Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje, das balen Jolanda! Allemaal gesprongen? Dus ook die van 16? Echt rot! Sterkte. Dit is ook n klap. Benieuwd wat ze zeggen maandag. Mss een minder hoge dosis de volgende keer? Nu weer op krabbelen en dan naar de volgende ronde. Willen julle snel door?

petra, succes meid! Hoop dat de es wat oplevert. Jullie hebben dus nog cryo's?

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje Jolanda.. daar schrik ik van.. Hoe kan zoiets.. De pregnyl zorgt toch voor een voorspelbare eisprong.. Heb je dit al vaker meegemaakt? Wat een teleurstelling.. Ben je wel onder narcose geweest? Of hebben ze dat van tevoren gezien? He getver joh.. Wat knap dat je alweer aan gelijk doorgaan denkt.

Nou ik leef met je mee hoor.. Dit is nieuws dat we allemaal niet willen horen..

Geplaatst

@ Jolanda,wat onzettend balen dat er geen eicellen meer waren. Zou eens goed met Dr S bespreken hoe je dit een volgende keer zou kunnen voorkomen. Sterkte!

Geplaatst

Onze donor zal waarschijnlijk eind vlgd week de punctie hebben. Op de 3de dag( punctiedag is 1) moet ik er dan zijn. Dus nog even afwachten. De donor heeft maandag of disndag weer een echo dus hopelijk kan dan de punctie dag bekend worden. Ik hoef geen echo meer, bms gaat goed dosering iets verhoogd.

Geplaatst

Oh spannend Sas.. Ik hoop dat ze een beetje een fijne opbrengst van eieren heeft. Hoeveel embryo's krijg jij dan? Ga je weer voor twee en gaan er dan ook eventueel wat in de vriezer voor jou?

En daarnaast hoop ik voor jou op lekker weer..hihi

Geplaatst

@ margot, onze kliniek plaats er max 2 terug wat we ook doen. Alles wat over is wordt ingevroren en zijn van /voor ons.

Allicante is nu ong 18 gr dus lekker :-))

Geplaatst

Oh klinkt wel lekker hoor Sas.. Als je dan toch moet, dan maar liever met lekker weer.. Of niet dan..

Ik klink wel heel nieuwsgierig maar heb nog niet eerder met iemand meegelezen die dit deed.. Dus ben gewoon heel benieuwd.. Hoop voor je op mooie emmies..

Ik ga morgen met paps naar dusseldorf.. de familie wisselt zich af. Lief dat ze dat allemaal voor me doen.

Vandaag naar school om even de laatste dingen te regelen.. Ik moet mezelf voorhouden dat ik niet onmisbaar ben.. Maar bedenk steeds van alles wat nog moet gebeuren.. Laat het los..

Geplaatst

Jolanda, wat een klote nieuws. Al dat gespuit, gesnuif voor niets.

Hoop dat dr. S hier iets zinnigs over kan zeggen. Is denk ik wel de schrik van iedere dame hier.

Veel sterkte en ik hoop dat ze de volgende keer dan met iets anders gaan remmen. Of misschien op de dag van pregnyl toch nog een keertje remmen.

Heb ik de vorige keer gedaan.

Liefs.

Geplaatst

Sas, spannend hoor! Over een weekje mss al een tp. Zou heel fijn zijn!

margot, fijn dat je familie mee wil! Ik ben voor de fm's meestal alleen gegaan. Hoop dat ze goed genoeg gegroeid zijn en dat de punctie ingepland kan worden! Duim voor je.

jolanda hoe is t met je?

Geplaatst

Jolanda wat balen meid, lijkt me echt heel naar om alles voor niks te ondergaan! Tegenvaller!

Knap dat je al weer zo positief naar een volgende poging kijkt! Hopelijk kunnen ze ervoor zorgen dat dit niet nog eens gebeurt. Sterkte!

Sas bijna weer een tp lees ik! Spannend meid! Wat hoop ik dat jullie lange wachten beloond wordt!

Margot, Petra en Nathalie ook heel veel succes gewenst! Een boel meiden weer in de race hier zeg. Duim voor jullie!

X

Geplaatst

Hoi dames,

jolanda wat een rot nieuws,

bij mij was ook in september al het eitje gesprongen.zonde van het geld en moeite.

ze moeten voor zekerheid op die dag (punctie) een echo doen daarna punctie.ik betaal vorige keer alles voor niks 250 voor narcose en 700 euro voor punctie en nog wat voor bloedonderzoek.

Margot en sas heel veel succes dames.ik duim voor jullie.

Liefs,

Eva

Geplaatst

Jolanda, wat een verschrikkelijk nieuws zeg!! Ik hoop echt dat dr. S. info en een nieuw plan heeft waar jullie de volgende keer iets mee kunnen!!! Alles voor niets, tjee..sterkte!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Sas, wat ontzettend spannend!!! Hopelijk hebben jullie straks lekker veel embryootjes en blijft er in ieder geval eentje lekker plakken. Na zoveel ellende waaronder het zoekraken van het kostbare tese-zaad moet het geluk nu eens jullie kant opwaaien toch!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

VRAAGJE:

Meiden, als ik in de middag ongesteld ben geworden (eindelijk, 7 dagen te laat eigenlijk met een cyclus van 30 dagen!)

Moet ik dan in de avond 1 snuif Synarel nemen of mag ik dan ook morgen beginnen??

Groetjes Nathalie

Geplaatst

kalimera!

Nathalie, ik zou vandaag beginnen met puffen. Volgens mij wordt vandaag ook als eerste cyclusdag gezien. Ik ben gisteren ook bongi geworden rond 15 uur en dan telt de eerste dag pas vandaag...

puf nog niet echt om te sporten, maar ik zal wel moeten,de verplichting om les te geven is toch wel een stokje achter de deur. Als ik dat niet zou hebben, dan zou ik denk ik bijna niets meer doen en dan zou het lichamelijk de spuigaten uitlopen.

Verder merk ik ook dat mijn conditie langzaam nu achteruit aan het gaan is, nu ik ook zwaarder aan het worden ben. dus toch maar wat minder snoepen en kijken of ik er toch wat kilootjes of grammetjes vanaf kan krijgen (liever kilootjes).

Geplaatst

Dag dames,

Waarschijnlijk heeft de neusspary zijn werk niet gedaan en heeft die de natuurlijk eisprong niet afgeremd.

Ik moet zeggen, ik had wel een hele lieve (duitse) dokteres. Ze leefde echt mee en begreep het niet. We hadden alles volgens het boekje gedaan.

Als ik wat meer wakker was uit de narcose, zou ze bij mij nog een aparte echo doen, om zeker te weten of ze de eitjes niet alsnog ergens kon zien / opvangen. Ik wist allang dat ze er niet meer waren, maar het gebaar was wel erg lief.

Achteraf gezien, denk je..waarom niet eerst de echo gedaan en dan pas narcose ? had geld gespaart en een aanval op mijn lijf met die rommel, maar goed, das altijd achteraf.

Margot,

Suc6 vandaag !

Sas,

Op naar een mooie TP. Het mag nu ook eens jullie tijd worden. Suc6 !

Gabrie,

Ik heb op de dag van pregnyl ook nog 2x synarella gedaan, dus dat zal het niet geweest zijn. Ik denk dat de neusspray gewoon niet voldoende was en volgende keer sterker moet.

Eva,

EUR 700.00 ? voor een punktie...pff...nou, ik hoop dat ik daarvoor geen rekening krijg, want ik heb geen punktie ondergaan, wel narcso...tis al zo zwaar emotioneel en dan nog eens financieel...alles voor niets.... Is er bij jou nog iets uit dat bloedonderzoek naar voren gekomen ? dat hebben ze bij mij ook gedaan en daar zou ik vandaag over teruggebeld worden. Hebben ze nu je behandeling bijgesteld zodat dit niet meer kan gebeuren of wat hebben ze bij jou daarover verder gezegd ? Ben ik wel eens benieuwd naar.

Nathalie,

Ik vroeg mij dat ook af, als je 's middags ongi zou worden, wanneer dan te beginnen met de neusspray.

Ik zou zeggen op de dag van ongi, dus 's avonds beginnen. En anders begin je gewoon en bel je de dag erna effe met dussdorp. Lijkt me (wat neusspray betreft) niet zo een probleem, als je daar 1x meer van neemt.

Tool,

Spijtig dat je je momenteel effe wat minder voelt. Als je gisteren bongi bent geworden, dat verklaart toch ook het 1 en ander.

Daar jij toch sport en lesgeeft, zal het toch snel weer beter gaan ? knuffie...

Aan de rest van de dames, die ik effe niet persoonlijk aanspreek., heel veel suc6 / sterkte met de fase van behandeling waarin jullie je nu bevinden.

Geplaatst

Ik ben net terug uit dd. Woensdag hebben we de punctie. Rechts twee grote en een kleintje.. En links een grote. Dus hopelijk bevatten ze allemaal eitjes..

Ik ga in dd overnachten met manlief.. Dan kunnen we relaxed aan de dag beginnen.. We moeten om 9:30 uur aanwezig zijn. Ik vind het wel spannend allemaal ..

@ Jolanda.. Ik ben ook wel heel benieuwd naar hoe nu verder.. Ik had denk ik dezelfde Duitse arts zaterdag.. Echt een lief vrouwtje.. Nou vind ik ze allemaal wel heel vriendelijk hoor.. Ze denken best goed mee.. Maar ja in jouw geval heb je niks aan lief.. Hoe is het nu met je?

@nathalie ik ben 's avonds ongi geworden en heb toen 's avonds gewoon vast neusspray gebruikt .. Maakt vast niet uit.. Spannend weer .. Of niet dan..

Geplaatst

Margot, hoop dat alles goed is gegaan in DD?

Jolanda, thanx! dit heeft alles nog te maken met onze mk in mei, nadat het eindelijk was gelukt met prednisolon en er geen tekenen van afstoting waren.

Dacht dat ik al verder in het verwerkingsproces zat, maar toch niet zover blijkbaar.

ik vind het echt rot dat het zo gelopen is voor jullie. heb je altijd nog neusspray na pregnyl gebruikt? Ik heb dat nog niet eerder hoeven doen. Wel lief idd van deze arts. en een echo vooraf was misschien wel fijn geweest.

Hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven. Ik vind je al redelijk sterk klinken.

Hebben jullie al een idee wanneer jullie verder willen? Of nog even niet?

Geplaatst

tegelijk geschreven margot. Ik ga voor je duimen woensdag!!! fijn dat jullie al eerder ernaar toe gaan en er relaxed heen kunnen gaan :-).

Geplaatst

@tool .. Haha.. We waren tegelijk! Zo'n miskraam hakt er flink in.. Ik kan er soms ineens heel emotioneel van worden.. Heb ook vlindertjes in huis.. Dan denk ik nog aan ze.. Iedereen heeft zijn eigen verwerkingstijd..

Geplaatst

Hoi dames,

Van sterk en positiviteit is er nu helemaal niks meer over.

Ik ben behoorlijk boos !!! Mijn man heeft zojuist met dusseldorf gebeld, omdat we maar niets hoorden.

Het blijkt nu ineens weer dat mijn eitjes er wel nog zaten (volgens mij nog steeds zitten, voel nog behoorlijke druk daaronder), bloed heeft dat uitgewezen !

Het zou door mijn overgewicht komen dat ze niets konden vinden. Ik weet dat overgewicht een probleem KAN zijn, maar dat dat toch niet zo hoeft te zijn ?

Waarom laten ze je dan uberhaupt starten ? Ik heb nog nooit eerder gelezen dat overgewicht een echo / punktie beinvloedt. We hebben zelfs nog een echo gedaan na de punktie voor we naar huis gingen, en toen liet de dokter zien, dat er wel nog een follikel zat van 13.5, maar dat die leeg was ?! Ik begrijp er helemaal niets meer van. We zouden bij mijn volgende ongi tijdens een bloeding op echo moeten komen en als de eierstokken goed te zien waren, dan mochten we meteen weer beginnen. Maar je moet toch op dag 1 beginnen met je schema ? vorige maandag was er ook niets te zien (1e fm), dus waarom zou dat nu ineens anders zijn ? Ik ben zo ontzettend boos en teleurgesteld, dat ik geen puf meer heb om me opnieuw weer op te laden. Ben al 10 kilo kwijtgeraakt de laatste maanden (want met de hormonen gaat het nog langzamer) en nog zeuren ze, dat het lang niet goed genoeg is. Wanneer houdt het eens een keer op ?????? Sorry voor mijn ego berichtje, maar ik voel zoveel, maar ook weer zo weinig...ben helemaal leeg...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden