Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Medusa, je haalt de woorden uit m'n mond.. Ze mogen juist blij zijn met zo'n grote groep, en dat al bij opening ;-)

Onze directeur weegt alweer 6420 gram, groeit zo onwijs hard! Controle bij de kinderarts was goed en we hebben weer een machtiging voor 6 maanden voor de Neocate gekregen.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja, de locatie die Fren had getipt in Houten, met speeltuin!

Ik weet niks van een speeltuin melis, heb gezegd dat je er gratis kunt parkeren en bij mooi weer op het terras... Nog ff checken?

Ik ga mee

Geplaatst

Haha, Fiene heeft een nieuw spelletje in bed: kick de Nijntjes! Er hangt een Nijntje mobile boven haar voetjes en met slaapzak en al kan ze ze in 1 x raken ;-)

Hier al 6670 gram en 64 cm! Morgen al 4 maanden, wat gaat het snel!

Geplaatst

Ik ga mijn best doen om er te zijn. Ik vind het wel spannend, alleen met mijn baby's op pad. Normaal gesproken gaan we met ons viertjes.

Geplaatst

Kan ik me heel goed voorstellen hoor Chris, het is dat Zwolle niet op de route ligt anders konden we samen rijden, scheelt misschien voor je.

Manlief zei ook al; geen date waar de mannen mee mogen, haha

Geplaatst

Oh ik heb niet eens gekeken waar het was haha' houten is prima!

Mijn man rijdt waarschijnlijk wel mee dus dat vind ik wel prettig, als we klaar zijn dan bel ik hem weer!

Geplaatst

Ik bedoelde meer of ze kindvriendelijk zijn met aankleedkussen op het toilet enzo. Tuurlijk mogen ze blij zijn met een grote groep, zeker op woensdagmiddag! En in de vakantie, want volgens mij zijn er een stuk minder zakenlunches dan ook... Kon me ook al geen speeltuin herinneren...

Benieuwd hoeveel ze bij ons wegen en de lengte, vrijdag mogen we weer. Ben wel blij dat het voorlopig de laatste prikjes zijn hoor!

Geplaatst

Ik ook! Als we naar het bos gaan, verschoon ik Vince altijd in de kofferbak (onze Volvo heeft geen hoedenplank).. Hij lijkt het nog gezellig te vinden ook, haha!

Spannend Caro, morgen weer prikjes. Succes alvast!

Wij zitten te wachten tot Vince wakker wordt, moeten naar verjaardag van m'n schoonvader. Maar eerst nog ff langs Prénatal ;-)

Geplaatst

Ik moet ook langs Prenatal, heb de bon voor de babydozen gekregen. En ik wil kijken voor zitverkleiners, gisteren de kinderstoel opgehaald. Geef ze nu de fruithapjes in de Maxi cosi maar niet ideaal vind ik, echt in ligstand. Morgen eens de wipstoel proberen, kinderstoel zeggen ze 6 maanden maar ik zag Vince er al in zitten. Maar ja jij bent overal vroeg mee he :-)...

Geplaatst

Haha, op de hoede plank gaat inderdaad prima! Ik geef F eten in de nuna, zit ze half rechtop en gaat prima.

De kinderstoel van melis kan plat, net als het zitdeel van een kinderwagen, de bloom is een van de weinige kinderstoelen die vanaf de geboorte te gebruiken zijn.

Ik heb fiene ne voor het eerst in het zitdeel van de wagen gehad. Wel in ligstand en in de voetenzak, maar aangezien ze in slaap gevallen is en nu beneden in de gang nog steeds slaapt, neem ik aan dat ie goed gekeurd is! Wel jammer hoor, ze wordt zo snel groot! Keek net in haar cb-boekje: exact een kilo in een maand en 4,5 cm!

Geplaatst

Dames heeft iemand die aanbieding van de wehkamp al gezien: pampers maxidozen zonder verzendkosten. Moet nog even kijken of het ook echt goedkoop is. Iemand al berekend?

Geplaatst

Moontje, de pampers zijn 5 euro voordeliger per 3 pakken in vergelijking met de huidige aanbieding bij Etos en Plus.

Dus met deze actie, betaal je 10 euro minder dan bij Etos en Plus, voor deze 6 pakken, in vergelijking tot ETOS is het eigenlijk iets minder daar je ook nog 11 baby zegels krijgt, even teruggerekend met de kortingszegeltjes is het 5.50 minder.

Voordeel: ze worden thuisbezorgd.

Je hebt voor weken genoeg luiers, want met zes pakken, doe ik toch wel 7 weken.

Nadeel: je hebt zes pakken in een maat, mocht je binnenkort van maat veranderen zou ik niet doen.

De pakken zijn wit en kunnen niet geruild worden voor een grotere maat, bij BV etos en Kruidvat.

Geplaatst

Heb even gekeken, nog niet uitgerekend maar het gratis thuisbezorgen spreekt me wel aan. Het enige is dat het niet voor New Baby is en dat zijn de enige van Pampers die ik nog gebruikt heb. Nog geen Baby Dry of Active fit dus ik weet niet of die fijn zijn.

Hoe zat het nou met die uitslag van Fiene Fren, je dacht dat de Baby Dry er iets mee te maken had? Of kwam het toch van de diarree... Zou dus eerst een pak van Baby Dry willen proberen voordat ik 6 pakken koop...

Geplaatst

Ik gebruik nu een week Baby dry, daar new born te klein werd met ontlasting, mijn dochter heeft er geen uitslag van, ik denk dat het per kind verschillend is.

Ik zou wel nr 3 nemen, deze is tot 9 kg, effectief denk ik tot 8 kg.

Mochten ze niet bevallen, dan neem je ze 18 juli mee en dan verkoop je ze aan je forum genoten voor 7.50 per pak.

Dan loop je geen risico, ik weet niet hoelang de aanbieding loopt, anders zou ik inderdaad een pak halen, uitproberen en dan in het groot inslaan.

Geplaatst

Waarschijnlijk kom ik niet op 18 juli, dus ik denk dat ik maar een pak Baby Dry koop. Inderdaad wel nummer 3 dan, ze kunnen nu nog in 2 maar het gaat zo hard!

Ik ga maar eens mijn bed opzoeken, welterusten voor wie nog wakker is!

Geplaatst

Ik gebruik bij Lauren ook sinds een week baby dry en ben hier zeer tevreden over. Wel maatje 3 want nr 2 waren niet bestand tegen haar poepbroeken :-)

Voor Wessel ook altijd baby dry, nooit problemen mee gehad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden