Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ah nee he Noes !

Ik had zo gehoopt dat het goed zou komen ............................mag ik je virtueel een dikke knuffel geven ?

Was dit jullie defnitieve allerlaatste poging ?want ik ken het van mij dat ik dat 2 pogingen geleden ook zei en we gaan toch weer verder .

Veel sterkte met verwerken

Liefs H

Geplaatst

Hallo Moes ,

Ik heb bij de poging waarmee ik uiteindelijk zwanger ben geworden ,wel acupunctuur gedaan .......................en zwanger geraakt Maar of het daaraan lag ?

Nog steeds geen menstruatie in zicht ?

Wij hebben de 26e om 15 uur een afspraak in DD misschien zien we ons daar ?zou wel leuk zijn

Liefs H

Oh noes ik blijf nog stilletjes duimen voor je. Zo gehoopt voor je dat het goed zou zijn.

Bij mij nog steeds niks, lijf compleet de kluts kwijt. Heeft iemand ervaring met acupunctuur? En wat helpt dat in dit traject?

10eke, fijn dat je gesprek goed ging in dd. Kom ook hier meekletsen.

Wat krijg je voor meds voorgeschreven??

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Noes shit nee!! Wat een ongelofelijke k*tzooi! Ik had het je zo gegund! Wat is het oneerlijk.. Een hele hele hele dikke knuffel voor jou!!

Geplaatst

Ohhhhh noes, wat vind ik dit zwaar kl*te voor jullie zeg!!!! Heel veel sterkte met alles... Was dit echt jullie laatste kans?

Hele dikke lieve digitale knuffel van mij!!!!!!

Geplaatst

He potverdorie Noes, wat kl*te. Vreselijk dat je zo lang in spanning hebt gezeten met die veelbelovende testen en nu toch niks. Wat vreselijk k*t is dat!

Gaat het een beetje met je? Er zal deze maand zoveel Door je hoofd spoken, vooral als dit jullie laatste poging was. De emoties gaan van links naar rechts...

Heel veel sterkte meid en ook een dikke knuffel van mij!

Geplaatst

Noes, neeeee dit kan niet . Wat ontzettend K.. dit. Zeker omdat het de laatste keer is.

Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen.

Heel veel sterkte.

Geplaatst

Echt zo stom Noes, understatement.. Ik had het je, net als ons allen, zooooo gegund.

We gaan lekker met z'n drietjes (okaasan erbij) taart eten en sippen.

Meid, veel sterkte.

Knuffel!!

Moes

Oja, nog steeds niet ongesteld en eerste keer acu in mijn lijf gehad. Ik ben benieuwd...

Geplaatst

Dank jullie wel voor alle lieve woorden en knuffels, dat hebben we wel even nodig!

Pff, het voelt nu toch wel heel definitief: ik zal nooit een kindje hebben, het sprookje is uit...

Gelukkig volgende week even een weekje op vakantie, daar zijn we wel aan toe, maar eerst lekker taart eten met Moes en Okaasan! Gezellig!

Moes, is er al wat gebeurd? Nog even en je zit op dag 50! ik vind het zo vreemd, zo ineens.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Heftig Noes!! Wat moet ik zeggen....ik heb onwijs veel respect voor meiden die een streep trekken!

veel plezier met Moes en Okaasan en ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe! Xxx

Geplaatst

Ah nee Noes!! Wat ontzettend naar en heftig, verder geen woorden...een hele dikke knuffel en alle kracht van de wereld voor de komende tijd xx

Geplaatst

Tja, toen was het ineens alweer drie weken verder dan mijn ongesteldheid.....28 + 21.....op naar de 50 dus ja.... Heel mijn carrière gewoon 28 dagen met door de dhea weleens vroeger maar zéker niet later.

Ik denk dat mijn lijf iets wil zeggen, iets van HO ofzo....het schijnt iets met de lever te maken te hebben dit, die moet een seintje geven en de lever wordt door de remmende medicatie stil gelegd. De stimulerende medicatie neemt dan deze functie dan als een gek over......ik snap wel dat mijn lever denkt, de groeten.

Maar bezorgd maakt het mij wel.

Door de utro werd ik ook gewoon op 28 dagen ongesteld, kun je nagaan hoe het nu ontregeld is.

Meiske weer opgeknapt? Ik las dat je wat aan het rommelen was qua gezondheid?

Noes, we gaan van de week eens bomen met z'n drietjes over hoe verder enzo.

Liefs allen! Wat een fijn weer!!!!

Moes

Geplaatst

@noes: heb je alle opties al bekeken dan? Ecd dan?

Ik zit nog steeds te wachten op uitslag v amh-waarde. Dd wil dit ook afwachten. Lekker voorbarig aangezien mijn vriend nog steeds niet wil. Was alles soms toch eens makkelijker. Dat je kon zeggen doe maar x kinderen, allemaal gezond graag etc

Geplaatst

Noes dikke knuffel voor jou! Heftig hoor.. Denk erg aan jullie!

Moes wat een rare toestand met jou lichaam.. Het klinkt allemaal wel logisch, maar toch. Hopelijk werkt de acupunctuur goed! Krijg je dan naalden over je hele lichaam?

Wat goed en fijn dat jullie met z'n 3en hebben afgesproken! Jullie kunnen veel aan elkaar hebben. Eetze met elkaar

Geplaatst

Noes ook ik heb je verhaal gevolgd en ik wil je heel veel sterkte wensen. Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen....het is gewoon zo oneerlijk.

Geplaatst

Remmir veel succes morgen met de echo!!! Ga je goed kijken naar de beebjes? En lekker genieten en dan vooral ook alles met ons delen......

Liefs!

Geplaatst

Tuurlijk moes!! Ik hoop dat ze het kunnen zien en zal het zeker laten weten

Geplaatst

** Mag ik even inbreken...

Ik heb een vraag; ik word behandeld in een ZH in Nld. Daar doen ze dus niks met extravitamines voorschrijven.

Nu slik ik zo ongeveer het standaard lijstje van vitamines wat in DD wordt voorgeschreven.

Momenteel slik ik:

- Multi Vitamine (de Davitamon Compleet mama fit; daarin de foliumzuur 400 microgram, de Vit. B's, Mag. Sel. enz. )

- Omega 3

- Vitamine E

- Vitamine D3

- Tarwekiemolie

Mijn vraag is, tot wanneer moet ik de vitamines blijven slikken? Uiteraard de multivitamine met folium tot einde zwangerschap.

Maar moet ik de Omega, Vit. D3, Vit. E en Tarwekiemolie door blijven slikken tot einde zwangerschap??? Of moet ik hier op een gegeven moment mee stoppen.

Ik hoop dat jullie dit weten.

Alvast bedankt en groet Janneke **

Geplaatst

Geen idee Janneke omdat ik nog niet zwanger geweest ben na de start van de vitaminen. Mogelijk anderen die hier schrijven die dat weten.

Remmir hoe was het????

En Twinkle hoe was het bij jou??

Bij mij kan de vlag uit want op dag 50 ben ik toch weer ongesteld!! De naalden hebben mogelijk geholpen. Wel een pak van mijn hart.

Nu weer ah werk, tot later!

Moes

Geplaatst

Noes, ik heb zo met jullie te doen. En vind het ook erg knap als je er op een gegeven moment een punt achter zet. Al moet je op den duur ook wel misschien. Ik wens je nogmaals veel sterkte.

Moes, wow eindelijk! Wat een opluchting. Ik hoor ook wel goede verhalen over acupunctuur in combinatie met ivf. Heb het zelf ook een tijdje gedaan maar het leverde mij teveel stress op met heen en weer rijden na werktijd etc. Maar werd er wel ontspannen van.

Janneke, de omega 3 en vitamine d zou ik sowieso door blijven slikken. En een multivitamine kan nooit kwaad denk ik. Ik slik alleen nog omega 3 en vitamine d. Dit omdat ik een hekel heb aan pillen slikken en het liefst zo min mogelijk slik (heb ook al medicatie voor de zwangerschap vandaar). Foliumzuur hoeft geloof ik maar tot 10 weken.

Afspraak was gewoon een controle afspraak. Bloeddruk meten en praatje over hoe het gaat. Hoef pas over vier weken terug te komen :-).

Geplaatst

He Moes, gelukkig!!

Ik was gisteren aan de beurt..Dus morgen gaat de eerste spuit erin en zaterdag om 9.00 uur eerste echo in dd.

Spannend!!

Janneke, volgens mij zijn vit d en omega 3 sowieso goed om in de zwangerschap te blijven gebruiken. B dacht ik ook, want je kindje gebruikt jou reserves op. Als je dan vit b/d tekort hebt is de kans op postnatale depressie groter. (Dacht ik)

Geplaatst

Hi lisselotje,

Ik moet eerst nog een keer ongesteld worden. En dan gelijk starten maar omdat het zomervakantie is red ik het niet met onze vakantie dus wordt het pas augustus denk ik. Dat is misschien wel beter voor mijn lijf. Maar wel jammer dat het zo vertraagd is.

Tiktak, wanneer hoor je wat terug over de AMH waarde? Lastig joh dat je niet met je man eruit komt. Spijt achteraf zou ook zo zonde zijn. Maar zonder dat beiden er achter staan is geen goede start. Ik hoop dat jullie hieruit kunnen komen.

Liefs!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden