Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

gefeliciteerd liedje en kvdfernandez geniet ervan.

minous,bedankt van het beantwoorden van mijn onzekere vraag,ik weet nu dat er toch een klein beetje hoop is.

en shirley,ik heb ook ongipijn en ik lees hier dat er toch meiden zijn die daar ook last van hadden en toch zwanger bleken te zijn,dus ik hou nog even hoop ik hoop dat jij dat ook nog even doet.ik hoop het voor je dat je ook zwanger bent.

en jo1978 succes ik duim voor je.

Geplaatst

Jaaa! Ik sluit me helemaal bij Iggie aan. Groen maken dat bankje!!!

Toitoitoi dames. De laatste loodjes zijn heel zwaar met het wachten, maar jullie kunnen het!

Geplaatst

Dames gefeliciteerd.

Heb jullie berichten gevolgd maar had zelf een beetje forum vrees... Maar ik zit ook op het wb van oktober en voel van alles en word gek van mezelf voel echt alles in mijn buik en maak overuren op het toilet (vooral op het werk). Nu mag ik 31oktober testen maar lees dat veel eerder testen, wat een lef dames.

Geplaatst

Ik kon toch niet langer wachten met testen. De hele dag weer vlagen van misselijkheid dus ik moest het gewoon weten.

En...POSITIEF! En dat op wd8, met een cryo!

Lang leve de Groene Golf!

Geplaatst

@ Sterremaud, Yes Hoera gefeliciteerd.

Mag ik vragen of het streepje bij jou al goed zichtbaar was. Wij mogen namelijk op de zelfde dag officieel testen. Ik heb ook al getest, maar het is nog vaag. Ben gewoon benieuwd

Geplaatst

dag dames.. mag ik dan ook mee doen in die groene golf :) met dag 7 mooi een streep naast de streep!! heel stilletjes mag ik toch wel een beetje juigen nu..toch of niet? :)

Woensdag bloed prikken..

x

Geplaatst

wow groene wave hier zeg!

wat een goeie berichten allemaal, iwish jij mag toch ook al testen ben benieuwd!

was kwart over 5 al wakker!!, ben zo onrustig, nu nog 1 nachtjes slapen voordat ik mag testen,pfff

heb geen kwaaltjes behalve wat buikpijn, maarja heb al wel gelezen dat de een helemaal geen kwaaltjes heeft en de ander al veel, dus ja

vind het wel dapper dat zoveel al zoo vroeg testen, zou ik niet durfen hoor. nou meiden zet em nog even op , dit moet wel een record bankje gaan worden!

liefs jo

Geplaatst

@Iggi: bij mij is de streep echt duidelijk zichtbaar. Volgens mij is hij toen ik zwanger was van mijn dochter nooit donkerder geweest. Heb met kvtest getest.

@Meisje: gefeliciteerd!

Geplaatst

:goodluck1:
Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Geplaatst

Meisje, jij ook van harte gefeliciteerd.

Sterremaud war geweldig dat het al zo mooie streep is. Ik ga mij nog niet groen maken. Is nog zo `n vaag streepje. Ik word nu juist zenuwachtig of het wel goed gaat allemaal. Maar dat is gewoon nog een paar dagen wachten...... Zucht

@ Jo, heel veel succes met testen en ik ga voor je duimen.:toppie: Echt stoer dat je het zo lang volhoudt.

Lfz Ig

Geplaatst

Sterremaud en meisje38 gefeliciteerd,en jo1978 succes voor morgen:toppie: ik hoop het voor je.

mijn klein beetje bloed verlies is gestopt gelukkig,heb nog wel wat last van een zeurend gevoel onder in mijn buik maar dat hebben meer meiden gehad dus daar zit ik niet zo overin.

Geplaatst

:goodluck1:
Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

29oktober-ester

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Geplaatst

Jeetje meiden lekker die groene golf van harte meiden

Jo ik durf dat ook niet hoor zo vroeg testen heeft ook een reden.

Ik zal hart voor je duimen dat je morgen posi test in handen mag hebben.

En we houden de groene wave er in hupakeeeee.

Igggi we houden de moed er in en jij maakt gewoon van de week je lekkr groen.

Succes nog even met de slopenede dagen.

Iedereen succes

Liefs Jessica

Geplaatst

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - liedje

24 oktober-kvdfernandez

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

29oktober-ester

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Geplaatst

Sterremaud en meisje38 van harte! Goed gedaan meiden! Ik vind het echt leuk om te zien hoe groen ons bankje aan het worden is. Het maakt me wel een beetje zenuwachtig. Ik probeer het vol te houden om pas dit weekend te testen. Morgen heb ik een afrondend sollicitatiegesprek, en dan wil ik uiteraard niet eerst testen 's ochtends. En ik vind het ook veel leuker om het samen met vriendlief te kunnen vieren in het weekend, of juist samen uit te kunnen huilen.

Ik heb sinds zondag continu een licht zeurend ongi-achtig gevoel in mijn buik. Geen krampen, maar gewoon het gevoel alsof ik net ongi ben. En sinds gisterochtend zeurt mijn onderrug als ik sta, ook net alsof mijn ongi eraan komt. Verder sinds gistermiddag af en toe een heel klein beetje misselijk, maar dat probeer ik te negeren. Ik heb me de afgelopen 1,5 jaar rondom mijn NOD ook steeds lichtelijk misselijk gevoeld, en toen was het ook niet raak. Het zal wel tussen mijn oren zitten denk ik. Ik heb al sinds de tp flinke vreesbuien 's avonds (chips!) en voortudrend kippevel, vooral op mijn benen. Hormonen doen rare dingen met je lijf...

Nog een paar dagen volhouden.

Voor de andere dames hier nog een keer een supergroene emmywave: HUP EMMY'S HUP!!!

ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤øø¤º°¨¨°º¤ø ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden