Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi meiden,

ik kom ook gezellig bij jullie op de wachtbank zitten als dat goed is.

Vandaag TP gehad van een cryo en ik mag 29 okt voor een bloedtest. Het grote broeden is begonnen! Vond het wel weer bijzonder zeg, ons embryootje op het scherm zien en teruggeplaatst krijgen.

Succes allemaal!

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goede avond dames,

Mag ik dr ook bij komen.. :) Zondag om 10 min voor 10 hebben wij onze TP gehad.

dit is onze eerste ivf...

Vind het allemaal erg spannend..

Groetjes Meis

Geplaatst

Iggie: Balen dat de tp niet zo lekker liep. Hahaha volgens mij is iedereen wel een beetje bang. Maar je kan gewoon vrijwel alles doen hoor! Goed nieuws zeg, je hebt er waarschijnlijk aardig wat over :)

Simone76: Ik hoop dat het voor ons beide een goed teken is ; ) Ik mag volgende week vrijdag pas testen maar werd bij de 1e icsi zeg maar volgende week woensdag ongesteld. Dus denk als ik het dan nog niet ben ik donderdag test. Als ik het volhou tenminste :) Ik beguik die gezellige utrogestan (iehhh) bolletjes. En nog lekkerder chinese kruiden (ga steeds bijna over mn nek!!).

Jo1978: moet dan toch een goed teken zijn, hahaha. 3 op een rij groennnnnnnnnnn. Liefst de rest ook natuurlijk :)

Annemarie: Knuffel voor jou meid, echt niet leuk!!!

Cuci: Oehhh spannend. Zou toch wat zijn he :)

Esther + Anita + Sterremaud + meisje38 : welkom en sterkte op het wachtbankje

Jessica: tijd gaat nu opschieten voor je. Klinkt wel goed hoor, we gaan voor goen!

Mywish: succes morgen bij de bloedtest, moet goedkomen.

Net bij mijn ouders geweest en de echo van mn broer zn spruit lag daar. Nog maar 7 weekies nu. Ben er nu een beetje aan gewend en het lijkt me toch wel extra bijzonder nu als het raak is. Dan zit er maar 4 weken tussen neefje/nichtje...

Ik heb trouwens ook een foto van de emmy!! Is echt maar een stipje maar vind het heel bijzonder! Mijn naaldje in mijn oor van de acupunctuur helpt niet echt geloof ik. Draai weer aardig door, hahahahaha.

Geplaatst

Welkom nieuwe dames!!! gezellig en we gaan voor GROEN.

Ik heb gelukkig geen last meer van een bloeding, had denk ik inderdaad met de terugplaatsing te maken. Goh wist niet dat ik zo paniekzaaier was, hahaha zo leer je nog wat van jezelf:-)))))

@Alle dames die deze week mogen testen. Ik duim heel erg hard voor jullie:toppie:

Lfz Ig

Geplaatst

Nieuw lijstje, mag een dag eerder testen:-)

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

29 oktober - Iggie

Geplaatst

Hoi dames,

Mag ik naast jullie komen zitten op het bankje? Wel graag aan de groene kant ;-)

Ik heb afgelopen zondag de tp gehad, net als Iggie en Anita79. Ze hebben één mega-topper van 32 cellen teruggeplaatst, en er zit één topper in de vriezer. Ik mag op 30 oktober testen. Wel raar dat Iggie, Anita en ik alle drie een ander testdag hebben.

Nu dus duimen, duimen, duimen dat Willempie blijft plakken. En natuurlijk duim ik ook voor jullie emmy's!

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

29 oktober - Iggie

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Geplaatst

Voor iedereen hier nog even de emmy-wave:

ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø

Hup emmy's hup!

Geplaatst

Heey jesi79 welkom hier !! Je hebt echt een mega emmy jaa dat gaat vast goed komen was het een cryo of een verse ? In iedergeval veel succes komende weken dat ie maar lekker blijft plakken

dames na 3 uur mag ik belle voor de uitslag ben op van de zenuwe ik laat het vanmiddag.nog weten xxx mywish

Geplaatst

Wordt hier al heel gezellig op dit bankje, welkom! Met die emmy-wave moet het toch echt wel gaan lukken!!

@Jessi: 32 cellen..wouw! Hoe oud was je embryo bij TP?

@Iggie; heel herkenbaar hoor..ik 'loop' al even mee, maar moet nu ook alles weer verklaren, lezen, opzoeken etc..

@mywish...nog even heel spannend dus..maar denk wel dat t goed zit!:happy:

ik duim nog even met jullie allemaal mee!

Geplaatst

Hoi Meiden, mijn wachtdagen zitten er op (dacht ik). Ik heb twee weken geleden op maandag de punctie gehad, en toen op donderdag de tp. Ik heb tot afgelopen zaterdag die bolletjes gebruikt. Volgens het ziekenhuis mocht ik vandaag testen. Dus ik vanmorgen aan de slag: negatief! Maar ben niet ongesteld en heb me aan de regeltjes gehouden, ik heb niet te vroeg getest. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik word echt gek van die onzekerheid. Ik hoopte vandaag zekerheid te krijgen maar nu weet ik nog niets.

Iedereen die nog wachten heel veel succes en degene die rood zijn ik leef met jullie mee, ben bang dat ik daar ook terecht kom.

Liefs Mar

Geplaatst

Hey dames

Jess welkom met je super embryo hoe oud was die eingelijk?

Mar meid ik hoop dat als nog posi test krijgt zal heeeeel hart duimen.

Mywish spannend komt wel goed denk ik.

Liefs Jessica

Geplaatst

balen mar s, kan zijn dat je ongi wat later is , is allemaal een beetje in de war in je buik, maar hoop natuurlijk voor je dat het te vroeg was..

oeiiiii spannend mywish! zit wel goed toch? of krijg je ook precies te horen hoeveel hsg er in je bloed zit??

hoop nieuwe dames hier, gezellig! lekker samen broeden

hoop dat ik niemand vergeten ben, is ook weer zoveel geschreven..

liefs jo

Geplaatst

En een update van het lijstje...:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

29 oktober - Sterremaud

30 oktober - Iggie

Geplaatst

En nog een update, zet mezelf even op rood. :sad:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

29 oktober - Sterremaud

30 oktober - Iggie

Geplaatst

Sterremaud, welkom. Grappig dat jij later de TP hebt gehad en eerder mag testen dan ik. Alle ziekenhuizen hebben dan toch weer andere protocollen.

Meisje38, spannend jij ook eerste ivf. Wanneer mag jij testen?

MyWish, spannend zeg. Wat duurt wachten dan lang.

Shirley27, zou leuk zijn als je samen met je broer een kleintje krijgt. Ik duim voor je.

Iggie, gelukkig geen bloeding meer. Ik snap nu pas wat je bedoelt met 'we gaan voor groen' ;).

Hey Jessie79, jij ook hier :)

Mar S, wat balen dat je nu nog geen zekerheid hebt. Misschien HCG nog te laag? Je hoort wel vaker dat mensen negatief testen en na een paar dagen dan ineens wel positief. Duimen draaien hier voor jou.

Suuska, nee! Ongesteld geworden?

Nou, ik voel me best belabberd. Enorm moe, draaierig en ook misselijk. Kan nog niet van mijn emmy neem ik aan. Maar ik word er wel onzeker van.

Ook hier weer even een update van de lijst.

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

29 oktober - Iggie

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Geplaatst

Suuska, Echt balen, heel veel sterkte. Dikke knuffel

Mar S, welkom, ik hoop voor je dat het gewoon te vroeg was, Ik ga voor je duimen:toppie:

Mywish nog een paar uurtjes en dan mag je bellen. Wat gaat de tijd toch traag.

Zag dat er nu meerdere verschillende lijsten in de omloop zijn. Ik heb onderstaande aangepast en als het goed is staat iedereen er nu op, zo niet Sorry!!!

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

29 oktober - Iggie

29 oktober - Sterremaud

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Lfz Ig

Geplaatst

Veel te weinig groen op het bankje nog, dus veel succes dames!

Ik verhuis naar het decemberbankje en hoop daar geen bekende gezichten meer tegen te komen. :bye:

Geplaatst

Hee dames..

We hebben vandaag de uitslag vn het bloed gehad.. en WIJ ZIJN ZWANGER :zwanger::laughing9:

We zijn echt dolgelukkig .. maar ik ben ook erg bang dat het nog mis kan gaan.. dus hoop dat we snel voorbij de eerste 3 maanden zijn dan heb ik meer rust denk ik ..

maar we zijn super blij !!!

xxx mywish

Geplaatst

Hey Mywish van harte meid ik hoop dat vele je zullen volgen inxlusief ikke haha.

Iedereen heel veel succes toi toi toi

Liefs Jessica

Geplaatst

Dankje Dames...!!

liminouss.. ik weet niet hoe hoog de hcg waarde was daar heeft ze niks over gezegt eigelijk..

ik hoop ook dat jullie me allemaal volgen het is jullie ook zo gegund !!

xxxmywish

Geplaatst

ik heb mezelf even erbij gezet :) voor de ladies die groen hebben getest GEFELICITEERD en de ladies die rood hebben getest BLIJF HOPEN!!! geef de moed aub niet op.

veel liefs aan iedereen CUCI

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - Iggie

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden