Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joekie een mooie emmy in je buik.

Goed broeden nu he. :happy:

MommySoonIhope, dat klinkt goed zeg! :toppie:

Deze keer gaat het niet mis hoor, je hebt je portie ellende nu wel gehad.

Mywish, heb jij al klachten?

Ik voel nog helemaal niets en ben dus bang dat maandag blijkt dat er maar een follikel is ofzo.

Ik ben best zenuwachtig voor de echo. :gekruiste vingers 4

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Suuskaa .. Nee ik voel over het algemeen ook niks vanochtend had ik wat steken links en rechts onder in me buik vooral voor dat ik de eerste x ging plassen

maar verder ook geen bijwerkingen van de medicijnen daar ben ik ook wel weer blij om maar ik weet ook niet wat je precies wel of niet moet voelen want het is mij eerste ivf behandeling..

maar ik ben ook heel benieuwd naar maandag om te kijken hoe het allemaal zitt ik was vanavond wel heel erg moe weet niet of jij dat al een x gehad hebt ik ging heel ff op bed liggen en ik viel gelijk in slaaap me vriend heeft me echt een paar x wakker moeten roepen en toen ik wakker was voelde ik me best misselijk of in iedergeval helemaal niet goed en had om 7 uur moeten prikken maar me vriend kreeg me pas om 10 over 7 wakker haha dus toen kreeg ik ook gelijk de spuit terwijl ik al niet zo lekker was ben toen gaan douche en gtst gaan kijken en nu gaat het wel beter dus eigelijk pas vandaag heb ik 1 dag dat ik niet zo lekker ben de rest van de dagen ging het gewoon goed en heb ik ook nergens last van.. hoelaat doe jij meestal prikken en denk je dat het iets uit maakt als je 10 min later prikt?

Laat je maandag wat weten hoe het bij jou was ben best benieuwd

Dames me handtekening is gelukt

thanks voor de uitleg

xxx my wish

Geplaatst

Hallihallo,

Hihi lekker vroeg vandaag 

Ik heb eigenlijk een vraagje, wat zegt de kwaliteit eigenlijk over het eindresultaat? Het ging gister allemaal zo snel in het ziekenhuis.

En wat doen jullie wel of juist niet na de tp?

( huishouden, voeding )

Wij zijn gister in ieder geval uit eten geweest en er een klein feestje van gemaakt, het is toch een bijzonder moment geen alcohol dan hè ;)

En jee wat een bijzonder gevoel, je voelt nog niets maar toch ook wee wel!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Start

25 september - jo1978 (deca)

25 september - Mone (deca)

3 oktober - Shirley (deca+gonal-f)

Uitgangsecho

22 september - Liminous

FM

26 september - Suuska (1e fm)

26 september - Mywish

Punctie

24 september - mama27

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

eind september - Rosella (cryo)

?? september - Ymkeh (cryo)

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

Geplaatst
hoelaat doe jij meestal prikken en denk je dat het iets uit maakt als je 10 min later prikt?

Ik prik om 22:30 uur. In het ziekenhuis werd me verteld dat je anderhalf uur speling hebt, dus dat ik dan tussen 21:00 en 24:00 uur moet spuiten.

Hoe regelmatiger hoe beter natuurlijk, maar een keer wat later of vroeger is dus geen probleem.

Die tien minuutjes maken dus niet uit, no worries. :icon_smile:

Geplaatst

Hoi Dames,

Heb niet veel tijd gehad om het forum bij te houden maar eind volgende week zal ik er wel weer wat vaker zijn! Iedereen heel veel sterkte en op naar een super groen bankje dames!

Wij zijn afgelopen woensdag weer in het zh geweest en alles zag er goed uit. Ik verwacht ca. 3/10 ongesteld te worden. Pff alleen vriendlief is nu verkouden en daar maak ik me een beetje druk om. Zou de kwaliteit dan weer slechter zijn?? Iemand hier ervaring mee?

Verder begonnen met acupunctuur ben afgelopen woensdag voor de 2e x geweest en moet zeggen het bevalt goed. Wordt er erg ontspannen van en heb echt het idee dat het kan helpen.

Nou meiden go zo maar even sporten en dan ramen zemen in het zonnetje :)

Zijn er ook meiden die in maasstad/emc zitten?

Geplaatst

Start

25 september - jo1978 (deca)

25 september - Mone (deca)

3 oktober - Shirley (deca+gonal-f)

Uitgangsecho

22 september - Liminous

FM

26 september - Suuska (1e fm)

26 september - Mywish

Punctie

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

eind september - Rosella (cryo)

?? september - Ymkeh (cryo)

27 september - mama27

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

Heb het lijstje maar weer even aangepast....

Geplaatst

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de punctie....het duurde even voor we de resultaten hadden maar er zijn 6 eicellen gevonden.

Daar ben ik natuurlijk wel blij mee maar het zijn er wel een aantal minder dan de vorige 2x. Maar goed nu maar hopen dat we goede embryo's krijgen daaruit en dat dinsdag de tp door kan gaan. En misschien hebben we nog wel cryo's over....

@Mywish, dit is niet mijn 1e IVF behandeling. Wij zijn al een aantal jaren bezig geweest, heb in die tijd 2 IVF behandelingen gehad, totaal 8 tp's en uiteindelijk is daar vorig jaar ons zoontje Ruben uit gekomen. We hadden van de laatste IVF poging nog 1 cryo over en die hebben we afgelopen juni terug laten plaatsen maar die poging was helaas niet gelukt. Tussendoor is er een zomerstop geweest in het ziekenhuis en nu was het dan eindelijk weer zover dat we voor een nieuwe punctie konden gaan.

We gaan nu hopen dat het allemaal goed gaat en dat we dinsdag een tp hebben...en dan 12 oktober testen!!! Spannend! Hoe is het met jou? Gaat het een beetje met jouw eerste behandeling?

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier ook beland in de ooo zo verschrikkelijke ww..... gelukkig heb ik vanavond een bruiloft en morgen de hele dag op pad..

het blijft moeilijk het wachten....

we hebben een mooie emmy aan board dus nu alleen maar hopen dat die wil blijven plakken..

Geplaatst

Mijnbaby heb jij klachtjes?

ik heb sinds de terugplaastsing al last van ongie achtige klachten. Wat buikpijn en lage rugpijn. Een zeurend gevoel zeg maar.

Ik wordt er een beetje onzeker van alsof mijn lichaam het vreemde niet accepteerd.. Of het is nog van de punctie...

Geplaatst

heeeey Joekie,

Ik heb nog steeds best last van een opgezette buik en van mijn rechter eierstok.. ( van de punctie)

ik denk dat het door de punctie komt meid.. rustig aan....

Geplaatst

Suuska.. okee mooi dat het niet uit maakt het is mij niet verteld dat er anderhalf uur speling tussen mag zitten.. maar dan weet ik dat :D

Ben je ook zo benieuwd naar maandag ik wel in iedergeval.. ik kan zowiezo niks anders meer denken iedere dag over ivf daarom ben benieuwd hoe ik ben in die 2 wachtweken haha

mama27 ja ik las het in je handtekening dat je al een kindje had via ivf ja normaal stuur ik berichtjes met me telefoon en dan staan er geen handtekeningen onder vandaar dat ik me dat afvroeg maar het gaat goed tot nu toe met de behandeling geen bijwerkingen van de medicijnen daar ben ik wel blij om had verwacht van wel..

En jij dinsdag de tp als alles goed gaat..in tilburg dus haha ja ik ben maandag aan de beurt anders kwamen we elkaar mischien wel tegen haha en dan breken er voor jou ook 2 spannende weken aan

steeds meer dames komen in de wachtweken haha ik kan ook nie WACHTEN.. tot het zo ver is ;)

Ik wil mischien toch accupentuur gaan doen weet iemand of dat nog kan als je nog aan het spuiten ben of moet je echt beginnen voor de behandeling ?

Weet niet of er dames hier zijn die er meer van af weten ..

Maar in iedergeval dames in de wachtweken ik hoop het beste voor jullie allemaal en dat we allemaal maar een positieve test in oktober mogen hebbe :happy:

xx mywishh

Geplaatst

Even gekeken wat je vraag was..."Wat doen jullie wel/niet na een tp" toch?

Ik heb na een tp gewoon alles gedaan, niks daarvoor gelaten. Tja, op 1 dingetje na wat de artsen de eerste week afraden ;-)

Maar ik moet zeggen dat dat ook niet altijd gelukt is hahaha.

Ben ook wel benieuwd naar de reacties van anderen.

Geplaatst

Breek ff in...Na de tp heb ik alles gedaan, ook stofzuigen en zelfs sex. In het VU hadden ze er nl. niks over gezegd. Ze zeiden alleen; luister goed naar je lichaam. Verder heb ik elke dag een glas gramaatappelsap gedronken en mijn lichaam rust en structuur gegeven; elke dag rond hetzelfde tijdstip eten & slapen. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst, maar ik ben inmiddels ruim 16 weken zwanger van de 1e tp uit onze 1e icsi behandeling.Wens alle meiden heel veel succes, ik ga weer verder slapen ;-)

Geplaatst

Schijnt goed te zijn voor de innesteling heb ik me laten vertellen.

Afijn, baadt het niet dan schaadt het niet, toch?

Ik geloof niet zo in acupunctuur e.d. dus ik probeerde het op die manier ;-)

Geplaatst

Bij AH verkopen ze het van het merk Healthy People, 2 euro per pak volgens mij. Errrrug gezond!Hoop dat het bij jou hetzelfde resultaat heeft als bij mij ;-)

Geplaatst

Joekie, alle 3 de keren dat ik zwanger was had ik de klachten die jij beschrijft.... als ik ze voel spring ik een gat in de lucht want dan weet ik dat ik zwanger ben. Het hoeft niet want je hoort het ook wel andersom, mar bij mij is het dus een goed teken!!

Geplaatst

Oh, wat ben ik stom geweest....

Ben niet alleen gisteravond maar ook vanmorgen vergeten de utrogestanbolletjes in te brengen.

Heb het net alvast gedaan maar oh, wat voel ik me stom zeg.

Hoop niet dat het heel erg is :-(

Weet wel dat je een vergeten dosis niet in moet halen maar gewoon door moet gaan met de voorgeschreven dosis.

Grr, kan mezelf wel voor de kop slaan!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Zoals het er nu uitziet zal ik ook op wachtbankje oktober komen dus ik wil graag meeschrijven. Dit is mijn eerste ICSI-behandeling. Tot nu toe is het me meegevallen, geen last van bijwerkingen. Morgen heb ik de punctie, ik hoop niet dat het al te pijnlijk is.

Geplaatst

heey Dames..

ik had vanochtend na het douche ineens veel witte / doorzichtige afscheiding heeft 1 van jullie hier ook last van of weet wat er kan zijn ?

Morgen eerste echo ben benieuwd wat er te zien valtt

Geplaatst

Hi mama 27 ik kan me voorstellen dat je er van in de war bent.

Ik weet eigenlijk niet of het kwaad kan, ik zou gewoon doorgaan en morgen gelijk even het ziekenhuis bellen,

Al is het maar om je even gerust te stellen.

Misschien dat anderen weten hoe het werkt?

Lieve Groetjrs

Geplaatst

Mama 27 hoe vaak per dag neem je ze?

Sommige zh doen 3*2 en bij ons doen ze 2*2.

In mijn geval zou je dan maar 1 gift overgeslagen hebben en dan valt het wel mee. Ik geloof niet dat het erg veel kwaad kan hoor meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden