Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen meiden, lekker geslapen? Ik ben net wakker want ik mocht uitslapen, we zijn vandaag 4 jaar getrouwd!! Goede tip Fren over het cold-turkey afbouwen, die ga ik invoeren, haha!

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

M had gisteren om 18.45 uur zijn laatste fles en waren nog even bij de buren wat drinken. Pas om 00 uur thuis, dus we dachten gaan hem nu niet meer wakker maken. We zien wel hoe laat hij komt: hij werd om 6.15 uur wakker....hij kan het dus wel!!!!!

M slaapt nog in de puckababy mini. Ik denk dat ik dat ook binnenkort ga afbouwen. Misschien wel net als Fren, gewoon in 1 keer.

M drinkt al vanaf het begin uit een 3 speen en dat doet hij nu nog steeds

Caro: ik zou die speen nog wel durven gebruiken, gewoon goed uitkoken. Weggooien kan altijd nog.....toch.

Vandaag een druk maar gezellig dagje, lunchen met een vriendinnetje en uiteraard voetbal kijken en nog even naar de masseur.....

Geplaatst

Jarno slaapt nog steeds! En dat met de armen los, hopelijk went hij er snel aan! 's nachts doe ik hem wel nog "opsluiten"!!!

Hier werkt oppakken voor de nacht ook averechts, raar dat ze dan korter slapen! Ik denk dat je ze dan uit een bepaalde fase van de slaap haalt en dat ze daarna niet meer zo diep slapen, is maar een gedachte! Hier probeer ik rond 21.00 uit te komen en dan voordat hij gaat slapen leg ik hem nog even aan voor een extra buffertje!!

Geplaatst

Hm, bij jullie allemaal drinken ze de fles in ongeveer 15 tot 20 minuten leeg, Rolf doet er echt een uur over pfff

Bikkel lekker om half 8, hier ook :-)

Ik heb Ilona totdat ze 3 jaar was pap lekker in de fles gegeven, ze kreeg tot die tijd ook nog avond pap.

Lekker makklijk kind op de bank en ze drinkt de pap op, het is dat ze zelf ineens niet meer wilde anders had ze dat nu nog gehad.

Er staan bij afspraken.nl de gewone namen er staan er een paar bij weet ik niet wie het is :-) ken alleen jullie nicknames

Geplaatst

Fiene is van de turbo de laatste dagen; zelfs met een schep nutriton gaat 200 cc er in 12 minuten in... Met pauze!

Net even geshopt voor mevrouw: rompertjes me lange mouwe voor onder haar jurkjes en nieuwe majootjes. Dan kunnen we al die leuke zomerjurkjes die we gekregen hebben toch bij haar aandoen, want ze heeft een groeispurt ingezet!

Geplaatst

Oja, we hebben een gratis mobile in huis: onze woonkamer is op 1 hoog en fiene is gefascineerd door de bomen die waaien in de wind ;-) heb haa nu in de nuna voor hè raam gezet zodat ze kan kijken. Gratis entertainment!

Geplaatst

Leuk, nieuwe kleertjes voor Fiene!! Ook hier een kindje dat enorm hard groeit, hij zit in maat 68! Heb vd week een partij Noppies kleren gekocht waar je bang van wordt, heerlijk die kleding!

Geplaatst

Wel duur, noppies! Daar begin ik niet aan, loopt dan een beetje uit de hand qua kosten...

Oja, mochten jullie normale slaapzakjes willen hebben, ga dan niet naar Hema of prenatal, maar naar wibra (ja, echt!!). Enorm veel keus en slechts 8 euro. Bij hema en prenatal al snel 15-20 euro!

Geplaatst

I know, maar ik vind de kleding van Noppies erg fijn aankleden/aanvoelen en kwalitatief goed. Mooie bijkomstigheid is dat wij de kleding erg mooi vinden! We hebben ongeveer 4-5 combi's van Noppies per maat en verder kleding van H&M.. Zo lang het kan, kan het denk ik dan maar.

Heb net Vince in een normale slaapzak gelegd, maar dat was geen succes :-( Nu ligt hij weer te snurken in z'n Puckababy!

Lijkt erop dat de date de 11e juli gaat worden, gezellig!

Geplaatst

Hoi,

Hema heeft wel regelmatig aanbiedingen: van 12,75 voor 9 euro heb ik laatst gekocht. En mijn moeder heeft er twee bij Zeeman gekocht, ook hele fijne, voor 7,95! Helaas heeft onze Zeeman ze niet in het assortiment maar kennelijk sommige wel.

Fren jij had vanaf de geboorte al majootjes toch? Ik eigenlijk nooit, ook niet bij de oudste, vind het zo'n gewurm! Waar koop jij ze?

Melis moest ik jou nou mijn e-mail sturen? Ja toch?

Geplaatst

Fren bedankt voor de tip, moet er een paar hebben dus zal eens gaan kijken.

Hier ben ik een vrezelijke hema fan, sta net de was op te vouwen en denk dat 75% van de hema is. Is niet te gek duur, veel leuke kleuren en watik heel fijn vind kan gewoon in de droger. Als die klaar is gauw alles opvouwen dan hoef ik niet teveel te strijken. Scheeld ook dat die bij ons in het dorp zit, dus dan is het sneller gekocht.

Zeeman zit ook in het dorp, maar vind vaak dat de kleertjes zo snel van vorm veranderen. Twee keer zo breed en een keer zo kort.

Heb al even gemeld aan mijn mannetje dat ik waarschijnlijk 11 juli weg ben :)))

Geplaatst

Ben ook fan van de zeeman! Leuke dingen voor heel kleine prijsjes. En fiene is er toch me een paar weken weer uitgegroeid, dus dan vind ik het zonde om er heel veel geld aan uit te geven. Hema vind ik ook errug leuk, alleen valt alles zo groot! De broekjes 50/56 past Fiene nu pas goed om haar middel, maar dat zijn inmiddels korte broeken geworden!

Caro, de majootjes heb ik van de h&m: 2 voor 7,95. Zeeman heeft ze (nu) niet en bij Hema zijn ze 4,95 per stuk geloof ik ;-) we blijven Nederlanders hè...

Heb inderdaad ook een slaapzak van de zeeman, maar daar moet je echt tegenaan lopen. Hebben ze niet standaard. Wel een erg fijne overigens.

Geplaatst

Ze is nu haar buikspieren aan het trainen: zit in de wipstoel en buigt telkens haar boven lichaam naar voren. Als ik haar aan haar armpjes optrek, doet ze inmiddels zelf al het werk, je ziet haar kracht zetten. Leuk!

Geplaatst

Hier ook een grote Hema fan en idd mede doordat alles in de droger mag!!! Verder heeft v&d ook vaak wat leuke dingen erbij! En prenatale heeft ook leuke kleren en niet zo duur!

Geplaatst

Mee eens van die broekjes Fren, dat wel: relatief brede bovenkant en korte pijpjes... Heb voor 's nachts nog wel de sokbroekjes van de Hema die zijn fijn.

Verder heb ik nog spullen van de oudste en sommige rompers had ik al gekregen van mijn beste vriendin en zij soms zelfs nog van iemand dus er zijn rompers die al 3 of 4 kinderen mee gaan! Geweldig toch?

Geplaatst

Ik vind de baby kleertjes van de zeeman wel fjn, van de grotere kleding de broeken niet, zit gewoon geen vorm in, en uiteraard ook hema :-)

Geplaatst

ff paar fotootjes van mn schatjes :-)

[ATTACH=CONFIG]4211[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]4212[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]4213[/ATTACH]

en een beetje laat maar een foto van het geboortekaartje ( ben de fotoos aan het uitzoeken ;-) )

[ATTACH=CONFIG]4214[/ATTACH]

Geplaatst

Caroline, als het goed is heb je een uitnodiging ontvangen!

Medusa, wat een schatjes zeg! Leuk om foto's van je kindjes te zien :-D

Wat een bagger wedstrijd zeg, ik vond dat ze erg slecht speelden :-( Gelukkig doe ik niet mee aan al die oranje gekte, zonde van m'n geld.

Geplaatst

Ja, ontvangen Melis!

Wat lief Medusa, bij ons wil de oudste ook heel graag een broertje of zusje bij haar in bed... Ze kan/durft ze sinds een paar dagen ook op te pakken en wil er dan steeds mee lopen... Nog een beetje eng maar ze kan het wel, ze is natuurlijk al 8. Leuke zal daar ook wel af gaan, ze had ook een tijdje ontdekt dat het leuk was om de kat op te pakken, kwam uit het niets ineens in haar op en na een paar weken was dat weer voorbij. Nou is dat niet helemaal hetzelfde maar toch.

Ach, toch jammer dat ze verloren hebben, ik heb met mijn dochter zitten kijken, die vond het superspannend en zat in een oranje shirt met de C 1000 vogeltjes aan de buis gekluisterd... tot het 0-1 werd en toen vond ze het een stuk minder leuk...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden