Ga naar inhoud

Goed nieuws! Pijnloze punctie gehad!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 908
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Vlinder,

De punctie is inmiddels al weer achter de rug... Hoop zo dat het goed is gegaan! Laat je het ons weten als je weer een beetje bij gekomen bent?

Geplaatst

Lieve Moon,

Vervelend aan de ene kant, maar fijn aan de andere kant dat het nu echt doorkomt... Weet je in ieder geval zeker waar je aan toe bent. En hopelijk dat je dan zaterdag van alles af bent! Maar als je verkoudheid en slijm nu ook los beginnen te komen, is dat meestal ook wel het begin van het einde zeg maar... Ik hou die hoop gewoon voor je, want het is zo belangrijk dat je zaterdag zo goed mogelijk opgeknapt bent... Wat leuk, een verrassingsreisje voor jullie drietjes! Waar gaan jullie heen?

Ik heb geen bloed, roze of bruin meer gezien... Weet toch niet zo goed wat ik er van moet denken. Nou ja, morgen weten we dat antwoord, tenzij er vandaag wat doorkomt.... Kan er echt geen zinnig woord over zeggen.

Geplaatst

Lieve Beanie..owww wat spannend meid.. Nou ik vind het een goed teken!! Ik duim zo hard voor jullie!! En we gaan naar sauerland vlakbij winterberg.. Leuk!! Ik hoop wel dat er sneeuw ligt dan.. Het is vrij zacht nog in januari geloof ik met het weer.. Maar eerst gaan Dave en ik de 27e nog een fijn nachtje in onze bruidssuite doorbrengen en hopelijk zaterdag de efteling..dave voelde zich nu niet zo lekker..pfff balen.. Straks heb ik hem aangestoken en gaat t alsnog niet door.. Knuff xx

Geplaatst

Oh lieve Moontje, dat is niet de bedoeling hoor! Stop Dave maar flink vol met vitamine C en echinea.... Wie weet kun je dan nog meer ellende voorkomen! Jullie hebben recht op ontspanning en samen leuke dingen doen hoor, nu niet ziek worden! Vwb het Sauerland, volgens mij kun je daar ook heel mooi wandelen (mocht er geen of te weinig sneeuw liggen). Er wordt zelfs aan p.aragliding gedaan daar!

Ik weet het echt niet hoor.... We gaan nog steeds uit van een negatieve test... In ieder geval kunnen we nu nog wat hoop koesteren, tot over een uur of 17, dan weten we het definitief. Durf er echt niks van te zeggen of van te denken... Zou toch te mooi zijn om waar te kunnen zijn bijna. Derde IVF nog raak? Ja, tuurlijk weten we dat het kan maar de kans is gewoon zo klein... Maar wie weet hebben al die kleine dingetjes die ik nu heb gedaan toch geleid tot.... (ik bedoel nu niet in de zin van pillen maar wel goed opgelet met eten en drinken en zo). Nogmaals, morgen weten we het!

Over anderhalf uur komt er een lief vriendinnetje hier, is goede afleiding. Heb daarstraks een cake gebakken, dat was echt lang geleden dat ik dat voor het laatst gedaan had... Nu maar hopen dat ie ook nog te eten is! Is voor het toetje vanavond, bij de koffie... Ga verder Aziatische Zalm (omega3) maken, een super simpel maar zo lekker recept van mijn grote vriend J.amie O.... En zo nog maar even in de kookboeken duiken want met kerst willen we ook lekker uitgebreid eten. We gaan eerste kerstdag naar B. zijn oudste broer met de hele familie. Verder hebben we geen verplichtingen, dus we eten 1 dag lekker uitgebreid met z'n tweetjes en de andere dag doen we denk ik gewoon, lekker eten maar niet zo uitgebreid.

Wat doen jullie meisjes allemaal met kerst? (Behalve misschien bevallen...)

Geplaatst

Lieve Monica en Beanie,

bedankt voor jullie berichtjes, de punctie was helaas niet zo gemakkelijk als de vorige keer rechts ging het goed maar links zaten toch 5 mooie grote follikels die niet echt mee wilde werken, de echo is er 3 keer uitgehaald en opnieuw geprobeerd me blaas zat er voor ofzo begreep het niet echt toen hebben ze mijn blaas leeggehaald met een katheter en uiteindelijk drukte de zuster met volle kracht op me buik en is het toch nog gelukt had totaal 10 follikels met 5 mooie eitjes zondag word ik dus teruggebeld of er een TP is en zo ja hoe laat. Nou ik voel me zooo vreselijk ziek heb ook meteen antibiotica gekregen voor 3 dagen voor een eventuele ontstekking door de katheter heb het momenteel koud en warm tegelijk lig lekker met een dekentje op de bank voor het laatst :-) morgen ochtend gaat ie de deur uit en komt mijn nieuwe bankstel hoop dat de nieuwe net zo lekker ligt als deze ga nu ff lekker verder met het afscheid nemen schrijf later als ik me wat beter voel meer

Fijne avond dames KNUFF Vlinder

Geplaatst

Lieve dames,

Het is nog een beetje vroeg, maar wat is er mis met vroeg opstaan en genieten van de kortste dag van het jaar waarop ook nog de wereld zal vergaan? En afgezien daarvan werd ik om 3.15 uur wakker, moest plassen (en dus testen maar durfde niet) maar heb dit weten te rekken tot 4.30 uur. Toen kon ik echt niet langer blijven liggen.... Nou ja, de test was positief en de tweede ook, maar ik vond de streepjes nog zo licht... Inmiddels heeft een lief forumgenootje de streepjes ook beoordeeld en zij vond ze niet licht... Nou ja ga straks ziekenhuis bellen en vragen om een bloedtest.... Voel me nu onzeker en bang, ipv blij...

Lieve Moon, hoe is het met jou? Knap je verder op? En Dave? Hopelijk niet ziek geworden? Mocht ik je niet meer spreken: vast heel veel plezier in de Efteling!

Lieve Vlinder, hoe gaat het nu met jou? Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.... Vandaag nieuwe bank, dat is in ieder geval afleiding... Ik ga zo hard voor je duimen, op goed nieuws en een TP zondag!

Lieve Sometimes, al je kaarsjes lijken dus geholpen te hebben... Of was het de megamix, de pipelle, de kinderaspirine? Wie zal het zeggen.... Maar we zijn weer een klein stapje verder, hoewel ik wel enorm opzie tegen de verlengde wachtweken....

Geplaatst

Beanie!!! Licht zeg niet zoveel, tenzij het echt met deze termijn bijna niet zichtbaar is. Voor je eigen gemoedsrust goed om een bloedtest aan te vragen. En daarna blijft het toch alleen maar eng na je eerdere ervaring. Met deze zwangerschap was ik in plaats van blij,ronduit in paniek toen ik positief testte. Ik zat dezelfde dag nog bij de ha te huilen omdat ik alleen maar vreselijk bang was. Is een logische reactie meis, het gaat over naarmate het vertrouwen wint. Deze eerste stap is gezet, nu voorzichtig de volgende stapjes tot je met een dikke toeter van 33 weken achter je ontbijten zit ;-)))

Geplaatst

Dank jullie wel meisjes... Ik ga zo het ZH maar even bellen....

Bijgaand de foto van 2 testen, gek genoeg kleurt de KV lichter dan de minder gevoelige van ik geloof Mat Care...

[ATTACH=CONFIG]4917[/ATTACH]

Geplaatst

Beanie ik vind ze mooi hoor! Ik testte zelf dit keer pas met vijf weken ofzo echt een dikke streep. Maar dit blijft zo zenuwslopend hè, de naïviteit van 'een streep is een streep, hoera' heb je gewoon niet meer.

Geplaatst

Nee, hup een tweede streep en vanaf nu genieten is gewoonweg niet mogelijk.... Ben blij dat jij de testjes wel duidelijk vindt! Heb inmiddels het ZH gebeld en als mijn man zo gedoucht heeft dan gaan we er heen om bloed te prikken. Hopelijk vandaag dan nog de uitslag... Zenuwslopend dit weer... Maar Henne, daar weet jij ook alles van!

Geplaatst

Lieve Beanie "spreekt streng", : dit is geen lichte streep, hij is hardstikke duidelijk!!!! Ben je gek?? Je gaat zien hoe die bloedtest gaat knallen. Ik ben deze maand 100 euro kwijtgeraakt aan waxinelichtjes, dus....

"Glimlacht naar gekke beanie"

Gefeliciteerd lieve meid, je verdient het!!!!

Xxxx

Geplaatst

Dank je wel lieve Sometimes! En ook dank je wel voor de investering in de waxinelichtjes... Gezien het aantal zwangerschappen (die bijna onmogelijk leken) deze maand heeft je investering zin gehad!

Vanmiddag uitslag bloed..... Ik laat het weten!

Geplaatst

Nog beter, ik weet alleen van m'n eerste zwangerschap hcg en dat was 290 geloof ik 14 dagen na tp (en dat het misging had daar niks mee te maken). Fijn, nu dus iets geruster de komende spannende weken in!

Geplaatst

Beanie wat een geweldig nieuws GEFELICITEEEEEERD!!! ik ben zoooo vreselijk blij voor je ik vind je test absoluut niet licht had zelf ook pas na 5 weken een knal test en je HCG bevestigd gewoon dat het goed is meid het is heel spannend nu de komende tijd, dat weten we helaas maar al te goed ga vooral niet stressen blijf lekker positief en probeer er toch van te genieten dit heb je echt verdiend!

Met mij gaat het wel wat beter maar ben toch nog erg gevoelig beetje moeite met lopen dit had ik de vorige keer niet ervaren maar heb alles ervoor over vanochtend is mijn nieuwe bankstel aangekomen en hij mag er wezen :-) ben blij en geeft inderdaad wat afleiding me woonkomer ruikt nu wel naar `nieuwe bankstel `haha kan daar niet echt tegen dus zit/lig vandaag lekker in me slaapkamer.

mijn vingers zijn voor je gekruist ik wens je heeeeel veel positive energie en een fijne avond

Geplaatst

Beanie!!!!! Yeah!!! Sorry dat ik zo laat reageer! Zo druk gehad en kijk nu pas op het forum.. Meid ik ben zooooo blij voor jullie!! Wat een geweldig nieuws!! Benen omhoog..en laat je verwennen!! Ik barst van de hoofdpijn en morgen drukke dag en hotel..dus ik reageer later even meer.. Maar meid wat een prachtig nieuws!! Ik gun het jullie zooo!! 2013 word jullie jaar!! Liefs voor de aanstaande mama xxxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden