Ga naar inhoud

Goed nieuws! Pijnloze punctie gehad!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi lieve meisjes! Ik hou het even kort want heb echt zwaar de griep en voel me HONDSberoerd bah.. Lieve lott en juul wat ben ik blij van jullie te horen dat het goed gaat! Lott 40 kilo wauwwww pff haha en ik dacht dat ik met 27 kilo al bij de uitschieters zat..maar ik ben wel bevallen met 38 wkn en 3 dagen.. En de laatste weken hou je het meeste vocht vast..maar blijf niet te lang rondlopen zo..net wat de andere dames zeggen.. Ik hoop dat hij zich deze week zelf aankondigd! Voor juul ook..ik hoop dat hij snel daglicht wilt zien! Een kerstkindje zou leuk zijn!! En lieve beanie..ik vind je heel verstandig en snap heel goed dat je onzeker bent..ik kan het niet vaak genoeg zeggen hoe hard ik duim voor jullie!! Ik heb Dusseldorf een mail gestuurd. Gent is voor ons nog best heel ver..dusseldorf een ruim half uur a 3 kwartier. Zal wel een lange wachttijd zijn.. Dave en ik hebben besproken dat we niet op willen geven en dat we wel gaan proberen het ivf gebeuren naar de achtergrond te dringen.. Onze 3e poging doen we waarschijnlijk nog in eindhoven.. Waar ik overigens nu niet meteen met de pil vsn mag beginnen :( vanwege de overstimulatie willen ze dat ik een maand rust neem pfff.. De pil is voor mij rust... Stap het liefste nu nog over dus ik wacht even op antwoord van dusseldorf.. Ik heb mijn menstruatie nog niet maar wel de menstruatiepijn. Ik test morgenochtend nog een x voor de absolute 100% zekerheid te hebben.. Ook vanwege een eventuele antibiotica kuur.. Vanmorgen ben ik niet geweest..kan amper op mijn benen staan..dus ik baal als een stekker..

• Reacties 908
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Stomme telefoon..lastig typen.. Nou meiden ik ga nog even liggen.. Dikke knuff voor jullie.. En lieve beanie..ik zal een kaarsje voor jullie branden!! Xxx

Geplaatst

Thnx lieve Beanie!! Nog steeds behoorlijk ziek helaas..en weer een uber witte test met ochtendurine..dus ik stop fijn met de bollen en kan medicijntjes gaan nemen om mezelf snel wat beter te voelen. De trachitol en bisolvon staan al klaar..hopelijk is de griep snel over..de teleurstelling zal nogwel wat langer aanwezig blijven.. Nog een paar daagjes lieve beanie..kaarsje brand ik vanaaf weer voor je! Knuff

Geplaatst

Ik wilde net de test weggooien en nu staat er een megalicht haast niet te zien streepje... Maar dat is toch niet meer betrouwbaar..hij had minstens 10 minuten gelegen..na 5 min was er nog niets te zien.. Lekker verwarrend weer..voel me ook echt niet zwanger..of het moet weer fout zitten en dat t hcg nog heel laag is.. Pfff..morgenochtend nog maar weer testen dan.. Wat is dit K.... zeg!! Knuff

Geplaatst

Breek even in voor Monica (lees af en toe mee om Beanie een beetje te volgen ;-))

Lees net je laatst post, dus hoop dat dit 'advies' overbodig is (hoewel ok zelf ook weinig hoede ervaring heb met hele lichte streepjes als ik eerlijk ben). Maar over het overstappen: wij zijn na twee niet zulke denderende pogingen in ons eerste ziekenhuis gesprekken gaan voeren in andere klinieken. We hadden al besloten om over te stappen, maar omdat dit tijd ging kosten en ik door wilde stomen en het eerste ziekenhuis wel wat aanpassingen wilden proberen en het zo makkelijk dichtbij mijn werk was etc. hebben we toch nog een derde poging in het eerste ziekenhuis gedaan. En dat is werkelijk het enige in de hele mmm waar ik spijt van heb. Dat 'recept' werkte niet voor mij, dat voelde ik allang en toch hebben we er onze laatste vergoedde poging mee doorgedraaid. Doodzonde. Nu ben jij natuurlijk wel zwanger geweest, dus in die zin in het succesvol, maar echt als je al neigt naar overstappen laat dan niet leiden door je gevoel van haast want dat is zonde. Een paar maandjes maakt geen verschil meer op al die jaren (ik weet het, zo voelt het nu niet).

Goedbedoeld advies ;-) mag je rustig naast je neerleggen, je kent me ook helemaal niet. Maar ik moest het even kwijt.

Geplaatst

Hallo Henne..bedankt voor je berichtje.. Je hebt gelijk hoor.. We gaan een gesprek aan eerst in ons ziekenhuis..maar het vertrouwen is toch al een heel eind weg. Ik wacht ook respons van dusseldorf af..moet nu toch een maand wachten.. En dan kunnen mijn man en ik rustig bespreken wat we gaan doen. Ben jij wel voor een4e poging gegaan in een ander ziekenhuis? En wat betreft de lichtpositieve test...maak me alleen maar heel veel zorgen nu dat er iets zit wat weer niet op de juiste plek zit..of een innesteling die niet goed gegaan is.. Dan zie ik liever gewoon een hele witte test..dit is weer erg verwarrend en gefft ons alleen maar angst.. Maar goed..we zien het wel weer.. Ik kijk nergens meer van op na al onze pech.. Bedankt voor je advies in ieder geval!!

Geplaatst

Lieve Moontje,

Wat verwarrend is dit allemaal... Je zit nu op WD 11, dus je zou idd verwachten dat er dan iets meer te zien is. Maar ik zou toch nog maar even doorgaan met de bollen en idd morgen weer testen, kijken of de test donkerder wordt... Misschien een late innesteling? Tja, het is uiteindelijk niet voor niks dat je pas vrijdag officieel mag testen... Misschien anders vrijdag ZH bellen en vragen om een bloedtest? Zodat je de hoogte van je HCG weet? Dat zegt dan natuurlijk ook weer een boel....

En wat Henne aangeeft, is denk ik precies waar Juul en ik je ook voor wilden waarschuwen. Dat ja door zo snel mogelijk door te gaan in een ZH waar je eigenlijk geen vertrouwen meer in hebt, mogelijk een poging 'weggooit'... Daarbij zag ik ik geloof op Freya, dat als je een zelfbetaalde poging doet (mocht daar sprake van zijn in de toekomst) de kosten van eventuele complicaties ook voor eigen rekening komen... En zeker met jouw overstimulatie-gevoeligheid is dat iets om rekening mee te houden!

Lieverd, veel sterkte voor vandaag! En ook beterschap natuurlijk, maar wacht nou maar wel even met de neusdruppels, bisolvon en alles wat je verder hebt klaarliggen... (paracetamol mag je hebben).

Geplaatst

Lieve Beanie.. Jullie hebben ook allemaal gelijk hoor.. Ik moet samen met Dave gewoon alles goed bespreken en bij meerdere klinieken informatie opvragen.. Verder ben ik er nu van overtuigd dat bij volgende pogingen..we niet eerder testen als 13 dgn na tp.. Want we wilden graag zekerheid.. Maar zitten nu juist weer helemaal in verwarde toestand pff.. Ik test morgenochtend nog wel een keer.. Maar het lijkt me sterk dat het mogelijk nog een goede zwamgerschap is.. Officieel mag ik niet vrijdag testen..maar zondag pas op de 23e.. Ik had de 21e aangehouden omdat ik 16 dagen erg laat vond.. Ik kan ook even het ziekenhuis hier in roermond bellen voor een bloedtest.. Voel me nog te ziek om helemaal naar eindhoven te rijden.. Dan bel ik morgen wel als de test nog onduidelijkheid geeft.. Misschien kunnen ze als er nog geen menstruatie is, woensdag nog of anders donderdag testen.. Alleen duurt de uitslag daar een dag.. Kan nu weinig meer doen als alleen maar weer afwachten.. Knuff

Geplaatst

Lieve Moon, kun je anders niet via de HA een bloedtest laten doen? Ik heb geen flauw idee hoe lang het dan duurt voor je de uitslag hebt maar misschien is het een idee om iig de HA even te bellen?

Geplaatst

Ja maar als de kruidvat hcg test (die goedkope die meten vanaf 5) pas heeeel licht positief aangeeft na 10 minuten met ochtendurine.. Dan word ik niet wijzer van een bloedtest nu van hcg 4 of 5.. Ik moet gewoon even wachten.. Een bloedtest nu zal ons weinig zeggen.. Ik doe morgenochtend nog een test en dan zal hij toch binnen die 5 min wat aan moeten geven als t hcg gestegen is..

Geplaatst

Even een ego berichtje... Heb sinds vanmiddag wat heel lichtroze verlies... Ben bang dat het einde oefening is. Ben ook boos, en vraag me af waarom het al zo vroeg moest beginnen.... Had liever de struisvogelpolitiek gevolgd en was dan pas vrijdag met een negatieve test geconfronteerd. Nu wacht ik maar even af (het lijkt weer min of meer gestopt) en ip toch maar morgenochtend even testen en dan het ZH bellen. Kan dan misschien eerder stoppen met de bollen en dan morgenavond maar een goede fles wijn open of zo....

Geplaatst

Lieve Bean..jij wijze meid moet toch weten dat je pas echt teleurgesteld moet zijn bij rood bloedverlies.. Je zit op dag 10 en dan kan het best nog innestelingsbloed zijn.. Ik hoop dat je het mis hebt lieve meid..en dat je gewoon een positieve test hebt morgen.. Kan toch niet zo zijn dat pech hier overheerst bij ons overgebleven niet zwangere meisjes :( ik geef je een hele dikke online knuffel meis.. Wou dat ik wat voor je kon doen..ik zal aan je denken.. Hoop dat je een beetje slaapt vannacht.. Hier niet veel denk ik..ook hier nog steeds onzeker en warrig.. Maar ik gun het jullie meer als ons.. Wij hebben de tijd nog.. Jullie droom zou gewoon uit moeten komen nu.. Sterkte meid xxx

Geplaatst

Lieve Monica, ik hoop zo dat het heel lichte streepje morgen toch nog een donkerdere duidelijke streep voor je word, toen ik je berichtje las zat ik met een grote grijns en dacht je bent gewoon te vroeg geweest met testen ik hoop dat mijn voorgevoel echt uitkomt en dat het een gezonde zwangerschap mag worden ik word er zo vreselijk verdrietig van :-( ik loop denk ik bijna net zo gespanne als jou en vind het zelfs eng om te komen en straks te lezen dat je menstruatie is doorgekomen maar gelukkig is dat niet zo en ik blijf lekker hard doorduimen meid!

Lieve Beanie, Wat vervelend nou dat roze verlies ik begrijp dat je er onzeker van word zelf had ik op WD 10 ook wat roodverlies in me inlegkruisje en voelde zo erg mijn menstruatie aankomen maar achteraf bleek het gewoon innestelbloed te zijn ik duim en hoop ook voor jou dat dat zo mag zijn, zolang je menstruatie niet doorzet hoeft het dus nog niks negatiefs te betekenen.

Vandaag heb ik mijn 2e FM gehad het zag er keurig uit er zijn er 7 die echt mee doen en nog 3 die eventueel ook nog meekunnen doen als ze doorgroeien vandaag laatste Deca gezet en de Pregnyl zit er ook al in Donderdag om 9uur staat de punctie gepland en als ik een mooie bevruchting heb krijg ik zondag de TP nou ben dus heeel erg zenuwachtig vorige keer had ik er 16 waar maar 4 eitjes uit zijn gekomen en maar 1 5celige emmy die is teruggeplaatst ik zit dus heeel erg te hopen dat ik in iedergeval een TP krijg.

Geplaatst

Ow Moon wou nog even wat vragen jij gebruikte geen Pregnyl maar een andere soort toch of vergis ik me? Toen ik vanavond het doosje opende zat er namelijk geen Pregnyl in maar Brevactid met een bijsluiter in het Duits, terwijl er op mijn recept en op het etiketje van het doosje toch echt Pregnyl stond vond het vreemd en heb het niet durven te gebruiken gelukkig had ik nog genoeg Pregnyl over van de vorige keer en heb die dus gewoon gebruikt anders zou ik hier echt in paniek raken. Vind het wel heel slordig van de Apotheek dat ze me er niets over heeft gezegd, weet jij wat meer over dit spul zou het bij eventueel een volgende ook niet durven te gebruiken.

Geplaatst

Lieve Vlinder.. Dank je meissie maar helaas is de test hetzelfde als gisterochtend..na ruim 10 min komt er met ochtendurine pas een haast niet te zien streepje.. De kruidvat testen zijn erg gevoelig en ik test nu met geconcentreerde urine..wat eigenlijk helenaal niet nodig zou moeten zijn.. Misschien heb ik wel een hcg gehalte van 1-4 van mezelf.. Dan ben je ook niet zwanger.. De eerste 10 minuten stond er zowiezo niets..dus ik ben gewoon niet zwanger of het is een duidelijk geval dat niet goed zit.. Ik stop met de bollen en ga medicijntjes nemen.. Hopelijk ben ik dan opgeknapt voor zaterdag..dan hebben we de winterefteling geboekt en een hotelletje.. Zou zielig voor savannah zijn als dat niet doorgaat.. Ze heeft zich er zo op verheugd.. Ik hoop dat beanie beter nieuws heeft en jij ook heel snel.. Ik duim voor je dat die 3 er morgen ook bijhoren en je een mooie score hebt lieve meid!! Alvast heeeeeel veel succes!! Knuff xxx

Geplaatst

Dat is hetzelfde als pregnyl..alleen dan de duitse naam.. Omdat het hier niet te krijgen is..vandaar dat ze er niets over gezegd hebben.. Is gewoon hetzelfde..so don't worry!!!

Geplaatst

Lieve Moon,

Wat jammer maar ook heel begrijpelijk dat je stopt met de bollen en start met die medicijnen... Het is idd heel belangrijk voor jullie alledrie dat zaterdag gewoon door kan gaan! Leuk trouwens, en sowieso goed dat jullie nu wat met z'n drietjes ondernemen....

Ik heb vanmorgen niet meer getest. Vannacht geen rozeverlies meer gezien, maar daarnet wel wat bruin tussen de bollenprut... Heb er echt niet veel vertrouwen meer in, ook niet omdat ik buikpijn heb (hoewel nog steeds meer aan de zijkanten dan in het midden lijkt wel). Bij de eerste IVF had ik ook in de nacht van WD10 op WD11 wat bloedverlies, maar dat was bruin en maar eenmalig. Wel veel buikpijn alsof ik elk moment ongesteld moest worden en toen testte ik dus toch positief. Maar nu is het toch anders.... Ik kijk het nog even aan. Ga nog maar wel even door met de bollen. Het kan natuurlijk best zijn dat vandaag mijn menstruatie doorbreekt, dat gevoel heb ik echt.... En anders toch alsnog vrijdag testen. We zien het wel maar hebben weinig hoop... Ik ben er nog erg rustig over, manlief had het er gisteren erg moeilijk mee. Het lijkt nu allemaal definitief te worden, een leven met z'n tweetjes, nooit kindjes krijgen... We proberen er maar de voordelen van te zien. 2012 is definitief een jaar dat we zo snel mogelijk willen vergeten....

Geplaatst

Lieve Beanie..ik hoop zo dat je het mis hebt qua gevoel.. Is er geen optie om toch nog een 4e IVF te doen? Mocht je gevoel toch juist zijn... Misschien met wat hulp via dit forum om centjes te besparen.. Of hebben jullie echt definitief besloten dat het zo mooi geweest is en acceptatie zal moeten komen? Wat ik me overigens heel goed kan voorstellen hoor.. Pff ik duim nog steeds dat je gewoon hardstikke zwanger bent meis.. Ik heb steeds steken in mijn liezen..hoop dat de menstruatie dan ook maar doorzet als ik stop met de bollen.. Nou meisjes..een dikke knuff voor jullie allemaal!

Geplaatst

Hier ondertussen ook bruinverlies tussen de bolletjesresten door.. Heb ook rugpijn en steken..dus zal vandaag wel doorkomen.. Als er al iets gezeten heeft was t pril en is het niet genoeg ingenesteld om een goede positieve test te geven..gelukkig maar.. Want dat zou ik nog veel erger vinden dan nu gewoon mijn menstruatie krijgen.. Liefs

Geplaatst

Lieve Moon, ook dat is herkenbaar... Liever een menstruatie of een omo witte test, dan positief testen en dat het daarna weer mis gaat.... Hoe zuur dat voor dit moment ook is.

Nee, dit is echt onze laatste keer. We hebben het er gisteravond nog over gehad en willen deze stress niet weer. Op zich de procedure etc. is niet het probleem, het gaat om de onzekerheid... Dat was ook onze twijfel al of we deze poging nog zouden doen.

Hier lijkt het overigens helemaal weg, het bruin en roze heb ik ook niet meer gezien. Nog wel steeds buikpijn dus vertrouwen heb ik er niet in...

Bij jou lijkt het nu dus door te zetten... Tja, als er al iets is gebeurd dan zal het zeker niet goed zijn geweest als het meteen met het stoppen met de bollen komt. Was het waarschijnlijk ook wel door de bollen heen gekomen, als je vanmorgen voor het eerst niet gebruikt hebt...

Geplaatst

Meisjes, wat een verdrietige berichtjes lees ik hier.

Ik duim dat je menstruatie maar doorbreekt dan,he. Monica . Want dit is ook niets, die onzekerheid.

Beanie, ik hoop zo dat het niets te betekenen heeft behalve een innesteling. Ik kan me helemaal voorstellen dat de onzekerheid slopend is iedere keer.

Jeetje, ik schrik dr van meiden. Sterkte alletwee. Dikke dikke knuffels

Geplaatst

Lieve Beanie..ik begrijp het meis.. Dat is inderdaad het grote euvel wat je af moet wegen.. Zo zitten wij ook hoor.. Ik hoop op een wonder nu voor jullie!! Hier nog steeds heel licht bruinverlies tussen de bollenresten.. Gisteravond heb ik ze inderdaad het laatst gebruikt. Zal toch wel de menstruatie iets of wat tegenhouden..normaal breekt t bij mij sneller door als nu.. Hoop dat het tpch nog doorzet vandaag want de 2 eerste dagen heb ik behoorlijk veel pijn en bloedverlies..dan zou dat zaterdag een heel eind weg zijn.. Kan ik tenminste met de kleine dame in alle atracties :)

En lieve Sometimes..dank je voor je lieve woorden.. Het is gewoon heel hard..maar het is niet anders.. We hebben er totaal geen invloed op of iets innesteld ja of nee.. Voor ons nog een ronde en wat tijd..voor beanie en haar B. brand ik nog steeds een kaarsje voor goede hoop..

Knuff

Geplaatst

Lieve dames,

Sometimes, dank voor je lieve woorden... Ik las ergens anders dat je een mooie 20-weken echo had? Helemaal super! En heb je al wat kunnen regelen met je werk? Worden de krampen inmiddels al minder? En is het bloeden nu helemaal weg gebleven? Jeetje, je bent al weer op de helft! Lijkt zo kort geleden dat je elke dag een test aan het doen was (nadat je ze uit de auto had gehaald toch?).

Moontje, wat irritant dat het niet echt door wil zetten... Ga je morgen nog testen? Of ben je daar nu ook wel klaar mee? Ik hoop voor je dat het snel helemaal doorzet, want dan kun je het tenminste echt achter je laten! En idd, zou wel mooi zijn als je het ergste voor zaterdag achter de rug hebt.... Zodat je lekker los kunt met Savannah!

Tja, hier zet het dus idd niet door. Vanmorgen nog minimaal wat bruin tussen de bollen en daarna niks meer.... 't Kan alles betekenen en 't kan niks betekenen... Ik weet het echt niet. Het blijft nu dus nog even afwachten, voor jullie evengoed als voor mij. Ik ben eigenlijk toch wel blij dat we vanmorgen niet meer hebben getest. Kunnen we onze struisvogelpolitiek nog even volhouden...

Het is precies wat je zelf ook aangeeft Moon, vroegtesten kan heel leuk zijn, als je positief test. Is dat niet het geval levert het een hoop stress op... Bij IVF 2 heb ik 2 dagen te vroeg getest en het voelde gewoon niet goed. De eerste ronde op de door het ziekenhuis aangegeven dag, en dat voelde wel goed (hoewel ik toen zonder verwachting testte aangezien ik toen ook een bloeding had gehad op WD10-11). En nu gaan we dus weer (ook zonder verwachting) testen op de aangegeven dag van het ZH...

Geplaatst

Lieve Beanie..hoe is het ondertussen bij jou? Hopelijk geen verlies meer van bruin of bloed.. Hier flink bruinverlies en buik en rugpijn..dus dat zet vandaag wel door.. Verder ben ik iets meer mobiel aan het worden maar nog lang niet genezen van de griep.. Door de bisolvon komt t slijm nu wel los gelukkig. Hoop echt dat ik me zaterdag goed voel.. Heb verder gisteren op vakantieveilingen een 3 daags wintersport gewonnen..die ik geplanned heb op 18 januari als verassing voor Dave en Savannah.. Nog een keertje lekker ertussenuit met zijn 3en.. Lieve Beanie ik wil alleen goed nieuws horen nu van jullie..moet toch gewoon!! Dikke knuff xxxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden