Ga naar inhoud

APRIL 2012 1e keer IVF; wie nog meer?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie wat waar:

Lieff (33): Ivf, UZ Gent

Pucca (35): Ivf EMC Rotterdam

Nyonyacilla (31): Ivf of Icsi Bronovo Den Haag/terugplaatsing LUMC Leiden

Moedeloos (25): eerst tese man dan hopelijk ICSI te Gent

Mijnbaby (28): UMC U 2e ivf voor brusje/ al 4 tp gehad en 4 gesneuvelde cryo's

Keesie (35): IVF 1, OLVG Amsterdam / terugplaatsing AMC Amsterdam

Wanda (32): IVF 1. AZ Sint Niklaas/ terugplaatsing UZ Antwerpen

Afspraken ziekenhuis:

5 maart: nyonycilla laatste uitleg arts

8 maart: Lieff start Gonal F

8 maart : Wanda Start Suprefact

9 maart: Nyonyacilla prikinstructie ivf verpleegkundige

14 maart: Lieff Follikelmeting

16 maart: nyonyacilla start decapteptyl

19 maart: Pucca uitgangsecho en start met Puregon 150

rond half maart: Keesie start Decapeptyl/Gonal F

rond 21 maart: Wanda Start Menopur

25 maart: Pucca echo controle EMC

26 maart: Pucca start Decapeptyl

29 maart: nyonyacilla echo controle

rond 8 april: Mijnbaby beginnen met kort schema ivf circa 10-12 dagen en dan de punctie

Punctie:

Mijnbaby: 3e week van april de punctie

Pucca: ongeveer 1e week april ??? punctie

Keesie: rond 11 april

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gisteravond de infoavond gehad het is allemaal heel duidelijk uitgelegd wel 3x dus we begrepen het nu wel....

Net het intakegesprek gehad en ik heb het schema bijgewerkt.

19 maart gaan we beginnen met de injecties....eerst ff vrijdag vertrekken voor een weekje Spanje en dan uitgerust en hopelijk heel relaxed de maandag dat ik weer terug ben beginnen spannend....de hele la in de koelkast ligt vol met de medicijnen en spuiten....eerst nog even die maandag naar het ziekenhuis een echo om te kijken hoe het met me baarmoederslijmvlies is gesteld en hoe het er van binnen uit ziet. Dat was voor vandaag nog te vroeg. Natuurlijk ook nog even wezen bloedprikken en me bloeddruk op gemeten die was vrij laag maar dat is het altijd.

Dus @lieff die vakantie heb ik al geboekt hahahha

Geplaatst

@ Nyon: fijn dat je een goed weekend weg hebt gehad. Ik heb wel eens een paar flimpjes gezien over ivf op youtube, maar dat is weeral een tijdje geleden. Ik ga straks eens kijken. Welke hormonen krijg je bij de Deca?

@ Keesie: mooi dat ik iets voor je kan betekenen :).

Jij maakt die sap dus zelf, dan is hij zeker vers en 100% sap. Ik zag op internet nog iets over POM sap, maar dat is me wat te duur (3,95 voor minder dan een halve liter). Ik zal eens gaan kijken in de supermarkt.

Ben je al ongesteld? Lastig dat je cyclus zo schommelt. Was dat niet heel vervelend tijdens het zwanger proberen te worden? Lijkt me dat je dan soms toch wat meer hoop krijgt.

@ Pucca: hmm 3 keer uitleggen is best overdreven haha. En 19 maart beginnen, het gaat opschieten. Vertrek je a.s. vrijdag al op vakantie of volgende week? Dus je hebt de adviezen opgevolgd haha. Nee lekker genieten met z'n tweetjes!

Geplaatst

@pucca Fijn dat het een goede bijeenkomst is geweest. Heb je het idee dat alles nu duidelijk is? En jij gaat de 19-de gelijk beginnen met het stimulerende middel toch? Lekker een weekje weg! Ik moet ook maar aan de granaatappel gaan! Is de sap gewoon uit de winkel ook goed? Dat merk healthy people ken ik wel. @ lieff Bedoel je welke hormonen ik nog meer moet gaan gebruiken naast de decapt? (ik heb het blijkbaar nog niet helemaal goed op een rijtje) Morgen kan ik alles ophalen bij de apotheek en dan weet ik het. In ieder geval gonal f. @ Keesie wat irritant hé die onregelmatige menstruatie. Ook in de tijd toen je nog probeerde zelf zwanger te worden denk ik. Ik heb dat ook en vond het echt lastig om mijn eisprong op te sporen. Pfffffff bedenkt mij nu al die ovulatietesten voor niks geweest. En trouwens ook de zwangerschapstesten. In de eerste maanden was ik zo nieuwsgierig dat ik heel vaak zomaar een test had gedaan.

Geplaatst
mijnbaby & champietal; waren jullie tegelijk zwanger de 1e keer op dit forum?? Leuk, dat geeft onze club moed :-))

Ja, wij waren gelijk zwanger!! Wie weet nu ook weer.

Geplaatst

Wij hebben nog heel lang samen geschreven in een topic met meiden die allemaal rond de zelfde tijd bevallen waren.. Was erg gezellig en leerzaam..

Geplaatst

He Pucca goed om te horen dat de koelkast vol ligt, hahahaha, dan wordt het 'echt' he?? Ik heb na al die uitleggen ook zoiets van, kom maar op nu, nu weet ik het wel. De verpleegster bij de intake zei ook al dat ik alles vast al had opgezocht omdat ik haar aldoor aanvulde, hahaha, lang leve de google generatie ;-)

Lekker hoor dat je vrijdag al naar het zonnetje gaat, heerlijk die batterij even opladen!

@ Lieff & nyonyacilla: die POM ken ik niet maar zou healthy people niet hetzelfde zijn? Vind het ook wel leuk om het sapje zelf te maken, geeft nog een beetje home made gevoel.

Ik heb het trouwens alleen op verschillende forums gelezen over dit sapje...

Ja die stomme cyclus…echt om gek van te worden. Tijdens de IUI bijvoorbeeld werd ik 2x al na 17 dagen (dus 4 dagen na de inseminatie) ongesteld. En een paar keer met 32 dagen, dus toen ging ik elke dag testen..grrr en uiteraard geen positieve uitkomst. Nu had ik ook gehoopt op een korte variant maar zit morgen op dag 28, dus m'n geduld wordt weer getest… Heb in het begin van zwanger proberen te worden ook heel veel ovulatie testen verbruikt, dan had ik in ieder geval wel een idee van de eisprong. Haha, ja nyonyacilla wij hebben de etos flink gesponsord ;-)

@ Marielle: ja je hebt het gevonden, gezellig :-))

@ Champietal & mijnbaby: supergoeie positieve vibes dus; dit hele topic wordt er positief door beïnvloed, hihi!

Lieff & Wanda; bijna starten met de Gonal/Suprefact, spannend hoor!!

Geplaatst

@ Nyon: Bedoelde inderdaad welke hormonen nog meer, maar dat zal dan net als ik Gonal F en Pregnyl zijn. Ik las trouwens dat pregnyl bij veel apotheken op is, maar gelukkig hadden ze het hier nog.

@ Marielle: gezellig dat je meekletst. Jij ook binnenkort ivf/icsi?

@ Champietal en mijnbaby: leuk dat jullie samen zwanger waren.

@ Keesie: is zeker leuk om dat sapje zelf te maken. Zou het ook leuk vinden om het zelf te doen, maar heb niet eens een staafmixer.

Wat gek dat je een paar dagen na je eisprong al ongesteld werd, hadden ze daar een verklaring voor?

Ik had het eerste jaar een cyclus van 28 dagen, hoe perfect kan het zijn. Daarna schommelde het tussen de 27 en 33 dagen, nog goed. Ondanks dat heb ik heel veel ovulatietesten gebruikt, zwangerschapstesten bijna niet.

Ik heb Gent nog gebeld over het recept Gonal F (had te weinig) en ze gaan het opsturen.

Geplaatst

Hoi hoi

hallo allemaal ik ben nieuw hier en ik ga binnekort starten met ivf, spannend allemaal, voor iedereen.

Leuk om ook eens de verhalen van een ander te lezen en zelf me verhaal te doen.

Ik heb een dochter van 5 jaar, was toen op een natuurlijke wijze zwanger, maar nu na 2 jaar geprobeerd te hebben weer zwanger te worden wil het maar niet lukken.

Mijn partner en ik hebben veel onderzoeken gedaan, bij mij bleek mijn eileider verstopt te zitten en ben vorige maand geopereerd en mijn eileider is verwijderd, mijn partner heeft slecht zaad is gebleken, op een natuurlijke wijze zou het ons waarschijnlijk niet meer lukken, zoals de gynecoloog zegt: het zou een kans op de lot van een loterij zijn en die is klein. Ik zou eerst icsi krijgen maar na nog een zaadonderzoek blijkt het zaad goed te zijn voor ivf. We hebben binnekort de intake en en vind het reuze spannend allemaal, wie weet hoeveel tijd er zit tussen de intake in het ziekenhuis en de behandeling die daarop volgt,

Hoe snel daarna mag je al met de pil beginnen en daarna hormonen spuiten weet iemand dit.

Ik wens iedereen veel succes

Groetjes Marielle

Geplaatst
Hoi hoi

hallo allemaal ik ben nieuw hier en ik ga binnekort starten met ivf, spannend allemaal, voor iedereen.

Leuk om ook eens de verhalen van een ander te lezen en zelf me verhaal te doen.

Ik heb een dochter van 5 jaar, was toen op een natuurlijke wijze zwanger, maar nu na 2 jaar geprobeerd te hebben weer zwanger te worden wil het maar niet lukken.

Mijn partner en ik hebben veel onderzoeken gedaan, bij mij bleek mijn eileider verstopt te zitten en ben vorige maand geopereerd en mijn eileider is verwijderd, mijn partner heeft slecht zaad is gebleken, op een natuurlijke wijze zou het ons waarschijnlijk niet meer lukken, zoals de gynecoloog zegt: het zou een kans op de lot van een loterij zijn en die is klein. Ik zou eerst icsi krijgen maar na nog een zaadonderzoek blijkt het zaad goed te zijn voor ivf. We hebben binnekort de intake en en vind het reuze spannend allemaal, wie weet hoeveel tijd er zit tussen de intake in het ziekenhuis en de behandeling die daarop volgt,

Hoe snel daarna mag je al met de pil beginnen en daarna hormonen spuiten weet iemand dit.

Ik wens iedereen veel succes

Groetjes Marielle

Aller eerst welkom! Ik wil jullie heel veel suc6 wensen bij jullie poging!

Hoe lang het duurt verschilt per ziekenhuis. UMC utrecht hanteert 3 maanden als ik me niet vergis.

als je al in de molen zit kan het zijn dat je 1 maand moet wachten en dan door mag.. maar als je nieuw

bent moet je vaak even wachten, maar nogmaals elk ziekenhuis heeft zo zijn eigen beleid en regels..

Geplaatst

@mijnbaby en champietal, ook toevallig zeg dat jullie elkaar dan hier weer tegen komen en ook dat jullie tegelijk deze behandeling gaan doorstaan.

@ Keesie hoe komt het toch dat je dan na 17 dagen al ging menstrueren. Ik vind dat echt zo raar hoe dat lichaam in elkaar zit. Net zoals dat je links een eisprong kan hebben of rechts.

Geplaatst

Lieff en keessie:

Ja echt leuk om weer met iemand te starten met wie je tegelijk zwanger was :)

wij weten allebei dat het GELUK was dat wij snel zwanger waren, ik ben er onwijs dankbaar voor

en dank god elke dag voor mijn heerlijke prinsje!

Ik schrijf mee in een topic UMC Utrecht en daar hadden laatst 3 meiden alle 3 2 super mooie terugplaasting gehad

en alle 3 niet zwanger.. dan ben je toch heeeel blij dat ik mijn wondertje je heb... het is niet niks hoor al die hormonen, punctie, en echo's..

Hopelijk krijgen we hier een mooi groen bankje...

Geplaatst

Hoi MIjn baby

Bedankt voor je reaktie, ben een beetje nieuwschierig wanneer ik ongeveer mag starten/beginnen, vandaar dat ik het vroeg.

Ik ga naar het jeroen bosch ziekenhuis is s'hertogenbosch.

Is er al iemand die al een keer via ivf zwanger is geworden, en zo ja is het allemaal goed gegaan.

En wie heeft er al ervaring met hormonen spuiten, valt het mee om het zelf te doen want ik heb zitten denken om het zelf te proberen.

veel succes iedereen

G roetjes marielle

Geplaatst

@ Marielle: de wachttijd scheelt inderdaad per ziekenhuis.

Wel moeilijk voor je dat ze een eileider hebben moeten verwijderen, hoe kwam de eileider verstopt? Chlamydia?

Heerlijk dat je een al een dochtertje hebt! :)

Ik moet morgen voor het eerst zelf gaan spuiten, ik laat weten hoe het gegaan is.

Geplaatst

@ lieff succes morgen met de eerste prik. Ben echt benieuwd wat je ervaring is. Ik heb vanmorgen alles opgehaald bij de apotheek, een hele tas vol. Nu wordt het wel heel echt. Ik heb dus naast de decapteptyl gonal f en pregnyl (was gelukkig gewoon aanwezig). Ik zag dat de decapteptyl al in kant en klare spuitjes zit. Dat is wel heel makkelijk. En de gonal f ook trouwens, met zo'n prikpen. Ik ga maar goed opletten vrijdag bij de prikinstructie.

@ Marielle, welkom en veel succes! Waarom hebben ze besloten jouw eileider weg te halen? Ik ga 16 maart voor het eerst beginnen met prikken dus ik kan je nog geen ervaringen vertellen.

Familie is weer de deur uit. Ik kan trouwens wel echt zo erg genieten van mijn 2 neefjes. De 1 is 3 jaar en de ander 6 maanden. Echt zulke schatjes, mijn liefde kan ik wel kwijt bij hen. Sommige van jullie hebben gelukkig al kinderen maar hoe is dat bij de rest? Hebben jullie ook neefjes, nichtjes of kinderen van vrienden waar je fijn contact mee hebt?

Geplaatst

@Nyon en @lieff: MIjn eileider is verwijderd omdat ik toen mijn dochter 1 jaar was een baarmoederontsteking heb gehad, heb er toen medicijnen voor gehad maar achteraf hebben die niet goed geholpen die ontsteking aan mij baarmoeder was weg maar blijkt daarna over geslagen te zijn naar 1 eileider, heb er denk ik best lang mee gelopen zonder dat ik het wist had er nooit last van maar ik raakte maar niet zwanger en met onderzoeken ben ik er achter gekomen, en vorige maand hebben ze hem eruit gehaald dat was beter voor de ivf zij de gynecoloog.

Voor jullie allbei veel succes met spuiten hoop dat het een beetje mee valt

groetjes marielle

Geplaatst

He Lieff dat is fijn dat je Gent gebeld hebt en dat ze het recept opsturen, ben je helemaal voorzien en hoef je je geen zorgen te maken dat je het niet hebt als je het nodig hebt. Lekker gevoel!

Klinkt goed zo'n regelmatige cyclus, dat is dan ieder geval een punt waar je je lichaam op kunt vertrouwen.

Toen mijn cyclus 2x zo kort was hebben ze progesteron testen gedaan dmv bloed prikken in een 'normale' cyclus zonder hormonen. Dat gehalte was prima in orde en heb toen voor de zekerheid bij de laatste 2 IUI's utrogestan gehad. Ze hebben er verder dus geen verklaring voor…

@ nyonyacilla; het lichaam is idd een raar iets!

@ mijnbaby; nou dan gaan we zeker voor een heel groen bankje, dat andere topic…wat ontzettend balen voor die meiden :-((

@ marielle; ik liep natuurlijk al bij m'n ziekenhuis en toen we in december hoorden dat we IVF zouden gaan doen toen werden we op de 'lijst' voor april 2012 gezet. Ik zou wel eerder hebben gewild, maar maart 2012 zat al vol :-( Vind zelf het spuiten nogal meevallen; ik doe het zelf. Maar ben er door de IUI's ook al gewend aan geraakt, dat scheelt. Ik zou het zeker zelf proberen, het is zo fijn als je het zelf kunt. Maar goed, het is ook helemaal niet erg als je partner of een naaste het doet, precies doen waar je je lekker bij voelt, dat is het belangrijkste!!

Mijn intake was in februari en wacht nu tot ik ongesteld wordt zodat ik met pil en hormonen kan beginnen. Dan heb ik in april de punctie & terugplaatsing.

@ nyonyacilla; oh kan me helemaal voorstellen van je 2 neefjes, hoe bijzonder!! Mijn broer & zus hebben nog geen kinderen, maar lijkt me zo gaaf!!! We hebben in ons omgeving heeeeel veel kids en zijn allemaal lief; 3 beste vrienden van mijn vriend hebben allemaal 3 kids (!) en mijn 2 beste vriendinnen hebben 3 en 2 kids; tussen de 0 en 9 jaar. Zo leuk al die verschillende leeftijden en ik kan echt van hen genieten en weet dan dat ik het zo super te gek ga vinden als wij straks ook een kleintje mogen hebben :-)))

Lieve Lieff succes morgen met het prikken, gaat vast helemaal goed :-))

En Wanda, hoe is het met jou? Morgen ook al starten met de Suprefact, succes!!!

Geplaatst
Wij hebben nog heel lang samen geschreven in een topic met meiden die allemaal rond de zelfde tijd bevallen waren.. Was erg gezellig en leerzaam..

Ja tijdens de zwangerschap en ook nog een tijd erna.

Jij was toch alleen eerder bevallen? Ik was nl. de eerste op ons lijstje, maar ben pas bij 42 weken bevallen, maar kan mij herinneren dat jouw prinsje zich een stuk eerder aanmelde toch?

Geplaatst
Ja tijdens de zwangerschap en ook nog een tijd erna.

Jij was toch alleen eerder bevallen? Ik was nl. de eerste op ons lijstje, maar ben pas bij 42 weken bevallen, maar kan mij herinneren dat jouw prinsje zich een stuk eerder aanmelde toch?

Ja klopt we hebben wat afgeschreven, ik vond het echt leuk.. denk nog wel eens aan micheale, en tammy en lucky en de rest...

Klopt ons manneke kwam heel onverwachts naar 17 uur weeen, en een spoed KS met 34, bijna 35 weken ter wereld.. hij woog toen 2430 en was 49 cm..

hij heeft zijn groei achterstand heel snel achter zich gelaten :) Hij babbelt onwijs veel nu en geniet van ons voorlees moment voor het slapen gaan.

hoe is het met jullie prinsje??

@ all Ik het trouwens gisteren het ZH gebeld of ik bij deze menstruatie die zich snel aan zal melden, de pil mag slikken,

zodat ik de volgende menstruatie iets later kan verwachten. anders valt het tijdens de vrijgezellen feest en de bruiloft van mijn vriendin.( punctie)

ik word straks gebeld of het mag.. ik gaf aan dat ik het alleen wil doen als het geen invloed heeft op mijn eicellen, ben benieuwd laat het jullie straks weten.

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik zal mij even voorstellen, want ik ben nieuw op deze forum. Ik ben Angelique en ben 39jaar en heb nog geen kinderen. Ik heb een jonge hond van 15 maanden, maar dat is toch anders. Ik ga ook weer met ivf icsi aan de slag. Ik ben vandaag ongesteld geworden en hoop dat het ziekenhuis mij vandaag belt en verteld dat ik gelijk weer kan beginnen. (wat ik erg hoop) Het is niet mijn 1e maar dus mijn 2e. Maar ik vind vooral het 'praten' erg fijn. Je ervaring delen, het elkaar steunen en helpen. Ik hoop dat jullie mij ook in de groep opnemen. Hebben jullie vragen aan mij stel ze gerust.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden