Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Floor, ik heb je vanmiddag gesproken... Zowel live als via de app....

Kan je helaas niet helpen met adviezen voor nachtmerries bij een klein lief jongetje....

Geplaatst

Goedenavond!

Nou ik ben blij dat ik zit zeg. Om 7 uur opstaan vandaag, kindjes weg gebracht, naar de kapsalon om te werken van 9 Tot kwart over 4. Kindjes ophalen, koken, eten, kindjes in de auto, werken op de zaak van 7 Tot half 10. En nu ben ik moe.

Floor Ik heb je een wapje gestuurd toen ik thuis was maar nog niks gehoord, dus nogmaals hier. Hoe was het vandaag?

En ik heb heel je bericht over mini gemist? Heeft hij nog zo'n last nu? J.amey heeft het niet gehad. Lees jij hem nog voor voor het slapen of kijkt hij tv ofzo?

Ze zeggen dat je minstens een uur voor het slapen gaan geen beeldscherm meer moet bekijken omdat dat daarna pas verwerkt word in de hersenen. Ik weet het ook niet precies.

Als je voorleest zou ik het niet weten eigenlijk?

Minoes Ik ga ook voor de drank ;) Oh nee, voor lekker en stukje lopen. Die mindfullness van tina is ook heel erg lekker! En vooral heel veel energie in I steken :)

Sproet wat een knauw schat! :( hele dikke kus. Wel gezellig je weer te zien :)

Vandaag een nare dag. De kapsalon is in een bejaardenhuis en mijn laatste klant werd afgezegd omdat ze heel erg ziek is. Echt heel ziek. Dat is naar.

Daarna een klant vanavond die haar beste vriend (30) vandaag heeft begraven. Verloren aan k.

Daarna kreeg ik een mail van ons hoofdkantoor dat een van mijn collega's waar ik vrij close mee was overleven is. Ze is dit weekend zelf uit het leven gestapt. En ik wist het gewoon niet. Zo lief zo gezellig zo energiek. 27 jaar.

Blegh echt naar zo'n dag.

Xx

Geplaatst

@Sandra: oh je wat verdrietige verhalen. En wat erg van je collega. Zoals jullie weten hadden we in het begin van dit jaar een soortgeliijke ervaring met iemand uit onze vriendenkring. Het is zo niet te begrijpen. Je denkt dat je het toch had moeten zien aankomen, maar helaas is dat vaak helemaal niet zo. Heel veel sterkte en hopelijk heb je een beetje goede nacht gehad, zodat je een beetje uitgerust bent.

@All: soory, even kort ben al op mijn wer:) dikke toet voor iedereen!!!!

Geplaatst

Jeetje Sandra wat heftig zeg heel veel sterkte

Beanie wat is je boom mooi zag in ander topic heel mooi;-)

Tina hoe gaat nu met je?

Fijne dag meiden

Geplaatst

San, heftig dagje gisteren... En ik denk idd wat Tina zegt, dat je zoiets eigenlijk nooit ziet aankomen. Het is altijd schrikken, dat sowieso, maar toen een aantal jaar geleden zoiets gebeurde met een collega van mij heerste er toch ook wel enige mate van woede. Maar dat had ook voor een deel een andere reden....

Minoesje, hoe is het met jou? Je sombere bui al een beetje over? Het heeft allemaal tijd nodig en er breekt nu zo'n onzekere tijd aan... Denk aan je!

Floortje, lieve Floortje, hoe is het vandaag met je? Ik hoop zo dat je gisteren snel kunt blocken, volgende week weer lekker een herkansing en je weet dat er voor het andere sowieso een optie 2 is! En daar ga je nu voor!

Tina, weer aan het werk... Gaat het goed met je? Niet moe en zo? Nou ja, het is ook nog wel erg pril! Is het moeilijk om er je mond over te houden?

Sproet, lieverd, fijn je te zien hier! Dikke toet!

En ook voor alle andere meisjes een dikke toet...

Gisteren is idd de muur decoratie voor uk z'n kamertje binnen gekomen. Ik zal hier de fotootjes van de boom ff plaatsen... We hebben ook z'n naam in losse letters binnen maar uiteraard hangen we die voorlopig nog niet op! Das nog steeds ons geheimpje!

[ATTACH=CONFIG]5332[/ATTACH]

Om de een of andere vage reden draait ie de foto's om, terwijl als ik ze op mijn bureaublad zie ze wel gewoon zijn! En zelf draaien heeft ook geen zin... Nou ja, dan maar ff zo, de andere krijg ik alleen volledig op z'n kop...

Geplaatst

Stoer he die boom! Ze heeft echt hele leuke dingen! ! :)

Floor nu word ik nieuwsgierig. Ging het niet goed gister?

Hier gaat het wel. Vanmorgen 3 uur met de kinderen gewandeld. Dat helpt wel hoor! :)

Geplaatst

Beanie ja hele mooie boom echt geweldig ;-)

Sandra lekker aan de wandel geweest

Hier in huis aan rommelen ben mijn bui helaas nog niet kwijt gaat wel weer weg op den duur

Tina ben druk bezig met de link die je gestuurd hebt dank je ;-)

Iedereen dikke vieze vette natte toet haha

Geplaatst

hoi meiden,

@Minoes: wat leuk dat je iets aan de link hebt:) Ik vind het ook altijd leuke oefeningen en weetjes:) Lekker injezelf blijven geloven - de depri gaat wel weer over!

@ Beanie: wat een leuke boom!Prachtig. En de naam was???:))) geintje:)

@Sandra: mooi dat je weer wat beter voelt. Frisse lucht is altijd goed!

@Floortje: Ik weet niet wat maar hoe dan ook ik denk aan je en hoop voor je dat alles goed komt! Je bent een dapper en sterk vrouw!! Kopf hoch!

Hier gaat het goed. Ik ben alleen heel moooooeeeee. Dat zal wel ook eraan liggen dat ik 's nachts minimaal 2 keer eruit moet en om ca. 5:30u niet meer kan slapen:( Ben vandaag al om 7 u op mijn werk geweest en om 15u heeft mijn secretaresse mij echt naar huis gejaagd omdat zij vind dat ik niet voldoende voor mezelf zorg:). Zij weet het inmiddels en ook mijn manager is ingelicht - omdat ik deze opdracht net eerst begonnen was en dan met vakantie ging en daarna ineens zo ernstig ziek... 1+1=3 dus ik wilde er maar niet omheen liegen. Ze hebben het heel lief en begripvol opgenomen en steunen mij helemaal. Dat maak je als interimmer ook niet vaak mee:) Dus er hiervoor krijgen ze van mij een 10!

Verder blijf ik zenuwachtig, maar leg me wel erbij neer dat ik tot vrijdag volgende week moet wachten. Ik hoop dat ze dan echt iets kunnen zien??? Lees op het wachtbankje dat de meeste dames eerst met 8 wk een echo hebben en ik dus al met 6+3

Geplaatst

Lieve Tina ja dat is allemaal zo heftig je leeft eerst naar Turkije dan naar punctie dan naar hoeveel eitjes dan test en dan de killing wacht weken naar de echo komt helemaal goed meid

En moe hoort erbij en straks met je buik vol en knipperend hartje of meer dan word het ook allemaal echter van

Hele dikke knuffel

Geplaatst

Nou Tina, als ik eerlijk ben hoop ik het niet voor je hoor! Zou toch echt niet hopen op meer dan maximaal 2! En eentje is toch ook al prachtig???? Echt waar, een drieling zwangerschap is volgens mij echt heel erg zwaar.... Maar we gaan het zien! Nog anderhalve week!

Geplaatst

Hahahaha Tuurlijk is 3 heel zwaar. Was ook meer een geintje ;)

De risico's worden er ook niet minder op en 2 is al zwaar.

Uiteindelijk is het allemaal goed als het maar 9 maanden goed gaat :)

Geplaatst

@Minoes: :) ik denk het wel:)!

Ik ontwikkel me langzaam tot een 'test-maniac' :))) Vandaag weer een CB gedaan en ja - 3+, dat voelt weer een stuk beter:)

Hoest hier met iedereen?

Geplaatst

:) oh wat leuk:) Kan me voorstellen dat dat voor haar ook een leuk gevoel geeft:)

Hoe gaat het met je? Alles goed gegaan bij dr. p.ipelle?

@Tina: Ik was gisteren bij dr. P.ipelle en heb haar verteld over jou... Vond ze erg leuk om te horen!
Geplaatst

Ben nog in afwachting van labuitslagen.... Op zich alles goed, uk is nu meer dan 2500 gram. Volgens mij krijgen we een reus! Maar bloeddruk was opeens veel hoger. Maandag al weer terug voor extra controle.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Hahaha jullie zijn toch ook lang beanie? Komt wel goed ;)

Nu goed aan jezelf denken hè!

Hier 5 losse stappen!!! Wij kunnen straks in Frankrijk achter haar aan rennen hihi

Hoe is het met de andere dames?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden