Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2011


Fortuna

Aanbevolen Berichten

Tascha: hoe is het nu?!

 

Kvdfernandus: voorzichtig gefeliciteerd meid, klinkt goed!

 

Essie/ Nikkie: ik doe ook acupunctuur, ga vandaag voor de tweede keer! De eerste keer voelde ik wel van alles door mijn lijf, maar ik weet niet of het misschien ook de spanning was? Ik vond het met momenten ook een beetje pijnlijk, misschien ook de spanning? Maar ik denk ook maar 'baat het niet dan schaadt het niet' ik doe zoveel mogelijk deze laatste poging!

 

Mamavanseppe: daar zit gewoon een toppertje tussen hoor, wanneer hoor je de bevruchting?

 

ABC: toitoitoi, morgen!

 

Hier alles oke, het weekend starten met prikken! Verder heb ik het zo koud meiden brrrrr.....typisch Nederlands he, binnen 3 weken tijd van 25 graden naar 10 graden, bah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 594
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Laila, spannend!

Ben zo ontzettend benieuwd naar mijn FM morgen. Hoop dat er redelijk wat zit, zeker als je dan weer even hoort van MammavanSeppe dat er van 10 follikels maar 2 eitjes kunnen overblijven. Je weet het nooit he, 't kan maar zo helemaal anders lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Een snel berichtje zodat jullie ook weer op de hoogte zijn... Mijn hcg is vandaag alweer gestegen naar 666, dus dat valt mooi binnen de curve! Mijn progesteron was wel weer lichtjes gezakt, maar volgens het ziekenhuis nog niks om ons zorgen om te maken. We zijn dus weer een klein stapje verder en mogen echt verder hopen! Het blijft natuurlijk nog wel afwachten, maar het ziet er toch al veel hoopgevender uit!

 

Veel succes allemaal en bedankt voor de steun en het meeleven!

Ik lees zeer binnenkort nog wel is alles bij en hou jullie zeker nog mee op de hoogte!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bunbums, het is inderdaad altijd anders. Zelfs bij een en dezelfde persoon is het moeilijk in te schatten. Maar dit is wel weer uitzonderlijk. Normaal verwachten ze volgens mij rond de 80% van de blaasjes gevuld met eitjes, dus maak je maar niet te druk.

@amy, ondanks dat we maar 2 eitjes hadden is er toch bevruchting, morgen horen we of er maar 1 of allebei bevrucht zijn en welke 'score' ze hebben.

 

Morgenvroeg weer met een volle blaas en dan weer wachten, en dat voor mevrouwtje ongeduld...

 

Groetjes en prettige avond allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hope

Ja ik ga iedere week heen en voel mij heel rustig en mijn buik voelt zo heerlijk ontspannen aan.

Hiervoor was hij erg bol strak gespannen en wordt nu steeds zachter ik vind het top

Kop op meis voor je eerste fm komt vast allemaal goed ik duim voor je.

 

@vlinder

Ja wij gaan onze laatste poging in en ik was mijn baan kwijt en ook weer een nieuwe baan gevonden dus wij wilden er samen even tussenuit was heerlijk.

Ik heb hele slechte dingen gelezen over granaatappelsap niet doen indd.

Succes met je fm dinsdag spannend.

Op naar veel eitjes.

 

@laila

Ja helaas wel de 1e keer acupunctuur.

Ik had dit veel eerder moeten doen voel mij er zoveel beter bij.

En na de vakantie helemaal :-)

 

@Amy

Ze vond wel dat ik aan de laste kant was met acupunctuur

Ik zei we zitten 7weken voor de 1e deca spuit maar zij vond dat vrij kort

Zeiden ze dat ook bij jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom me ook vast aanmelden hier op dit wachtbankje. Vorig jaar augustus bevallen van een zoontje, in juni al een cryo-tp gehad, helaas niet gelukt. Daarna een nieuwe punctie en een "verse"-tp, helaas ook niet gelukt. Nu hebben we nog 2 cryo's over en hopelijk mag en kan er daar binnenkort 1 van teruggeplaats worden. Eerst maar eens wachten wanneer ik weer ongesteld word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedenmorgen dames

 

ik hoop ook weer p dit bankje plaats te mogen nemen.na de eerste tp van de eerste icsi was ik direct zwanger, helaas is dit met 12w3d geeindigd in een miskraam. nu ben ik eindelijk na 3 weken gestopt met vloeien. 25 okt. heb ik een gesprek over onze twee cryos die mag ik vanaf de volgende cyclus laten terugplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tasch: YES!!! Super dat jouw zwangerschap zich goed lijkt te ontwikkelen! Ik ben zo blij voor jullie.

 

Bunbums: hoe was je fm vandaag? Ook ik vind het ontzettend spannend allemaal. Ik ben zo bang dat ze geen goed eitjes vinden….

 

Mone: super dat je fm goed was! Hoe was je fm vandaag?

 

MamavanSeppe; al iets gehoord over jullie 2 eitjes? Begrijp ik het goed dat jullie vandaag de tp hebben? Succes en vooral ook heel veel plezier!

 

Essieislief: ik hoop dat de acupunctuur gaat helpen. In ieder geval is het al heel positief dat je je er zoveel beter bij voelt.

Amy, heb jij dezelfde ervaring?

 

Mama27 en clau75: welkom op dit wachtbankje. Clau: wat ontzettend naar van jouw miskraam… Je was al zo’n eind op weg! Wat is het toch oneerlijk.

 

Belladonna: veel plezier in Namibie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tascha, wat fijn dat het zo positief verloopt! We blijven duimen voor je dat het zich allemaal goed blijft ontwikkelen!

 

@ kvdfernandez, ook voor jou blijft het nog een paar dagen spannend dus! Blijf moed houden, het klinkt iig alsof het de goede kant op gaat!!

 

@ Laila, niet mijn eierstokken, maar in mijn eileiders zit vocht. Deze zijn dmv een operatie in juli dichtgebrand, zodat ze geen overlast bij IVF kunnen veroorzaken. Doordat mijn eileiders zo opgezet zijn, zijn mijn eierstokken niet te zien....

Dinsdag hopen we op beter nieuws.

 

Heeft iemand ervaring met prikken en afvallen??

Ik weeg namelijk een aantal kilo's te veel en ben bezig met afvallen. Nu weet ik eigenlijk niet of dit wel zo goed is nu ik begonnen ben met prikken.

Daarbij weet ik ook dat de kans groot is dat je door gonal-F juist aankomt.

 

Succes en sterkte weer iedereen!

 

Hope

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kvdfernandez hoe donker wil je hem hebben hahaha....je bent toch echt zwanger lijkt me.

dit zegt niets over of je ook zwanger blijft , maar ik zou toch al in een juichstemming zijn!!

ik wens je alvast heel voorzichtig een hele dikke proficiat!

 

@ Hope: ik kwam in de priktijd een kilo of 3 aan en ik had een enorme buik, zonder overstimulatie, ik had maar 5 of 6 follikels.

 

@ Tasch Geweldig, super, zuchtttt!!

 

@ Belladonna : wauuww , een mooie reis, ik ben jaloers op, zal een super ervaring zijn.

 

@ clau 75: gohh, vreselijke ervaring, je was zooo dichtbij, ik wens je alle kracht en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links 4 en rechts 5 follikels en daar achter mogelijk nog wat "klein grut" dat misschien nog mee gaat doen maar

voor nu dus 9 follikels. Niet gek toch? Ben erg blij dat we door kunnen, hier moet er toch 10% de behandeling staken

door onder of overstimulatie. Super dat we door kunnen dus in ieder geval :)

Maandag nieuwe FM :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus hier ook maar ff aanpassen want het schuift allemaal wat verder voorruit voor mij lijkt het:

 

 

:happy: Start prikken :happy:

21 oktober Piekje

22 oktober - Amy81

3 november essieislief

:laughing9: Uitgangsecho's :laughing9:

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

14 november essieislief

 

 

:happy3: Follikelmetingen :happy3:

23 oktober - Laila 2eFM

24 oktober - Bunbums 2eFM

21 oktober - Nikkie 2e FM

23 november - Amy81

 

:egg-chicken: Punctie :egg-chicken:

21 oktober - abc

25 oktober - Laila

27 oktober - Bunbums

28 november essieislief

 

gekruiste vingers 4.gif Terugplaatsing gekruiste vingers 4.gif

18 oktober tp cryo (hopelijk) - Danielle..

24 oktober - abc

30 oktober - Bunbums

1 december essieislief

 

:toppie: Testen :toppie:

1 November - Danielle..

7 november - abc

15 november - Bunbums

15 december essieislief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er veel geschreven! Het lukt me nu niet op iedereen te reageren, want IPad en nog een beetle gammel. De punctie vanochtend ging goed en er zijn 6 eicellen gevonden. Ben er heel blij, weer een stap genomen en een stap dichterbij een goede tp. Maandagochtend het telefoontje en hopelijk de tp. We duimen door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden;

 

vandaag weer getest en nog donkerde positieve dan gisteren maar ik heb wel gevoel van menstruatie mijn zus zegt dat ook bij zwanger normaal is. wat denken jullie??

maandag is de officiële test dag.

 

Hoi, ik ga bijna plaatsnemen op het november-bankje en ik zag je bericht.

Toen ik zwanger was van mijn zoontje, dacht ik ook dat het mis was. Had hele erge menstruatie krampen.

Maar bleek toch zwanger te zijn en een mooie zoon gekregen.

 

Ga er dus maar echt vanuit dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ abc: wat fijn dat je punctie goed is gegaan! 6 eicellen = een goede score! Op naar maandag! :)

@ bunbums: precies, zo moet je denken, elk stapje verder is er 1! Op naar de volgende meting!

@ KvdF: volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!!

@ Hope: sorry, geen ervaring met prikken en afvallen. Ik denk dat je lichaam nu al genoeg te voortduren krijgt met de hormonen, dus zou ik het met afvallen een beetje rustig aan doen, lijkt mij? Hoewel ik me kan voorstellen dat je wil af vallen om de kansen te vergroten?

@ Belladonna: hele fijn vakantie! Jeetje wat een mooie reis moet dat worden! Lekker van genieten!!

@ mama27: welkom! Op naar een positieve cryo terugplaatsing!

@ Clau75: wat heftig zeg, een mk na 12,5 week! Moet zwaar voor je zijn! Goed van je dat je nu al de moed hebt gevonden voor de volgende poging!

 

Ik ben vandaag naar het zh geweest voor een echo om te kijken hoe m'n cyclus nu is. Inmiddels CD 48 en nog steeds niet echt ongesteld. Wel af en toe een beetje, maar dan zet het niet door. Ze zagen op de echo dat m'n baarmoederwand wel al iets dikker aan het worden is, maar konden het niet met zekerheid zeggen. Dus moest ik bloed prikken. Vanmiddag meteen uitslag gekregen: wat blijkt: er gebeurt nog weinig bij mij.... Woensdag moet ik terug komen voor nog een echo en dan gaan ze kijken hoe het er dan voor staat.... Beetje verwarrend allemaal, snap effe helemaal niets van m'n lichaam...

Maar ik denk dat ik m'n lichaam gewoon even de tijd moet geven om de hormoonhuishouding op orde te krijgen. Want na 10 jaar pil gebruik, en daarna 1e IVF met alle hormonen, is het denk ik een beetje van slag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2e FM gehad. Inmiddels heb ik er 2 follikels bij (zal dat dan toch die extra acupunctuur sessie zijn van gisteravond...?). Totaal zit ik nu op 8 maar het is nog steeds afwachten of ze ook allemaal groot genoeg worden (de grootste is nu 17,5 en de kleinste 10). Ik ben er blij mee. Tip van de acupuncturiste is om mijn buik goed warm te houden dus dat doe ik dan ook maar. Morgenavond de laatste spuiten Deca en Puregon. Dan gaat zondagavond de Ovitrelle erin. En dan is het dinsdag punctiedag ... Ben er momenteel nog heel relaxed onder (wellicht toch ook weer die acupunctuur?).

 

 

:happy: Start prikken :happy:

21 oktober Piekje

22 oktober - Amy81

3 november essieislief

:laughing9: Uitgangsecho's :laughing9:

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

14 november essieislief

 

 

:happy3: Follikelmetingen :happy3:

23 oktober - Laila 2eFM

24 oktober - Bunbums 2eFM

21 oktober - Nikkie 2e FM

23 november - Amy81

 

:egg-chicken: Punctie :egg-chicken:

21 oktober - abc

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

28 november essieislief

 

gekruiste%20vingers%204.gif Terugplaatsing gekruiste%20vingers%204.gif

18 oktober tp cryo (hopelijk) - Danielle..

24 oktober - abc

30 oktober - Bunbums

1 december essieislief

 

:toppie: Testen :toppie:

1 November - Danielle..

7 november - abc

15 november - Bunbums

15 december essieislief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Gisteren naar het zkh geweest voor terugplaatsing. Allebei de eitjes waren bevrucht en er zat zelfs 1 topembryo bij (volgens mij 7-cellig), deze is dus gisteren teruggeplaatst. We zagen het embryo'tje echt de baarmoeder inspringen, dus hopelijk heeft hij/zij er zin in :toppie:. Het was nog niet duidelijk of de andere ingevroren kan worden, dat horen we ook binnen 2 weken, dus het wordt weer 2 weken duimen en hopen. 4 november mogen we thuis testen.

 

@kvdfernandez volgens mij ben je gewoon zwanger hoor. Bij de zwangerschap van Seppe was ik ook heilig overtuigd dat ik ongesteld ging worden, ben zelfs in de achtbaan gegaan de dag voor het testen, maar toen was ik dus zwanger. Wij grappen nog altijd dat Seppe zich in de achtbaan zo heeft moeten vasthouden, dat hij wel bleef zitten.

 

Nou, allemaal weer succes en een prettig weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden