Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het hele forum huilt met hun mee.Zo lief als iedereen hier voor hun is. Voor velen roept het herinneringen op, voor andeten angsten.Ik heb dit bijvoorbeeld niet aan mijn man verteld. Ze liep 3 dagen voor op mij. Die wilt dat echt allemaal niet weten. Hij snapt ook niet dat dit bijvoorbeeld verteld worden tegen andere zwangeren. Zo maak je elkaar toch ongerust zegt hij. Ik zeg ja sommige wel. Ik zelf niet. Ik vind het INTENS verdrietig voor hun maar het zorgt er ook voor dat ik extra ga genieten. Je weet het immers niet blijkt maar weer...Geniet van jullie buik meiden. Zolang het nog kan. Voor sommigen van ons is het de laatste keer, voor anderen een wonder. Hoe dan ook, we hebben allemaal een verschrikkelijk lange weg achter de rug. Laten we elkaar zoveel mogelijk steunen.Dikke knuffel voor allemaal!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Je hebt helemaal gelijk Sandra, ookal zijn we allemaal zo verdrietig over wat er nu met esly gebeurd, we moeten nu vooral concentreren op het geweldige grote wonder wat er nu mett ons gebeurd. En alleen maar meer kunnen we nu beseffen dat het een wonder is waar we heel dankbaar voor moeten zijn. En ik snap je man ook hoor, ik heb er hier ook zo een lopen :-) ik moest het hem alleen wel vertellen omdat ik opeens naast hem zat te huilen toen ik het bericht las.

Geplaatst

Hoi meiden,

Helemaal eens hoor, maar het blijft ff moeilijk, ik heb net als jullie géén oog dicht gedaan vannacht, lag alleen maar te woelen en te malen en aan Esly te denken en heb onze lieve heer gevraagd op haar 2 jongens te passen.

ik ga een uurtje slaap inhalen van vannacht, hou jullie haaks

knuffel van mij

eer

Geplaatst

Lieve meiden. Ik ben ook gestart op dit topic maar moest er helaas al weer snel vanaf vanwege een miskraam ... Ik volg jullie zo af en toe nog en zo las ik het verschrikkelijke nieuws van Esly. Wat een onbeschrijfelijk en onbegrijpelijk en enorm verdriet voor Esly en man. Wat is dit ontzettend oneerlijk. Via het speciaal geopende topic heb ik voor hun een sterkte berichtje achter gelaten. Ik wil jullie ook even een hart onder de riem steken lieve meiden omdat ik kan begrijpen hoe intens jullie met haar meeleven. Zo begrijpelijk dat jullie zo verdrietig zijn. Ook ik ben er mee gaan slapen en stond er mee op, net als jullie. Ook hier tranen. Probeer jullie wel te focussen op jullie eigen wondertjes, blijf positief lieve meiden. Zorg goed voor jezelf en jullie wonder. Dikke kus en knuffel van Nikkie

Geplaatst

Wat ontzettend lief van je nikkie dat je ons op pept.

Hoe is het met jou?? Jij hebt ook geen makkelijke tijd gehad ... Ben je weer in de race voor n volgende behandeling ?

Ik meen dat ik dat gelezen had, klopt dat.

Hou je haaks meis

Eer

Geplaatst

Hoi meiden, even een update van mij. Na de curettage op 19 december is mijn ongi weer snel op gang gekomen, had ik misschien niet helemaal verwacht met dit toch al wat oudere lijf ... haha. Na de tweede ongi heb ik een cryo TP gehad, 2 stuks, dit was op 29 februari. Helaas is deze poging mislukt, afgelopen vrijdag ben ik ongesteld geworden. Nu geen cryo´s meer dus maandag het ziekenhuis bellen want we willen zo snel mogelijk door met een nieuwe verse ICSI poging. We willen nog niet opgeven, we vertrouwen er nog steeds op dat het goed gaat komen. Met ons beiden is niets aan de hand, ik produceer nog eicellen en het zaad van mijn vriend is prima, het is alleen mijn leeftijd die ons in de weg zit ... Ik heb mezelf inmiddels herpakt na deze laatste mislukte cryo TP en ben weer helemaal positief voor de nieuwe poging, kom maar op zeg ik!

Enneh ... ik blijf jullie volgen hoor. Wat zijn jullie al een eind op weg he. Geniet van jullie wonder!

Geplaatst

Nikkie, jammer van de laatste tp! maar hartstikke goed dat jullie het niet opgeven en er samen weer voor gaan.

Dit is denk ik ook de juiste instelling! hou je ons op de hoogte??

En ik hoop natuurlijk dat jij ook snel weer goed nieuws hebt!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3762[/ATTACH]

meer kan ik helaas niet downloaden op de een of andere manier....

ik probeer het van de week nog wel een keertje.....

Geplaatst

Sandra leuk om de foto's te zien. Wie is wie?

Na een k weekend van slecht nieuws en ziekenboeg in huis, morgen start nieuwe week met hopelijk veel positeve berichtjes!

Morgen weer naar gynaecoloog en kunnen weer fijn naar de kleine kijken. Stiekem wil ik steeds horen dat het nog steeds idd een meisje is...hahaha.

Als het goed is krijgen we deze week een proefdruk van het geboortekaartje. Ben heel benieuwd! Als jullie ook zo ver zijn, denk er aan dat er verschil zit tussen printen en drukken in de kwaliteit. Drukken is beter. Wij hebben een adresje die heel goedkoop is. Ongeveer 50 kaarten €44.

Verder deze week laatste keer saxofoon spelen, concert! Daarna voorlopig stoppen, wordt helaas te zwaar. Te veel harde buiken. Ben benieuwd hoe lang ik nog knuffelzwemmen. Ook hier helaas wederom last van harde buiken! Maar ook dat nog opgeven wil ik nog niet!

Alles gaat zo snel nu. Voor mij nog ongeveer 14 weken en dan hebben we onze kleine meid in de armen. Zo onwerkelijk. Wat gaat de tijd toch snel!

Gr. Shanna

Geplaatst

Sandra leuke foto's maar inderdaad ik ben ook wel benieuwd wie wie is;).

Nikki, poeff niet makkelijk zo net naar een mislukte tp vind je wel krachtig hoor hoe je er over praat en inderdaad geef de moed niet op.

Eer lekker geslapen gistermiddag en vanacht?

Shanna, hier net zo een K weekend heb geprobeerd er wat leuk van te maken maar kon mijn gedachten niet van Esly krijgen.

Moeilijk he om de leuke dingen op te geven ook ik heb er erg veel moeite mee maar het is voor een goed doel bedenk ik mij dan maar weer jij nog maar 14 weken dat schiet al mooi op hier nog wel een paar weekjes meer;).

Hoe is het met de rest van de dames?

Hier dus druk bezich afleiding te zoeken maar lukt niet zo bij alles wat ik doe ( lees op staan uit de bank is al een harde buik) dus hier veel in bad en bed moet me er bij neerleggen dat dat gewoon moet het andere nadeel is dat mijn suikers daardoor ook niet heel erg goed zijn dus ook nog weer is rekening houden met het eten terwijl in al het zoete nu zo lekker vind ( normaal helemaal niet).

Geplaatst

Chantal heb gezien dat jij 18 juli uitgerekend bent.

Moet jij de volle tijd uitzitten?

Zelf vanwege mijn bekken instabiliteit laat de gynaecoloog de kleine rond week 38 komen. Dus rond 18 juni.

Op het moment heb ik constante pijn aan mijn linker heup en been. Tevens tussen de benen, je weet wel.

Op het moment kan ik geen stap verzetten zonder dat ik het uitschreeuw van de pijn. Eenmaal op gang gekomen dan gaat het wel...een beetje dan.

Soms weet ik niet waar ik het zoeken moet. Mijn man begint een zeer ervaren masseur te worden..hahaha!!!

Maar goed we kunnen de dagen langzaam gaan aftellen.

Er is echt een super mooi lichtje aan de horizon. Onze kleine lieve meid!

Hoe is het bij jou?

Gr. Shanna

Geplaatst

San leuke foto's ...Chantal voor geen ruk geslapen van8. Vriend lief heeft weer het hele amazone gebied omgezaagd en ik kon echt niet slapen ... Nu dus kapot en lig al n uur in bed ga zo slapen want luiken vallen dicht. Shanna balen van je zoete trek ... Zal je net zien hè .. Dat heb ik met dropjes maar die mag ik ook niet meer(snik). Wat n lekker weer hè vandaag heb tennis gekeken en ben gewoon verkleurd. Vanmorgen ook nog n half uur op de home trainer gefietst .. Zweet stond op mijn gezicht ... Heerlijk was het voelde echt TOP, ga het proberen om 3 x per week half uurtje vol te houden. Ik doe gewoon fietsen, geen hoge versnelling dus geen belasting. Kijken of ik zo mijn gewicht n beetje in controle kan houden en de conditie weer iets kan opvijzelen:-)Tot morgen, ik val omEer

Geplaatst

Shanna,

Nee ik word wel weer eerder ingeleid maar weet niet wanneer ligt ook aan mijn suikers ( ga zelf van het ergste uit dan is elke dag eerder mooi meegenomen). Oeii pijn in de schaamstreek is hier ook het ergst als ik ui

t bed moet o

m te plassen heb ik een kruk nodig anders gaat het echt niet lukken dus niet al mijn gewicht op ,ijn beneb. Meid doe je wel rustig aan?

Eer balen dat die mannen zo snurken hier nog z'n een en dan klachen dat wij niet stil liggen in bed;).

Slaap lekker dan nu hopelijk haal je nu even wat in voor dat manlief gaat slapen.

Meiden ga ook mijn bedje weer opzoeken, slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Shanna en Chantal, tjee zeg, wat vervelend voor jullie beiden dat je zo'n last hebt van de schaamstreek. Zijn dit de gevolgen van bekkeninstabiliteit en is daar niet iets tegen te doen?

Vind het nogal heftig als ik lees dat je met een stok moet opstaan!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden