Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eva alvast heel veel succes bij het spuiten de komende maand!

Gabrie, gebruik jij eigenlijk DHEA?

Sas inmiddels al bloed gesignaleerd?

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Eva alvast heel veel succes bij het spuiten de komende maand!

Gabrie, gebruik jij eigenlijk DHEA?

Yep ik gebruik 50mg DHEA. Oh ja ik heb uit voorzorg ook mijn menstruatiebloed opgestuurd naar Serum Athene

Wanneer heb je de cryo TP?

Geplaatst

@Gabrie, lees nu pas je bericht. Wat ontzettend balen,maar goed dat jullie door gaan!! Turkije bevalt dus wel?

@ Dee ja al wat gehoord over je cryo's.

Hier nog steeds geen bloed, morgen echo regelen en labformulier regelen voor bloed prikken......

Geplaatst

He dames,

schrijf niet meer zoveel mee,omdat we neigen naar stoppen, maar wil jullie wel blijven volgen! Zit zelf nog steeds aan de dh.ea en gebruik nog volop vit. D en omega 3, maar we willen eigenlijk verder met ons leven.

Gabrie, jullie gaan voor een zesde keer, knap en ik hoop van ganser harte dat t jullie wens in vervulling zal brengen! Fijn dat Tur.kije bevalt!

eva, gisteren gesprek in DD gehad met dr. S. Fijn dat het een goed gesprek was. Nog meer meds erbij, dat moet zeker goedkomen! Wanneer kun je beginnen? Heel veel succes meid!!

sas, wat jammer dat e ongi niet is doorgebroken...

:yah: Go bongi, go bongi, go bongi, gooooooo!!!

Geplaatst

Hey Eva, succes meid! Ik hoop dat het gaat werken met die extra medicatie, zal vast wel!!! Spannend bijna weer starten zeg!

Sas, balen nog geen ongi, waarom duurt het altijd zo lang als je er op zit te wachten he:( Maar zal nu vast wel gauw komen en dan kun jij ook weer lekker van start!

Geplaatst

Waar is dat voor Gabrie, bloed opsturen naar Athene... wat kunnen ze daarmee?

Sylvia nog niet aan een ticker? Durf je nog niet zo goed misschien? Zou het wel leuk vinden om te kunnen zien hoe je vordert!

Eergisteren is onze laatste PN (dag 1 cryo) ontdooid en zaterdag ontdooien ze de blasto. Voordat we vertrekken naar DD bel ik nog even om te horen hoe dat gegaan is (zodat we niet per ongeluk voor niets naar DD rijden). We zullen zien......

Geplaatst

Dee, zaterdag dus weer een terugplaatsing voor jou, als alles goed gaat dan... Wat spannend weer zeg! Helemaal omdat dit voorlopig jullie laatste poging wordt, dan lijkt me de druk zo hoog liggen. Sta je er nog wel een beetje rustig in?

Meid ik hoop echt zo dat dit 'm nu gewoon eens wordt!!!

Ticker vroeg je, mja, nog een beetje eng eerlijk gezegd. Hoewel ik weet dat dat nergens op slaat, want mocht het weer mis gaan dan is ie er natuurlijk ook zo weer af. Maar goed, ik wacht denk ik nog maar even af, misschien na de volgende echo over 2 weken, zou dan 12 weken zijn. (Duurt nog erg lang voor mijn idee:))

Gabrie, ja vroeg ik me ook af. Wat kunnen ze zien aan je menstruatiebloed eigenlijk?

Geplaatst

Dee, wat spannend weer! Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie zaterdag naar DD rijden om jullie cryo op te halen!!! ik duim voor je meid!!! en ik hoop dat alles goed gaat!!!

Sas, idd, wat kunnen ze daar dan aan zien???

Sylvia, begrijpelijk dat een ticker nog een beetje eng is. Gewoon doen, wanneer jij ervoor klaar bent! en die twee weken zijn zo voorbij, maar ik kan me je gevoel wel voorstellen, dat het langzaam gaat en idd, die spanning toch ook! denk aan je meid!!

Geplaatst

Beste dames,

Hierbij de uitleg over de test: Chlamydia testing – Sample collection info

Our Chlamydia test is a quantitative test that calculates the amount of Chlamydia DNA you have in your endometrial tissue.

In order to perform the test we need a few drops of your menstrual blood collected in a sterile container, the kind used to collect urine for culture. You should also add a little normal saline or water for injection (about 5ml). Do not fill the container. The extra liquid is only needed to prevent the sample from drying out.

The easiest time to collect the sample is on the day of your richest bleeding, in the morning just as get out of bed.

VERY IMPORTANT: use a sterile container with a SCREW top. This way you will prevent the sample from being spilled and contaminated during transfer.

Put in a box with some soft packaging material or cotton wool to protect the container from breaking.

Send by post or courier to: Georgia Chronis, Serum 8 Evinou str 11527, Athens Greece

Geplaatst

Lijkt me een mooi plan Sylvia, over 2 weken een ticker.... Ook al blijft het spannend voor je natuurlijk.

Gabrie: aha, voor chlamydia... was er aanleiding toe? Of wilde je het gewoon uitsluiten? Het is natuurlijk één v/d standaard bloedonderzoeken in het fertiliteitsrijtje maar ik heb ook begrepen dat het in het bloed niet altijd te zien is. Toen vorig jaar bleek dat ik een chronische endometritis (baarmoederontsteking) heb, hebben ze een uitstrijkje gedaan, daarmee kan ook op chlamydia getest worden (maar kun je natuurlijk niet zelf afnemen en opsturen om te laten testen, menstruatiebloed is dan handiger).

Wij vandaag onze aller-, allerlaatste cryootjes teruggekregen, een blasto en een morula. Was druk in DD!

Geplaatst

Oh lieve Dee wat spannend weer!!! Maar klinkt wel goed zeg, allebei dus goed ontdooid! Nu ook nog eens lekker blijven plakken! Doe jij nu deze poging nog iets extra's eigenlijk, prednisolon o.i.d?

Toi toi toi, we duimen allemaal mee hoor!

Gabrie, duidelijk verhaal ja, wist niet dat ze dat zo konden testen joh. Er wordt wel goed naar je gekeken in ieder geval. Hopelijk mag ook jouw poging straks heel succesvol zijn!

Geplaatst

Lieve dames,

Dee - I really really wish for you that these two workout. You never know!!! You have put it very well in your signature file - hope is the only thing stronger than fear.

Sylvia - hope you are able to relax a little bit now and start enjoying your pregnancy! Goodluck!

Gabrie - wish you goodluck for the next attempt.

Tool - the-bride-to-be ;-) Enjoy and i wish the weather remains nice on the 12th!

Best wishes to anyone else I have missed out.

vivid

Geplaatst

Tool spannend nog een paar nachtjes slapen en dan .....jouw trouwdag....heel veel geluk samen!

Deetje, jouw cryo's moeten beseffen dat hun mammie ze pas over 8.5 pas terug wil zien! Heel veel succes met deze poging!

Liefs,

Geplaatst

Dames,

weet iemand of d'r. S. Het druk heeft? Heb m al twee keer een mail gestuurd, maar nog geen reactie teruggekregen. Heb n medische indicatie nodig om een rekening vergoed te krijgen voor het gebruik van de d.h.e.a...

en alvast bedankt voor jullie gelukwensen! Het al zeker een mooie dag worden. Ben immers samen met m'n lief ;).

Geplaatst

Krijg net een mail terug van hem. Aangezien in nl d.h.e.a. Niet als reguliere behandeling wordt gezien, heeft het schrijven van n medische indicatie weinig zin volgens hem...mmmm..balen...

Geplaatst

Tool, ik wil je alvast een heeeeeeeeele mooie trouwdag toewensen!!! Ik hoop dat je een superdag hebt om nooit te vergeten! Genieten he, het is zo voorbij!

Dee, hoe gaat ie met jou? Hou je 't nog een beetje? Wanneer weet je meer denk je? Succes meis, denk aan je!

Geplaatst

Hoi meiden,

tool wat jammer van die d.h.e.a., !! Was mooi geweest als het vergoed zou worden.alvast een onwijs fijne dag toegewenst overmorgen, het wordt vast n zeker een onvergetelijke dag!

Vivid, ik vind het zo erg dat het bij jullie niet gelukt is...ik had het zo graag anders gezien, heb je nog wel een gesprek gepland In Düsseldorf?

Syl, iedere week een stapje verder en als je alvast jullie moeilijke grens voorbij zijn gaat het misschien iets beter met je, het blijft hoe dan ook spannend tot het einde, houd vertrouwen hoor.

Dee hoe gaat het met je, Wordt vast spannend nu, ik duim voor je!

ik heb vandaag de uitgangsecho gehad en we zijn weer goedgekeurd, op naar de eerste fm!

Geplaatst

Babeth, goed nieuws! Weer een hele nieuwe poging dus!

Bedankt voor je lieve reactie! We krijgen wel steeds wat meer vertrouwen, maar zou idd blij zijn als we voorbij die grens zijn, blijft toch wel erg spannend. Leef echt van echo naar echo om eerlijk te zijn. Volgende week donderdag mogen we weer;)

Sas, voor jou gaat het ook weer beginnen?

X

Geplaatst

Meiske weer in de race voor een nieuwe poging..heel veel succes.

Syl, kan mij voorstellen dat je van echo naar echo leeft. Ik hoop wel dat je een klein beetje kunt genieten.

Sas jij ook weer beginnen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden