zijn ook blij dat wij alles op zolder hadden opgeslagen. Enkele dingen, zoals de maxi cosi, hebben wij uitgeleend, maar die krijg ik nu weer terug. Wij hebben ook altijd het geloof gehouden dat wij alle meubeltjes etc toch wel ooit eens weer in elkaar zouden gaan zetten.

En mocht dit een jongentje worden, dan hoef ik mij ook niet echt druk te maken om de kleertjes. Alle kleertjes die nog goed waren, zijn ook bewaard.

Geplaatst

ga ook richting bedje. Morgen weer een drukke dag. huisje doen, boodschappen doen, Kinderverjaardag en M. zijn eerste echte zwemles (indien hij tenminste een beetje is opgeknapt van de verkoudheid, anders sla ik een weekje over).

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Wen jullie gaan eerst nog verbouwen boven? Moet er veel gebeuren? Wel lekker als dat straks allemaal klaar is, behalve de kosten dan haha.

en M, gaat hij ook een nieuwe kamer krijgen? Wat de keertjes betreft,s M ook een maart/april kindje? Anders kom je met de maat toch niet echt uit?

Geplaatst

Ik ga maar eens naar bed, morgen om 7,15 in de auto naar DD, eerst zou I meegaan maar dat zie ik niet zitten, ze wordt meestal pas a 7,45 wakker en in de spits weg...gelukkig komt superoma!

Geplaatst

Tja Henne dat krijg je: allemaal gratis adviezen, of je nou wil of niet en sommige hartstikke tegenstrijdig, kijk maar naar het topic "Van welk artikel in je uitzet word je nog steeds blij"?

Je komt er snel genoeg achter wat je handig/fijn vindt en wat niet. Ook al vaker gezegd: Als je de basisdingen hebt is de rest snel bij gehaald... In het begin hebben ze nog bijna niks nodig.

Geplaatst

Babeth, succes morgen in DD. Gebruik je de superfucked of de syna.re.lle? En begin je morgen dan al met de meno.pu.r? Toi toi toi! En superoma to the rescue!

henne. Leuk al die gratis adviezen! Hoop dat je slaagt met je inkopen via mp.

hier ook een moeite dame, maar dan van het sporten.

morgenochtend hapto en dan oefenen voor ons dansje.

weltrusten!

x

Geplaatst

Goede morgen,

klopt Caro, de een zweert hierbij, de andere daarbij en dan heb je mogelijk ook nog te maken met het willetje van de kleine....ik had een kleine fopspeen van difrax, vond ik wat beschaafd, nou die werd continu uitgespuugd, en de lelijke van bibi uit een pakket die pakte ze meteen... Puckababy gekocht, heeft ze hoogstens 5x in geslapen, toen was ze er klaar mee....Bumbaa stoeltje ideaal!!! Maar I heeft er denk ik 3x in gezeten en zette het op een gillen, wilde alleen zitten, zonder " beperking"

wie weet gaan we het nogmaals gebruiken en anders verkopen!

Tool,

ik begin als het doorgaat met menopur, 2x daags ( neem nu een dosis mee naar DD) en vanaf 5 of 6 dagen stimuleren de cetrotide erbij en na de punctie of tp ( even nakijken) 2x daags snuifje suprefact.

overmorgen is het al zover, gaaf!!

Geplaatst

Henne ik ben bv erg blij met mijn aero slee.p. R wilde al vrij snel alleen maar op zijn buik slapen en kon zelf niet draaien. Dus gaf mij een ontzettend veilig gevoel dat hij toch goed kon blijven ademen. Zo zie je maar zoveel mensen zoveel meningen. Vooral op je gevoel afgaan en zeer zeker niet teveel van tevoren aanschaffen wat Caro zegt het is zo aangeschaft.

Hier eindelijk weer eens lekker geslapen en R ligt nu ook nog in dromenland heerlijk nog even in mijn bedje alles bijleren.

Tool succes met je dansje instuderen!!!!

Babeth jij bent nu onderweg spannend!!!!!!!

Geplaatst

Wij hebben trouwens het dekmatrasje van die aero sleep op een gewoon matras liggen en 2 hoesjes bijgekocht. Idd gewoon 100% katoenen hoezen is ook prima.

Geplaatst

Lieve Henne,

Volgens mij is het dekmatrasje in de kliko beland, maar als je daar aan kunt komen heb ik nog twee hoeslakentjes voor je. Die mag je hebben. Dan koop ik wel twee simpele hoeslakentjes voor 6 euro bij I.kea voor als er iemand met een babytje komt. Het ziet er niet naar uit dat er hier nog een komt, maar ook dan ga ik het niet meer gebruiken. Mijn zoontje is een buikslaper en ik vond de aerosleep daarom niet genoeg (overbezorgde, hysterische moeder hè ;-))) dus heb een sensormatje (n.anny c.are) voor hem gekocht en dat heeft twee jaar onder zijn matrasje gelegen! Perfect, registreert de ademhaling.

Ik heb in het ledikant het duurste matras van B.abypark voor mijn zoontje, maar het maakt volgens mij geen bal uit. Ik heb nu een matrasje en puterbedje van I.kea voor hem. Alles van I.kea wordt uitvoerig getest en is op zich veilig. Ik ben echt om. Een badje is uit mijn hoofd bij I.kea 6,99. Ik zag de laatst staan. Weet niet wat de standaard kost. Tummytub vond ik waardeloos (ook al tijden bij grofvuil), maar andere vrouwen zweren er bij. Het zou dus zomaar kunnen dat je bij I.kea nieuw goedkoper uit bent dan op MP. Ze hebben ook schattige bedjes, lakentjes, etc. etc. Echt de moeite waard een keer te gaan kijken!

Ik ben nu aan het kijken, maar kan het dekmatrasje inderdaad niet vinden.... Ik vrees toch dat ik dat onding heb weggegooid.... De hoeslakentjes heb ik in ieder geval wel voor je. Weet wel dat het aerosleepsysteem heel hard en onaangenaam is, het is een soort plastic. En het is niet bewezen dat het ook effectief is voor baby's. Ze weten alleen dan een volwassene er doorheen kan ademen. Althans dat was de stand van zaken 2,5 jaar geleden... Als je dus against all odds ;-) een bezorgde moeder blijkt te zijn, zou ik je eerder een lekker zacht hoeslakentje en een N.anny C.are (L.uvion verkoopt ze trouwens ook) aanraden. Het is de investering waard en uiteindelijk niet duurder dan het aerosleep systeem. Waarschijnlijk staan ze ook wel op MP.

Voel je trouwens vrij als je verder nog tips kunt gebruiken over babyuitzet e.d. De helft is onzin, andere dingen zijn juist heel handig. Maar goed er zijn hier natuurlijk zat dames die je tips kunnen geven. Uiteindelijk is het vaak heel persoonlijk en bedenk dat je sommige dingen ook nog kunt aanschaffen als je kleine er is. Ik heb het aan den lijve ondervonden, want ik moest zo nodig alles hebben en heb meer dan de helft niet gebruikt! Tummy Tub, B.loom kinderstoel, ook zoiets, ik heb nu een stoel van 12 euro van I.kea, veeeeeel handiger, de B.loom staat met drie kleuren zittingen op zolder... Echt nogmaals I.kea!!

Als je een lijstje stuurt, kan ik kijken wat ik nog voor je heb... Heb bv. ook twee nooit gebruikte campingbedjes van K.oelstra. Een wippertje, nieuw en een draagzak van B.aby B.jorn, een badje en badstandaard van Poeh met thermometer er in. Ik ga zelf - nu ik er over nadenk - vandaag denk ik eens een lijst maken en toch maar voor het eerst in mijn leven dingen op MP zetten.... Maar voel je vrij te zeggen wat je zoekt, dan kijk ik even wat ik voor je heb. Misschien moet ik mijn M.axi C.osi M.ura met bak en buggyzitting en alle schermen en netjes en weet ik veel wat nog in de verpakking ook in de uitverkoop doen, het staat allemaal maar in de weg....

Jemig wat een verhaal, ik dwaal af!

Geplaatst

Kalimera!

ik blijf m erin houden!

babeth, zo blijkt maar weer dat iedereen een ander schema heeft. Ik moest op cd 1 beginnen met de superfucked en bij ivf5 met de syn.a.rel..e en op dag met stimuleren. Cetro weet ik effe niet meer, geloof op cd 8 of zo.

heel veel succes!

san, fijn dat je weer eens lekker geslapen hebt! Dat doet een mens goed, een goeie nachtrust. Vandaag weer werken? Of heb je vandaag een dagje met R.?

Hadden jullie de uitslag nog van P. Binnen gekregen? Ben het even kwijt...sorry!

ik zit klaar om maarde hapto te gaan. Mijn nieuwe kapsel zit als een botsauto, dus moet nog effe stylen, verschrikkelijk vind ik dat! M'n haar moet eigenlijk zo klaar zijn, maar goed, het kan nu even niet anders.

en dan daarna oefenen. Zal wel veel lachen worden, hihih.

nou meiden, fijne dag vandaag!

X

Geplaatst

Floortje waarom is het dekmatrasje een onding?? Je vond het persoonlijk niet veilig genoeg zei je, wat beviel je er verder niet aan, gewoon nieuwsschierigheid hoor. Vind het altijd wel grappig dat de ene ergens bij zweert en een ander het echt heel onhandig vind.

Vind het wel onhandig dat het lang duurt voor het droog is na het wassen en het mag niet in de droger. Nou ja niet mogen....... ja dan kan je er 2 aanschaffen, gekke henkie zeg ik dan. Het koste geloof ik rond de 60 euro??

Wij hebben ook de kinderstoel van de Ike.a en wij halen de poten eraf en slepen hem overal mee naar toe, altijd handig om bij ons te hebben en hij zit er lekker op hoogte bij want R is niet zo'n schootkindje en het kan nou eenmaal niet altijd dat hij "los" rondkruipt.

Oh wat een babypraat... hopelijk heeft niemand er last van, want dan moeten we een ander topic openen hoor!!! Eerlijk zeggen dames!!

Tool bedoel je de uitslag van de R.eumatoloog van P?? Dat was een flinke voorbijgaand virus wat lang duurde voor het uit zijn systeem was maar het is overwonnen!!!

Vandaag heb ik late dienst van 15 totm 21 uur dus R gaat naar de opvang rond 13 uur. Morgen hebben we een dagje samen vrij!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden