Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Sylvie,

Heb nog steeds krampen alleen wel minder dan een week geleden, nog wel elke dag een aantal x en dat "zeurderige gevoel" in m'n buik naar m'n benen.

Het is heel jammer dat het zo moet alleen ik geloof dat wij MM-vrouwen hier toe veroordeeld zijn!

Als ik kijk naar de meeste vrouwen die zonder MM zwanger raken dan lijken die hier mee van te kunnen genieten, vanaf de positieve zwangerschapstest al!

Wat ontzettend leuk dat je je kleine meisje al voelt trappelen!! Dat is toch ook echt een leuk kerstcadeautje! Geniet ervan!

Groetjes Nathalie

Tsja begrijpelijk hoor die zenuwen, wel jammer is dat eigenlijk he! Ik had dat ook heel erg in het begin, toch steeds bang dat het weer mis zou gaan.

Heb je nog steeds veel krampen?

Moet je deze week nogmaals bloed laten prikken? (en dan hopelijk wel snel de uitslag!!:)) Brrr... spannend meid, maar komt vast goed!!!

Met mij alles goed hoor, dank je. Met de kleine ook denk ik, voel haar af en toe lekker trappelen:) Ik hoop dat jij dat over een aantal weken ook mag mee maken, zooo bijzonder!:)

X

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Sas, nog niet helemaal, hopelijk na de 1ste echo!

Die misselijkheid heb ik ook jeetje, vooral in de ochtend en de middag, soms ook 's nachts als ik weer eens wakker wordt of niet in slaap kan komen.

Maar ik heb het er zo allemaal voor over! Als het zo moet zijn dan is het maar zo, en zeuren doe ik niet :)

Hoe gaat het met jou op de misselijkheid na? En met je man??? Hoe is die eronder?

Groetjes Nathalie

@ Nathalie, al een beetje gewend aan het idee??
Geplaatst

Had nu eindelijk (na dus een week) de hcg waarde van WD 13 (van de huisarts). Dit was zeg maar 1,5 dag eerder dan de

WD 14 hcg want die was 's ochtends geprikt om 9.30 uur en de 2e om 15.30 uur.

De hcg van WD 13 was 1883 dus dat is mooi omhoog geschoten binnen 1,5 dag.

Nu hopelijk vrijdag weer een mooie hcg waarde!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Wauw Nathalie, wat een mooie HCg score.. Ziet er geweldig uit.. Ik ben zo benieuwd naar jouw echo.. Hopelijk zie je al veel!

En alle meiden, een mooi 2013!

Geplaatst

De beste wensen allemaal voor het nieuwe jaar!

Beetje gezellige dagen gehad allemaal? Hier druk geweest, maar leuk gehad!

En dan is het ineens alweer januari.. Tijd gaat ineens zo snel.

Sas en Nathalie; deze week de echo voor jullie toch? Oh meiden wat hoop ik op goede berichten!!!

Knuffel voor allemaal!

Geplaatst

Ik wens iedreen een gezonde en gelukkige Nieuwjaar 2013 toe.

ik hoop de wesen van iedreen in dit jaar vervulling gaan.

Liefs,

Eva

Geplaatst

Lieve meiden, ook ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2013 toe. Dat er dit jaar maar vele mooie dd-kleintjes geboren mogen worden of onderweg zijn. En sas en nathalie, voor jullie alvast heel veel succes deze week. Op naar een mooie echo!

Geplaatst

Lieve meiden, voor jullie allemaal de beste wensen voor 2013!!

Hier oudjaarsdag even goed geschrokken. Bracht met de aplicator de bollen in en dat deed pijn, bij eruit halen kwam er een heel klein beetje rood bloed mee. Echt hooguit een druppel maar schrok mij kapot. Daarna een beetje bruine afscheiding maar geen bloed meer en verder ook geen afscheiding meer. Denk echt dat het door de applicator komt maar het voelde niet goed. Probeer niet meteen het ergste te denken maar ben er toch nog ongerust over. Ga morgen voor de zekerheid de gyn bellen, voor mijn eigen gemoedsrust.

Geplaatst

Oh dat is zeker schrikken Sas! Maar als ik het zo lees komt het hoogstwaarschijnlijk echt door het inbrengen van de bollen hoor! Ik heb dat ook 2x gehad, schrok me rot maar gelukkig was er niks aan de hand.

Door het steeds inbrengen van die Utro kan de boel ook een beetje beschadigd raken waardoor je een drupje bloed verliest. Hopelijk is het dat bij jou ook gewoon!

Wanneer krijg je je echo?

Sterkte!

Geplaatst

@ Sylvia, de gyn net gebeld.Idd geen zorgen is waarschijnlijk de baarmoedermond geweest door het inbrengen van de apllicator. De 9de weer een echo. Ben wel opgelucht nu

Geplaatst

Hoi DD dames,

A very happy and healthy new year to all of you..

Small question - is there some way I can call dr S directly? I want to talk to him and looking at the best manner to do so without having to drive all the way to DD. Suggestions?

vivid

Sas - goodluck and I wish you a smooth pregnancy

Geplaatst

lieve meiden,

de allerbeste wensen voor 2013!

Vivid, you should make an appointment by phone so you can speak directly to him. Only remember to write down your questions, because otherwise the conversation is done and you still are with unanswered questions. Succes!!!

Sas, das effe schrikken, maar gelukkig is alles goed.

Nathalie, succes met de echo!

Geplaatst

Hoi Tool,

Bedankt voor de tip. Morgen zal ik hem bellen voor een telefonisch afspraak. Mijn poging met cryoterugplaatsing is net mislukt. Ik wil met dr S overleggen wat zijn mening is en wat kan verbetered zijn voor de volgende cyclus (ik heb nog meer cryos). soms ben ik niet tevreden met de communicatie met de kliniek assistants. Daarrom wil ik met hem direct spreken.

groetjes,

vivid

Geplaatst

Nathalie, gefeliciteerd met je goede echo! Ik blijf nog even doorduimen voor de komende tijd, dat alles zo goed blijft gaan. Ik ga je nog wel even terugmailen.

Geplaatst

Dames, allereerst voor jullie allen de beste wensen! Dat het maar een mooi jaar mag worden....in welke fase je ook zit!

nathalie, ik lees in je handtekening dat de echo Goed was en dat jullie een mooie tweeling verwachten, wat een heerlijk en mooi nieuws! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent! Van harte !!

sylia, fijn om te lezen dat jij al bijna 24,weken bent, top!!

en Sas, op naar de tweede echo....jij zal niet kunnen wachten he, is he hubbie er dan bij of is hij weer En route?ik las laatst iets over bloedverlies? In Brussel raadde ze mij destijds de applicator om die reden af.

het wordt een prachtecho hoor !

Geplaatst

@Nathalie, twins???? Gefeliciteerd!!

@ Babeth,

ja ik ben aan het aftellen naar woensdag. Vindt het zo spannend. Lief is er dan nog hij gaat de 11de weer weg.

Geplaatst

Allereerst iedereen de beste wensen voor 2013 en dat de mooiste dromen uit mogen komen voor een ieder!

Even een snel berichtje van hier...ben al 10 dagen ontzettend misselijk, alleen maar overgeven en ben superslap. Mij hoor je niet klagen zeker niet want ben intens dankbaar voor dit wonder, alleen vermoeiend is het wel.

Zit nu aan de nutridrink en de ors zakjes om wat aan te sterken.

Om deze reden ben ik ook niet zoveel te vinden op het forum, niet vanwege desinteresse want ik waardeer jullie steun ontzettend!!!! En ik wil eigenlijk nog heel veel meiden volgen hier...maar het lukt eventjes niet maar die tijd komt wel weer :)

We hadden een prachtige echo en 2 kloppende hartjes gezien, zo ontroerend!!! En wat een lieve mensen in het S.p.aa.rne z.h. ik blijf daar dan ook onder behandeling en heb 23 jan weer een echo....spannend hoor. Hopende op weer zo'n mooie echo!

Sas...nog een paar daagjes!!!! Alweer 9 weken toch? Hopelijk weer een mooie echo voor jullie!!!

Alle meiden onwijs bedankt voor de interesse!!!! Ik blijf jullie volgen tussen de misselijke buien door!

Groetjes Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden