Ga naar inhoud

APRIL 2012 1e keer IVF; wie nog meer?


Keesie

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Pucca, gefeliciteerd!!!!! Het is gelukt, wat een mooi gevoel moet dit zijn! Stel je voor dat het er 2 zijn...Fijn allemaal positieve dingen te lezen hier. Bijzonder om het hartje van je kindje te horen. Het lijkt mij dat het dan echt tot je doordringt dat je zwanger bent. Groeit jullie buik al? Ik had vandaag de tweede follikel meting en ik krijg vrijdag de punctie! Ik ben zo blij. De arts was heel tevreden met 7 grote follikels. Dus het gaat voor mij nu eindelijk ook echt gebeuren. Hopen op net zo'n mooie uitkomst als de meeste van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nogmaals test gedaan ik heb er nu 3 met 2 streepjes!! Dus moet wel zwanger zijn :-)

Het ziekenhuis gebeld en 25 juni de 7 weken echo....spannend!!!!

 

Thanx Wanda,Lieff,Mely,Liesjuh,Annelies en Nyonyacilla! Zo zie je maar weer van een cryo kan je ook zwanger worden! Ik had het niet verwacht en net wat jij zegt Wanda kan het nog steeds niet echt geloven!! Voel me wel goed eigenlijk af en toe wat krampjes maar wordt al wat minder en trek in eten heb ik niet echt. Maar ben gelukkig nog niet misselijk....

 

Degene die nog een tp krijgen en Nyonyacilla heel veel suc6 dat jullie ook snel zwanger mogen worden!!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wanda: Ja,idd,alle kleine beetjes goed nieuws is goed!! :) Het wordt weer spannend maar we blijven positief hoor.. Maandag omstreeks 8uur eerst bellen nr fertikliniek om te weten of er een cryo de dooi heeft overleeft.. Fingers crossed!! Dank je wel meidje om het zoiets liefs te zeggen!! zoenx Geniet maar meidje,dubbel en dik gegund!

@Mely: Het gaat idd vooruit en zo moet het zijn,niet? ;) Nu positive thinking en voor GROEN gaan.. Ja,wachten op die duiveltjes,stress! Ik duim voor je dat ze er rap doorkomen en dat het ook voor jou dan vooruit mag gaan! xx

 

Aan alle andere dames:geniet nog van de avond en nogmaals aan Pucca:PROFICIAT meidje! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annelies meid spannend maandag al ik hop voor jou dat de cryo goed ontdooi en meid we gaan voor GROEN mijn Fingers crossed heb je dan ok de tp neem ik aan al mijn positiefe energie van mij stuur ik aan jou :happy3:

 

Ah wachten ben zo aan gewend dat dit gelukig geen strees periode meer is maar graag wil ik somms dat de tijd wat sneler zou gaan he he .dus meid aan eind juni begin juli zijn wij groen gaan we voor !!!

 

@ Pucca spannend al op 25 je eerste echo dan zou je pas echt voor het eerst kunnen zien topiiiiiii

@nyonyocila Hoe gaat met jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Annelies: wat goed dat je bmslijmvlies goed is en maandag al een tp, fijn zeg! En je ziet het aan Pucca en mij: zwanger worden met die rotte endo kan, dus bij jou moet het ook lukken!

 

@ Wanda: je hebt het hartje wel vroeg gehoord zeg, dat is fijn. Wanneer heb je een echo?

 

@ Mely: bijna ongesteld dus en dan weer gaan beginnen, spannend!

 

@ Pucca: groot gelijk dat je nog eens getest hebt, heb ik toen ook gedaan ;). Heerlijk dat het gelukt is he, geniet er van!

 

@ Nyon: morgen al de punctie, wat een goed nieuws! Ik ga voor je duimen. 7 follikels is zeker mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieff, mijn volgende echo is volgende week woensdag 13 juni. Gelukkig 's ochtends vroeg om kwart voor 9. Dus dan staan we lekker laat op en kunnen we na het

ontbijt direct gaan rijden. En nog een hele dag genieten van onze uk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lieff: Wat lief van je meidje.. En idd,we gaan die rotte endo overwinnen hoor.. Is het nu niet,het komt later wel.. Dank je voor de bemoedigende woorden! zoenx

@Mely: Ja,maandag om 9u45 mijn TP,als de cryo's goed ontdooien.. Ik voel je positieve energie nu al meid,dank!! Ik stuur er van mij ook door naar jou,dat alles goed mag gaan! GROEN denken meidje.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nyonyacilla heel veel sterkte met de punctie....gewoon over je heen laten komen is het beste....ik zag er toen ook zo tegen op maar heb het maar over me heen laten komen toen het eenmaal zover was...ik hoop voor je dat je mooie eitjes hebt.

 

@Annelies hoeveel cryo's gaan ze ontdooien?? Bij mij zaten er 2 in een rietje dus ze moesten we allebei ontdooid worden. En ze waren allebei van superkwaliteit en zie ik ben nu zwanger hoop voor jou dat je maandag goed nieuws krijgt!!!

 

Hier nog steeds super happy....vandaag voor de laatste x gestest en was z'on dikke vette roze streep net als de andere dus moet het nu wel gaan geloven haha blijft onwerkelijk na al die jaren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ PUCCA!!!!! GEFELICITEERD!!!!!! Oh wat heeeeelemaal geweldig!!!!! Geen woorden voor, wat fijn dat je zwanger bent!!!!!!

:hugs2:

 

@ Annelies wat spannend ook, jee wat snel al 11 juni…nou deze dame gaat weer braaf duimen, iedereen aan GROEN!!!

 

@ Wanda wat fijn dat je zelf een doppler hebt, heerlijk om zo af en toe te luisteren, kan ik me helemaal voorstellen :-)

 

@ Mely, tja wachten is ons aller hobby en hoop zo dat het voor ons allemaal beloond gaat worden, hoe mooi zou dat zijn…!

 

@ Nyonyacilla, wow 7 deze keer, wat een heerlijk nieuws!! Heeeeeel veel succes morgen met de punctie!!!!

 

Op naar nog veel meer groen!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kessie ah wachten he he dat weet je ook alles van maar wij gaan gewoon voor goen is mijn doel nog een beetje en jou 3e echo wouw wat tijd vligt zeg als ik al denk dat ik in april heb begonen . Hoe gaat met jou veel kwaaltjes of valt mee

 

@Pucca geloof maar je ben zwanger meid van harte nogmaals :toppie: en nu lekker genieten

 

@Annelis hou nog vol meid je bent bijna

@Wanda volgende week echo spannend en je kan elke moment naar het hartje luisteren oh als ik dit zou in mijn huis hebben zou ik altijd willen naar luisteren

 

@ Nyonyacilla hoe was je punctie ik hop dat die goed is gegaan.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pucca: Normaal 1per 1.. Go,ben al vol spanning voor maandag hoor.. Heb 3cryo's dus we moeten wel realistisch blijven dat het ook wel mss niet lukt hé.. We zien wel! lieve zoenx

@Keesie: Ja,het gaat snel maar vind dit helemaal niet erg hoor ;) Dank je om te duimen lieverd! Alles goed met jou? zoentje

@Mely: Ik houd nog steeds vol! :) Alles goed met jou? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@annelies Nog steeds meisje redelijk wel aantal dagen last van opgezwollen buik ( ook bij lopen doet zeer als ik 3 manden zwanger ben ...) maar dat denk ik dat te maken geeft omdat ik op zondag mijn duiveltjes moet krijgen als ik daarna nog last heb dan bel ik mijn huisarts.

En anders nog steeds mijn doel in de vizier GROEN!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat jullie aan mij gedacht hebben. Het is achter de rug en ik moet zeggen dat het mij mee is gevallen. Ik zei ook... is dit het nou waar ik mij zo druk om heb gemaakt. De rechterkant voelde ik bijna niet en links wel omdat de arts drie keer moest prikken. De morfine hakte er wel in, haha. Nu wel last van mijn buik dus ik doe zeker rustig aan. Er zijn 6 eitjes gevonden. Morgen worden we gebeld of er bevruchtingen zijn. Hopen hopen hopen!

@Mely, moet jij nu wachten totdat je ongesteld wordt zodat er straks een cryo terug geplaatst kan worden? Hoe komt het dat je nu zo'n last van je buik hebt (ik heb dit gemist).

@ Pucca, haha hoeveel testen heb jij nu gedaan? Ik kan mij voorstellen dat het zo onwerkelijk is.... toch nog maar een testje om het nog een keer bevestigd te zien. Voel je je goed?

Ik wens jullie een fijn weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ nyonyacilla, ooooh wat een mooie score, 6 eitjes uit 7 follikels!!! En heerlijk dat het je is meegevallen!! Nu goed uitrusten, een extra dutje doen en veel drinken. Je zult een dag of 2 zo'n opgeblazen gevoel hebben maar dat trekt weer weg. Nu hopen op veel bevruchtigingen!! Maar nu lekker uitrusten, dat heb je wel verdiend!!!

 

@ Mely, lief dat je ernaar vraagt! Heb echt heel wisselend kwaaltjes, soms een paar dagen achter elkaar de hele dag strontmisselijk en de volgende dagen niets aan de hand….geen touw aan vast te knopen. Wel heel en heel moe…ik kan 's avonds echt bijna niets, de energie is dan helemaal weg. Hopelijk nog een week of 2 en dan moet ik die energie als het goed is weer terugkrijgen ;-) Eindelijk dan weer sporten en leuke dingen doen!!!!

Hoop dat die duveltjes zondag komen en je weer vooruit kunt!!

 

@ Annelies, jaaa alles goed hier!! Wel kwaaltjes zoals je hierboven kunt lezen :-( en hoop dat m'n energie er snel weer is, voel me af en toe zoooo slap en futloos. Soms sta ik te tollen op m'n benen op werk en dan denk ik echt 'ze moeten het nu toch echt merken', maar nog niemand, hihihihi!!

 

Lekker weekend allemaal!!!! Gaan jullie voetbal kijken? Veel plezier met wat je gaat doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nyon: wat lekker dat het meegevallen is. En 6 eitjes, dat is fijn he. En nu op naar een goede bevruchting.

 

@ Keesie: Ik kwam 's avonds ook geen meter vooruit, lag na het eten op de bank en moest mezelf naar bed slepen. Maar bij mij was het rond de 11 weken wat minder allemaal, dus hopelijk een mooi vooruitzicht voor jou!

 

@ Annelies: bijna maandag...!

 

Ik ga zeker voetbal kijken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annelies weet je al wat?? Ben nieuwsgierig!?

 

@nyonyacilla jij al wat gehoord???

 

Hier gaat alles oke af en toe wat krampjes en lage rugpijn af en toe....om de paar uur wat eten werkt het beste heb ik gemerkt anders voel ik me niet prettig....maar gelukkig nog niet misselijk enzv. Ben zo benieuwd naar de echo....kan moeilijk elke dag gaan testen of ik nog zwanger ben al zou ik het wel willen haha maar nog 2 lange weekjes wachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pucca, dat eten is heel herkenbaar. Ik heb dat zelf ook nog steeds. Daarentegen ben ik totaal niet misselijk. Dus als we eten en dan niet misselijk worden, alleen maar goed toch?? Die echo kan niet snel genoeg komen, maar die daarna ook niet hoor.

Ik denk dat we dat blijven houden, nieuwsgierig en vol spanning.

 

Annelies, ennnnn????????? mijn duimen draaien voor je meid

 

Vandaag de 12 weken milepaal behaald. Weer een stap genomen en gehaald. Pffff

Toch erg spannend, woensdag weer terug voor echo (icm nekplooimeting).

 

Heel veel succes voor de wachtende...

We duimen voor jullie.

Wanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Annelies: wat fijn zeg! En nu het lange wachten. Spannend!

 

@ Pucca: het is inderdaad veel beter om vaker en minder tegelijk te eten, daar ben je al snel achter ;). Als ik dat niet deed dan werd ik misselijk.

 

@ Wanda: spannend woensdag.

 

@ hier: zit even snel achter de pc, ga zo weer plat, want heb weer eens migraine. Het gaat gewoon door zoals voordat ik zwanger was (1 keer per maand 3 dagen). Nu mag ik natuurlijk die zware medicatie niet nemen, wordt gek van de koppijn. Maar alles voor ons kleintje, dus geen troep in mijn lijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annelies wat fijn dat het gelukt is heel veel sterkte in de wachtweken....dat wachten heb ik ook want ik krijg 25 juni de eerste echo...dat wachten gaat gewoon door!! Ik duim voor je dat het groen afloopt!!

@lieff echt he dat eten pfff echt een ramp...ik ben gek op lekkere dingen zoals koekjes ijs gebak enzv maar dat zelfs nu even niet....sterkte met je migraine!!

@Wanda jij ook suc6....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieff, heel veel sterkte. Balen dat je daar zo'n last van hebt.

 

Annelies, wow heel veel sterkte. 24 juni, mooie datum (dan ben ik jarig hihihi :happy7:)

 

Pucca, spannend 25 juni...

 

Op naar veel groen in het forum.

XXX

Wanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden