Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh mommysoon nu moet ik me ook inhouden om te gaan testen...ik mag pas zondag 2 oktober testen, maar jij hebt dus al eerder getest? maar ja jouw TP was ook 1 week eerder zie ik....

Lijkt me nu dat Purple en ik dan zondag mooi bij jou aan gaan sluiten...we doen ons best althans!

Start

27 september - jo1978 (deca)

25 september - Mone (deca)

30 september - Shirley (deca+gonal-f)

FM

26 september - Mywish

28 september - Mywish (2e fm)

30 september - Suuska (2e fm)

Punctie

8 oktober jo1978

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

eind september - Rosella (cryo)

?? september - Ymkeh (cryo)

27 september - mama27

5 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

25 oktober - jo1978

Lieve vriendinnetjes ,

Ik ben er heel erg trots op dat ik de spits mag afbijten en het Oktoberbankje groen mag kleuren ,volgen jullie mijn voorbeeld allemaal???

IK BEN ZWANGER !!!!JIPPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs H:happydance:

Ik gooi nu war zwangerschapshormonen naar jullie allemaal toe !!! Vangen !!!!!:toppie:

Geplaatst
Hi allemaal 

Vraagje......

Hebben jullie ook enorme afscheiding door die bolletjes 

Groetjes sweet

Ja dat hoort er echt bij als je die bolletjes gebruikt. Helaas wel. Maar ja het is voor een heel goed doel!

Geplaatst

Nee heb nu een verse tp. En heb 1 cryo.

Dat terwijl ik 14 bevruchte eitjes had maar

Alleen 2 waren goed genoeg...

Er waren tijdens mijn punctie 30 eitjes weg geprikt

:(

Geplaatst

Hee damess !!

Ik heb vandaag mij 2 fm gehad en heb goed nieuwsss vrijdag de punctiee (zal wel pijnlijk worden ) en maandag 3 oktober als alles goed is natuurlijk de terugplaatsing..dan zou ik toch de 17de kunnen testen?

Ben echt super happy :clap2::happy7: kan niet wachten dus voor mij breken de spannende weken volgende week ook aan ben nu echt al super zenuwachtig haha

vanavond om half 1 snachts moet ik prynill zetten weet niet of ik het goed schrijf zal wel niet

maar ik had nog iets toen ik terug kwam uit het ziekenhuis zat er allemaal iets wits in me onderbroek en het was best dik nie het dunne wa ik eerst last van had hebben meer dames daar last van gehad of moet ik morgen het ziekenhuis bellen ?

in iedergevall ben blij als het maandag iss !!

en dat we allemaal mamasoonihope maar gaan volgen .. :D

Oja had 2 van 21 2 van 18 1 van 19 1 van 16 en 1 van 14 en nog wat kleinere is dat goed ?

zag dat mijnbaby er 30 had !

Start

FM

26 september - Mywish

Punctie

8 oktober jo1978

30 september mywish

27 september - mama27

5 oktober - Liminous

3 Oktober - Mywish

11 oktober jo1978

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

25 oktober - jo1978

Geplaatst

Ik heb nu een mooie tp 8 delig en 1 cryo.

Ik ben te jong en heb al een kind van ons eerste

Poging. Vandaar dat wij geen 2 terug mochten..

Heb het wel gevraagd...

Geplaatst

Start

FM

26 september - Mywish

Punctie

8 oktober jo1978

30 september mywish

27 september - mama27

3 Oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

16 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

25 oktober - jo1978

Hoi dames!

Morgen even een uitgebreider berichtje.. Vanmiddag teruggebeld door de gyn en ik mocht vanavond al de Pregnyl zetten! 4 Oktober dus de terugplaatsing en dan 16 oktober de bloedtest :) Deze keer hoef ik geen Pregnyl na te spuiten of bollen te gebruiken... Heerlijk!!

Ik duik mn nest in, was al om 5:30 op en nu net pas uit mn werk..

Geplaatst

Allereerst PROFICIAT mommysoonihope!!!

@mijnbaby, mag ik vragen hoe oud/jong je bent?

@mywish, er hoeft er maar 1 goede tussen te zitten toch? Dan maakt het aantal niet uit. Bij mij hebben ze uiteindelijk 6 eitjes gevonden en 5 ervan zijn bevrucht.

Geplaatst

@ liminious slaap lekker!!!

@ mommysoonihope GEFELICITEERD!!!

@ alle meiden in de vreselijke wachtweken... Ik duim voor jullie...

Nog ff mopperen hoor... Wat een vreselijke irritante BOTTE spuiten zijn die deca....

Zo... Moest het even kwijt :)

Slaap lekker meiden

Geplaatst

Start

FM

26 september - Mywish

Punctie

8 oktober jo1978

30 september mywish

27 september - mama27

3 Oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

25 oktober - jo1978

Hmm alles is dan wel 1 dag verplaatst, maar 16 Oktober is op een zondag, dus dat zal m wel niet worden ;)

Mywish, fijn dat de punctie gepland staat! Komt dan eindelijk wat dichterbij allemaal :) Heel veel succes meis!

Mijnbaby woow dat is nogal een verschil! 30 eitjes en dan uiteindelijk maar 1 cryo.. Laten we gewoon blijven duimen dat je die cryo niet eens nodig hebt maar dat je gewoon onwijs zwanger bent van je verse tp! :)

Hoe is/staat t verder met de andere meiden?

Wat vinden jullie bij een cryo poging eigenlijk van de tijd tussen de Pregnyl en de tp? Ik vind het allemaal maar lang duren hahaha.. Denk je dat je er bijna bent, moet je eerst nog 6 dagen wachten voor je uberhaupt een tp hebt, en daarna mag je ook nog eens vrolijk 12 dagen gaan wachten.. Maar goed, het is niet anders :)

Moet zeggen dat ik deze keer wel wat blijer ben met de omstandigheden.. Een bms wat ongeveer 4 mm dikker is als normaal en 2 goed snel groeiende eitjes.. Laten we hopen dat dit goed uitpakt! :)

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik kom gezellig bij jullie op het wachtbankje zitten :) Vandaag pas dag 2 aangebroken... Killing!

Er waren bij mij 11 van de 20 eitjes bevrucht en ze hebben er gisteren 1 teruggeplaatst. Ik moet het alleen wel rustig aan doen en heel veel drinken, omdat ze op de echo zagen dat ik vocht in mijn buik heb gekregen. Ik neig naar overstimulatie zeiden ze...

Ik duim voor jullie allemaal! Ik hoop idd dat al het wachten voor een ieder wordt beloond!!

Meiden, veel succes allemaal!

Groetjes Leonie

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vandaag had ik terugplaatsing. Ze hebben 2 embryo's teruggeplaatst, een van 8 cellen en een van 5 cellen. Er was geen topembryo daarom hebben ze er 2 teruggeplaatst. Nu begint het wachten. Andere 2 embryo's konden niet ingevroren worden. Donderdag over 2 weken kan ik testen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden