Ga naar inhoud

Goed nieuws! Pijnloze punctie gehad!


Lott

Aanbevolen Berichten

Beanie!!!!! Yeah!!! Sorry dat ik zo laat reageer! Zo druk gehad en kijk nu pas op het forum.. Meid ik ben zooooo blij voor jullie!! Wat een geweldig nieuws!! Benen omhoog..en laat je verwennen!! Ik barst van de hoofdpijn en morgen drukke dag en hotel..dus ik reageer later even meer.. Maar meid wat een prachtig nieuws!! Ik gun het jullie zooo!! 2013 word jullie jaar!! Liefs voor de aanstaande mama xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 908
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Beanie!!! Licht zeg niet zoveel, tenzij het echt met deze termijn bijna niet zichtbaar is. Voor je eigen gemoedsrust goed om een bloedtest aan te vragen. En daarna blijft het toch alleen maar eng na je eerdere ervaring. Met deze zwangerschap was ik in plaats van blij,ronduit in paniek toen ik positief testte. Ik zat dezelfde dag nog bij de ha te huilen omdat ik alleen maar vreselijk bang was. Is een logische reactie meis, het gaat over naarmate het vertrouwen wint. Deze eerste stap is gezet, nu voorzichtig de volgende stapjes tot je met een dikke toeter van 33 weken achter je ontbijten zit ;-)))

 

Haha! Henne, met een dikke toeter, wat word ik blij als ik dat visualiseer :-) 33 weken, super Henne, ik ben heel blij voor je!

 

Beanie, nogmaals: HOERA!

 

Andere dames die ik ken hier, sorry als ik niet even iets zeg, maar ben er een tijdje uit geweest, dus heb niet iedereen gevolgd...

 

X, Floor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meisjes... Ik ga zo het ZH maar even bellen....

Bijgaand de foto van 2 testen, gek genoeg kleurt de KV lichter dan de minder gevoelige van ik geloof Mat Care...

[ATTACH=CONFIG]4917[/ATTACH]

 

Klopt Beanie, KV kleurt heel vroeg aan, maar blijft lang licht... Ach, who cares, jij bent zwanger, dat is duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen lieve dames,

 

Tja, ik weet inmiddels dat ik prima inslaap maar doorslapen is een heel ander verhaal... dus zit ik hier weer, 's morgens veel te vroeg, met een kopje thee....

 

Dank jullie wel voor alle hartverwarmende reacties. Ook van de meelees-dames! We gaan in ieder geval toch nog met een goed gevoel afscheid nemen van 2012... Hoewel het nu heel onwerkelijk is!

 

Fijn weekend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Beanie!! Zelfs Dave die liever niet teveel over het forum wil horen en over mensen die zwanger raken.. Was echt heel erg blij voor jullie..ik had natuurlijk de afegelopen weken wel verteld dat we in hetzelfde schuitje zaten.. Maar dat het voor jullie echt de laatste kans was..hij was werkelijk echt blij voor jullie en het geeft ons ook hoop.. Lieve lieve Beanie..geniet ervan!! Je hebt een mooi hcg gehalte..en deze keer komt het goed meid.. Je had ook helemaal niet verwacht dat het nog mocht gebeuren!! Ik ben echt superblij voor jou en je mannetje!! Xxx

 

Lieve Vlinder..sorry meid dat ik even niet zoveel gereageerd heb op je.. Ik ben nog niet fit en de kleine meid had gisteren kerst op school en moest nog een hoop dingen en kadoos regelen voor kerst.. Maar hoe voel je je nu? En weet je al iets meer?? Liefs

 

 

Andere meisjes..leuk dat jullie nog meeleven met ons kleine schrijfclubje hier!!

 

Hier gaat t wel..2e dag van de menstruatie..gisterochtend is hij echt goed doorgebroken.. Nu maand niets..en beslissen of we wel verder willen voor de 3e ivf in eindhoven.. Maar vandaag eerst met mjjn man en dochter naar de winterefteling.. Al zijn die 2 ook aan het snotteren en hoesten..we nemen allemaal maar wat in..bisolvon en paracetamol.. Het hotel bellen we af..dat vinden we zonde mocht er vanavond iemand echt ziek zijn dan kunnen we ook gewoon naar huis..

 

Fijn weekend lieve meisjes!! Knuff

 

En Beanie...nog een keer... YESSSSSSSS GEFELICITEERD LIEVERD!!! Ik gun het je zo... Een prachtig kindje..xodat je jouw manier vsn ouderschap over ksn brengen op dit nieuwe leventje... Je verdiend het meid!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

 

Ohw Moontje, wat een lieve reactie weer... Terwijl je zelf net zo'n klap hebt gekregen! Trouwens ook heel lief van Dave... Het is helemaal niet makkelijk, elke keer dat je hoort van iemand dat ze zwanger is doet gewoon pijn. Of als mensen heel onnadenkende opmerkingen maken... Gelukkig is dat hier zeker niet het geval, en iedereen gunt het elkaar zo... Lieve Moon, ik heb voor jou zo hard geduimd en gehoopt maar het mocht niet zo zijn... En daar baal ik van! Was graag samen met je zwanger geweest nu! Ik ben wel blij dat je hoop put uit de afloop van mijn laatste poging, en ik hoop dat meer dames daar hoop uit putten.... Zoals ik altijd hoop heb geput uit andere dames die na vele mislukte pogingen toch zwanger werden... Maar het is en blijft een k*t traject, met zoveel onzekerheden en zo weinig kans van slagen.... Lieverd, geniet vandaag van de Efteling en ik hoop dat jullie niet ziek worden! En dat je ondanks alles mooie, warme kerstdagen hebt met je gezin!

 

Lieve Vlinder, hoe is het met jou vandaag? Is de pijn al wat afgenomen? Als het niet goed voelt gewoon het ziekenhuis bellen he! O, het is voor jou zo spannend nu... Wat jammer dat je niet vandaag al wat hoort (dat is de procedure bij ons) maar pas morgen.... Ik brand in ieder geval een kaarsje voor je!

 

Lieve Mariska, hoe is het me jou? Heb je het ZH nog gebeld, en mag je eventueel eerder beginnen? Zo niet, dan wordt februari echt jouw maand hoor! Positief blijven! En misschien kan ik je dan nog van wat tips voorzien, die bij mij nu lijken te hebben geholpen? (hoewel het natuurlijk een grote loterij blijft, dat realiseer ik me maar al te goed. Je kunt toch nooit aanwijzen waarom dit embryo een plakker is en de ander niet).

 

Lieve Lott en Juul, hoe is het met jullie? Jullie zijn zo stil? Lott, heb je de kleine man al in je armen? Ik hoop het zo voor je! En Juul, het huis helemaal klaar voor de komst van de kleine?

 

B. en ik zijn gisteren nog gaan shoppen en hebben elkaar een cadeau gegeven, vast voor kerst. B. wilde een nieuwe headset voor zijn pc, heel praktisch dus, maar ik vond het wel leuk om juist nu een soort herinnering aan deze periode te krijgen. Nu heb ik een Pandora bedel-armband gekregen, met 3 bedels en de bedoeling deze te gaan aanvullen bij elke mijlpaal die we hopelijk gaan bereiken. We hebben gisteren gekozen voor 2 vlinders, voor de 2 miskramen, en een bolletje met hartjes, die staat voor onze verbondenheid. Ik vind dit wel heel mooi symbolisch!

Gisteren heeft B. trouwens voor het eerst meegelezen op het forum, hij wilde wat reacties zien op mijn bericht... Normaal wil hij er ook niet zo veel van weten, maar nu was hij geloof ik toch wel onder de indruk van alle lieve reacties....

Meisjes, wij gaan zo fijn de kerstboodschappen doen (inclusief de Jip en Janneke champagne voor het kerstdiner met mijn schoonfamilie). Ik verheug me er op... NOT! Inmiddels hebben we wel al het wild gekocht wat we lekker gaan eten, nu nog de rest....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Beanie, dankjewel met mij gaat het heel wat beter heb gister avond me haar laten verven aan me zus en vandaag heb ik een keratine behandeling gedaan en hoop dat ik de komende 9 maanden dat niet meer mag :-) dus alles een beetje bijgewerkt. Wat een prachtige aandenken die vlindertjes aan je pandora wauw kreeg er warme trillingen van heb zelf een vlinder ketting hangertje als aandenken aan mijn engeltje.

 

Nu wacht ik dus gespanne op morgen ochtend inderdaad jammer dat we het ook niet een dag van te voren weten bij ons is het gewoon de dag zelf en als het bevrucht is mogen we ook de zelfde dag komen, had dus 5 eitjes en cryos reken of hoop ik ook niet op als er maar minstens 1 mooie is om terug te plaatsen ben ik al tevreden. De granaatappelsap heb ik al in de kast en drink er alvast lekker van voor de rest neem ik als vit. alleen maar Gravitamon nog tips misschien om een innesteling een handje te kunnen helpen?

 

Lieve Monica, ik hoop dat je een leuke gezellige dag heb gehad met je dochter en je man. De winterefteling ben ik nog nooit geweest eigelijk :-) maar lijkt me wel erg gezellig.Gaat het al wat beter met de verkoudheid hoop dat jullie snel opknappen en toch een gezelige gezonde kerst mogen vieren

 

Morgen tussen 9 een half 11 word ik gebeld of in kan gaan voor een terugplaatsing ben te zenuwachtig om te slapen maar ga het toch maar proberen welterusten allemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve dames,

 

Moontje, hoe was het gisteren in de Efteling? Hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad!

Mariska, wat jammer dat het echt niet eerder kon. Maar je weet nu precies waar je aan toe bent... en februari wordt echt wel jouw maand!

Vlinder, ik moet de hele tijd aan je denken.... Ik hoop zo dat je inmiddels een TP achter de rug hebt! Laat je het nog even weten?

Qua vitamines zou je eventueel nog extra tarwekiemolie kunnen slikken om de innesteling te bevorderen. Verder uitkijken met een kruik op de buik, maar dit kan wel in de rug (en dat is ook heel lekker). Goed blijven drinken, thee is prima als die maar niet zwart, groen of wit is (ik heb sinds de TP geloof ik al een doos of 4 jasmijn-thee gedronken, erg lekker!). Uitkijken met koffie, maximaal 2 per dag geloof ik (ik drink nu 1-2 kopjes caffeine-vrije koffie. Nou ja, ongeveer 1/4 espresso aangevuld met 3/4 warme sojamelk, ook erg lekker!). Wat ik verder heb gedaan is elke dag lunchen met een verse zelfgemaakte groentesoep (in de variaties pompoen, wortel, broccoli en prei) en om de dag een eitje. Tenslotte is het verstandig om elke dat wat te bewegen, maar niet te intensief (ik heb een week niet gesport na de TP) bijvoorbeeld een half uurtje wandelen per dag. Dat zou ook goed zijn voor de doorbloeding. Ik heb trouwens ook nog een aspirine per dag genomen, van die laag gedoseerde kinderaspirine (80 mg). Dat zou ook de innesteling bevorderen.... Nou ja, je weet toch nooit waar het aan ligt als het wel of niet goed gaat, maar het zijn kleine dingetjes die je kunt doen... En verder vooral je gezonde verstand gebruiken!

Lott, Juul, ik hoop dat het goed met jullie gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Beanie,

 

De terugplaatsing is vandaag gelukkig doorgegaan, heb vandaag een heel vreemd gevoel gehad over hoe het weer is verlopen, echt precies het zelfde als de vorige keer zelfs de tijd precies om 2 uur en de zelfde artsen er waren weer 3 bevruchtingen waarvan er weer 2 met 3 celig gestopt zijn met delen en had er weer 1 5celige over die is dus teruggeplaatst had echt een soort dejavu schrok er wel een beetje van maar hoop dat dit een goed teken is en weer mijn 5 celige emmy blijft plakken pff jeetje ben nog steeds onder de indruk.

 

Bedankt voor de tips de Tarwekiemolie slikken lijkt me wel fijn om te doen ga morgen dan maar eens halen is dat gewoon in een drogist te verkrijgen Kruidvat Etos? De wandeling zal ik ook zeker doen.

Het voelt weer zo speciaal dat er een mini emmy in me zit toen ik me aan mocht kleden ging ik ff zitten op het krukje hield me buik vast en al huilend vroeg ik of deze ook zo goed z'n best wou doen als z'n kleine grote broer en het dan 40 weken wou volhouden. Pff ben echt heel emotioneel vandaag en hoop dat de 2 weken snel voorbij gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Vlinder,

 

Wat ben ik ontzettend blij voor je dat je nu een mooie emmy in je buik hebt.... Raar is dat he, het gevoel dat alles het zelfde is als de eerste keer! Misschien een goed teken? Geniet er maar van dat je nu zo'n guppie in je buik hebt. Hoe moeilijk het ook is! Nu lekker gaan genieten van de kerst, ga je nog wat leuks doen?

Dat je zo emotioneel bent na de TP kan ik me zo goed voorstellen... Ik duim met je mee dat grote broer een klein zusje of broertje krijgt en lekker nu nog 38 weken bij je blijft....

Vwb die tarwekiemolie, ik geloof dat de Etos ook zoiets verkoopt maar iig bij de Tuinen zijn er tarwekiemolie softgels te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve vlinder gefeliciteerd met je terugplaatsing meid..ik duim heel hard voor jou!!

 

Lieve Beanie..meid besef je al een beetje dat het echt is?? Ik wens jou en alle meisjes die meelezen een prachtige kerst.. Ik heb weinig tijd..dus even snel.. De efteling hebben we afgeblazen..we waren onderweg maar het goot echt met bakken uit de hemel en zou de hele dag zo blijven..we hadden dan bijna nergens in gekunnen qua atracties..dus we doen dat een andere keer. We zijn naar de bios geweest. Hotel Transylvanie in 3d en dat was ook leuk.. Nu snel gaan beginnen met koken en vanavond pakjes met zijn 3en na het kerstdiner.. Morgen bij mijn ouders en dag erna bij Dave zijn moedertje.. Sav is dan bij haar vader tot de 30e.. De 27e heb ik onze bruidssuite geboekt..en ik heb voor de komende maand een husky tocht op het strand en raclette geregeld :) dus quality time met mijn gezinnetje..en dan de 18e januari met mijn 2 mopjes naar winterberg op wintersport.. Genoeg afleiding tot een eventuele nieuwe ivf poging dus!!

 

nou lieverds een fijne kerstavond en ik duim dat alkes goed mag gaan voor jullie!! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Moon,

 

Zo te zien heb je voor de komende tijd heel veel quality time met je gezin! Helemaal goed en ook heel verstandig om eens even niet met de MMM bezig te zijn... Er is nog zo veel meer in het leven....

Verstandig dat jullie de Efteling hebben afgeblazen. Jeetje wat was het slecht weer dit weekend. Wij zijn er weinig uit geweest, moesten helaas nog zaterdag de boodschappen doen voor kerst (konden we vrijdag echt niet meer opbrengen, en trouwens toen was het ook overal enorm druk) en dat dus ook in de stromende regen. Nou ja, het is klaar en gisteren hoefden we niks meer....

 

Nee, het is nog totaal niet geland! Behalve wat buikpijn en soms in vlagen wat misselijk voel ik ook weinig (okay, mijn boops beginnen gevoeliger te worden maar nog niet uitgesproken). Als het zo blijft dan gaat dat ook nog wel even duren... Ik voel me nog zo niet zwanger! En misschien ben ik wel net als Juul, gewoon niet geloven al kun je echt niet meer om de buik heen... Ik hoop nu zo dat we dat deze keer mogen gaan meemaken, die buik.... Nou ja, voorlopig kan ik niks anders dan afwachten. En aan het eind van de week ip nog maar eens bloed laten prikken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Beanie,

 

Ik lees altijd al jullie verhalen ongelofelijk wat we allemaal mee moeten maken he.

Maar je bent echt zwanger. Ik ben nu 16 weken zwanger en kan het op de dag van vandaag nog niet begrijpen en elke keer ben ik blij als ik naar de versloskundige kan om te kijken of het echht zo is. Ik heb de eerste weken flinke krampen gehad en regelmatig bloed waar ik heeeel zenuwachtig van werd... vandaar ook steeds mijn angst.

Maar voor nu zou ik zeggen ga lekker genieten (is moeilijk) want straks krijg je gewoon een echo met een knipperlichtje.! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

 

En alle andere meiden ik duim elke dag voor jullie hoor! Dat jullie allemaal in 2013 prachtige zwangere vrouwen zijn xxxx bobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

BEANNNNIIEEEEEEEEEEEEEEE

LIEVE SCHAT WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!!!!!!!!! HEEEEL ERG GEFELICITEERD, IK BEN HEEL BLIJ VOOR JE KREEG NET EEN BROK IN MNKEEL TOEN IK JE NIEUWS LAS EN KIPPENVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OOOOH MEISJE WAT MOOI!!!!!!!!!!!!!!

 

Ik ben even weggeweest, was erg moe en heb nog wat geverfd in huis (dont even say it...) en vandaag eindelijk wat rust om te computeren, nieuwe zorgverzekering af te sluiten.. en even hier te surfen!

 

BEANIE, probeer maar lekker rustig te blijven en met een big smile je voetjes en buikje lekker warm te houden. Goed slapen en heel positief denken aan je kleine boontje!

 

Hier alles ok, ik ben nog niet bevallen en heb ook niet het idee dat het snel gebeurt, maar het wordt zwaaaar, de beep is een stuk groter voel ik en trapt me af en toe helemaal blauw tegen de ribben. Leuk hoor zwanger zijn haha. Ik maak me nog geen zorgen over de bevalling. Ik geloof het inmiddels allemaal wel hoor dat ik zwanger ben, maar ik steek gewoon lekker mn kop in het zand qua bevalling..

 

Oh lieve Bean ik hoop dat alles goed mag gaan dit keer en dat je ook lekker van alle kwalen zult gaan genieten...

 

Ik lees gauw weer mee, maar vandaag weer even aan de slag, nu onze eigen slaapkamer nog even verven.. (hormonen....)

 

xxx en fijne kerst voor iedereen,

 

juul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, lieve Juul, die knalt er in! Dank je wel.... Ik kan het zelf nog steeds niet geloven hoor! Trouwens, ik voel me ook nog niet anders dan vorige week, behalve dan dat m'n boops steeds 'zwaarder' voelen. En het vertrouwen moet ook nog gaan groeien. Morgen gaan we ip weer bloed prikken voor een tweede HCG-waardebepaling, dan weten we dus of deze mooi gestegen is. En dan is het nog 2 weken wachten op de eerste echo....

 

Ik zeg niks hoor! Maar ik denk het uiteraard wel! Maar wanneer ga jij dan eindelijk eens met de voeten omhoog zitten? Ben wel blij dat je eindelijk begint te geloven dat je ongeveer over een week zeg maar een baby hebt... Ik neem het stokje gewoon van je over! Van de struisvogelpolitiek dan.... Die was best fijn en probeer ik nog steeds een beetje te hanteren. Van moment naar moment toe leven! (oh lieve Juul, ik hoop zo dat ik je binnenkort kan vragen of ik dat boekje van je mag lenen, over wel of niet de combitest doen....)

 

Nou ja ik ben gewoon nog een beetje 'verrast' zeg maar, heel voorzichtig en terughoudend, vertrouwen zal moeten gaan groeien en dat zal heus wel wat tijd nodig hebben.... Maar wat ben ik weer blij met de dokters en de verpleegkundigen in het S.LAZ!

 

Lieve Juul, doe vooral kalm aan, maak je huisje af en ga dan nog even genieten van het getrappel in je buik.... Het is echt al weer bijna afgelopen! En over de bevalling: ik heb inmiddels begrepen dat een groot kind vaak makkelijker bevalt dan een kleintje, dus wees maar blij me je flinke knul! Iig nog heel veel sterkte met de laatste loodjes! Ik denk aan je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Beanie,

 

Ik lees altijd al jullie verhalen ongelofelijk wat we allemaal mee moeten maken he.

Maar je bent echt zwanger. Ik ben nu 16 weken zwanger en kan het op de dag van vandaag nog niet begrijpen en elke keer ben ik blij als ik naar de versloskundige kan om te kijken of het echht zo is. Ik heb de eerste weken flinke krampen gehad en regelmatig bloed waar ik heeeel zenuwachtig van werd... vandaar ook steeds mijn angst.

Maar voor nu zou ik zeggen ga lekker genieten (is moeilijk) want straks krijg je gewoon een echo met een knipperlichtje.! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

 

En alle andere meiden ik duim elke dag voor jullie hoor! Dat jullie allemaal in 2013 prachtige zwangere vrouwen zijn xxxx bobby

 

Lieve Bobby,

 

Dank je wel voor je lieve berichtje!

Oh wat kan ik me dat goed voorstellen, dat het zo spannend blijft elke keer dat je naar je ukje mag kijken of naar het hartje mag luisteren... En bloed wil je gewoon niet zien in het begin van je zwangerschap (nou ja, je hele zwangerschap eigenlijk niet!). Dus wat zal het allemaal spannend zijn geweest... Kun je er inmiddels wel een beetje van genieten?

Wij moeten nog 2 weken wachten op de eerste echo, en ja, we hopen zo dat we dan een (of twee!) knipperlichtjes te zien krijgen!

 

In ieder geval kan 2013 voor jou niet meer stuk! Wanneer ben je uitgerekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beanie, dat boekje stuur ik je op of geef ik je op Ijburg. no problemo. Jij relaxen en warm blijven.

Lekker eten, drinken en op zn tijd lekker rusten.. Mocht ik niet van me laten horen dan is het misschien wel zover. Nog een weekje officieel.. Ik was net bij de verlosk. Alles was ok, moet wel meer gaan slapen, want ik kom echt slaap tekort en ben daardoor kapot overdag. Dat is niet heel handig met een marathon voor de deur.. (zo noemt men bevallen..). Ben enorm zwaar dus das ook extra sjouwen.. Beweeg weing en eet teveel..zeker 20 kg aangekomen - misschien wel meer (ben opgehouden met wegen bij 15 kg - en das laaang geleden.......)

 

Maar zometeen eerst voor de laatste keer met wat vrienden in de stad wat drinken. Laatste keer want zelfs de stad in fietsen of trammen is tegenwoordig een uitputtingsslag (klaag klaag). Na vandaag blijf ik braaf rondom huis cirkelen..

 

Groetjes en heel veel sterkte de komende dagen...........................................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Juul,

 

Lekker klagen hier hoor! Veel te blij met de zwangere meisjes! Jeetje, nog maar een weekje.... En ik vind dat je nog behoorlijk actief bent hoor! Luister maar goed naar je verloskundige, zij kan het weten. Nu gewoon rustig aan gaan doen meisje! Lekker met de voeten omhoog en goed voor je laten zorgen, tenslotte moet jij straks het zware werk gaan doen!

Vwb dat boekje, ik hoop echt dat ik het straks heel graag wil lezen! Maar eerst nog maar eens wat hele spannende weken door.... Ben vanmorgen weer even in het ZH geweest om nogmaals een bloedonderzoek te laten doen. HCG was vandaag 3810, volgens de gynaecoloog die me vanmiddag belde kon dat niet beter voor de termijn... Voor nu zijn we weer even gerustgesteld, ons boontje (of boontjes?) doet goed z'n best.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meisjes..

 

Beanie wat een prachtige hcg gehalte!! Gefeliciteerd meid! Wat spannend wachten op de 1e echo! En of het er inderdaad 1 en of 2 kleine B-J tjes zijn ;-) ik ben echt blij voor jullie. Hoe voel je je nu? Beginnen de bekende kwaaltjes al?

 

Lieve Juul..doe nou eens rustig aan joh!!! Het is nu toch geen tijd meer om te gaan schilderen..rust uit voor je bevalling!! Ik wens je heel veel succes meis!!

 

Lieve Vlinder..hoe voel je je?? Spannend he lieve meid!! Ik duim heel hard voor je!

 

Lott?? Ben je ondertussen de trotse mama van een mooie zoon??

 

@Alle lieve meiden..een fijne jaarwisseling!!! knuffel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beanie,

 

Fijn hoor fff lekker zwanger!! Ow gaat zo mooi zijn straks je eerste echo!! Ik heb vorige week een echo gehad en die was zo duidelijk en we weten nu wat het word. Ik geloof het nu echt ben zwanger en ga genieten. en jij straks ook en wij gaan samen duimen voor al deze andere lieve meiden dat ze snel positief testen!! want dit geluk verdient iedereen xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve meisjes,

 

Moontje, hoe was je nachtje in de bruidssuite? Was vast wel heel speciaal! Misschien heb je het wel genoemd hoor, maar hoe lang zijn jullie nu getrouwd?

En hebben jullie al een beetje nagedacht over de volgende behandeling? Heb je al contact gehad met DD? Als het daar lang duurt, ga je dan Gent nog overwegen? Daar hoor ik toch wel heel erg positieve verhalen over!

 

Andere meisjes, alles goed? Juul, nu aan het relaxen met de beentjes omhoog? Vlinder, gaat het goed met jou? Kom je de wachtweken een beetje door? Lott, heb je je mannetje al in je armen? Maris, heb je een mooie kerst met je mannetje gehad? Sometimes, hoe is het met jou?

 

Hier blijft het gewoon spannend... Kwaaltjes zou ik het niet willen noemen, hooguit wat verschijnselen. Weet je wat het is, ik heb er (nog?) niet zo'n last van en als dat wel zo zou zijn wil ik er niet te veel over klagen hier, want er zijn ook zoveel dames die met liefde al mijn kwalen zouden willen hebben als dat zou betekenen dat ze zwanger zouden zijn! Geldt misschien ook wel voor jou? Dus dan denk ik: als ik er al last van heb dan is dit niet de plek... Maar het gaat zoals gezegd best goed hoor! Ja, ik ben erg moe en slaap veel (maar wordt wel elke nacht/morgen heel vroeg wakker en lig dan een tijd te woelen of ga uit bed om een kopje thee te drinken en daarna weer terug in bed). Ja, ik moet er bijna elke nacht wel uit om te plassen. Ja, soms wat misselijkheid maar eerder eigenlijk een soort 'hol' gevoel. En last van darmen die het allemaal niet heel leuk vinden... (waarvoor ik nu probiotica, activia en stimulance gebruik, kijken of dat helpt). Btw ik heb een spastische darm, dus ik denk dat die nu gewoon ff extra protesteert.... Ik ben natuurlijk pas 5w3d, dus de rest kan nog komen. O ik vergeet de vergrote en pijnlijke boobies... En het korte lontje (daar heeft mn B. last van denk ik). Al met al kan het erger toch?

Die Hcg-waarde gaf donderdag weer even een goed gevoel maar nu ben ik weer net zo onzeker... Nog anderhalve week tot de eerste echo. Dan weten we of het er 1 is of 2 zijn... We zeiden in het begin tegen elkaar dat we dachten dat het er maar 1 is, maar inmiddels twijfel ik daar aan. Nou ja, 9 januari hebben we weer wat meer info en hopelijk kunnen we dan ook zeggen dat we weer een klein stapje in de goede richting hebben gezet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beanie,

 

Fijn hoor fff lekker zwanger!! Ow gaat zo mooi zijn straks je eerste echo!! Ik heb vorige week een echo gehad en die was zo duidelijk en we weten nu wat het word. Ik geloof het nu echt ben zwanger en ga genieten. en jij straks ook en wij gaan samen duimen voor al deze andere lieve meiden dat ze snel positief testen!! want dit geluk verdient iedereen xxxx

 

Lieve Bobby,

 

Ben ik een heel verhaal aan het typen, noem ik jou niet... Jeetje, je weet zelfs al of je een meisje of een jongetje krijgt! Leuk! Wordt het nu realistischer? Nu kun je lekker gaan shoppen! En wordt het tijd om te gaan proberen te genieten... Wanneer heb je de volgende echo? Dat is de 20 weken echo lijkt me?

Natuurlijk hopen we op een mooi knipperlichtje bij de eerste echo... Maar spannend is het wel hoor! Afgelopen donderdag waren we ook weer super gespannen voor de uitslag van het bloed.... Wat dus gelukkig helemaal goed was. Helaas zegt het nog zo weinig en duurt het nog wel even voor we echt zekerheid hebben...

En idd, we gaan hard duimen dat Vlinder nu al heel snel die positieve test in handen heeft en dat Mariska en Monica meteen daarna volgen! Allemaal beepjes in 2012 en 2013!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Nou probeerde dus er niet te veel mee bezig te zijn en ben daarom ff niet aanwezig geweest op het forum maar, het lukt absoluut niet! Het spookt de hele tijd in me hoofd of het wel is gelukt of niet, afleiding heb ik zat gehad maar werkt ook niet echt kan niet eens een gesprek volgen door het gespook in me hoofd en als ik slaap droom ik erover pff echt slopend dit wachten. Heb ook echt helemaal geen symptomen ofzo vorige keer had ik behoorlijk pijnlijke (.)(.) maar dat had ik toen al vanaf CD1 heb nu afen toe wat steekjes en krampjes maar dat kan ook van alles betekenen, word er ni goed van ik weet van mezelf dat ik nooit de testdatum kan afwachten en altijd wat eerder test dus heb ff gechekt of pregnyl was uitgewerkt en had dus donderdag een negatief testje al was het echt puur om de Pregnyl te controleren, was toch heel iritant zo,n witte test pff na dat gevoel denk ik niet dat ik eerder zou durven van het EMC mag ik 2 januari al testen en van Maasstad pas de 6de scheelt gewoon 4 dagen nou dat word voor mij natuurlijk absoluut de 2de :-) als het mis is denk ik dat ik 6de niet eens haal en gewoon ongi word.

 

Word wel een beetje moe van mezelf ik weet dat ik er rekening mee moet houden dat het niet gelukt is maar dat lukt me gewoon niet. De wens is zoooo vreselijk groot dat de klap van een mislukte poging gewoon heel hard aan gaat komen of ik er nou rekening mee hou of niet denk niet dat het wat zal schelen.

Nou genoeg geklaag :-)

 

Monica hebben jullie het al een beetje kunnen verwerken meid.. en zijn jullie al opgeknapt van de griep, ik hoop dat jullie hele fijne dagen hebben gehad en ondanks alles lekker hebben kunnen genieten van elkaar. En er staan nog wat leuke uitjes op jullie te wachten heb ik begrepen heel veel plezier alvast knufff

 

Beanie en hoe gaat het met jou meid het is vast nog niet te geloven maar het is er echt ;-) ben echt zo vreselijk blij voor je en je hoeft echt geen kwaaltjes te hebben hoor had ik ook niet was alleen vaak en snel moe en had heel veeeeel slaap :-) succes met het wachten op je eerste echo en hoop dat je dan 2 mooie knipperlichtjes mag zien!!

 

Allemaal alvast een fijne jaarswisseling Liefs Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden