Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

San wat goed dat jullie zo als gezin de draad weer oppakken, het is een heftige tijd geweest en wat je zegt, ze heeft geen pijn meer, maar loop niet aan jezelf voorbij hè lieverd. Zo te lezen zijn julle een hechte familie en dat is zo waardevol. Gaat het met je broers ook een beetje?

Mooi dat je het gedicht zelf hebt voor kunnen dragen, destijds heb ik dat ook bij mijn vader gedaan alleen ging alles langs me af...en toen ik later de stoet mensen achter de kist zag lopen was ik erg onde d indruk van de vele mensen die er waren, deed me erg goed!

sen hoe gast het met kleine J? Huilt hij inmiddels wat minder?

Hier geen nieuws, I hoest enorm, ze krijgt even geen zuivel ivm slijmvorming. Ik ben daar ook erg gevoelig voor dus wellicht dat dit haar wat zal helpen.

Verder ben ik in afwachting van mijn menstruatie om weer van start gaan, ik wacht even af hoe het allemaal uitkomt en beslis dan of ik evt. Echo.s lokaal laat doen. Gelukkig komt de trainingen die M moet gaan geven niet in gevaar.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve tool ik had nog niet naar jou gereageerd maar ik las je berichtje over het heen en weer geslingerd worden, moeilijk hoor! En nee je bent geen gek mens, in tegendeel!!

Geplaatst

Meisjes, wat een rust hier de afgelopen dagen! Is iedereen z'n verhalen aan t opsparen voor over twee weken?

San, vind t ook heel knap dat je je stuk hebt voor kunnen lezen. De komende weken zullen moeilijk worden, maar we zijn er voor je.

Hier een druk weekend; eerst vrijdagavond eetclub bij een nieuw 'lid' in een jaloersmakend mooi huis, en ze kon nog fantastisch koken ook! Veel te veel gedronken...

Gister met twee andere vriendinnetjes naar de Italiaan. Straks hockey en dan zit t er al weer op. Morgen dan eerst even naar de ha en de rest vd week weer op reis, dus koffer staat al weer gepakt!

Geplaatst

Geen last meer gehad Fren? Tussendoor even rust pakken he want volgens mij is stress/drukte een belangrijke oorzaak van migraine.

Jeetje, over 2 weken alweer? Het leek zo ver weg 20 oktober! Gezellig hoor, heb er wel zin in.

Geplaatst

Kalimera,

voor degenen die met de trein komen, bij de kru.id.va.t is nu weer een treinkaartjesaktie voor twaalf negenennegentig. Ideaal dus voor de 20e.

fren succes met de hockeywedstrijd en succes met de reis volgende week!

geloof dat we over twee weken veel te bespreken hebben, hihi. Zal zeker weer gezellig worden. En foto's vd bruiloft zal ik zeker meenemen als we ze dan al hebben.

Ik doe gewoon iets casuals aan, lol.

Dames, ben er weer vandoor.

Fijne zondag en tot later.

Geplaatst

Het is idd rustig hier. Denk dat de meesten met hun gedachten bij san hebben gezeten.

Des te meer is er over 2 weken bij te kletsen.

Ik zal tegen die tijd even moeten kijken hoe het gesteld is met de duizeligheid. Ik heb er veel zin in , maar als mijn lichaam aangeeft dat het teveel wordt dan zal ik helaas een keertje over moeten slaan. Ik kijk in die week wel even hoe het dan gaat.

Fren, wel even je rust tussendoor pakken, hoor. Luister naar caro. Stressen drukte kan volgens mij ook invloed hebben.

tooltje, het komt nu echt dichtbij! Joehoe! Is alles al helemaal klaar en geregeld?

Tja, en dan dat heen en weer geslinger tussen stoppen of doorgaan. Pfff. Is ook niet makkelijk. De keuze is vaak zo afhankelijk van vele factoren. Eerst maar even al je energie richten op jullie huwelijk. Dat zal al genoeg (gezonde) spanning geven. Ben zo benieuwd naar de foto's en verhalen na DE dag.

San, ook ik heb respect voor je voordracht. Ik heb het toen zelf ook gedaan bij mn vader, maar wet hierdoor hoe zwaar het is. Het heeft bij mij idd wel geholpen met de verwerking van alles.

Ondanks de opluchting dat ze geen pijn meer hoeft te lijden, komen er toch zware en emotionele tijden aan. Dat zal wel even blijven. De eerste verjaardag, kerst etc. Ik lees dat jullie gelukkig veel steun aan elkaar hebben. Hoe gaat het met je vader nu? Nogmaals sterkte!

Hier zelf weinig te melden. Erg verkouden en stem kwijt. Erg handig met een vierjarige zoontje, die mama nu bijna niet kan verstaan (als hij ondeugende dingen doet...ha,ha)

Fijnze zondag allemaal.

Geplaatst

Rust pakken wordt lastig tijdens de beurs, hoezeer ik ook getracht heb om m'n afsprakenschema 'luchtig' te houden, ik zit al weer op een kleine 50 afspraken in 3 dagen. En dat terwil ik geen Amerikanen hoef te spreken!

moet morgen naar de dokter voor de migraine, ik ga wel horen wat hij te melden heeft.

gister ook van een riendinnetje de naam van een andere orthopeed gekregen, wil echt voor een second opinion, zelfs nu ik dit op de iPad zit te tikken doet m'n pols zeer. Heb meer last dan voor de operatie... Gek genoeg geen last tijdens hockey.

Geplaatst

Fren das veel 50 afspraken in 3dagen. Hoop dat je toch voldoende rustmomenten kunt krijgen. Balen dat je nog steeds zoveel last hebt van je pols. Heb je nog steeds dat tintelend gevoel?

Wen, alles is geregeld. We kunnen zo gaan trouwen,,hihihi. Alleen de openingsdans moeten we nog oefenen. Kenne jullie de film p.ulp.fic.tion? De dansscene tussen u.ma thur.man en J.ohn tr.avo.lta gaan we doen. Gewoon een grappig moment. Hihi. A. Danst normaal nooit, dus dat zal wat worden. Liedje duurt gelukkig niet zo lang, iets van een 2,5 minuut, dus dat is nog te overbruggen.

hoop alleen dat t weer een beetje meezit. En dat t goed komt met de DJ. We hebben niets meer van hem gehoord. Maar dat zal wel goedkomen.

p

Geplaatst

Oh Tool dat dansje is gaaf! Op blote voeten? Moet je wel filmen hoor dat willen we zien!

Fren is het geen RSI? Omdat je met computeren last hebt? Niet teveel borrelen en Frankfurtfeestjes dan he! Weet nog dat wij altijd door een uitgever uit eten werden genomen en daar werd behoorlijk veel bij gedronken, pfff...

Wen zou leuk zijn als je komt want wij hebben elkaar nog niet ontmoet maar je lijf moet wel meewerken. Ach, het is vast niet de laatste keer... :-)

Ben even gevlucht want schoonouders op bezoek...

Geplaatst

He caro, dat weten we nog niet. A. Wil z'n schoenen eigenlijk niet uitdoen. Mij maakt het iet. Denk wel dat ik ze uitdoe, hii. Zal zorgen dat iemand een filmpje maakt. Maar of dat op fb komt te staan weet ik nog niet...

wij gaan vanmiddag, wanneer A. Wakker is nog naar een verjaardag. En straks om half elf gaat A. Weer naar zijn werk. Nachtdienst. Z'n laatste deze week en dan heeft ie tot en met zaterdag vrij. Zondag beginnen met middagdienst. Is wel te doen.

heb hier een snurkende poes bij me liggen. Altijd lief om te horen....

Geplaatst

Nee, het is zeker geen rsi. Het is links en ik muis rechts. Het doe nu altijd zee, ook als ik me arm in het lucht.edige laat hangen. Vandaar de second opinion. Hoewel m'n vriendin ook nog aanraadde naar een handfysio te gaan. Eist niet eens dat die bestaan!

en wat dat weinig drinken; vorig jaar heb ik natuurlijk "droog". Gestaan tijdens ff. Wel zonde, want we zitten net buiten ff in een hotel, middenin de wijnstreek... Verheug me er ook al weer erg op, haha!

tool, zo spannend, je kunt de dagen nu echt gaan aftellen!

wie zijn er uiteindelijk allemaal bij de 20e?

Geplaatst

Hoi meiden,

lekker rustig hier, wij zijn vandaag lekker naar het bos geweest, was erg fijn! Erg lange wandeling gemaakt, heerlijk.

fren, waar was je nu ook alweer precies aan geholpen? Was dat nu carpaal tunnelsyndoom? Ik kan m eens vragen voor 2nd opions, hij stuurt heel wat mensen door. Jij hebt weer een drukke week voor de boeg, succes, ook morgen bij de H.a.

ik ben er de 20ste bij, mits ik in DD moet zijn, dan een kijken met de tijd....ik verwacht ieder moment mij startmoment, pff was me toch chaggie vanmorgen en heb sinds gisteren erge trek in chocolade.....

Geplaatst

Ben er bij de 20e...tenzij....harde buiken, allergie....je weet het bij mij nooit. Ook even kijken hoe autorijden gaat. Is drie kwartier, wel net op het randje voor me denk ik.

Ben idd rustig, weet op moment vaak niet zo goed wat te zeggen. Zal de twintigste wel makkelijke zijn live, kan ik er tenminste meteen die knuffel bij geven hè Tool....;-)

Word door manlief naar bed gestuurd, hij heeft gelijk. Truste lieverds.

Geplaatst

Ik ben er ook bij! IJs en weder dienende...

Rustig hier. Ga ook zo, vermoeiend dagje met schoonouders, wel een oplossing bedacht voor de nieuwe box samen met schoonpa, dus dat gaat over een maandje ofzo gebeuren. Gaan met hekjes van de tweede box die nu in de garage staat een hoek in de woonkamer afzetten. Elke keer als hij iets geklust heeft denk ik: zal nu wel het laatste zijn wat ie gedaan heeft bij ons, hij is 78... maar dan is er toch weer iets.

Welterusten!

Geplaatst

Kalimera dames!

caro, mooie oplossing! Hopelijk kan hij nog vele jaren meer klussen.

babeth, t wordt bij jullie dus weer spannend rondom de 20e! Hoop dat de bongi niet lang op zich laat wachten! Ben je er klaar voor, voor zover je er klaar voor kunt zijn?

henne, die knuffel komt wel goed! Geloof dat ik meer mensen moet knuffelen, hihihi. Kijk maar gewoon hoe je je die dag voelt.

ivfsh, kwam jij nu ook de 20e? Zijn jullie al helemaal gesetteld in jullie appartement?

alleen vandaagnog werken en de rest wedding preps. Gisteren foto's doorgekregen van m'n schoonzus die de taart maakt. Zo leuk wat ze gemaakt heeft voor erbovenop. Dit heeft niemand! Hihihi. Mijn petekind (7 jaar) had de foto van de jurk gezien en t enige wat ie zei was: wooooooowwwwww! Hihihi, hij is nu de enige man die de jurk al vooraf heeft gezien. Vind t zo jammer dat Ze niet kunnen komen. Maar m'n broer had al de opdracht gekregen om veel foto's door te sturen.

A. Komt zo thuis van z'n werk, dus die ligt dadelijk te slapen....g

San, hoe istie meid? Hoe gaat t met je vader en je broers?

Nu moet ik opstaan. Tot later meiden!!

Geplaatst

idd rustig hier de afgelopen week..... voel me er een beetje verantwoordelijk voor....

Hier heel zwaar, zolang we samen waren bij pa thuis ging het allemaal wel, maar gister naar huis vertrokken en dat was niet makkelijk. Thuiskomen was ook niet makkelijk, veel lieve kaartjes gehad, maar ook weer confronterend.

Gelijk alles opgeruimd en na het eten is R naar bed gebracht die gelukkig geen koorts meer heeft. Verdere avond op de bank gehangen en vroeg naar bed.

Na alle verdrietige sferen deze week hier gaan we ons nu maar richten op leuke dingen, dat is veel makkelijker.

Tool fijne voorbereidingen de komende dagen, het gaat vast een mega gave dag worden!!!!!!!!!

Babeth spannend weer hoor!!! Heel veel succes alvast en dat de bongi maar snel mag komen.

Fren hopelijk kan een second opinion aan het licht brengen wat er aan de hand is.Balen zeg dat je er meer last van hebt als voor de operatie.

Geplaatst

San ik zou me daar niet (op een negatieve manier) verantwoordelijk voor voelen. We hebbenmwel vaker rustiger periodes en zeker als er zoiets ingrijpende en verdrietigs gebeurt, wil je ook niet zomaar over allerlei koetjes en kalfjes gaan kwekken.

Veel sterkte met herpakken van het 'normale' leven. Wanneer moet je weer werken?

Tool, lekker kort weekje dus en dan feeeest! Ik krijg er zelf ook nog weer helemaal de kriebels van, was zo leuk allemaal. En dat gaat het zo te horen bij jullie absoluut ook worden :-)

Fren wat zei de huisarts verder?

Babeth die planning....die bestaat niet hè, je weet het ;-)

Ruby je bent erg stil, alles goed meid?

Sen hoe is het met je rug? En met J?

Wen ik realiseer me gisteren opeens dat jij ook dik over de twaalf weken bent. Het gaat voor een ander toch echt veel sneller dan voor jezelf hoor.

Esther hoe is het met jou? Nog vijf weekjes tot verlof toch? Hoe is het eigenlijk met je vriendin die plat ligt? Gaat dat nog goed?

Hier is het even wat minder, gisteravond om tien uur werden we gebeld dat een vliegvisvriend van J plotseling is overleden. We zijn er beiden echt door van slag, kunnen het niet geloven. Ook slecht geslapen, zoiets blijft dat toch door je hoofd spoken. Vandaag toch op tijd op, zo naar de (nieuwe) gyn. Benieuwd.

Geplaatst

Sorry meiden, dat ik ff niet reageer. Maar heb het gewoon ff moeilijk met alle situaties. En heb het idee dat ik weinig te vertellen heb. Vandaar.

Lees wel mee.

Dikke knuffel

Geplaatst

San, Je hoeft je echt niet verantwoordelijk te voelen dat er hier nu minder wordt geschreven. Komt wel vaker voor, toch?

De gewone gang van zaken nu oppakken lijkt me ook heel moeilijk. Laat het verdriet gewoon toe en schrijf hier lekker van je af. Deel je mooie herinneringen met ons als je dat wilt.

henne, dat is schrikken zeg. Sterkte. Kan me voorstellen dat je daar stil van wordt.

Veel succes dadelijk bij de nieuwe gyn!

ruby, begrijpelijk en helemaal niet erg. Je hebt veel gedaan de afgelopen tijd en ook al zijn t leuke dingen geweest, dit werkt ook door in je verwerkingsproces en t heeft tijd nodig. Neem je tijd hiervoor en als je wilt schrijven, doe je dat lekker, en als,niet, dan no hard feelings! We begrijpen het allemaal!

fren, al bij de ha geweest? Wat zei hij? Wanneer ga je naar de beurs? Succes!

gelukkig alleen maar afspraken in de ochtend deze week, dus de middagen hebben we voor ons. Volgens mij gaat de tijd heel erg snel. Morgenavond nog twee lesjes geven en dan klaar met sporten.

veel plezier zullen we hebben met het instuderen van t dansje, hihihi.

moet weer snel aan de slag!

meld me later weer!

Geplaatst

Ik voel me ook niet op een negatieve manier verantwoordelijk, maar meer in de zin van dat iedereen er mee bezig is geweest... Jullie zijn lief...

Henne wat ontzettend schrikken van die vliegvisvriend. Wat erg. Sterkte hiermee.

Straks naar de nieuwe gyn, veel plezier!! Hopelijk ff koekie kijken!!

Ik heb morgen ochtend een 6 uurs dienstje en zie er als een berg tegenop. Zal er doorheen moeten, eerste dag weer werken is altijd zwaar na een afscheid van wie dan ook. Dan besef ik weer dat het om ons heen "gewoon" is doorgedraaid (wat maar goed is ook). Of die eerste dag een week later is of een maand later maakt niet uit. Ik heb ontzettend lieve collega's dus dat gaat wel goedkomen. En wat niet gaat gaat niet toch????

Tool ben benieuwd hoe jullie openingsdans wordt!!!!

Geplaatst

ik ben naar de dokter geweest, kan pillen ophal;en die ik in kan nemen voor als het weer eens gebeurd. Hij denkt nl ook dat het migraine is. Hij twifelde om me door te sturen naar de neuroloog, maar we kijken het eerst aan.

Heb direct van de gelegenheid gebruik gemaakt en naar mn pols laten kijken; ben doorverwezen naar de fysio, waar ik om 5 uur al terecht kan.

Henne, wat een schrik! Succes straks.

San, natuurlijk is het zwaar... het echte missen en rouwen gaat nu pas beginnen, de eerste week ben je alleen maar druk met regeldingen. Hou je taai meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden