Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat leuk zeg Caro, lijkt me heel bijzonder om je dochter zo trots met de tweeling te zien. Ik hoop ook dat Vince op een dag zo zal zijn met een broertje of zusje! M'n zusje belde vanmorgen huilend op, haar zoontje van 4 had 's nachts (hij sneakt nog weleens z'n bed uit) het gasfornuis open gedraaid. Ze werd wakker van de enorme gaslucht en heeft toen (suffe doos) 0900-8844 gebeld ipv 112.. Meteen naar buiten gestuurd door de medewerker van de medlkamer van de Brandweer ivm ontploffingsgevaar. Twee brandweerauto's en een politie auto waren ter plaatse en hebben de straat afgezet. Uiteindelijk niks aan de hand, maar ze zal maar net een sigaret aangestoken hebben..

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

HE???????????? Wat een raar verhaal, hoe komt ie daar nou bij??? Doet ie vaker dat soort dingen? Bah wat eng zeg, gelukkig goed afgelopen. Hoop dat het ventje er zelf ook van geschrokken is en van geleerd heeft?

Geplaatst

Ja, bizar hé?! Geen idee hoe hij daarbij komt, maar wel iets om meteen de kop in te drukken. Politie heeft 'm streng toegesproken en m'n zusje ook, maar toch.. Scary!

Geplaatst

Idd bizar melis, wel een godswonder dat de wakker is geworden!!

Hier ongie 3 aangebroken, exact 4 weken na Ongi 2. Dacht t al, had gister en vandaag mega pijn jn mn rug. Hoop dat t nu eens geen zondvloed wordt, want dan ga ik ook voor een spiraaltje!

Geplaatst

Balen Fren, hoop dat het meevalt voor je. Vorige x was bij mij zo heftig dat ik aan de pil ben gegaan, waardoor ik nu al weken bloedverlies heb bij het vegen, heel irritant. Gebruik jij de pil nu? Als dit nog een maand zo duurt, laat ik ook een spiraaltje zetten. Verwacht ook elk moment m'n ongi, laatste pil was donderdag...

Geplaatst

Jeetje Melsi, wat ene verhaal. heftig zeg wat zal je zus geschrokken zijn

Wat zitten de meeste met de ongi de klooien, raar zeg.

Mijn ongi was ook errrrg heftig, heb dat nooit, heb nog 3 weken maar ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan.

Wel prettig dat je niet meer ongi wordt met spiraaltje.

Ja snoepies zijn het :-) Ilona wilt altijd graag dat Rolf bij dr in bed komt.

Caro, wel leuk je dochter maakt het heel bewust mee nu

Geplaatst

Melis, wat een verhaal met die gaskraan, gelukkig is er niets gebeurt.

Medusa, leuke foto's

Ongi, staat voor morgen op de kalender, wacht het maar af, ongi 1 vond ik erg meevallen.

Kleding, qua rompers ben ik fan van de HEMA en dan vooral die met Strech, zijn wel iets duurder, maar vallen heel mooi en je doet er best lang mee.

Kleertjes, vandaag wordt maatje 68 gewassen en dat hangt over een half uur aan de lijn.

Als ik in de was kijk, HEMA, V&D, Prental, C&A, Kruitvat en ook zeeman. (Kruitvat heeft hele fijne sokken, die glijden niet af en geven ook geen rede striemen)

Zelf ben ik ook fan van Noppies en het merk Lief, zo schattig en het blijft ook erg mooi in de was, maar wel prijzig, voor die paar weken dat ze het aan hebben.

Ze heeft maat 62, 4 weken aangehad, hoop dat ik met maat 68 langer doet.

Geplaatst

Vlinder, Inge ook al naar maat 68, gaat hard he?! Vince draagt ook nog niet zo heel erg lang 62, maar het is nu echt tijd voor 68.. Via kleertjes.com heb ik wat leuke kleding voor hem besteld.

Had gisteren nog ff vlug gekeken naar een lokatie voor onze date, maar kon zo 1 2 3 niks vinden. Weet ook niet wat jullie willen uitgeven?

Geplaatst

*breek even in*

Met het 'uitgerekend in juli topic' hebben we laatst een date gehad in restaurant De Oude Molen tegenover babypark kesteren. Erg lekkere high tea gehad, en er zat ook een grote speeltuin naast. Wij vonden het erg centraal gelegen, en beter bereikbaar dan bijv centrum Utrecht. Misschien iets voor jullie?

Geplaatst

Ja, het gaat hard, mevrouw is 65 cm, ze is wel een maandtje jonger, maar ze was ook al lang bij de geboorte.

Maat 62 is hoog water in het land en overgooiers, zijn naveltruitjes geworden. (geldt niet voor broekjes van Prenatal, die heb ik nog even laten)

Ga wel even zoeken, vandaag, restaurant de oude Molen is sowieso een optie, moeten wel even kijken naar de openingstijden, daar we vroeg willen afspreken.

Ik denk dat je toch wel moet rekenen om 25 euro p.p.

Geplaatst

Geldermalsen ligt tussen de A2 en de A15 tussen Utrecht en den Bosch

Houten ligt iets noordelijker onder utrecht op de kruising van de a27 en de A15.

Het restaurant in houten dat ik ken is http://m.houten.colonie.nl/fotos.aspx?c=171 je hoeft dan niet het dorp helemaal in, en de sfeer is erg leuk. Als het mooi weer is is er ook een mooi terras. Ze gaan door de week om 1100 uur open, dus dan zal het nie heel druk zijn. Parkeren is gratis voor de deur.

Sta ook open voor andere opties hoor!

Geplaatst

Ziet er erg gezellig uit Fren! Lijkt mij een goeie stek om te meeten, ziet er ook wel ruimtelijk uit ivm de kinderwagens ;-) Het verschil in afstand is ook niet veel voor de meiden die uit het zuiden komen..

Geplaatst

Wat grappig Fren, ben ik regelmatig geweest! Ik heb jaren op het hoofdkantoor van Bruna gewerkt in Houten...

Zojuist de eerste hapjes gegeven! Potje peer... Ik had 5 potjes gekocht en wilde het eigenlijk volgende week doen maar Bram lag zo op zijn vuistje te sabbelen en ze zijn over 4 dagen 4 maanden... Bram vond het erg lekker, zat tussen de hapjes door steeds te lachen, Kaat vond het niet geweldig, liet het meeste er weer uit lopen. Grappige is dat ik dit al verwacht had naar aanleiding van de vitamine D druppels. Die hebben natuurlijk ook een smaakje en Bram vindt dat prima, ik druppel het altijd uit het flesje in hun mondjes op het aankleedkussen en hij slikt na iedere twee druppels en Kaat vindt het vies die maakt er altijd een drama van...

Dacht das mooi dat ik er twee heb hoef ik niet veel weg te gooien maar er is zowat niks uit het potje! Wilde het ook niet forceren. Morgen de rest, misschien geef ik Bram dan wat meer, als hij geen krampjes krijgt ofzo. De ene baby is er natuurlijk eerder aan toe dan de andere.

Geplaatst

Wat leuk dat Bram het lekker vond, mooi om die gezichten te zien als ze een hapje krijgen. Doen ze hun mond ver genoeg open? Vince heeft dat nog niet helemaal ontdekt, hij doet hem half open. Oh ja, bruine bonen met appeltjea vielen bij Vince verkeerd. Hij kreeg er zuur van en moest spugen, iets wat hij normaliter nooit doet! Zal vast te zwaar op z'n maag zijn gevallen.. Fren, wellicht een idee om de link van Houten via afspreken.nl te sturen? Dan weten we wat een ieder ervan vindt, ik stem voor!!

Geplaatst

** Breek even in**

Fren en Caro wat denken jullie van Vroeg in Bunnik, daar hoef je alleen je drankjes te betalen :laughing4:

**breek uit**

Geplaatst

Vandaag is het 2 weken dat Jarno voor het laatst heeft gepoept! Heb even de lactatiedeskundige gebeld, moet nu pruimen en peperkoek eten om te kijken of het iets opwekt en anders toch woensdag de dokter bellen want dan vindt ze het te lang worden

Ik vind de locatie prima, kan wel zijn dat ik zonder Jarno kom, hij reageert zo sterk op prikkels dat ik er nog niet over uit hem of ik hem die lange rit moet aaaanoden!

Geplaatst
** Breek even in**Fren en Caro wat denken jullie van Vroeg in Bunnik, daar hoef je alleen je drankjes te betalen :laughing4:**breek uit**
Goede optie henne! Gooi m in de groep ;-)Fiene kreeg gister van m'n moeder zelfgemaakte bloemkool. Die was iets dikker van substantie dan de potjes olvarit en da ging super! Mondje ging na iedere hap weer open als een hongerig vogeltje en ze maakte echt kauwbeweginkjes.Zal ff de link op afspreken zetten inderdaad
Geplaatst

Bram deed zijn mondje half open, na een paar hapjes had ie het een beetje door maar Kaat niet. Die zat ook een beetje te kijken van: van mij hoeft het niet hoor! Ik ben bij haar ook vrij snel gestopt, morgen weer proberen. Ze zeggen een paar dagen achter elkaar hetzelfde proberen maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, vind het leuker om na twee dagen weer iets anders te proberen of ben ik dan heel eigenwijs?

Trouwens ze hebben belachelijk lang geslapen vanmorgen, tot 10 uur en half 11! Gisteravond laatste fles voor wakker gemaakt om 11 uur en meestal zijn ze dan juist vroeg. Je zou dus zeggen ze hadden schreeuwende honger maar Kaat deed zo raar, ze werd lachend wakker maar toen ze de fles kreeg ging ze heel hard huilen! Ze zat bij papa en ik heb haar overgenomen en weer huilen! Uiteindelijk pakte ze de fles en dronk ze normaal maar het was heel vreemd. Sprongetje?

Haha Henne, niks meer van gehoord toch?

Ik weet nog niet of ik meega hoor dames, dus nogmaals houd geen rekening met mij. Als het gezellig is komt er vast wel een vervolg en dan kan ik de tweede date komen. Het punt is dat ze nog niet in de campingbedjes hebben geslapen, die staan nog ingepakt en ik wil dat eigenlijk eerst uitproberen. Ben bang dat ze 11 juli niet meer in de reiswiegen passen, dus we zullen zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden