Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik merk niet veek verschil, ik verbrandde voorheen ook al snel!

Wij gaan zo een paar dgn richting opa en oma in Enschede, hebben wij ook even vakantie want aangezien ze Jarno maar maandelijks en soms langer niet zien hebben wij even de handen vrij en Jarno krijgt alle aandacht!!

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

We gaan maandag naar het AMC. Inmiddels zijn er weer onderzoeken opgestart in opdracht van het AMC zodat Jasper niet nodeloos hoeft te wachten. Hij heeft een 48 uurs eeg. Alleen hebben ze de elektrodes te laat geplaatst afgelopen dinsdag. Sinds het eeg dinsdag einde middag is gestart, is hij weer aanvalvrij. Morgen krijgt hij een mri met verdoving, want baby s liggen niet stil. Verder hebben ze bloedonderzoek naar de schildklier gedaan en gelukkig blijkt daaruit niets. Verder urineonderzoek naar stofwisselingsziekten. Vandaag hebben we te horen

gekrrgen dat we teru moeten naar 5 flesvoedingen van 150 cc ivm reflux.

Geplaatst

Chris, wat fijn weer wat actie alleen jammer dat ze nu geen aanval hebben kunnen zien op de eeg. Vermoeden ze toch reflux dat hij terug moet naar 150 of hadden ze dat wel vastgesteld??

Geplaatst

He meiden ik ben weer terug uit Frankrijk! Was lekker, veel mooier weer dan voorspeld dus lekker veel buiten geweest, wel veel minder gedaan dan anders door het vele slapen van de kleintjes natuurlijk maar dat geeft niet. Ze hebben het super gedaan, zowel onderweg als daar. Vonden het prima in de campingbedjes, sliepen de nacht gewoon door net als thuis en wakker tussen half 8 en 8... Prima dus maar nu ook weer blij dat ik in mijn eigen bedje kan zo en alles weer bij de hand heb...

Even snel bijgelezen...

Chris het schiet nog niet echt op, wat zielig, kan me je huilbuien zo voorstellen... Hoop dat het in het academisch zh bevalt en dat ze toch nog iets vinden want dit is niks zo... een gezond kind heeft toch niet steeds aanvallen?

Meezie, ik dacht dat aardbei nog niet mocht? Hier zijn ze dol op nectarines! Ik doe alles in zo'n smoothiemaker Fren, appel wordt daar gewoon gepureerd...

Net onderweg trouwens Bram een koud potje bruine bonen met appel gegeven, ging schoon op! Kaat vond het niks maar die had nog een halve fles melk over. Hadden voor de heen- en terugweg kant en klare Nutrilonpakjes, ideaal!

Hier zijn ze ook bijna 6 maanden, benieuwd welk schema we meekrijgen bij het CB en of ik me er aan ga houden... Weet nog wel van de oudste dat ik broodkorsten heel eng vond want ze verzamelde alles in haar wang en had dan zo'n dikke broodprop in haar mond op een gegeven moment... die haalde ik er dan weer uit.

Verder weet ik het even niet meer. Ben nu erg moe, morgen hoop ik weer fris en fruitig, welterusten!

Geplaatst

Hoi Caro, welkom terug.

Wat fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad en heerlijk dat de kleintjes het zo goed gedaan hebben.

Kan me voorstellen dat jullie niet zo veel gedaan hebben maar dat is toch ook heerlijk!

Fren, nog niet gemerkt dat mijn huid anders is. Wel nog steeds last van haaruitval en sneller vettige haren.

Geplaatst

Caro, welkom terug!! Goed om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!

Simonja, ook hier nog enorm veel haaruitval en een vette kop, haha. Zal vanzelf wel overgaan denk ik.

Fren, ik merk niet zoveel aan mijn huid qua verbranden. Ik ga wekelijks onder de zonnebank en dat gaat verder prima. Ik ga daarnaast niet nog in de zon zitten, beetje teveel van het goede.

Vince heeft eczeem in z'n knieholtes en een paar plekjes op z'n lichaam. HA wilde hormoonzalf voorschrijven, maar heb dat niet aangenomen. Beetje heftig. Doe hem nu om de dag in een zemelenbadje en smeer het vervolgens in met calendulanzalf. De plekken lijken minder te worden en hij krabt iig al niet meer.

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Melis wij hebben ecolon, zit iets hormoon in maar gewoon dun smeren! Wij krijgen de plekken anders niet onder controle!! Dermatoloog gaf aan dat het soms even nodig is en dat we niet moesten luisteren naar bezorgde oma's en vriendinnen ivm hormoonzalfjes hahaha

Hier liggen we ziek in bed bij mijn schoonouders, ben sinds gisteravond 23.00 continu aan het braken! Heb nu zetpillen en heb even met de borstvoedinghulplijn gebeld voor advies! Hopelijk van korte duur want voel me brak!!!

Geplaatst

bikkel, wat zonde dat je nu ziek in bed ligt. Had je je zo verheugd op wat rustige daagjes. Beterschap!

Wessel heeft afgelopen maanden ook erg veel last gehad van eczeem. Ik wilde eerst ook niet aan de hormoonzalf maar dat kwam vooral door de wilde verhalen van idd oma. De dermatoloog zei tegen ons hetzelfde. Wij hebben veel gesmeerd met

Cutivate en vaseline/paraffine icm een krabpakje. Het is nu nog zo minimaal, het heeft super geholpen.

Geplaatst

Melis, begrijp je wel, zelf slechte ervaring met hormoonzalf. Mijn huid raakte verslaafd (haha ja kan echt) waardoor het niet over ging en ik moest stoppen. Werd toen nog 4 keer erger als het al was. Niet zo leuk met exceem in je gezicht terwijl je een jaar of 19 bent. Ik zal het niet snel gebruiken voor maud, maar kan ook begrijpen dat als je er goede ervaringen mee hebt dat je het wel smeert. Ik zal er waarschijnlijk niet goed op reageren.

Caro welkom terug, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en de kids ook. Je weekje zal wel voorbij zijn gevlogen.

Hier gister de eerste tand doorgekomen. Helemaal blij!! Echt stom hoe je daar gelukkig mee kan zijn van je eigen kindje.

Wel hele kapotte billen, dus druk aan het smeren en het lijkt al beter te worden.

Aardbeien mogen gewoon, het kan zijn dat ze er bultjes van krijgen, maar aardbeien schijnen een zuiverende werking te hebben voor de huid vandaar dan de bultjes. Hoe het werkt weet ik ook niet. Ze kunnen er allergies voor zijn maar dat zijn ze dan met een jaar ook nog als je het geeft, dus de reactie zal dan niet minder zijn.

We hebben het eerst getest met een klein stukje en steeds een beetje meer gegeven. Ze vind het heerlijk en heeft er verder geen last van.

Bikkel beterschap, wat zeiden ze ivm de borstvoeding. Je kan toch gewoon blijven geven zolang je het zelf trekt.

Geplaatst

ik heb ook hormoonzalf voor Fiene. Soms zijn haar knieholtes gewoon open van het exceem. Daarnaast heel veel droge plekken op armen, wangetjhes, oksels. Als het heel erg is gebruik ik de hormoonzalf en anders gewoon olie om het vet te houden. Ene dag is ook erger dan de andere.

Bikkel, vreselijk! Wij hebben het vorige maand allebei gehad; de 24-uurs griep, mn schoonmoeder uiteindelijk gebeld om voor fiene te zorgen.

Ik zit ondertussen al 3 dagen te wachten op telefoon van het ziekenhuis; heb besloten toch mn pols te laten opereren. Weet inmiddels dat ik donderdag naar de anesthesist moet, maar nog niet wanneer ze opereren. Toch wel handig om te weten aangezien ik voor F wel een en ander moet regelen! Mag zeker de eerste 2 weken niets tillen... Wordt een leuke tijd, zeker voor mn vriend!

Geplaatst

Kaat krijgt een tandje! Aaah schattig, zeiden de oudste en ik tegelijk hihi... Rechtsonder zit een streepje en je kan het ook voelen... Bram meteen gecheckt maar nog niets...

Overigens is Kaat wel huileriger en heeft ze met moeite een halve fles op vanavond, dus ik hoop niet dat ze er last van heeft? Oudste heeft bij geen enkele tand last gehad dus ben dat helemaal niet gewend... We zullen zien.

Geplaatst

Jasper heeft gisteren de MRI scan gehad. De kinderarts had globaal gekeken en kon niets afwijkends vinden. Nu moeten ze er in Amsterdam nog studeren op de scan. Jasper was gisteren weer heel kwaad toen hij uit zijn narcose kwam. Mijn ventje heeft de hele uitslaapkamer bij elkaar gehuild. Hij had ook nog eens enorme honger, want hij had had al zes uur geen voeding meer gehad. Maandagochtend gaan we (Jasper en ik) met de ambulance naar Amsterdam. Zondagavond blijf ik bij hem slapen in het ziekenhuis, want maandag vertrekken we vroeg. Mijn man komt later met Lisanne er achteraan. We hebben toch besloten om in het Ronald McDonald huis te gaan zitten. Dat is dichtbij Jasper.

Mijn man en ik hebben steeds meer het idee dat Jasper niet tegen vast voedsel kan. We willen hem komende week alleen maar melk geven en dan bekijken of hij langer dan 8 dagen aanvalvrij blijft. Het is voor ons opvallend dat toen wij vorige week zaterdag en zondag hem in het ziekenhuis banaan (gepureerd uiteraard) hebben gegeven dat hij maandag weer uitvalt. De aanvallen zijn ook begonnen toen we met hapjes zijn begonnen. Wij geloven niet in epilepsie, omdat epilepsie niet met aanvallen komt op "agenda". Bovendien is er tot nu toe niets gebleken uit zijn hersenscan, EEG en MRI. Dus hij heeft naar ons idee een soort van reflux op vast voedsel en dat leidt in zijn geval tot een extreme reactie, een alte aanval. We zijn benieuwd of de artsen hier iets mee kunnen. Ik snap dat ze epilepsie nu ook onderzoeken. Zoiets moet je toch kunnen uitsluiten. Maar als Jasper dus niet tegen vast voedsel kan (en het AMC kan dat bevestigen door middel van onderzoek) dan ben ik benieuwd hoe het verder moet met zijn voeding. Hij kan niet alleen meer op melk leven vanaf eind augustus....

Geplaatst

Chris, fijn dat jullie dichtbij Jasper kunnen verblijven. Ik lees veelover allergieen ivm de kma van Vince. Kindjes kunnen heel heftig reageren als ze ergens allergisch voor zijn, zelfs een anafylactische shock krijgen. Is dat al uitgesloten bij Jasper? En wordt er nog iets gedaan mbt een voedsel/allergieentest?

Heel veel sterkte meis!!

Geplaatst

Melis, ik weet niet of het een allergie betreft of dat het maag darmstelsel van Jasper gewoon nog niet klaar is voor vast voedsel. Ik weet dat ik ben begonnen met vast voedsel vanaf 30 juni tot en met 13 juli. Ik zag ook dat Jasper rode vlekken op zijn buik kreeg. Daarom ben ik gestopt met hapjes. Ik wilde Jasper `resetten`en dan voorzichtig opnieuw beginnen. Maar in die periode ben ik van 5 naar 4 flessen melk overgegaan. Verder heeft hij in die tijd ook zijn eerste alte- aanval gehad (9 juli). De alte- aanval van 18 juli kan ik niet goed in verband brengen met hapjes. Ik heb gemerkt dat Jasper moeite heeft met zijn ontlasting als de voeding vaster wordt. Vorig weekend hebben we hem dus weer banaan gegeven en afgelopen donderdag lukte het hem pas om dit eruit te poepen. Afgelopen maandag en dinsdag (op de dagen van de aanvallen) zat hij ook enorm te hikken als hij voeding had gehad. Dus ons gevoel is dat de banaan zijn darmstelsel blokkeert. Maar de artsen zullen dit moeten onderzoeken. Van de Zwolse artsen begreep ik dat het AMC ook nog helemaal geen idee had wat er met Jasper aan de hand kan zijn. Ik kan niet wachten totdat ik zelf het artsenteam van het AMC spreek. Nu hoor ik alles via de Zwolse artsen en volgen mij levert dat wat ruis op in de communicatie. Overigens heeft Jasper geen rode vlekken gekregen van de banaan. Dus dat moet de peer, perzik, wortel of bloemkool zijn geweest. Dat heeft hij namelijk ook gehad toen ik met hapjes begon.

Geplaatst

Ik denk maar ff hardop hoor, maar als je stopt met de hapjes? Echt alleen melk? Ivm kma deden wij 4 dagen achter elkaar dezelfde groente/fruit. Hierdoor was het voor ons mogelijk om te kijken waar Vince wel of niet goed op reageert. Dit werkte voor ons erg prettig. Ik hoop echt dat ze snel de oorzaak van de aanvallen kunnen achterhalen, want dit moet slopend voor jullie zijn.

Geplaatst

Chris ik hoop echt dat ze wat vinden in het AMC. Het klinkt mij ook steeds meer in de oren als iets dat met voedsel te maken heeft. Als volwassene kun je zelfs heftig reageren als je iets 'verkeerds' eet, kun je nagaan bij zo'n kleintje... Zeker omdat er verder niks gevonden is in zijn hersentjes etc.

Goed dat jullie in het RMcD huis gaan zitten, zou ik ook doen met die afstand... Sterkte weer jullie!!

Geplaatst

Ik ben benieuwd Chris wat er in Amsterdam te vinden is! Het is niet te hopen dat het van het vaste voedsel komt, want wat zul je dan na augustus moeten gaan doen? Sterkte in iedergeval, ben benieuwd!

Caro, fijn dat je een goede week hebt gehad! En ook dat alles met de reis en zo goed is gegaan met de kleintjes. Hebben jullie nog verdere plannen voor de vakantie?

En wat geweldig dat Kaat al een tandje krijgt! Zal bij ons ook niet lang meer duren, ze hebben de billetjes mooi rood!

Wij gaan zondag op maandag weg. We hebben alles al ingepakt!! Moet alleen nog de toilet tassen voor ons en de kids pakken en zwemluiers gaan kopen. Verder zit alles al in de vouwwagen/auto. Is me dik meegevallen! Nu maar hopen dat we niets vergeten zijn voor de kids. Voor ons maakt het niet zoveel uit ;-)

Ga nu nog even snel met een doek en de stofzuiger door het huis en dan is alles klaar!

Geplaatst

Waar gaan jullie (ook alweer) naartoe Lianne? Veel plezier alvast! Wat je vergeet kun je vast daar kopen! Ik zag er ook best tegenop maar viel alles mee! Als je maar geen hoge verwachtingen hebt... go with the flow...

Wij hebben niet echt plannen meer, de oudste heeft ook nog maar een week en dan moet ze alweer naar school. We kunnen nog naar het huisje van mijn ouders in de Ardennen als P een paar dagen nog vrij neemt, maar eerlijk gezegd zou ik dat alleen doen voor het zwembad voor de oudste... Het is zo'n driehoek huisje met een hele steile trap en schuin dak en ik zie het eerlijk gezegd niet zitten om steeds die trap op en af te gaan met de kleintjes... Ook erg heuvelachtig dus je sjouwt je rot. En een piepklein badkamertje waar je je kont niet kunt keren... Denk dat we wachten tot volgend jaar. Gaan nog naar de Efteling over 2 weken maar dan blijft papa thuis met de tweeling...

Geplaatst

Na het tandje van Kaat gisteren weer een mijlpaal vandaag: Bram draaide net van rug naar buik en weer terug! Helaas bonkte hij daarbij vrij hard met zijn hoofd op het toch iets te dunne speelkleed waardoor hij ging huilen...

Maar gauw het reserve boxkleed wassen dan kan ik dat er nog bovenop leggen.

Geplaatst

Chris, hoop echt dat ze wat vinden, zat even te googlen op alte en daar word je echt niet vrolijk van, bah. Dikke knuf vanaf hier.

Lianne alvast een fijne vakantie, lekker gaan genieten. Vervelend die rode billen van de tandjes, ik krijg ze bij maud nog niet weg die rode billen. Hopenlijk komt die 2de tand snel door en is het weer wat rustiger voor haar bips.

Caro, zag het net al op fb, goed he dat draaien, wel zielig dat hij gelijk zijn hoofd stoot.

Hier blijft Maud echt super goed zitten. Ik moet haar wel zelf neerzetten maar dan zit ze erg stevig.

Wat ook wel grappig is is dat ze een soort van zwaait. Als je zegtzeg maar dag, dan gaat ze druk met haar arm op en neer bewegen en doet ze DHAAA.

Geplaatst

Ik wil jullie alweer bedanken voor de lieve woorden en steun.

Melis, we stoppen nu inderdaad met de hapjes. Hij krijgt alleen nog maar melk sinds afgelopen maandag. We zullen zien of Jasper nu langer dan 8 dagen aanvalvrij blijft. Wij blijven hoop houden op de goede afloop.

Geplaatst

Ben een paar dagen uit de lucht geweest, was weg voor mijn werk.

Chris: ik hoop echt dat ze snel wat vinden. Wel fijn dat jullie naar het Ronald mc Donald gaan. Ik ben daar al heel lang donateur van. Lijkt me zo fijn als je dicht bij hè kind kunt zijn als er echt wat aan de hand is. Succes met de rit in de ambulance vanavond.

Caro: wat gaan ze hard ineens. M heeft sinds eer gisteren zijn tweede tandje door. So cute!

Lianne heel veel plezier op vakantie. Waar gaan jullie naar toe?

Fren: al wat gehoord van het ziekenhuis?

Ik ben lekker met mijn nieuwe gadget aan het spelen: iPhone eindelijk heb ik hem. Als een kind zo blij!!!!

Geplaatst

Nee, weet nog niks, hopelijk morgen.

Vanmorgen fiene lekkerlijk uit de strond gevist... Haar hele slaapzak zat vol, en zij zelf dus ook.

Hier nog geen tandjes, heb wel het idee da mevrouw met een groeispurt bezig is!

Geplaatst

Crish, fijn dat je nu snel naar het AMC kan, het zal inderdaad wel slopend zijn deze tijd. Veel sterkte!!! Caro, goed dat je een fijne vakantie hebt gehad, toch een beetje bijgekomen! Juul heeft hier ook al een paar keer de buik-naar-rug draai gedaan, met een kopstoot erbij, maar hij houdt vol, dus het zal wel snel goedkomen! Hier ook nog geen tandjes, denk ook dat daar weer die 5 weken te vroeg geboren mee te maken hebben. De oudste kreeg bij 11 maanden zijn eerste tandje, maar hij heeft er eigenlijk ook nooit last van gehad.

Lianne, fijne vakantie!! Als je een creditcard en paspoort ( in geval van buitenland dan...) bij je hebt, heb je alles wat je nodig hebt zeg ik altijd maar!!! De eerste vakantie met de oudste (toen 8 maanden) had ik ook niet alles bij me, maar de italiaanse megamarket had alles toen!!

Fren, leker verhaal die poep!! Ik dacht al dat ik met je mee zat te leven omdat ik een poeplucht rook toen ik het las, maar het was een (bescheiden) luier vol hier.

Gistermiddag waren met z'n allen naar het strand, heerlijk was het!! Juul vond het echt geweldig, hij keek zijn ogen uit. Eef heeft heerlijk 3 uur in de wagen liggen tukken en de oudste die stuiterde lekker rond. Echt genieten dat soort dagen met de kids!

Fijne dag allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden