Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He getver Ink, ik hoop dat jullie niet besmet zijn.

Ik had eerst inlog problemen maar nu niet meer.

Rolf is hele avond druk geweest met proberen te rollen, het lukt net niet om over dat en schoudertje te komen en hij wordt dan erg kwaad, ben benieuwd hoelang het nog duurt

slaap lekker meiden

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fiene ligt telkens op haar zij en rolt dan weer terug. Kwestie van dagen denk ik voor ze helemaal omgaat! Maar ze rolt over het SP'er kleed heen, heel leuk om te zien

Geplaatst

Zo, net de eerste fles gegeven met een schep rijstebloem. Is eigenlijk beter spul dan die Nutriton, niet zo slijmerig! Zei net dat we misschien beter in de 3e fles hadden kunnen doen, nu zien we niet of ze er op reageren omdat we de nacht in gaan.

Doen jullie ook rijstebloem alleen in de laatste fles?

Geplaatst

Ink jeetje wat een vervelende situatie!! Hopenlijk kunnen ze iets voor je doen?.

Hoe zit dat met het opvoedforum? Iets over het hoofd gezien?

Maud ligt hier ook steeds op haar zij. Ik geef haar dan een vinger en daar gaat ze dan al kreunend aan trekken om zo verder te rollen.

Het eerste tandje zal ook niet lang op zich laten wachten, de eerste zure luiers vandaag gehad en ze ligt maar steeds met de kibbels over elkaar te bewegen

Geplaatst

Jheroen is een nieuw forum gestart, vind je bij de nieuwe berichten...

Welterusten meiden, ga proberen te slapen, ben ineens strontverkouden, lang niet meer geweest, bah hoop niet dat ik de kleintjes aansteek...

Geplaatst

Goedemorgen, Rolf gaat weer verder waar hij gister gebleven is, weer proberen te rollen.

Hij is er inderdaad vroeg bij ( heb ik het idee ) maar je merkt heel erg aan hem dat hij meer wilt dan liggen, contstat buikspiere spannen om te gaan zittenen nu proberen te rollen erbij, als je hem op schoot heb is hij ook alelen maar daar mee bezig, lekker baby knuffelen is er niet meer bij

Hij is erg verkouden hoest erg roggelend en spuugd dan slijm met melk op vind dat wel zielig.

"mag "je ze een handje helpen met rollen??

Geplaatst

Hallloooooooo Melsi :-)

Oke, al kijken of hij het dan helemaal onder de knie krijgt

Ik wil een topic openen in opvoed forum maar ik "mag'het niet kn wel inloggen hm Jheroen maar weer berichten

Geplaatst

ach dat heb je met zo'n begin, er gaat eerst van alles out :-) komt wel goed

vanmorgen werd meneer om half 9 wakker :-D heeeeeerlijk

Geplaatst

Ons manneke komt 's nachts nog steeds 1x voor een voeding (meestal eind vd nacht zo tussen 4 en 6 ergens - haha, brede tijd nogsteeds ;-)), maar dan heb ik wel het voordeel dat hij 's ochtends nooit zo lang wakker is: hij slaapt dan nog meestal tot een uurtje of 8 a 9, is dan were klein uurtje wakker en slaapt dan vaak weer tot 11 a 12, dus als ik zou willen zou ik er dan ook weer nog in kunnen duiken, maar dat komt er meestal niet van eigenlijk...

Gister dus h.a.post gebeld. Wilden dat ik langs zou komen in eerste instantie om Levi te bekijken. Ik heb geantwoord dat er niet veel te zien valt aan hem (hij was al aan zijn nacht begonnen, dus ik zat niet echt op een ritje naar het zh te wachten als het niet echt moest), behalve wat snotterig, maar ja, wie heeft dat nu momenteel niet met dit gekke weer? Dus toen is ze gaan overleggen. Ik moet hem nu elke dag temperaturen / in de gaten houden dat hij goed drinkt / niet teveel hoest / slijm heeft. Als een van deze dingen wel het geval is, moet ik direct weer contact opnemen. Alternatief was om nu al antibiotica te geven, maar dat raadden ze niet aan, aangezien dat best troep is en hij dat misschien dan voor niets zou krijgen, dus ik heb ook zoiets van laat dat dan nog maar even zitten... Alles goed in de gaten blijven houden dus... Leuk hoor - weer werken! Is nu al de 3e x trouwens dat ik naar de h.a.post had gemoeten en nog geen ene x bij eigen huisarts geweest - hij zal ook wel denken!

Geplaatst

Gelukkig lijkt er nog niet veel aan de hand te zijn, houden zo! Gaan ze jou nog testen of je het hebt?

Hier ook om 9 uur pas wakker allebei en de oudste pas om kwart voor 9, dus ik had kunnen uitslapen... maar ik ben zo verkouden dat ik elk kwartier wakker schrok van een loopneus, zo irritant. Manlief slaapt nu weer, de oudste zit te knutselen, Bram net nog 90cc gegeven want die bleef huilen had nog honger, nu slapen ze allebei en zit ik te twijfelen of ik het nog zal proberen...

Geplaatst

Als ik over 2 weken nog aan het hoesten ben, dan moet ik inderdaad ook getest worden. Vind ik dan ook wel fijn om te weten, want je zit er nu wel toch mee in je hoofd. Met zaken als a.s. donderdag naar het consultatiebureau gaan etc, waar natuurlijk een heleboel ukkies zitten. Stel dan dat ik het heb? Maar aan de andere kant zal dat misschien dan ook wel weer niet zoveel vaart lopen... Pff, geen idee. Als ik moet hoesten terwijl ik daar ben maar proberen het weg te slikken ofzo... Het hoesten stelt nu nog niet heel veel voor hoor, maar toch, zo vaak hoest ik normaal niet en dit is wel een vervelend hoestje dus ben er niet helemaal op gerust...

Maar goed, we gaan het maar relativeren...

Geplaatst

Melis, lekker uit geslapen.

Medusa, je mag Rolf een handje helpen hoor, zijn nekspieren zijn sterk genoeg.

INk dat is schrikken, hopelijk heb je niemand besmet.

Mijn dame was om 06.45 wakker, prima tijd, blijf ik er ook gelijk uit.

De afgelopen week zat ze nogal eens te rommelen om 04.00 uur, dan geven we haar een speentje en slaapt ze vervolgens weer verder.

Vanmiddag naar mijn vader, want ja het is vaderdag dit weekend.

Morgen lekker thuis met zijn drietjes, jullie nog plannen.

Geplaatst

Ink, heftig allemaal zo te lezen, kan me goed voorstellen dat je je er zorgen over maakt. Sterkte i.i.g.!

Vlinder, veel plezier bij je vader. Wij hebben niet echt plannen, manlief gaat vannacht de nachtdienst in dus slaapt morgen. Wel gisteren een kaartje bij Hallmark gemaakt namens Vince, zal zo wel bezorgd worden.

Zojuist ook de luieraanbieding van de Wehkamp ontvangen, kunnen we weer ff vooruit!

Fijne zaterdag meiden!

Geplaatst

Mooie foto op FB Melis! Maar zoals ik daar al schreef maakte jij de aanbieding nog mooier dan ie is met je 40 euro... Ga vanmiddag een pak Baby Dry halen om uit te proberen, zou niet weten waarom het niet zou bevallen maar ja, je weet nooit en dan heb ik ook zo'n luiertoren in huis...

Geplaatst

Misschien had ik een mazzeltje met m'n 40 euro, dat was wat ik moest betalen, weet het ook niet.. Ik kijk ook net op wehkamp.nl en staat idd 45 euro, vreemd. Maar dan nog vind ik het goedkoop!

Hier inmiddels 3 pakken maat 3 en 6 pakken maat 4, voorlopig zitten we ff goed!

Hebben jullie ook zo'n last van haaruitval? Ik blijf plukken, kan ondertussen wel een pruik maken geloof ik.

Geplaatst

Melis, gelukkig geen last van haaruitval. Wel trekken Lisanne en Jasper aan mijn haar als ik hen optil en dan verlies ik wat haren :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden