Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ondanks dat je zelf het gevoel hebt dat alles wel oke is ben je toch gespannen.

Maar onze beeb ligt nog mooi 2 weekjes boven de groeicurve en het goede nieuws is dat de placenta weggetrokken is voor de uitgang, dus ben blij, voor mij een gewone bevalling;-)

Verder geen bijzonder heden.

Bij jou ook alles oke Shanna?

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shanna ik denk aan je hoor ... Suc6.

Quin jij hebt even een inhaalslag gemaakt opeens is bij jullie alles af ;-) namen, incl kaartjes, mailmerge klaar en ben je toe aan SHOPPEN... Ha Ha leuk hoor.

En de Beeb ligt voor op schema en het belangrijkste de placenta is Mooi opgeschoven / meegeschoven dus voor jou een " normale" bevalling.

Sandra ... N baby shower voor jou met smoezen van manlief... Ik zou me ook dood lachen die van mij kan zo wie zo niet liegen dus heb t altijd zo door.

Oh ja nieuwtje... Volgens de site van " Quin " krijg ik ( we) een meisje echter volgens mijn collega's krijg ik n jongen . Ze hebben ketting tussen mijn hand op en neer gedaan en aan de hand van cirkel danwel links rechts beweging verklaard dat t n jongen werd. En na deze baby zou ik nog n baby krijgen ... Ik zei nee hoor dit was het, maar heb wel ooit abortus gehad dus dat was wel weer frappant.

Anyway nog 11 weken wachten dan weten we het.. Ha Ha

Eer

Geplaatst

even kort

Echo was prima. Alles op schema. Ze lag met haar hoofd naar beneden. En dit keer idd bevestiging. De kleine is toch echt een meisje. Bloeddruk is prima.

Hb iets minder en nu dus opnieuw geprikt! Mooie afb meegekregen. Ze had haar handje in haar mondje. Super om te zien.

9 mei opnieuw voor controle. (over twee weken).

Eer en Quin hoop dat jullie je snel beter gaan voelen. Misselijk zijn is verschrikkelijk.

Trouwens dames....hebben jullie dat ook...als je naar de kamertjes kijkt...dat je wel kan janken van geluk? Ik in ieder geval wel. Mijn man vindt dit heel aandoenlijk om mij zo te zien. Zelf heb ik soms van...nou nou..hou toch eens op met dat gejank! Maar tja hormonen he!

Sandra leuk zo'n babyshower. Heb mijn man gevraagd of ik er ook 1 kreeg. Hij begreep niet waar ik het over had!

Verder echt last van nesteldrang. Iedereen hier in huis moet "alles" opruimen. Ik dult absoluut geen troep meer! OPRUIMEN die boel. WEG ermee .... hahaha! Ze hebben het hier maar te verduren met mij!

Tot zover

gr Shanna

Geplaatst

Shanna wat lief haar handje in haar mondje .... Smelt .Lekker dat alles weer goed was... Ff dementie aanval waar staat hb voor ??Nesteldrang heb ik ook en word gek hier met die bende waar ik nog niks mee kan omdat er nog geklust moet worden ... Zucht. Gelukkig heeft vriendlief zijn dvd collectie verkocht (500 stuks) dus dat gaat heel wat ruimte opleveren.Hebben jullie ook s'avonds last van harde rand boven schaambeen dat zelfs je joggingbroek "vervelend" zit, zijn dat de bewuste banden ??? Eer

Geplaatst

@ shanna, fijn dat de echo goed is. En echt een meisje dus! Eindelijk complete bevestiging!

Schattig met haar handje in haar mond, lief hoor. Wel jammer dat je hb niet goed is, moet je nu ijzertabletten slikken? Ben je ook moe?

@quin, fijn dat de kleine nog steeds goed gaat! En lekker groeit. Ook dat de placenta nu goed ligt, dat is ook een hele geruststelling.

Voel je je wel weer beter? Misselijkheid weg? Ook goed dat je zo snel veel hebt kunnen doen in het kamertje.

Sas, hoe is het gegaan bij de tandarts? Veel pijn of viel het mee?

Sandra, wat fijn dat het kamertje klaar is! Dat scheelt weer heel veel zorgen.

En grappig die verhalen over de babyshower! Pas maar op, zometeen denkt hij, "laat toch maar zitten, het is te moeilijk, en ze weet toch van niks" haha, dat zal wel meevallen. Je verhalen klinken alsof hij al heel ver is in organiseren. Leuk hoor dat ze dit voor je regelen!

Eer, wat naar dat je je zo rot hebt gevoeld dit weekend. Gaat het al wel weer beter?

Fijn idee dat je schoonouders volgende week komen helpen, hopelijk komt er iets af. En het vooruitzicht van minder werken klinkt heel goed!

Ik moet nog zo lang! Ik ben natuurlijk ook pas 22 juli uitgerekend dus ik zit nu pas op 27 weken. Dus als het goed blijft gaan moet ik nog 9 weken werken. Tot 4 weken van te voren.....

bij mij komt de kraamzorgconsulente morgen, ik ben benieuwd wat ze allemaal wil bespreken. Ach, ik merk het wel.

Hopelijk kan ik van de week bij de winkel langs om ons wiegje te laten bekleden. Hij is nu helemaal mooi gespoten, zo leuk! Maar ik krijg wel de kriebels want het bekleden duurt ongeveer 6 weken. Dus ik wil hem nu wel zo snel mogelijk wegbrengen.

Geplaatst

Ha ha manlief wil met koninginnedag met boot en vrienden a'dam in, dus heb even voorwaardes gesteld. En dan is de inhaalslag snel gemaakt. Ons kamertje hoefde alleen maar gewit te worden dus dat scheelde ook. Kaartje uitgezocht via internet en proefdruk aangevraagd. Namen waren we ook snel uit. Dus ja denk dat ook ik wel kan spreken van nesteldrang. En ja ook met deze hormonen doe ik het goed op partijen en begrafenissen m.a.w. huil ook veel en overal om.

Fijn dat het echt een meisje is, dat scheelt toch weer stress.

Sandra, hoop dat jouw mannetje deze site niet leest anders is hij er al achter dat jij weet wat er gaat gebeuren. Maar komisch hoe mannen zenuwachtig worden van zoiets.

Eer weet je zus wel al wat het gaat worden, of is het voor haar ook een verrassing. Maar wel een leuke manier om een gokje te wagen.

Hier verder nog misselijk en maagzuur.

Geplaatst

Hey meiden,

Hier ben ik ook weer is;)

Quin, wat fijn dat de echo goed was en dat de kleine mooi voor op schema loopt en natuurlijk dat je nu voor een gewone bevalling kunt gaan. Balen dat je zo misselijk bent weet wat je bedoeld hier ook veel last van beide.

En inderdaad wat hebben jullie snel alles klaar gekregen zeg en ook al over de namen poeff wou dat wij zo ver waren.!!!

Shanna, jij ook een mooie echo vandaag en dan ook gelukkig de bevestiging dat het inderdaad een meisje is toch wel fijn om die bevestiging te hebben.

Wat lief een handje in de mond moet eerlijk zeggen dat ik altijd smelt bij die foto's wij hebben helaas niet z'n foto.

D@@antje, dus jij morgen de kraamzorg wij krijgen ze woensdag geef goed aan wat je graag wilt, zo heb ik al dingen die ik niet wil en wat de vorige keer dus wel gebeurde dat gaat mij dit keer niet gebeuren.

Ahhh wat schattig je wiegje laten bekleden zo leuk maar wat duurd dat lang 6 weken kan mij dan ook voorstellen dat je daar onrustig van word zou ik ook hebben.

Eer, hopelijk ga jij je ook beter voelen snel maar wat een lekker voouitzicht dat je al snel minder gaat werken geniet ervan.

Slapen is hier ook echt slecht probeer dan ook overdag een paar uur in te halen.

Sandra las dat het kamertje zo goed als klaar is nu lekker de mebeltjes er in en dan lekker alle leuke meiden dingen er verder in.

Moet wel elke keer lachen om je BS en hoe je man zich in alle bochten aan het vri

ngen is geweldig ( die van mij begint daar helemaal niet aan!!!)

Hier gaat alles zijn gangetje ja ook vaak misselijk in de avond uren en slecht slapen maar dat nemen we maar voor lief.

Woensdag komt de vloer voor het kamertje van mijn dochter en dan kunnen we haar gaan verhuizen dan kunnen we volgende week hopelijk beginnen met de babykamer.

Verder vandaag een 3d echo gehad en ons mannethe liet zich mooi zien zal straks proberen een foto te plaatsen.

Meiden ga nu naar bed ben echt doodop! Later meer!

Geplaatst

Fijn te lezen dat de echo,s weer goed waren!!! heerlijk idee toch

@sandra ik moet zo lachen om jou verhaal en je man! haha dat jij het ook zo goed voor je kan houden knap! :-)

Ik moet zo naar de tandarts weer, gisteren al geweest foto maken zit een grote ontsteking bij mijn kaak :-S over een uurtje een wortelkanaal behandeling zonder verdovig

omdat ze zenuw al dood is door de ontsteking zegt hij brrrr zwetende handje heb ik al

Nou meiden fijne dag vandaa

Geplaatst

dank jewel shanna, gelukkig heb ik niks gevoeld, na de bavalling word deel 2 gedaan

hopelijk gaat de kiespijn snel weg

Hoe is het met jou, en je kiezen??

Geplaatst

Shit tekst weg!!!

Gaat eindelijk beter. 19 juli verder met zenuw behandeling. In dezelfde maand ook naar kaakchirurg. Dan wordt er een stukje bovenin mijn tandvlees ingesneden. Een keer eerder meegemaakt. Von het toen een hel!!!

Vandaag allerlei dingen besteld op internet.

Simply colors. Een groen t shirt met gele opdruk voor Nick. Voor Nina een geel jurkje met groene opdruk (Geboren mijn zusje ....). Kleuren verwijzen naar geboortekaartje.

Bedankjes.nl 2 zakken spekjes met opdruk "Hoera een meisje" en een plaatje van een baby. (Traktatie school, werk man en orkest).

Bliks.nl "Groene blikjes" daarop plakken we dan een afbeeldinkje van het geboortekaartje. Inhoud is "mini vruchten hartjes roze". Besteld bij Candyonline.nl. (cadeautjes ipv beschuit met muisjes).

Wat gaan jullie doen?

Gr Shanna

Geplaatst

shanna fijn dat het beter gaat nu, wel een opluchting he

wat een leuke dingentjes heb je beteld zeg! klinkt leuk!

ik weet nog niet wat wij doen, ik ga vandaag eerst even naar de drukker wat geboorte kaartjes bekijken

daar ben ik nog helemaal niet mee bezig geweest haha

nou werkse all

Geplaatst

Sas gelukkig tandarts niks gevoeld ... Kleffe handen voor niks :-)

Shanna wat n leuke dingetjes heb je besteld ... Jouw visite boft maar.

Vanmorgen weer controle gehad. Alles top, Beeb groeit goed ligt met hoofdje naar beneden ( vandaar waarschijnlijk ook die druk op de banden). Bloeddruk 120/80 dus mooi, op ijzer geprikt was super score 8. Nog wat.

Op weegschaal gestaan ... TJAKKA ... Weeg meer als vriend en die is 20 cm langer ... Zucht ( 90 kg grrrr).

Ga tukkie doen ... Heb tot 16.15 gewerkt , ben kapot.

Latersss

Eer

Geplaatst

Hey meiden even snel lig op dit momend aan de CTG het is erg onrustig in mijn buik straks nog een echo om mijn baardmoedermond te meten dus nog even afwachten.

Hou jullie op de hoogte!

Geplaatst

eer wat fijn dat alles goed was weer!!!

wat een ramp he die weegschaal. hopelijk is alles er weer snel af na de bevalling :-)

ik was de vorige 95 schrok er wel van ;-p

Geplaatst

Chantal, sterkte meid en probeer je rustig te houden.

Eer, fijn dat alles goed is met de Beeb. En ligt ook al mooi klaar. Weet je zus eigenlijk wel het geslacht?

Geplaatst

Chantal!!! Je laat me schrikken! Hoe is het nu meissie???

Hier vorige week 93 bij de vk .. :(

Verder weinig nieuws, morgen komt het kamertje. Vandaag 3 wasjes gedaan. Zo lief!!!

Vrijdag kamertje inrichten ;)

Xx

Geplaatst

Meiden moet een nachtje blijven om te kijken of

mijn buik weer rustige word, baarmoedermond is iets verkort ook daar gaan ze morgen weer naar kijken( had bij mijn dochter weeen met 31 weken en moest toen 6 weken plat, hopelijk nu niet.)

oja Sandra zet niks op FB wil mijn familie nog niet ongerust maken.

Ga proberen te slapen ben helemaal op!

Geplaatst

Chantal ga lekker proberen te slapen meis... Je liet me wel even schrikken hoor. Hoop dat morgen het n stuk rustiger is in de buik en dat er niks met je baarmoedermond is.

Hang in there .... Denk aan je.

Quin nee mijn zus weet ook niet wat het wordt. Alleen de assistente vd praktijk weet het ... Zij heeft het weggelakt op de uitslag van de vlokkentest daar stond het nl op.

Vandaag papieren tbv uitkering UWV op de bus gedaan. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren voordat ik daar wat van hoor.

Ik ga ook slapen meiden ... Lange dag geweest.

Trusten

Eer

Geplaatst

Eer, dat is een mooie oplossing.

Verder weinig nieuws hier buiten een onrustige nacht met een drukke beeb in de buik.

Wanneer denken jullie dat we weer eens een nachtje door kunnen tukken?

Geplaatst

Quin, over een jaar of 18??? ;)

Ik moet zeggen, ik slaap echt de hele nacht door nu. Had dat juist in het begin niet...

Ik begin alleen meer last te krijgen van BI. Ik waggel dan ook echt enorm! En ik moet nog 3 maanden!!!!!

Ach, die zijn zo om.......

Meiden moeten we een tijd afspreken voor de 26ste? En reserveren misschien?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden