Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi! Had idd een slechte nacht. Gisteravond bij plassen opeens een flubbertje bloed. Huh?? Had echt zoiets van waar komt dat vandaan??? Dacht zelf niet dat het vaginaal kon zijn, want bij afvegen echt helemaal niets te zien. Vermoed dus in urine, blaasontsteking? Vanochtend even met de gyn overlegd en idd urine op kweek laten zetten bij huisarts. Doe ik morgen omdat ochtendurine toch het meest betrouwbaar is. Weet iemand hoe lang dat kweken duurt? Zal het weekend wel overheen gaan.

Merkte ook dat ik voor de echo zelf toch wel veel zenuwachtiger was dan gedacht. Heb er ook niet echt van genoten, het is zo onwerkelijk. En telkens dacht ik 'als het maar goed is'. Maar, dat is het gelukkig. Alles zit erop en eraan, alleen één niertje moeten we met 32 weken even voor terugkomen. Niets echt verontrustend maar was beetje vergroot.

En dan wat iedereen natuurlijk wil weten: het is een jongetje! J is helemaal blij, die liep glunderend het ziekenhuis uit. Ik blijf problemen houden om te vertrouwen en heb nog wat moeite om echt blij te zijn. Ben nu haast nog banger om hem kwijt te raken, hoe echter het wordt hoe meer je kwijtraakt. Misschien toch de haptonome nog eens bellen of zij daar wat mee kan.

Placenta ligt niet meer voor de baarmoedermond, was er nu ca 3 cm vandaan dus dat was oké. Baarmoederhals kon ze goed zien dus die is ook opgemeten, was 3.8/4 cm. Geloof dat het minimaal 3 moet zijn?

Morgen nog vk en dan verder afwachten of het een blaasontsteking is. Hoop het eigenlijk wel, zou hoop verklaren en wellicht ook oplossen. Ga nu maar proberen bij te komen van avond, nacht en ochtend. En langzaam tot me door laten dringen dat we een zoon krijgen.... Oh help een náám!!!! :-)

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_Grid, width: 700]

[TR]

[TD]
voorstellen

[/TD]

[TD]
uitgerekend

[/TD]

[TD]
eerstvolgende echo

[/TD]

[TD]
eerstvolgende afspraak

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Ymkeh (), 1e kindje,
[/TD]

[TD]
23 januari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Daniella (
35), 1e kindje, 4 icsi en nu spontaan zwanger!

[/TD]

[TD]
2 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Roossie (41), 2e kindje na een cryo tp van een icsi poging!!

[/TD]

[TD]
5 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Henne (37), 1e kindje na 7 icsi's (11e tp)
[/TD]

[TD]
6 februari
[/TD]

[TD]
32w (niertjes)

[/TD]

[TD]
20 augustus vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Suzanne (34), 1e kindje na 4e icsi

[/TD]

[TD]
9 februari
[/TD]

[TD]
25 september 20w

[/TD]

[TD]
10 oktober vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Pucca (36), 1e en 2e kindje na 1e ivf

[/TD]

[TD]
13 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Loesje (29), 1e kindje, na 1x ivf en van 3e iui

[/TD]

[TD]
20 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Miems (31), 1e kindje na 1e ivf

[/TD]

[TD]
18 februari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Dion (39), 2e kindje

[/TD]

[TD]
19 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Mijnbaby (29), 2e kindje na 3 cryo's en 2x ivf

[/TD]

[TD]
24 februari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Lieve lieve Henne meid een JONGEN super meid ben zo blij voor lees met tranen in mijn ogen je bericht na zoveel tegen slagen krijgen jullie een zoon van harte meid

Als de 26 week voor bij zijn ga e iets meer genieten en dan de 34 week word allemaal nog echter en vanaf 37 week is er meer vertrouwen en als het er is dan is het helemaal echt en dan word je weer bang haha ik loop de hele dag om te kijken of alles goed is haha control freak

Van harte meid

Lies Jessica

Geplaatst

[TR]

[TD]
voorstellen

[/TD]

[TD]
uitgerekend

[/TD]

[TD]
eerstvolgende echo

[/TD]

[TD]
eerstvolgende afspraak

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Ymkeh (), 1e kindje,
[/TD]

[TD]
23 januari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Daniella (

[/TD]

[TD]
2 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
5 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
[/TD]

[TD]
6 februari
[/TD]

[TD]
32w (niertjes)

[/TD]

[TD]
20 augustus vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
9 februari
[/TD]

[TD]
25 september 20w

[/TD]

[TD]
10 oktober vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
13 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
20 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
18 februari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Dion (39), 2e kindje

[/TD]

[TD]
19 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
24 februari

[/TD]

[TD]
8 okt (20w)
[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Henne gefeliciteerd met de echo en natuurlijk de boy! ha ha nu nog een naam dus!

Gaan ze bij de echo alle organen zoveel mogelijk na? en er wordt ook vruchtwater gemeten...., hoorde ik gisteren. Vraag me dan af hoe ze dat doen.

Ik moet nog kraamzorg regelen, eigenlijk moet ik nog alles regelen. Ben er nog niet aan toe, geloof ik.

Moet ook nog naar mijn verzekeringspakket kijken, ik weet niet of kraamzorg er in zit. Misschien moet ik nog een stapje omhoog, om de maximale hulp te kunnen krijgen. Maar dat kan dan nog veranderd worden voor 1 januari, dacht ik.

Geplaatst

Hoi Dames,

Sorry dat ik bijna niet meer mee schrijf. Ik wist eerst niet zo goed wat ik allemaal moest zeggen dat sommige dames nog bloed verloor enzo en nog in onzeker tijd zitten. Ik werd er beetje naar van omdat bij mij juist alles goed gaat.

Alleen heb ik last van si gewricht en waarschijnlijk ook bekkeninstabiliteit.

Vorige week vrijdag controle bij vk gehad. We krijgen een dochtertje ! We zijn zo blij mee. Ons meisje groeit heel goed en precies op de schema.

3 oktober hebben we 20 weken echo in ziekenhuis te maastricht.

Ik voel de kleine heel af en toe bewegen of schoppen. soort plop gevoel ofzo. Vandaag ben ik 18 weken.

Ik zie dat nu wat beter gaat met paar dames qua bloed verlies enzo. Nu kunnen jullie wel van gaan genieten hoop ik.

Liefs Marloes

Geplaatst

Marloes wat leuk! gefelciteerd met jullie meid! wij lopen bijna gelijk leuk :)

Dion: ik was het ook helemaal vergeten maar de VK vroeg het me maandag,

of ik de KZ al had geregeld, dus vandaag maar meteen gedaan. als je basisverzekering heb betaal je volgens mij

4 euro per uur, ik heb aanvullend en betaal daarom niks. ( maar check ff je eigen verzekeraar na, ik zit namelijk bij agis en elke is anders)

Geplaatst
Henne gefeliciteerd met de echo en natuurlijk de boy! ha ha nu nog een naam dus!

Gaan ze bij de echo alle organen zoveel mogelijk na? en er wordt ook vruchtwater gemeten...., hoorde ik gisteren. Vraag me dan af hoe ze dat doen.

Ik moet nog kraamzorg regelen, eigenlijk moet ik nog alles regelen. Ben er nog niet aan toe, geloof ik.

Moet ook nog naar mijn verzekeringspakket kijken, ik weet niet of kraamzorg er in zit. Misschien moet ik nog een stapje omhoog, om de maximale hulp te kunnen krijgen. Maar dat kan dan nog veranderd worden voor 1 januari, dacht ik.

Dion kraamzorg zou ik wel even achteraan gaan, mijn kraamzorg kon alleen de maximale uren garanderen als ik me voor de vijfde maand aanmeldde. Het minimum aantal krijg je altijd (en zit idd in het basispakket). Als je de verzekering belt krijg je vaak een lijstje met organisaties waar zij mee samenwerken. Ben je natuurlijk niet toe verplicht, maar is wel zo makkelijk.

En ze gaan idd systematisch alles na: ligging placenta, navelstreng, hoofdomtrek, buikomtrek, lengte armpjes en beentjes, voetjes, handjes, oogkassen, lipjes, neusje, oortjes, alle organen, bij hartje ook de kamertjes en toevoer, middenrif, ruggengraat. Vruchtwater meten ze centimeters van de vruchtzak, zal wel een berekening achter zitten. Totaal duurt het ongeveer een half uur en ik moest overigens wél een volle blaas hebben. Heeft de voorkeur omdat ze toch nog heel laag moeten om alles goed te meten. En met een volle blaas ligt de baarmoeder gewoon wat hoger. Hierdoor kon ze bij mij ook met een buikecho de bmh meten, normaal moe dat meestal vaginaal.

Geplaatst

Marloes wat leuk een dochter! Ik heb je gelijk roze gemaakt hoor ;-) en de datum van de 20w echo ingevuld. Het was hier idd niet zo heel vrolijk, maar dat gaat nu vast veranderen. Oke, onzekerheid zal bij een aantal meiden een rol blijven spelen, maar hoe verder we komen, hoe groter het vertrouwen zal worden hoop ik.

Fijn dat bij jou alles goed gaat. Hoewel bekkeninstabiliteit .....niet echt prettig lijkt me. Heb je fysio oid daarvoor?

[TR]

[TD]
voorstellen

[/TD]

[TD]
uitgerekend

[/TD]

[TD]
eerstvolgende echo

[/TD]

[TD]
eerstvolgende afspraak

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Ymkeh (), 1e kindje,
[/TD]

[TD]
23 januari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Daniella (

[/TD]

[TD]
2 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
5 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
[/TD]

[TD]
6 februari
[/TD]

[TD]
32w (niertjes)

[/TD]

[TD]
20 augustus vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
9 februari
[/TD]

[TD]
25 september 20w

[/TD]

[TD]
10 oktober vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
13 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
20 februari

[/TD]

[TD]
3 okt (20w)

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
18 februari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Dion (39), 2e kindje

[/TD]

[TD]
19 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
24 februari

[/TD]

[TD]
8 okt (20w)
[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Marloes, gefeliciteerd met jullie dochter in spé. Fijn dat alles goed gaat! En wat mij betreft geen verontschuldigingen omdat het bij jou goed gaat.

Alleen maar mooi!

We gaan allemaal de goede kant op...., niet allemaal zonder slag of stoot, maar dat geeft niet.

Henne, thanks voor je uitleg van de 20 weken echo. Heb je ook leuke foto's om te laten zien?

Geplaatst

Wat mooi Henne!

Moet alleen aan de 3D foto's wennen, niet specifiek die van jou hoor, maar in het algemeen. Ben zo een plat beeld gewend van een gewone echo.

Je ziet echt een kindje met de 3D, lief hoor.

Geplaatst

Ik ben ook geen 3D fan hoor, we kregen deze mee en hier heeft J snel een foto van gemaakt. We hebben ook nog een hele schattige van een voetje, zal kijken of ik die vanavond erop kan zetten. Moet wel zeggen dat als je wat aan de 3D gewend raakt het ergens ook wel erg leuk is, je herkent er gewoon echt dingen van jezelf in. Legde net deze foto naast eentje van mijn neefje toe die een dag oud was en het lijkt gewoon al, zo bizar!

Geplaatst

Hallo allen

Wat leuk dat het met jullie eindelijk allemaal een beetje de goede kant op gaat: bij de 20- weken echo belandt!

Ik had een beetje hetzelfde idee als Marloes lees wel mee maar heb niet zoveel te melden.

Ik heb volgende week woensdag de 20 weken echo!! Maar ik heb om de vrijdag een echo dus bij mij worden de twins zowiezo in de gaten gehouden! Tot nu toe gaat alles goed liggen we nog steeds een paar dagen voor op schema...

Wat leuk dat jullie ook al weten wat het wordt....wij zijn er nog nie over uit maar denk wel dat we het willen weten toch wel makkelijker met 2 dus of 2 jongens of 2 meisjes!

Zijn jullie al veel aangekomen?? Ik 5,5 kilo en pas me lage heupbroeken nog heb een klein buikje...mensen zien nog niet goed dat ik zwanger ben en als ik vertel 19 weken en het zijn er 2 zeggen ze waar zitten ze dan hahaha

We gaan 14-10 lekker met zn 2 nog een weekje naar Spanje hopelijk voel en ben ik dan nog net zo als hoe ik me nu voel en ben.....

Grtjs Pucca

Geplaatst

Ha Pucca, wat super dat alles goed gaat met jullie twins! Ik ben zoveel nog niet aangekomen hoor, denk 2,5 kilo of zoiets. Maar het zijn er ook twee he bij jou. Mijn buik zie je vooral als ik wat straks aan heb (zie foto), anders valt het ook nog wel mee.

Ik heb de 20 weken echo erin gezet! Benieuwd of jullie het geslacht gaan vragen en delen....

[TR]

[TD]
voorstellen

[/TD]

[TD]
uitgerekend

[/TD]

[TD]
eerstvolgende echo

[/TD]

[TD]
eerstvolgende afspraak

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Ymkeh (), 1e kindje,
[/TD]

[TD]
23 januari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Daniella (

[/TD]

[TD]
2 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
5 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
[/TD]

[TD]
6 februari
[/TD]

[TD]
32w (niertjes)

[/TD]

[TD]
20 augustus vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
9 februari
[/TD]

[TD]
25 september 20w

[/TD]

[TD]
10 oktober vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
13 februari
[/TD]

[TD]
26 september (20w)

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
20 februari
[/TD]

[TD]
3 okt (20w)

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
18 februari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Dion (39), 2e kindje

[/TD]

[TD]
19 februari
[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]
24 februari

[/TD]

[TD]
8 okt (20w)
[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Henne, wat een mooie buikje ! Ik heb zelf dikker buik. Waarschijnlijk komt dat door mijn darmen.

Ja ik krijg wel fysio. Ik wacht nog op de toestemming van verzekering of het mag.

Ik ben zelf tot nu toe maar half kilo aangekomen.

Ja ik zie dat er inderdaad paar dames nog in onzeker tijd zitten. Hopelijk gaat dat ook weer over en dat alles goed gaat zoals het hoort.

Want ik wil gewoon graag dat iedereen van de zwangerschap kan genieten want het is iets moois. En het is zo voorbij dan is het kindje al geboren. De tijd vliegt echt snel om vind ik.

Veel liefs Marloes

Geplaatst

Mooie foto's henne!

Pucca heerlijk nog even naar spanje, wij willen ook nog een lang weekend city trip doen voor de kleine er is..

Ik ben 3,5 kilo aangekomen, maar het is niet erg te zien... ik hou me er niet zo mee bezig.. aankomen gaan we allemaal ha ha ha ha...

Geplaatst

Henne en Roossie, gefeliciteerd met jullie mooie echo's. Leuk om die foto's te zien Henne! Brr, die zenuwen, die beginnen bij mij ook al een beetje. Aanstaande dinsdag zijn wij aan de beurt. Fijn om even te lezen hoe het globaal in zijn werk gaat, en goed te weten van die volle blaas.

Leuk om even wat te lezen van de andere meiden, Marloes en Pucca, super dat het bij jullie lekker loopt allemaal. Marloes, ik heb ook last van bekkeninstabiliteit en beide si gewrichten. Ik vond het een enorme domper en had best veel pijn. Ik volg de oefentherapie van Cecile Röst. Er zijn best veel fysiotherapeuten die haar methode gebruiken. Sinds ik de oefeningen doe heb ik de pijn en overlast veel meer onder controle. Dat geeft me veel rust en vertrouwen. Ik hoop dat je het vergoed krijgt van je verzekering. Anders is het boek van Cecile Röst een aanrader, daar staan de oefeningen in beschreven en veel relevante informatie.

Henne, ik ben inderdaad van mijn slaapdiensten af nu. Werk alleen nog maar van 9 tot 17 of van 13 tot 21 uur. Dat scheelt veel, en lekker elke avond in mijn eigen bedje.

Sinds twee dagen voel ik ons babietje ook echt schoppen. Al langer had ik de kriebels en plopjes, maar nu echt schopjes. Ik lig 's nachts echt met een big smile te voelen. Je kan het ook vanaf de buitenkant voelen, supergaaf. Heel fijn, die tekenen van leven.

Marloes, mijn buik ziet er ook al dikker uit hoor. Bij mij zijn mijn darmen vaak opgeblazen, én heb een randje vet rond de navel. Eigenlijk is het voor niemand meer te missen dat ik zwanger ben.

Hilde, moedig en lief dat je hier nog af en toe mee leest en wat schrijft. Goed om van je te horen. Er zijn zoveel meiden afgevallen destijds. Veel positieve testen toen in mei/juni. Het lijkt me heel moeilijk Hilde, om afscheid te moeten nemen van een tweede kindje en een vurig gewenst broertje/zusje. Veel geluk met z'n drieën!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden