Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jessi, leuke foto's !!

Je hebt het over indalingspijn .... Nee dat heb ik niet maar als ik mijn oei ik groei app lees zou het wel kunnen hoor... De Beeb gaat idd dalen en gaat ook weer op onze blazen drukken (jippie ... not).

Mijn opdrachtgever heeft gevraagd of ik langer wil blijven en heb toegestemd in max 4 uur per dag. Ik heb voor twee weken toegezegd en beslis daarna of ik nog een keer verleng voor twee weken. Het word allemaal redelijk zwaar voor me ( eind deze maand 43) en ik moet aan de baby denken dus max 4 uurtjes.

Van het weekend is het me ook duidelijk geworden ... Ik wil zo graag maar kan het niet meer. Totaal kapot, keiharde buiken nou dan weet je genoeg. Baal daar wel van want normaal draai ik nergens mijn hand voor om... Voel me zo'n watje ...

Nou meiden fijne avond

Eer

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gaaf die foto's Jessie!!!! Echt zo lief!!

En wat vervelend van die pijn! Heeft het bad geholpen?

Eer eerst jij dan je werk. Klinkt heel hard, ik ben ook zzp-er en word ook gewoon terug gefloten!

Kamer is af!! Alleen nog gordijnen en lamp. Ik zal morgen wat foto's plaatsen ;)

Daan wat een lief buikje! Ik voel me vergeleken met jullie echt een olifant!! Heb het idee dat ik veel groter ben! Ik hoor ook langs alle kanten dat ik zo griot ben. Alsof ik zo kan bevallen.... Met k'dag werd ook al gevraagd wat ik nog buiten deed...

Morgen maar eens buikfoto plaatsen... ;)

Slaap lekker all!!!!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4001[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4002[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4003[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4004[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4005[/ATTACH]

Hierbij ons kamertje! Zoals je ziet nog een lamp en gordijnen! Wandrek nog ophangen en de deur dichttrekken ;)

Geplaatst

San... Nou daar kan je trots op zijn... Leuk zeg , wil je er nu ook de hele tijd rondhangen :-) aan al je spulletjes zitten ..

Geplaatst

Ik ben er niet weg te slaan eer ;)

Thx maris! Ik wilde je net zeggen dat ze hier stonden ;) zet ze voorlopig nog niet op fb ;)

jij ook druk met voorbereidingen las ik??!! Gefeliciteerd!!!!!!!

Geplaatst

wat een mooie echo foto,s! echt duidelijk :-)

Sandra wat een mooi en schattig kamertje hebben jullie gemaakt zeg!!!

fijn he als het af is

Ik zou van de week ook een foto plaatsen van het kamertje, hoe plaats je eigenlijk een foto hier?

Geplaatst

Jessi, de foto's zijn goed te zien hoor! Wat een schatje! Wat leuk dat je echt al dingen van jezelf en je vriend kan zien hè? Bij ons heeft het kindje echt de lippen van mijn man!

Wel naar dat je zoveel last van pijn hebt, ik kan je er jammer genoeg niet bij helpen, hopelijk is het snel wat beter te verdragen.

Eer, denk wel aan jezelf en de einde hè? Het is natuurlijk geweldig om alles te willen en kunnen doen, maar als het niet gaat moet je het zeker niet doen! Er komt nu een kleintje dat is heel bijzonder, en je moet er van kunnen genieten. Niet allen maar werken en je helemaal op voelen.

Sandra wat een geweldige meidenkamer! Ik zou er ook niet meer weg te slaan zijn!

Geplaatst

@jessi hoe is het nu met de pijn?

@sandra wat een lief kamertje, nou hopen dat de kleine meid ook zo zoet wordt ha ha

@eer tja ik ga niks zeggen over dat vele werken maar probeer toch aan de kleine te denken, als je nadenkt weet je dat de andere gelijk hebben het is waarschijnlijk maar 1 x dat wij dit mee zullen maken.

@dames de echo's zijn leuk en vooral als je al dingen herkent.

Hier is het kamertje ook binnen gekomen, en na 3 uur is het mijj gelukt om de kinderwagen in elkaar te krijgen en een beetje galant in en uit te klappen, het scheelde niet veel of ik had hem door de huiskamer door de tuin richting water gesmeten. Dus meiden ga maar oefenen met galant in en uitklappen...

Ha ha willen jullie nog even lachen. Manlief met boot naar A'dam met vrienden en net voor A'dam overnacht en wat dacht een van die sukkels dat ik mijn shampoo was vergeten er af te halen (roze bus van gilette) en is lekker gaan douchen en haartjes gewassen, resultaat kale plekken op het bolletje, SUKKEL had dus niet gelezen dat het ontharingsccreme was... Hoe blond kan je zijn, hij dus nu kaal geschoren..

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4011[/ATTACH]

Hier nog even een buikfoto van mij. 29,3 weken...

Ik word zot van iedereen die vraagt of het er wel 1 is en of ik al bijna uitgerekend ben... ik moet verdikkie nog 6 weken werken.... grrrr

Geplaatst

Quin, dat meen je niet! Hoe krijgt hij het voor elkaar!

Sandra, mooie buikfoto hoor! En die van mij ziet er ook niet meer zo uit als op de foto hoor! Groeit met de dag!

Geplaatst

Quin: haha, wat een verhaal! Echt een sukkel.

Sandra: wat een super mooi kamertje! Ik ben zo jaloers dat je het al bijna klaar hebt. Hier komen vrijdag de meubels, maar ik denk dat ze pas over drie of vier weken in elkaar gezet worden. Vriendlief moet ook nog een weekje naar het buitenland voor zijn werk, en zo vliegen de weken voorbij.

Hier is de pijn vannacht afgezakt, en weggebleven. Bad en kruik hielpen niks. Ik had het in Sevilla ook, een uurtje ofzo. Hoop dat het hierbij blijft, en anders bel ik de vlos wel. Morgen een afspraak met de anesthesist om een eventuele ruggenprik bij de bevalling alvast te bespreken, ik ben benieuwd.

Geplaatst

Hoi hoi,

Even alleen een korte update voordat ik naar bed ga..kindjes groeien nog steeds goed, en bloeddruk was ook heel goed. Wel besloten binnenkort in de ziektewet te gaan, niet omdat het al echt nodig is. Maar gyn vind het beter, om problemen te voorkomen. komende week ben ik een weekje op vakantie, dan nog een weekje werken. En dan start mijn verlof, heerlijk!

Fijn weekend!!

Geplaatst

Het is echt rustig hier!!!

Volgens mij zijn we allemaal druk om alles klaar te krijgen!!!

Sandra , wat is jullie kamertje mooi zeg echt een mooie meiden kamer wat zulllen jullie daar van genieten!

Emvelin, wat goed dat alles goed gaat en dan nog maar 17?dagen werken heerlijk zeg. Goed dat je het rustige aan gaat doen 2 kindjes is volgens mij ook wel een stuk zwaarder.

Hier is iedereen druk in de weer om alles klaar te krijgen nog 1 wasje en dan zijn alle baydingen gewassen en gestreken. De kamer van onze kleine meid is nu klaar dus zij kan verhuizen naar de zolder.

Verder morgen weer controle afgelopen week was alles verder het zelfde maar moet me nog steeds rustig houden en niet werken ( gaat soms heel moeilijk met de zaak beneden)

hoe is het met de rest?

Geplaatst

Hallo hier ben ik weer...

Zie dat er veel gebeurd is mooie buiken...mooi kamertje...

Super verhaal met ontharingscrème. Lief moest erg lachen!

Hier alles redelijk oké. Paar dagen eerder thuis gekomen... Tand afgebroken. Naar tandarts dusss! Morgen nog een keer.

Thuis box neergezet ... Blijkbaar toch verflaagje nodig!

Speelgoed van Nina geselecteerd... Toch maar veel weggegooid!

Geplaatst

Kinderen reageren super op box in kamer.

Nina ging gelijk naar mijn buik riep "zusje" en legde vervolgens haar babypop in de box. Nick vindt het allemaal zelfs heel spannend te vinden. Hij noemde mij vandaag "mama" en wilde een knuffel. (nor mal noemt hij mij bij mijn naam (ben niet zijn echte moeder voor diegene die dit ontgaan is). Verder door beide kids veel knuffels en kusjes op mijn buik.

Nog 5 weken voor strippen (indien kan) en anders 6 weken voor inleiden!

Volgens mij is de kleine aan het indalen... Moet mega veel naar toilet en heb druk op poepertje. (klinkt raar maar is zo). Tevens is de buik veel

Minder hoog. Is dit niet te vroeg...?

Chantal hoe gaat het met je? Kun je het uithouden?

Zelf houd ik mij bezig met knuffels breien.., ja ja voor het laatst heb ik dit gedaan op de lagere school (hahaha)!

Veel plezier morgen met je echo. Hopelijk weet je dan ook meer of ze je gaan inleiden.

Zelf moet ik woensdag naar Akeel. Toch altijd weer spannend!

Rest dames een fijne week verder!

Gr. Shanna

Geplaatst

San gefeliciteerd met je 30 weken ... Toch n mooie mijlpaal.

Shanna balen van je tand, vandaag weer terug viel t mee?

En dat Nick je mama noemde en kusjes op je buik geeft ... Erg lief en schattig.

Wat doen ze bij strippen precies ... Dan schiet het idd al op zeg 5/6 weken nog voor jou :-)

Jesse is de pijn helemaal verdwenen ?? Irritant gevoel zeker... Als Beeb de hik heeft word ik gek ... Zo irritant tegen je schaambeen

die kleine stootjes ... Grrrr

Quin, galant nou dat gaat bij niks meer ... Ha Ha mijn sokken aan doen, bukken mijn vriend noemt me al mevr wijdbeens.

Emvelin lekker dat alles goed gaat en ook n goede beslissing dat je over twee weken stopt met werken.

Dan gaan we tegelijk stoppen nl ik heb besloten ook na deze twee weken TE STOPPEN. Ik moet ook nog zoveel doen (shoppen voor ontbrekende dingen ... Weet niet wat ik allemaal krijg dus dat eerst maar hier naar toe laten brengen). Kaartjes nog uitzoeken, wil nog baby pakje breien ( zoooo schattig) en kamertje in orde maken. Etc etc

Heb trouwens ook weer n zere kies (bleh kan er niet op kauwen) nou we zien wel moet eerdaags toch heen.

Verder n K zaterdag gehad ( werken wat niet lukte) en zondag wel lekker relaxed kunnen doen incl n heerlijk bad.

Meiden ik ga eruit, werken tot half 12.

Geplaatst

Shanna wat lief van Nick je zou wel helemaal gesmolten zijn;)

jij aan het breien ik aan het haken van knuffels hihihi.

Dacht eerst dat ik Akeel had vandaag maar hij blijkt geruilt te hebben heb halbesma vandaag. Geen probleem maar denk niet dat ik vandaag te horen krijg of ze gaan inleiden zal veenstra wel gaan beslissen denk ik. Hoop het wel dat ze het eerder gaan doen ( suiker gaat langzaam nu toch om hoog)

Eer wat een goed besluit dat je toch eerder gaat stoppen. Poeff alles wat je moet doen daar word je denk ik ook wel onrustig ( heb ik teminste wel)

Ook hier niks elegant meer hoor krijg mijn sokken/schoenen al lang niet zelf meer aan en lopen is meer waggelen.

Meiden ga even douchen moet om 9:00 op he zh zijn.

Fijne dag vandaa allemaal.

Geplaatst

Strippen kan alleen als je 1 cm ontsluiting hebt.

Dan gaan ze het vliesje breken rond je baarmoederhals. Dan komt er een stofje vrij die de bevalling op gang moet brengen. Tevens wat goed kan helpen is gemeenschap met je liefje. Sperma brengt ook de bevalling op gang.

Chantal ..... Akeel heeft niet geruild. Er is nu een nieuw systeem vanwege fusie/samenwerking Enschede Hengelo en almelo. Daardoor is er een nieuw rooster. Ze hebben geen vaste dagen meer. Als je perse Veenstra wil. Moet hè dat aangeven. Ze kunnen zien op rooster wanneer ze dienst heeft!

Gr. Shanna

Geplaatst

Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat!

gaat nu best snel allemaal he :-)

@shanna wat fijn dat de kids zo reageren, echt hartstikke lief!

@eer en Emvelin goed besluit dat jullie eerder stoppen met werken, brengt denk ik wel een stukkie rust met zich mee.

Eer vervelend van die kies, hopelijk lost het van zelf op ;-)

Wanneer wassen jullie eigenlijk de babykleerdjes allemaal?????

Ik moet nog 6 weken werken pff best lang nog, maar aftellen is al wel wat begonnen haha

fijne dag allemaal

Geplaatst

Hey meiden,

Even snel een update:)

Controle vandaag was weer goed BM was nog steeds het zelfde en mag nu dus ook weer iets meer doen af en toe een uurtje werken maar niet te lang staan en lopen.

verder ligt ons mannetje nog steeds in stuit dus hopelijk draait hij nog volgen de gyn ligt er 30% nog niet goed dus hoefde me daar nog geen zorgen om te maken.

Vrijdag moet ik een dagcurve voor mijn suiker laten maken hij vind het toch niet goed dat het zo schommelt dus zat ik vanmorgen gelijk weer bij de diabetsverpleegkundige moet als ik 2 uur na het eten een hogere suiker heb als 7 moet ik 2 eh insuline spuiten nog geen ramp hoef gelukkig nog geen 5x te spuiten.

Shanna, ze hadden niet verteld waarom alles anders was als anders maar nu snap ik hem;) mag nu over 3 weken terug komen dan bij Akeel gelijk weer een groeiecho en een check van de baarmoeder maar als er iets verranderd moet ik natuurlijk weer eerder aan de bel trekken.Oja hebben het ook over inleiden gehad en hoe het er nu uitziet gaat dat over 7 weken zijn als ik weer 37 weken ben maar kan ook zo over 8 weken zijn we zullen wel zien..

Heb mijn hub nu wel de opdracht gegeven dat alles echt over 4 weken klaar moet zijn (vond hij niet zo leuk al die druk maar hij snapt het wel)

sas, ik heb eigenlijk alles alklaar met wassen moet nog een klein beetje strijken ( nouja mijn moeder;)) maar dat komt omdat mijn schoonouders over 1.5 week voor 2.5 week op vakantie gaan en wij dan met ons tweeen de zaak moeten doen ( hoofdzakelijk mijn hub maar probeer hem zoveel mogelijk te helpen waar het kan)

moet alleen de bekleding van de wieg nog wassen en dan ben ik klaar ja kast inpakken met allemaal blauwe spullenmaar dat is zo gebeurd als alles klaar ligt.

meiden ga even wat boekhouding doen bahhh heb daar nu helemaal geen zin in grr

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden