Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiske74 jij ook veel succes met je poging! Begrijp ik het nu goed dat jou cryo na ontdooien de scope ingaat?

wij gaan deze keer ook gebruik maken van de scope, ben benieuwd! En misschien ook Imsi, maar daar twijfelen we nog wat over. Dr. S. nog maar eens over mailen. Tot wanneer is hij eigenlijk op vakantie, weet iemand dat??

Ivfmoeke; wij zijn ook bij Hubert geweest voor de uitgangsecho. Leuk mens is dat he!

de overige echo's doen we in NL, lekker dichtbij:)

wij gaan dus weer ongeveer gelijk op, vorige keer ook al he! Doen jullie ook weer Imsi eigenlijk? En embryoscope zeker?

Sas, heerlijk dat je 'zombie' (haha... Zijn jouw woorden!;)) weer thuis is zeg!!

Die ongi krampen kunnen ook betekenen dat je zwanger bent he! Maar het voelt doodeng natuurlijk.

Hou je taai meid!

X

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Syl, het advies van dr U.nterh. Was destijds om (als de verse tp niet zou aanslaan) de embryo's langer te laten ontwikkelen iv,pm de erg slechte zaadkwaliteit. Onze cryo's worden inderdaad allemaal in de embryoscoop gedaan, de mooiste wordt teruggeplaatst en mochten er nog overblijven van goede kwaliteit dan worden die weer omgedoopt tot cryo.

Ik weet niet wanneer scholtes er weer is, als ik het niet vergeet zal ik het dinsdag vragen.De imsi was voor ons een belangrijke reden om over te stappen naar DD. Ik zou het inderdaad voorleggen om te vragen of het voor jullie van meerwaarde zal zijn , succes meid!

Geplaatst

Bedankt voor jullie reactie's.Ik blijf lekker 2 progynova slikken dan.Wat betreft dr scholtes....hij is er niet tot(als ik het goed heb,maar in ieder geval daar in de buurt)18 augustus.Zag het op de televisie staan bij de ingang.

Geplaatst

sas wat een spanning dit kan een super goed teken zijn!!

wist helemaal niet dat je met progynova vals positief kun testen!? heel veel succes dinsdag

sylvia wat fijn dat je de echo in nl kan laten doen ons zh werkt daar niet aan mee

spannend weer samen in de race inderdaad. Ben benieuwd of de eitjes groeien

Meiske succes alvast

wij doen imsi en ook embryoscoop. morgen maar effe aangeven want ik begreep van mijn schoonzus dat ze er maar een max aantal kunnen.

Geplaatst

He Babeth,

Thanks! Gelukkig geen koliekaanvallen meer, alleen nog wat last met vet eten maar echt een verademing die galblaas eruit!

November de laatste poging (dan is ons PESA- zaad op).

Jullie heel veel suc6 gewenst voor een brusje voor jullie kleine meid!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

wat vervelend dat je nu nog last hebt met vettig eten, nadat bij mij de galblaas verwijderd was had ik direct nergens last meer mee, ik heb ooit 1x een aanval gehad na een saucijzenbroodje en die heb ik dus sinds 2000 nooooit meer aangeraakt, maar dat is meer psychisch....haha

Hoop dat het steeds beter met je zal gaan en dat je je helemaal top voelt met de nieuwe behandeling, enorm spannend!

Geplaatst

Dr. S is er weer vanaf 8-8 (staat in zijn automatische antwoordmail).

Helaas zijn de morula's die wij hadden terug gekregen niet blijven plakken..... ben wel wat weefsel verloren dus denk dat er iig 1 wel iets geprobeerd heeft. Erg verdrietig want het einde komt nu toch echt in zicht. Vlg cyclus wellicht de blastocyst terugplaatsen, als die goed ontdooit. Gaan overleggen het toch een keer met Prednison te proberen.

Iedereen die nog/weer in de race zit heel veel succes.

Sylvia bedankt voor je lieve berichtje op het andere topic!

Geplaatst

Sas,...... ik hoop dat het niet je ongi is die je voelt maar dat zijn de frummeltjes die zich hebben ingenesteld in je baarmoeder!

Dee, wat kan ik nog zeggen............vreselijk....ik hoop dat de cryo wel besluit om voor een paar maandjes bij je te wonen!

Meiske succes met de poging.

Alle dames met een echo ik hoop op een mooi aantal follikels!

Geplaatst

Dee, wat balen zeg!!!

Meiske, welkom ;-). succes morgen met de echo!!!

Sas, heb het in het ecd topic ook al geschreven, probeer moed te houden, maar weet hoe moeilijk dat is!!!

ivfmoeke, er is idd een max. aantal embryo's dat ze in de E..mbryos.cope kunnen doen. weet alleen effe niet hoeveel. Dat was namelijk bij ons het geval. ze wwisten niet of er plek was voor onze embryo's.uiteindelijk hadden ze toch nog wat plekjes vrij. maar effe vragen kan nooit kwaad.

goed om te weten dat dr. S. met vakantie is, dan kan ik beter meteen aan I. vragen of de uitslag van mijn D.HE.A-waarde al binnen is ipv aan dr. S. te vragen.

mocht deze nu niet noemenswaardig zijn gestegen, dan stop ik daar mee, want ik heb m toch een baardgroeei, pffff...vind het niet meer leuk. ben iedere dag stoppeltjes aan het uittrekken.

Geplaatst

Even snel:

Sas, heeeeeeeel veel sterkte en succes voor vandaag!!!!

Zo spannend voor je! Ik hoop echt dat je heel mooi nieuws krijgt vandaag.

Nogmaals sterkte en kop op he meid! Denk aan je!

Liefs!

oja, IVFmoeke hoe was jouw echo??

X

Geplaatst

dee: wat vreselijk! Het mocht weer niet zo zijn, waarom dan toch. Heel veel sterkte meid

Sas: hang in there ik ben echt benieuwd, vindt het zelfs spannend laat staan jullie

Sylvia: hoe gaat het bij jou? Hoe voel je je?

Wen: Yes, van harte meid met de eerste stap een mooie + nu op naar een mooie echo :)

Tool: meid hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles best goed. Gisteren echo gehad, het was helemaal niet druk dus zo aan de beurt, 10-12 follikels. Hubert was meer dan tevreden. Ikke ook want vorige keren 7 dagen na spuiten 4 follikels.

Hopen dat er ook eggs inzitten maar daar heb ik vertrouwen in. Donderdag nog een echo en dan zaterdag de punctie. Oppas is geregeld dus dan weten we meer weten.

Kon het niet laten om uitgerekende datum in te vullen en dat is dan 27 april, de verjaardag van mijn overleden vader. Hoe bijzonder en mooi zou dat toch zijn. I hope so

Geplaatst

Ivfmoeke, dat ziet er mooi uit! Hoop dat de fm donderdag ook zo mooi zal zijn en dan kun je ' s avondspits de laatste spuit zetten toch? Zou mooi zijn! Duim voor je.

Hier mixed emotions. Gisteren even een tijdje misselijk geweest en da heb ik bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad, maar eventjes misselijk. Denk alleen vandaag dat hettoch van de prednisolon komt, want vandaag had ik t weer. Dag 26 vandaag. Geen idee welke kant t op gaat. Bongi of bingo...hoop t laatste, maar vermoed het eerste.

Geplaatst

Meiden, helaas negatief, dus niet zwanger.

Ondanks mijn voorgevoel komt de klap hard aan.

We zitten er even doorheen, boosheid en verdriet nu. Al wel meteen uitgesproken dat we door gaan.

Allemaal bedankt voor jullie lieve support.

xx

Geplaatst

lieve sas geen woorden voor jullie vreselijk strijd en nog niet jullie vurige wens in vervulling gaan :-(

Heel veel sterkte dikke knuffel

Geplaatst

Lieve sas, Gadver... Heb er even geen woorden voor. Hele dikke knuffel !

(en ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen)

Geplaatst

Sas wat een ellendig nieuws.Bah bah bah.

wat krijg je het toch voor je kiezen zeg.

krijg je nu volgende keer een andere donor? en hoeveel rietjes hebben jullie nog?

Het moet toch verdikkeme een keer lukken?!

Hou nog even vol, hopelijk lukt het de volgende keer wel!

heel veel sterkte met het verwerken van deze klap.

liefs

Geplaatst

hoi dames

ik las vanmiddag het verdriege nieuws van Sas maar kon toen niet reageren...

Sas wat ontzettend verdrietig, ohhhh ik had het zo gehoopt voor jullie want wat eerder is gezegd hier, wat een doorzettingsvermogenen kracht hebben jullie!!! Ikben blij dat je vriend thuis is zodat jullie het verdriet kunnen delen, sterkte samen!!

Dee bij jou las ik ook geen goed bericht! ook voor jou en je man sterkte!!!

sjips nu ben ik vanmiddag vergeten te vragen wie wanneer dr. S er weer zou zijn maar ik geloof dat iemand hier schreef 8-8.

vandaag weer eeb echo gehad en de foll. was 15,5, bms 10mm en de bloedwaarden waren goed (LH en E2)maar nog geen eisprong, donderdag weer een echo en bloedafnamem voor de zekerheid pregnyl in huis om de eisprong mede vanwege de embryoscope zeker goed te timen.

Als alles goed gaat en er een tp komt zal die ergens tussen maandag en donderdag zijn,.. spannend!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden