Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Shanna, wat mooi jullie kaartje! Ook wij willen iets anders als anders maar zijn er nog niet uit.

Sandra, inderdaad wat een lamlul zeg vind dat je nichtje dan sterk in de schoenen staat wat betreft die ........ Grrr maak mij zelfs boos als ik het zo lees.

Hier vandaa goed nieuws wat betreft mijn suiker deze is over de regel erg goed nu gemiddeld 5.4 dus dat is super alleen op het moment van prikken was hij weer erg laag 3.2 dus jullie snappen wel dat het erg schommeld hopelijk blijft he binnen de grensen over 3 weken zal ik wel weer een suikertest moeten doen door 4x op een dag prikken en dan kijken hoe het dan is. Verder weinig nieuws doe erg weinig en zit veel aan Esly te denken kan er nog steeds niet bij dat ze dit voor de tweede keer moet overkomen poefff hoe moeten hun hier overheen komen.....

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chantal mooi om te lezen dat je suiker goed gaat. Houden zo. We komen er wel. We kunnen de weken gaan aftellen, toch!

Verder over Esly gesproken. Wat ik nu ga zeggen klinkt misschien heel hard, maar.....

Ik wil er eigenijk niet te veel over hebben, over nadenken en over praten! Het doet mij te veel pijn...en ik kan er niet mee omgaan.

Allerlei fantasie beelden gaan er door mij heen over hoe het nu met ze gaat! Ik kan dit niet handelen! Sorry!

Maar ik moet nu gewoon aan mijzelf denken. Krijg er anders te veel harde buiken van.....nogmaals Sorry!

Het klinkt misschien egoistisch...maar op het moment is het nu even zo!

We moeten ons op het positieve gaan richten en niet in het negatieve! Ik denk dat Esly dat wel begrijpt en ook zou willen!

Deze zwangerschap is waarschijnlijk de laatste die ik mee ga maken en wil er echt nog van genieten zo ver als dat gaat.

Hoop dat je dat begrijpt

Liefs Shanna

Geplaatst

Shanna wat n mooi kaartje heb je gemaakt .. Wow. Wat betreft je reactie op Esly daar is niks mis mee. Als jij het niet aankan dan zegt dat alles. Hoe hard het idd ook klinkt we moeten nu aan onze baby's en onszelf denken. Ook voor mij is dit de enige keer dat ik zwanger ben en ik moet mezelf al af en toe een halt toeroepen dus sorry zeggen mag maar zoals we Esly kennen zou zij ook willen dat we aan onszelf denken. Emvelin leuk weer van je horen en de tweeling doet het ook super toch!! Een jongen en n meisje gelijk n koningskoppel. Chantal lekker dat je suiker weer in orde is ... Houden zo!!Ik ga uit bad als ik iemand vergeten ben... Sorry

Geplaatst

Girls.

We gaan vanaf nu genieten oke?? Zullen we dat afspreken?

Wij hebben over minimaal 14 weken en max 22 weken onze kleintjes in onze armen!! Wauw!!!!!

Chantal super van je suiker, houden zo!

Hier is mevrouw lekker druk en als ze beweegt moet ik spontaan piesen hihi

eer zat je nou in bad met je telefoon???

Ik had btw een ideetje. Zullen we een keertje ergens centraal in het land gaan lunchen ofzo??

Fijne avobd, ik ga criminal minds verder kijken! Xxxx

Geplaatst

Even kort, ben beetje erg moe:

@Shanna: erg mooi kaartje, en de symboliek ook super! Mag je echt trots op zijn!

@EmvElin: fijn dat de echo van je ukkies goed was!

@Chantal: fijn dat je suiker in orde is, houden zo!

Geplaatst

Vervolg:

@Sandra: afgesproken! Ik geniet al 24 weken volop. Word wel zenuwachtig dat de weken zo hard faan, er moet nog zoveel gebeuren hier! De babykamer is leeggehaald, zatetdag gaat het behang eraf. Dan nog de miren egaliseren, met Pasen behangen, en begin mei komen de meubels. Dat is al snel! We moeten nog beginnen met geboortekaartje uitzoeken en hebben nog geen naam bedacht. Eind april weekje vakantie in de planning, maar weten nog niet waar naar toe, dus nog nix geregeld.

Geplaatst

Pfff, rottelefoon...

Begin dus een beetje stress te ervaren nu, de tijd gaat te snel.

Sandra: afspreken voor lunch lijkt me erg gezellig. Daar maak ik wel tijd voor!

Geplaatst

Hahaha gezellig!!

Hier zijn we nog steeds puin aan't ruimen. Zaterdag met een bus naar de stort, dan volgend weekend de verjaardag van de 2 oudsten.

Dan kamertje leeghalen, egaliseren en schilderen. Laminaat erin. Meubeltjes komen ongeveer over een week of 7. Moet lukken!!

Ook hier nog geboortekaartje uitzoeken, kraamgeschenkjes nog, geboortebord maken, en we willen een tinkelbell kamer met haar naam daarin verwerkt... Die weten we gelukkig al wel!!!

en nu ga ik slapen. (heb net halve doos negerzoenen op!!!!)

Geplaatst

grrrr, ik moet mobiel ook echt leren om geen bericht te wijzigen... hij plakt alles achter elkaar... nou ja, komt wel goed! Jullie hebben de link, hij loopt tot en met de 3 ;)

Geplaatst

Hi All,

Tijdje niets van mij laten horen. Ging niet helemaal lekker. Bloeddruk hoog, bloedwaardes niet goed. Vriend ziek, kind ziek, en tja dan moet een moeder toch maar weer gewoon doorgaan. Helaas daardoor vrij weinig energie om te reageren. (Wel uiteraard gereageerrd op Esly)

Maar ben nu weer stijgende lijn:-)))))

Ontzettend leuk idee om af te spreken met elkaar. gezellig ergens lunchen. Heel erg leuk. Ik heb meteen de datumprikker ingevuld.

Goed te lezen dat het over het algemeen met iedereen goed gaat op de "vervelende" zwangerschapskwaaltjes na. En een goede insteek om te genieten van onze zwangerschap. Ik doe mee:-))))

Ik ga verder even niet op iedereen persoonlijk reageren. Na een maand is dat een beetje mosterd na de maaltijd. Maar iedereen een gegunde dikke knuffel.

Lfz Ig

Geplaatst

he bah! Wat vervelend dat je je zo gevoeld hebt!! Moeders mogen echt niet ziek zijn! Maar was een lekkere ziekenboeg dan?

Nu iedereen weer wat opgeknapt??

Gezellig dat je meedoet met de lunch!

xx

Geplaatst

Mijn man noemde me tijdens de zwangerschap weleens bouwvakker hahaha...Goed!! Vince ligt lekker te slapen, ga zo met hem naar buiten. Hoe gaat het met jou?

Geplaatst

hier prima, rond en gezond ;)

lekker aan't werk tot half 2, dan boodschapje doen, kereltje uit school halen en dan denk ik lekker naar de speeltuin ofzo.... heerlijk buiten!

krijg spontaan zin om tuinmeubels buiten weg te zetten en heerlijk de tuin aan te kleden voor de lente....

ben nu eerst heerlijk aan het genieten van een broodje garnalensalade van de delifrance. lekker joh om die als buren te hebben.

Geniet lekker van de wandeling met Vince. Heerlijk weer om nu naar buiten te gaan!! geniet lekker meis!

Geplaatst

Was je broodje lekker?

Ik zit serieus gewoon te wachten tot m'n kleine man wakker wordt, mama wil naar buiten! Heb de was, vaatwasser en alles al gedaan!

Haar 10.000 x met de stijltang gedaan, ik ga maar gewoon ff op de bank zitten hahaha.

Geplaatst

oww wat een lekker weer zeg, idd je krijgt gewoon zin om de tuin lekker aan te pakken

moeten we maar snel een keertje doen, wan het ziet er nu echt niet uit haha

nou geniet allemaal van het lekkere weer!

Geplaatst

Melis ben je ondertussen al naar buiten gegaan???? Heerlijk als ze zo doorslapen maar wel mama's schema naar de PIEP! Hihi

lekker he sas! Ik ook lekker de tuin in straks!

Hier staan de verdorde scheuten van vorig jaar nog in de tuin....

Broodje was heerlijk, maar had daarna zo'n napoleonzuurtje.... Pfff nou heb ik me een partij het zuur!!!

Vandaag een zomerjurkje aan. Kom ik bij de zeeman vraag zo'n meisje hoe lang moet je nog. Ik zeg oh nog een week of 18.. Wow en dan word je buik nog groter???? Whahaha voel me nu echt moby dick. Ik waggel nog NET niet...

Geplaatst

Zo, wat is er lekker veel gereageerd deze week!

Shanna, wat een mooi kaartje! Ik vind het echt heel bijzonder en uniek zo zelfgemaakt, knap hoor!

Emvelin geweldig zeg, een jongen en een meisje! Wat fijn dat alles goed gaat, geniet ervan!

Sandra, leuk idee samen lunchen! Ik ga zo even kijken naar de data die je hebt bedacht.

En leuk zo'n opmerking! Wordt je buik nog groter? Haha, ik heb het gevoel dat mijn buik met de dag groeit! Dus moby Dick wordt ik nog wel denk ik....

Iggie wat vervelend dat het niet lekker met je ging, gelukkig gaat het weer de goede kant op.

Ik ben lekker telkens van de echo foto's aan het genieten en aan het pronken met de foto's bij mijn vrienden en collega's we zijn zo trots op ons kleine kindje!

Geplaatst

Hi all

Leuk idee vd lunch heb de data al ff bekeken... Nog ff kijken welke ik allemaal kan.

Iggie goed om weer van je te horen, net als ik hoge bloeddruk. Is hij nog steeds hoog bij jou ??? Gelukkig nu alles beter zo te horen. Wat heb je gedaan om hem lager te krijgen?

Heb vandaag mail gestuurd voor zw. yoga

Ik hoop dat ze plek heeft want is lekker dichtbij en n mooie tijd, doen jullie zoiets ???

Die buik dat wordt idd wat, mijn vriend zei vd week, schat je hebt n draaicirkel van n vrachtwagen ( en bedankt, ik ook van jou )heb mezelf vandaag maar op 2 nw shirt getrakteerd en n mini spijker rokje want wijde shirts van vroeger gaan nu straks zitten .... Duhhh

Geplaatst

Daantje, je hebt groot gelijk dat je zo aan het genieten bent hoor! Ik vond van de week van mijn zoon de dvd van zijn pretecho... was ik al 4 jaar kwijt. ff kijken natuurlijk en huilen... snik. Hij is al zo groot!!!

Ik heb de foto's van alle echo's in het mapje van jamey zijn echofoto's gedaan. Heerlijk!!

Ga van de week een fotoboek halen, want ik wil al 4 jaar foto's inplakken! Nu vind ik dat ik dat moet doen voor de geboorte. dus ik weet wat ik in mijn verlof ga doen whahaha. van 4 jaar foto's inplakken...pfff

Eer, leuk yoga! Ik begin er niet aan. Ik heb 1 keer een proefles gehad, en ik kreg de slappe lach. Ik mag daar niet meer terugkomen. Ik vind het leuk, maar niets voor mij.

Een draaicirkel van een vrachtwagen! Ook leuk whahaha!!

Mijn vent heeft het boekje gekregen van z'n collega's, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, van kluun.

Nou ken ik die vent niet uitstaan, ik heb hem ontmoet en een paar keer met hem gesproken, maar het is echt een eikel 1ste klas.

Ja zegt mijn man, dit moet je even lezen. Volgens hem zijn wij walvissen op pootjes en doen we alleen nog aan walvissex..... Op de zij met die buik als een logge massa naast ons...

Nou lekker romantisch!!!

Kijk dat Claudia de brij het heeft over het feit dat als je bang bent dat je vliezen breken of al gebroken zijn en je zit/gaat in de auto dat je dan het beste met je kut op en komozak moet zitten.... Ja daar kan ik nog wel om lachen hihi

Maar ik gruwel gewoon van kluun. Ik kijk ook pertinent z'n films niet lol. Ach manlief heeft weer leesvoer.

Doen jullie trouwens aan geboortepresentjes? Dat als de kraamvisite komt jullie iets meegeven als herinnering?

Ik heb bij mijn zoontje waxinelicht houdertjes gedaan met zijn naam erop. Wil ik nu weer doen voor ons meisje. (Wou bijna haar naam typen hihi)

oke, ga maar weer even verder werken...

Tot later!!

Oh voor de lunch zijn geloof ik tot nu toe 12 en 13 mei dat iedereen echt kan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden