Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag naar ADP gebeld, maar ze was vrij.

Oke, er is een terugbel afspraak gemaakt, de HR dame belt mij morgen om 10.30 uur terug.

Ben ook benieuwd of ze echt terug belt.

Wel vandaag de testresultaten ontvangen, voor de cognitieve test voor alles een zes behalve rekenen een negen.

Gelukkig dat ik als Salarisadministrateur kan rekenen.

Qua competenties, zou ik niet flexibel/dus star zijn en voor de rest (klantgerichtheid, innovatie, taakgerichtheid, conflichthantering,initiatief, oplossen van problemen) zit ik op de lijn of erboven.

Daar ligt het niet aan, ben erg benieuwd wat ze mij te vertellen heeft.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vlinder, balen van die baan en inderdaad helemaal van de manier waarop!!!

Melis, ik snap dat je staat te popelen, maar met nog een kleintje erbij wordt het wel heeeeel erg druk (believe me...).........dus zolang je nog niet verder mag: maximaal genieten van de een-op-een aandacht die je kan geven, dan gaat de tijd supersnel!! Ik merk echt dat ik soms zo bezig ben met de practische zaken als de was, flesjes, eten en opruimen, dat ik niet genoeg tijd heb om lekker te knuffelen of uitgebreid te badderen met de 2ling. Heel jammer, maar tis niet anders!

Geplaatst

Same here Mira! Daarom neem ik daar extra tijd voor als een van beiden slaapt, zoals net: Kaat ligt nog in de wagen te slapen (weer opnieuw) waren bij een vriendin geweest en ze waren toen we thuiskwamen beiden wakker. Flessen gemaakt bleek Bram voor de derde keer vandaag doorgelekt (moet echt luier nummer 4 hebben!) Naar boven, intussen Kaat even haar speen gegeven, kom beneden, slaapt ze weer. Dus na de fles extra lang met Bram geknuffeld, die ligt nu even op het speelkleed en gaat zo naar bed en dan zal Kaat wel weer wakker worden. Beetje rommelige dag dus maar ach, zit ik niet zo mee.

Kan het wel steeds beter van ze genieten ipv alleen maar zorgen... gelukkig maar!

Geplaatst

Mira, daar heb je wel een punt ja, zo had ik er nog niet over nagedacht..

Zeker met de kwaaltjes van het ontzwangeren hebben we besloten toch nog maar ff te wachten met nr. 2..

Geplaatst

Hier worteltjes geïntroduceerd, hij vond het niks haha!

Smaakte hartstikke zoet maar hij schudde er gewoon van haha!

Ach ja morgen weer een nieuwe dag!

Geplaatst

Hij schudde ervan? Haha zie het voor me!

Hier vanmiddag gesmuld (allebei, zelfs Kaat) van een appel met banaan uit de blender...

Ik wil toch nog even terugkomen op de luiers, wordt saai, sorry hoor... Bram is vandaag 3x doorgelekt, 2x in zijn bed met slaapzak, maar vanmiddag na helemaal niet zo'n lange tijd weer. Heb daarom een pak nummer 4 voor hem gekocht, want het was aan de voorkant en de nummer 3 gaat niet helemaal over zijn naveltje, deze wel. Dacht ik ga eens zo'n oranje pak proberen, de Simply Dry. Ik weet dat dat de budgetluier is (hoewel 9,99 nog steeds belachelijk duur is maar goed) maar ik zie niet zo heel veel verschil met die andere. Ja, de achterkant is wit en bij de Baby Dry staat ook op de achterkant een beestje maar verder? Mischien ietsjespietsje stugger?

Deze zijn ook regelmatig in de aanbieding dus als ie bevalt ga ik die misschien wel kopen. Benieuwd hoe het morgenochtend is, hij ligt er net in voor de nacht.

Heb overigens een beetje spijt dat ik de Wehkamp aanbieding niet nummer 4 heb gekocht, heb nog 5 pakken nummer 3 (inclusief een half pak van de Action en van het Kruidvat die mijn moeder had gekocht om uit te proberen). Kaat moet flink aan de bak als ze die in haar eentje moet opmaken!

Geplaatst

Ben benieuwd naar je ervaringen van de oranje pakken. Hier gister naar de makro geweest en drie dozen nr 4 gekocht. Komt nu neer op 7,31 per pak, ipv de 11,49. Kan er dus weer een paar weken tegen. Gelijk een box met luierdoekjes van pamper meegenomen, kwam neer op 1,58 per pak. Dat scheelde niet veel, maar we waren er nu toch.

Trudy, ben benieuwd of ze gaat bellen.

Melis, kan wel begrijpen dat je snel een broertje of zusje voor vince wilt, zeker omdat je nog een keer ivf moet doen en nooit weet of het weer zo snel lukt. Maar geef inderdaad je lijf de tijd om te ontzwangeren, want ivf is ook weer heftig genoeg.

Geplaatst

Meezie, wij hoeven niet opnieuw ICSI te doen. We hebben gelukkig nog 5 cryo's!!

wel hebben we besloten dat als uit al die 5 cryo's geen kindje geboren mag worden, we met z'n 3en blijven. Wij willen niet opnieuw een ICSI behandeling ondergaan.

Geplaatst

Heftig besluit Melis! Hoop voor jullie dat het lukt... En je kunt je altijd nog bedenken, wat dat betreft hebben de artsen wel gelijk: je hebt het voordeel dat je nog erg jong bent!

Oh, ik heb mijn moeder niet gehoord over de Makro? Die komt daar vaak. Is dat inclusief BTW? Dan is het heel goedkoop! Ga eens kijken, bedankt voor de tip. Zal verslag doen van de Simply dry. Overigens plast Bram wel echt veel hoor, vergeleken de meiden... wat een volle luiers altijd, hij drinkt ook meer dan Kaat (en de oudste destijds denk ik, met bv) maar hij heeft een hele goede doorstroming! Op zich goed maar niet altijd handig...

Geplaatst

Net op de Makro website geweest en je kan nu ook online bestellen 2 megadozen + 1 megadoos gratis. Gratis thuisbezorgd.

Ik ben niet blond, maar betekent dit dan 9 pakken? Vind ik wel erg veel, straks maken ze weer een groeispurtje...

Jij hebt gewoon 1 megadoos gekocht met 3 pakken en dat was ook een Winstpakker? Dan moet ik toch mams maar vragen... Ik heb ook een Makropas maar kom er nooit, is zo'n eind uit de buurt...

Geplaatst

Caro, ik heb drie dozen maat 4 gekocht. In een doos zitten 114 luiers, dus heb er nu 342, haha. Ze is net over op maat 4 en die is tot 18 kilo, dus dan moet ze ineens wel heeeeel hard groeien. Maat 4 hebben ze meestal aan tot een jaar. De eerste maatjes gaan veel sneller.

die 7,31 is inclusief btw. Wij moeten 40 km rijden voor de makro, maar dit was de moeite wel waard. We hebben gelijk wat boodschappen gedaan voor de zaak, ideaal.

Geplaatst

Thuis bezorgen kan ook, alleen duurt dat tussen de 15 en 30 dagen voordat ze ze komen bezorgen. Wij hadden ze nu al nodig, dus was voor ons geen optie

Geplaatst

Sinds het nieuws dat we 5 cryo's hebben, hebben we meteen tegen elkaar gezegd; die willen we gebruiken voor een brusje, maar verdere behandeling willen we niet. Onze wens was een kindje samen en die wens is gelukkig uitgekomen. Vandaar deze keuz Caro.

Straks naar Zwolle om Vince z'n helmpje op te halen, ben heel eeg benieuwd wat hij ervan vindt.

Fijne dag meiden!!

Geplaatst

Caro, je moet echt 2 dozen kopen en dan krijg je er 1 gratis bij.

Je kunt echter alle maten combineren. Ik heb laatst ook een combinatie voor Wessel en Lauren gekocht, geen probleem!

Bram plast dan idd wel veel zeg. Lauren past nog prima in de nr.3 (gelukkig) want ik heb nog 3 dozen thuis staan (9 pakken).

Geplaatst

Je zal wel gelijk hebben dat ze veel langer in 4 blijven dan in de vorige... Ik ben daar helemaal uit natuurlijk...

Vanmorgen bedacht ik dat ik nog een megapak nummer 3 van het Kruidvat heb (ook even uitproberen van mijn moeder) en die zijn wat groter dan Pampers. Die ga ik dus eerst opmaken voor Bram. Overigens was ie vanmorgen gelukkig droog met de Simply Dry, was met nummer 3 niet geweest denk ik want de plas zat aan de bovenkant vol tot aan de rand! Moet ook wennen aan een jongetje, die plassen natuurlijk toch anders hihi...

Geplaatst

Ze hebben nog niet gebeld, verwacht ook niet dat ze bellen, bah wat laf.

Om 11.50 zelf gebeld:

Dat ik toch meer duidelijkheid wilde, nou dat heb ik toch ingesproken.

Werd afgedaan dat we geen aanbieding hebben gedaan en enthousiame van mensen waarmee ik heb gesproken in emails telt niet. Ben gewoon heftig teleurgesteld, beginnen weer punt 1, zoeken naar een mogelijke vacature. Andere vacature kon niet, daar ik te zwaar ben voor een uitvoerende functie.

Ik weet wel, dat ik nadat ik een contract in mijn handen heb, de volgende keer pas kinderopvang ga regelen, hierover had ik ook informatie ingewonen, mag ik nu weer afbellen.

Bedankt ADP, voordeel is wel ben dit jaar waarschijnlijk nog wel thuis bij mijn kleine meisje.

Nog even over de luiers, bij Trekpleister hebben ze twee megapakken in de aanbieding voor 24.50

Dan heb je 116 luiers in maatje 4.

Ze zijn 2.57 duurder als je ze vergelijkt met 3 midpakken, maar als je speciaal naar de makro moet rijden.

Is dat uiteraard veel duurder.

Geplaatst

Ja maar ik zou ze laten kopen door mijn moeder die heeft ook een pas en een Makro vlakbij... Maar ik vind 9 pakken toch wat veel... Ik heb haar een mail gestuurd met de info en laat het aan haar over of ze gaat kijken of ze ook minder voor de aanbiedingsprijs kan halen...

Geplaatst (aangepast)

Vlinder, wat vervelend dat ze nog niet gebeld hadden. Is dit inmiddels wel gebeurd?

ik zou er niet zo goed tegen kunnen als je zelfs een afspraak hebt gemaakt en ze bellen dan nog niet... grrrhh..

Ik ben nu echt aan het aftellen tot de vakantie. nog 1 weekje werken. pff. heb zo langzaamaan ook geen zin meer.

Moet nog veel doen want mijn opdracht houdt volgende week ook op bij deze klant. Dan eerst maar eens lekker op vakantie en daarna zie ik wel weer waar ik in het land aan het werk moet.

aangepast door Simonja
te snel verstuurd
Geplaatst

Lekker vakantie Simonja! Succes met de laatte opdracht.

Net klaar in Zwolle, Vince draagt z'n helmpjede komende dagen in opbouwfases. Zo kan zijn hoofdhuid eraan wennen.

De helm staat echt superschattig!!

Geplaatst

mn vader heeft een macropas :-)

je kon ook via internet bestellen? Dan ga ik vragen of hij dat doet. Scheelt toch weer. Ik heb nog 1 pak van de wehkamp aanbieding liggen en nog een gewoon pak nr 3, dus ga zeker ook voor nr 4 dan.

Welke 'soort' hebben jullie gekocht?

Oja, morgen om 8.30 melden in het ziekenhuis voor polsoperatie, brrr

Geplaatst

Ik ga over op nr 4, de babydry, de gewone groene pakken.

Ik vind de active, eigenlijk te duur, ze beweegt constant en ook met de babydry blijft ze droog.

Overdag heeft Inge nr 3, maar s'nachts nr 4.

Ik heb nog 70 3-trjes liggen en als deze op zijn ga ik ook overdag over op nr 4.

Geplaatst

fiene zit nog gewoon zonder problemen in 3 hoor. Toevallig vorige week een ongelukje, maar dat is echt voor het eerst geweest. Maar ze heeft ook echt een kippekontje hoor :happy:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden