Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi @bloempje, ja dat had ik ook, ze zeggen dat het geen nut heeft. Maar moet zeggen dat ik er redelijk klaar mee ben, omdat ze telkens wat anders zeggen. Ik heb nog twee kansen, omdat cryos niet werken bij mij, ik weet nog niet of dat Geertgen gaat worden, misschien belgie.

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal,

Bij ons in het ziekenhuis (isala zwolle) volgen ze met een uitwendige echo (dus op de buik) of de embryo's op de juiste plek terecht zijn gekomen.

En dan over het testen. Ik heb zondag de tp gehad en mag op 2 oktober testen (14 dagen na tp). Het valt me op dat er verschil zit in het testmoment. Bloempje mag op dezelfde dag testen, maar heeft 2 dagen later de tp gehad dan ik. Merken jullie ook dat er verschil is tussen ziekenhuizen m.b.t. de testdatum?

Ymkeh; ik wens jullie heel veel sterkte toe. Ik kan de woorden moeilijk vinden, maar dit is heel erg voor jou. Hou je taai.

Purple

Geplaatst

Mag ik ook op jullie bankje komen zitten? Wij zijn nu gestart met de 3de IVF poging en punctie zal rond 4-5 okt. zijn.

Succes allemaal!!

Geplaatst
hoi @bloempje, ja dat had ik ook, ze zeggen dat het geen nut heeft. Maar moet zeggen dat ik er redelijk klaar mee ben, omdat ze telkens wat anders zeggen. Ik heb nog twee kansen, omdat cryos niet werken bij mij, ik weet nog niet of dat Geertgen gaat worden, misschien belgie.
En Düsseldorf? Is dat iets, daar denken wij over
Geplaatst

Ik kom er ook bij zitten als dat mag....

Heb aankomende zaterdag de punctie.

Volgende keer schrijf ik wel wat meer maar moet nu nog even gauw de was uit de machine halen.

Geplaatst

Hee dames het word steeds spannender en drukker hier

zou iemand mij nog op de lijst kunnen zette ? Ik ben 9-9 met lucrin begonne en 17 gonal f en 26ste eerste fm... En ik vroeg me af of er nog meer dames hier uit tilburg komen of daar onder behandeling staan xx my wisg

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik klets ook graag mee!

In augustus hebben we de 1e ivf gehad. Helaas geen goede uitkomst :(

In oktober gaan we voor onze 1e en enige cryo. Dus spannend weer!

Geplaatst

Start

25 september - jo1978 (deca)

25 september - Mone (deca)

30 september - Shirley (deca+gonal-f)

Uitgangsecho

22 september - Liminous

FM

26 september - Suuska (1e fm)

Punctie

19 september - mijnbaby

20 september - Joekie

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

22 september - mijnbaby

23 september - Joekie

23 september - Maaikie

23 september - Sweetformysweet

eind september - Rosella (cryo)

?? september - Ymkeh (cryo)

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

Ik heb mezelf er van afgehaald, het oktober bankje ga ik niet meer halen, voor mij wordt het de november bank.

Meiden ik wens jullie allemaal veel succes en blijf mee duimen voor een mooie groene oktober bank!

Groetjes van Nikkie

Geplaatst

@mywish, Ik ben onder behandeling in Den Bosch maar dat ziekenhuis werkt samen met het ziekenhuis in Tilburg. De hele behandeling kan ik in Den Bosch doen maar mijn vriend moet z'n ding doen in Tilburg (om het maar een beetje netjes te houden) en voor de tp moeten wij ook naar Tilburg.

Geplaatst

Start

Uitgangsecho

22 september - Liminous

FM

26 september - Mywish

Punctie

23 september - Joekie

23 september - Maaikie

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

Geplaatst
Start

Uitgangsecho

22 september - Liminous

FM

26 september - Mywish

Punctie

24 september - mama27

23 september - Joekie

23 september - Maaikie

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

Ik heb mezelf even in het lijstje erbij gezet....

Geplaatst

Start

Uitgangsecho

22 september - Liminous

FM

26 september - Mywish

Punctie

24 september - mama27

23 september - Joekie

23 september - Maaikie

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

Geplaatst

Ik belde vanmorgen naar het ziekenhuis en de terugplaatsing vanmiddag gaat door! Ik moet er om 14:15 uur zijn en om 14:30 uur is de tp.

Weet dus totaal niets over de kwaliteit en hoeveel emmy's we hebben... Dat hoor ik van de arts vanmiddag..

Ze houden de spanning er wel in hier haha

Geplaatst

Joekiee wat goed veel succes vanmiddag ik hoop dat het top emmys zijn..

Mama27 leuk om nog iemand te hebbe die ook bij tilburg zit ..is het je eerste ivf behandeling of heb je al meer gehad zag dat je zaterdagg de punctie hebt veel sterkte alvast

apple welkom op het wachtbankje van oktober dat we allemaal maar een goeie maand hebben deze maand

ik ben ook echt nieuwsgierig na wie er allemaal zwanger zijn van ons volgende maand ik hop natuurlijk iedereen want meeste zulle al lang wachte en we hebben er veel voor moete doen en moooiste naturlijk komt iedereen zijn wens uit

xxx my wish

xx mywish

Geplaatst

mywish Jij hebt al lekker je emmy bij je? Wat heb jij op de dag van de tp gedaan?

Ik heb gisteravond van boven naar beneden gezogen en het bed verschoond en gewassen.

Vanmorgen beneden gezogen en gedweild.

Als ik straks thuiskom duik ik in mijn slaapzak op de bank :)

Vanavond een lange wandeling met de honden.

Geplaatst

Heey joekie nee ik heb nog geen terug plaatsing gehad ik heb maandag ochtend pas me eerste echo om te kijke of er iets groeit maar ik.kan nie wachten tot het zover is.. En jij ben je nie heel zenuwachtig wel slim van je dat je alles al helemaal aan kant hebt kun je vandaaag lekker rustig aan doen.. Ben benieuwd hoeveel emmy s je had krijg je er 1 of 2 terug geplaats..? Ik zou er maar 1 terug krijge bij ons ziekenhuis wille ze tweelingen voorkomen vind het best jammer maar ze zulle wel het beste weten .. Maar goed voor jou breken 2 super spannende weken aan ga je eerder teste of egt 2 weken wachten?

Xxxmywish

Geplaatst

Mywish, ik was in de war met mijnbaby ;) Ik hoop dat het een mooie eerste echo wordt!

Ik ben weer terug en hen een prachtig mooi 8 cellig emmytje in mijn buik!

Er waren 6 bevruchte eicellen. Wat er ingevroren kan worden horen we pas over twee weken.

Ik moest weer in OK tenue naar de OK ruimte. Daar lieten ze op een groot scherm ons emmytje zien!!! Ik was helemaal ontroerd!!!!!

Ben helemaal vergeten een foto te maken :(

Ze maakten er echt een soort feestje van ;) Ze waren zo lief!! (trouwens de hele behandeling alleen maar vrouwelijke artsen gehad)

Ze waren erg tevreden over alles dus ik voel me ook erg happy!

Nu twee weken wachten :) De 10e oktober heb ik pas een bloedtest maar voor die tijd heb ik wel een keer getest denk ik ;)

Geplaatst

Start

Uitgangsecho

22 september - Liminous

FM

26 september - Mywish

Punctie

24 september - mama27

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

Geplaatst

Meiden ,

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat ,ik heb helaas niet zoveel tijd om veel te schrijven op het forum ,maar ik lees wel mee en ik hoop dat alles met jullie goed gaat .

Afgelopen maandag had ik op wd 6 mijn eerste (licht)positieve test in handen ,en tegen mijn voornemen in om niet meer testen tot vandaag heb ik toch iedere morgen getest met als resultaat dat iedere dag de streepjes sneller kwamen en donkerder werden .

Ik ben moe ,de hele dag misselijk ,mijn tepels zijn donkerder ,mijn neus ruikt beter als die van de hond ,alle nog zo kleine geurtjes ruik ik en word er nog misselijker van hahhaha,dus ik hoop en geloof dat ik zwanger ben .

Maar we durven nog niet echt blij te zijn omdat het de vorige keren iedere keer op wd 10 of 11 mis is gegaan en ik bloedingen kreeg

Liefs en een dikke knuff van H

Geplaatst

Joekiee Wat goed dat je een mooie emmy in je buik hebtt... Dat het maar een gezond babytje mag worden.. heb je het vandaag nog een beetje rustig aan gedaan? zijn er dingen die je vanaf nu niet meer doet of juist wel doet..?

Jammer dat je geen foto hebt gemakt maar het klinkt echt leuk dat ze het zo op het beeldscherm laten zien het is toch iets bijzonders en waar je al die tijd naar uit gekeken hebt..

En het betekent ook dat je deze stappen goed door lopen hebt nu is het afwachtenn... Ik heb trouwens tot nu toe ook alleen vrouwen gehad in het ziekenhuis waar we nu lopen ze zijn ook allemaal erg aardig en begrip vol ..duss je gaat eerder teste haha ik had het er ook met me vriend over vandaag dat ik ook geen 2 weken KAN wachten .. maar hij vind dat we tegen die tijd gewoon ziekenhuis test moeten afwachten dus hij wil niet eerder testen en ik vind het ook niet kunnen om stiekem eerder te testen haha maar ja ik zie wel tegen die tijd mischien krijg ik hem wel over gehaalt

Sweetfotmysweet Voor jou breeekt ook een spannende tijd aan je loopt wel tegelijk met joekie haha dat is op zich wel leuk toch hoop ook voor jou dat je na 2 weken een mooie :zwanger: hebt

en mamasoonihope een voorzichtige GEFELICITEERD :D het gaat wel de goeie kant uit dan dat het iedere x donkerder word ohh ik zou me ook echt niet in kunnen houden denk ga het proberen maar hoop ook dat jij geluk hebt deze maand en dan we allemaal maar snel in een forum zitten met uitgerekend in ... haha ;)

het word echt spannend hier dames :toppie:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden