Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow Tina als ze goed doen dan kan je toch niet kiezen vind dat ook erg om te horen hoor kwik kwek en kwak komen gewoon lekker alle drie van harte gefeliciteerd lekker genieten echo?? Mis ik iets?

Jahoe ben zo blij voor je xxx

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jullie zijn zulke schatten:) Ja het is allemaal nog steeds zo onwerkelijk. Ik ben alweer sinds 4:30u wakker en merk dat mijn emoties beginnen achtbaan met mij te varen. Na de echo gisteren was ik helemaal overtuigd - JA we gaan ervoor. Nu begin ik me weer zorgen te maken of we dat ook redden - drie! Dat is toch niet niets. Kan ik van niets naar zo'n verantwoordelijkheid? Allemaal doomscenario's die dan door mijn hoofd gaan, wat als....? Maar goed, ik ben een nuchter mens en kan ook bedenken dat zijn de hormonen, je bent vermoeid, dan zie je het niet zitten, als ze er eerst zijn komt alles wel vanzelf goed ....

Ook ben ik net helemaal aan het denken gezet. Ik schrijf hier natuurlijk met alle uitgebreidheid en blijdschap over onze drie wondertjes en heb ik de laatste twee weken daarbij niet zo heel veel aan die dames gedacht die er nog niet het geluk hebben. Hier voel ik me schuldig over. Het is niet zo dat ik nu alleen voor mezelf kijk maar het overkomt je zo - tenminste mij - dat je even met niets anders bezig kan. 6 jaar hopen en eigenlijk hebben we er niet meer in geloofd. Nu nog is het moeilijk te geloven en dat zal wel ook aanhouden tot we ze in de armen mogen sluiten. Ik weet dat ik ontzettend veel aan jullie verhalen gehad heb tijdens ons pogingen. Te lezen dat het toch wel kan lukken heeft mij altijd weer positief naar voren laten kijken, maar ik realiseer me nu ook dat dat niet voor iedereen zo is. Sorry lieve meiden, sorry als ik iemand misschien met mijn uitgebreid verhalen gekwetst heb, dat was zeker nooit mijn bedoeling. Ik zou nergens meer blij van kunnen worden als van de gedachte dat jullie straks ook je droom zou mogen zien waar worden. Eerlijk. Diep vanuit mijn hart gun ik iedereen dit geluk.

Geplaatst

Tina, je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Jarenlang hebben jullie gestreden om jullie droom uit te laten komen en het is nu eindelijk zover! Daar moet je dankbaar en vooral heel erg trots op zijn en dat mag je uiten

Iedereen hier heeft haar eigen rugzakje, de een wat voller dan die van die ander. Maar dat maakt het niet dat de een het meer verdiend dan de ander.

Volgens sommige heb ik makkelijk praten, slechts 1 ICSI behandeling nodig gehad voor een mooi mannetje en nr.2 is onderweg! En daar ben ik dankbaar voor, maar ook erg trots!

Dus gooi je schuldgevoel overboord, geniet van het zwanger zijn (waar mogelijk natuurlijk) en wees happy!!

Geplaatst

Lieve Tina al schrijf je hier mil pagina's vol verdorie zeg je hebt zoveel moeite moeten doen en dat mag je uiten

En als sommige mensen er niet tegen kunnen moeten ze weggaan

Ik ben zo blij voor je echt waar

En die onzekerheden horen we bij helaas en trouwens volgens mij kunnen jullie wel 10 aan ;-)

Probeer tegenieten hoe moeilijk ook en schrijf hier lekker van je af

Oja en jij denkt normaal altijd aan anderen nu is het even jouwn tijd

Oja en waar blijft de echo foto heb nog nooit en met 3 gezien ;-)

Dikke natte vette klapzoen

Geplaatst

Lieve Tina, dat is natuurlijk ook direct de keerzijde: we vinden het hier allemaal zo bijzonder, dat je zwanger bent van een drieling dat we (ongeveer) eisen op de hoogte gehouden te worden! Wie maakt dat nou mee, dat iemand zo 'in de buurt' een drieling krijgt? Verder sluit ik me helemaal aan bij de woorden van Minoes en Melis, niet schuldig voelen hoor! Het is goed om er bij stil te staan dat dit geluk (nog) niet iedereen gegeven is, maar dat maakt niet dat jij minder moet gaan genieten van het feit dat het jou nu eindelijk, na 6 jaar, is gelukt! Het is jou net zo gegund als ieder ander!

En ik sluit me aan bij de rest: fotootje!

Geplaatst

Weet je Tina? Het is natuurlijk erg lief van je om zo meelevend te zijn en rekening te houden met de dames die helaas nog niet zwanger zijn, maar laat je eigen blijdschap/trots/geluk hierdoor aub niet beïnvloeden!

Beanie, laatste loodjes! Gelukkig vandaag een wat minder warme dag, heerlijk voor de zwangeren onder ons! Zag een foto op FB voorbij komen, mooie bescheiden buik heb je! :-)

Minoes, lekker gebadderd gisteren? Ik heb ook nog ff gezwommen met V. Bij de buren..

Geplaatst

Idd gelukkig vandaag iets minder warm! Inmiddels staan er hier heel wat ramen in huis open, in de hoop dat het iets wil afkoelen. Tja, nieuwbouwhuis met een plat dak, dat warmt lekker op en het duurt lang voor het weer koeler wordt!

Thanks Melis, ik vind zelf mijn buik enorm worden maar ja, ik hoor wel vaak dat hij nog best bescheiden is! Voor overmorgen 37 weken.... Uk is toch wel bijna 'afgebakken'. Jij bedoelt denk ik de foto op FB met dat ijs? Was wel grappig, ik had geklaagd dat ik het veel te warm vond tegen een FB-vriendje (Falentin, een teddybeer, wie verzint het!) en een paar uur later werden er drie bakken ijs afgeleverd! (degene die achter deze beer zit kennen we ook hoor, is een Duitse journaliste). Zo schattig!

Vandaag en morgen houden we maar een opruim- en vooral schoonmaakronde in huis... De douche is klaar, die moet nog schoongemaakt worden maar vanavond kunnen we gelukkig weer gewoon douchen. Ik heb net de laatste ramen staan lappen aan de buitenkant, dus we kunnen weer ongeveer naar buiten kijken... Morgen de binnenkant nog, maar die zijn toch wel wat minder vuil! Zou dan nu toch de nesteldrang toeslaan? Heb er tot nu toe nog weinig last van gehad.... Einde ego bericht!

Hoe is het met de andere dames? Ook aan het genieten van een beetje verkoelende wind? Minoes, ik zag dat je dochtertje ziek is? Arme meid.... En Sandra, ben jij al weer onderweg naar NL? Op zwarte zaterdag? Dan veel succes iig! Alle andere dames: dikke knuf!

Geplaatst

Hoi lieve dames,

Ik wordt weer blij van jullie, heel erg bedankt! Was mijn eerste emo-moment denk ik:) Gaat alweer beter! En jullie hebben gelijk - genieten is ook erg belangrijk.

@Beanie - Idd een bescheiden buikje denk ik:) Ik vrees dat ik je in 4 weken al ingehaald heb hahaha. Jullie kunnen me gek noemen of overenthousiast, maar ik heb vandaag mijn eerste positiebroek gekocht hihihi. Zo grappig, ze past natuurlijk nog niet helemaal, maar je voelt je ineens zwanger als je zo ding aantrekt. Was leuk afgeprijsd in de uitverkoop bij Mi.ss E.tan dus ik dacht laten we eens gek doen. Ik heb toch zo last van nu al een opgezet buik:)

@all: OK - we proudly present our three kidz circus:)[ATTACH=CONFIG]5362[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5363[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5364[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5365[/ATTACH]

Verder net met manlief wezen oriënteren wat we misschien straks allemaal nodig hebben. Ook wezen kijken naar leuke wagentjes - haha er zijn geen wagentjes voor drie in de showrooms te vinden. We moeten ons hierover echt gedachten maken en ook de oplossing voor hoe krijg je drie naast elkaar in de auto?? Ik zal straks toch een keer proberen met de een en ander drielingsouder contact op te nemen hoe zij deze praktische zaken opgelost hebben. Ik weet het is nog vroeg, maar we willen nu al de opties bekijken omdat we niet weten hoe lang ik me fit genoeg voel en omdat het toch alles wat meer organiseren wordt dan voor eentje denk ik:)

Geplaatst

Wow Tina wat bijzonder om te zien zeg heel mooi

Ja ik zou me ook gaan oriënteren over van alles dikke knuf

Beanie buik waar heb geen foto gezien :-(

Haha de nesteldrang lekker bezig kom je hier ook ;-)

Ik word volgend mij ook ziek pleh en Ilana heeft koorts vind niks aan en eng bah lekker in huis hier is wel te doen

Liefs x

Geplaatst

Oh beterschap voor de kleine en jou!!

Wow Tina wat bijzonder om te zien zeg heel mooi

Ja ik zou me ook gaan oriënteren over van alles dikke knuf

Beanie buik waar heb geen foto gezien :-(

Haha de nesteldrang lekker bezig kom je hier ook ;-)

Ik word volgend mij ook ziek pleh en Ilana heeft koorts vind niks aan en eng bah lekker in huis hier is wel te doen

Liefs x

Geplaatst

Lieve Tina, zoek even op internet. Er zijn fora voor twee- en meerlingen, ik denk dat je daar het beste je praktische vragen kunt gaan stellen! Maar niet minder met ons gaan schrijven dan hoor!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Tina, prachtig!! Geweldigdat je deze echofoto's met ons wil delen, dank je wel!

Heel erg bijzonder dat deze kindjes alle 3 tegelijk in je buik zitten, ontroerend!

En ja, praktische dingen zullen op sommige vlakken een uitdaging zijn en er zullen dagen komen die je moeilijk trekt, maar hey als je dit zo ziet, go for it!

Geplaatst

Gefeliciteerd Happinez, wat een prachtige foto's!!! Mijn vader had destijds zelf een wagen gemaakt (zelf 1 van een drieling), maar dat is 28 jaar terug haha. Zulke mooie echo's waren er toen nog niet en kun je nagaan dat mijn vader en moeder er pas 4weken voor de bevalling er achter kwamen dat we met zijn drieën waren. Al die tijd dachten ze 2. Helaas heb ik beide ouders vroeg verloren dus kan ze niet vragen hoe zij alles deden.

Wil je een hele goede zwangerschap toewensen en geniet ervan!!! Het is zo fijn en helemaal als je de ukkies kan vast houden. Driemaal geluk, bijzonder hoor!!!

Liefs Saba

Geplaatst

* Breekt even in *

Tina, ik werd door Meiske74/Babeth gewezen op jouw bijzondere zwangerschap - zoals je in mijn onderschrift kan zien ben ik ook de trotse moeder van een drieling, inmiddels 2.5 jaar oud alweer... Mocht je vragen hebben, zorgen willen delen, etc etc mag je me altijd pb'en en mocht je Facebook hebben: we hebben een enorme groep ervaringsdeskundigen op facebook verzameld (besloten groep, "drielingen!") met zowel wat oudere drielingen als moeders en vaders van drielingen in alle leeftijden en een aantal andere zwangeren. Je bent van harte welkom!!

* Breekt weer uit *

Geplaatst

Wow miepie leuk wat van je te lezen heb je toen de tijd ook gevolgd vind het zo bijzonder en al weer 2.5 ongelofelijk wat gaat de tijd hard

Liefs

Geplaatst

@Saba: wow, jij bent dus zelf een drieling! Prachtig:)!!

@Miepie: Ik heb je even al een pb gestuurd:) Nogmaals bedankt voor je aanbod en de goede tips - ik zal nu ff fb opzoeken.

@Beanie: ben je daar nog? Wat mij betreft moet jij je nu dagelijks melden:) dat alles goed is met je:)))

@Sandra: Heb je de zwarte zaterdag overleefd???

@Floor: dikke knuffel!

@Mnoes: je bent gewoon een schat:)!

@all: hoe is het met mijn lieve forum vriendinnetjes? Genieten jullie van het weekend? Hier heel rustig. Manlief is met zijn pa bezig de laatste bomen om te zagen in de tuin - wow, wat een uitzicht ineens:)) Maakt wel veel lawaai de kettingzaag - ik geloof onze buren zijn al wat chagrijnig:O

Geplaatst

Nu al meldplicht? Ik moet nog ff hoor! Morgen 37 weken... Okay, als ik nu beval dan laten ze het komen en dan mogen uk en ik ook snel naar huis... Maar nu ik een datum heb hoop ik dat ik die gewoon ga halen hoor! Dus moet uk nog even iets meer dan 2 weekjes in mijn buik blijven! En zo te voelen heeft hij het nog naar zijn zin, hij is nog steeds lekker druk aan het bewegen!

Tina, ik zag dat er inmiddels contact is tussen Miepie en jou... Lijkt me heel goed! Je wordt natuurlijk al op de voet gevolgd hier op het forum, maar ervaringen horen van mensen die het zelf mee hebben gemaakt is natuurlijk het allerbeste! Enne... Wees blij dat je ukjes nog niet kunnen horen! Die zouden vast niet blij zijn met die motorzaag!

Geplaatst

Het is wel erg rustig hier! Ik kan me wel steeds gaan melden maar ik heb niks te melden... En zo is het ook wel een beetje saai! Joehoe! Waar is iedereen!

Geplaatst

Joehoe, ik meld me, haha!

Hoe is het met je? Wil je DE datum eigenlijk bekend maken?

Hier druk bezig met de nieuwe kamer voor V., vandaar mijn afwezigheid!

Geplaatst

Jahoe ik ben er ook ;-)

We gaan zaterdag op vakantie mijn vader heeft wat geboekt haha zal wel niet veel soeps wezen haha mannetje gaat paar dagen mee en dan moet die naar huis werken :-(

Oja we gaan naar ameland

Beanie spannend zeker dat het dichter bij komt?

Hoest met je bloeddruk?

Tina besef je alles een beetje?

Melis goed bezig dus zie je al resultaat

Fijne dag meiden

Geplaatst

Minoes, wat lekker, hoe lang ga je precies naar Ameland? Is toch goed om er gewoon even uit te zijn? Ik hoop voor jullie dat jullie lekker weer hebben!

Melis, klinkt leuk! Zag dat je inmiddels iemand had gevonden voor de graffiti? Is wel heel leuk om met z'n kamertje bezig te zijn... Zeker nu je geen babykamer hoeft in te richten!

Morgen weer naar de gyn. De datum die ik nu heb zie ik als uiterste datum, het kan namelijk zomaar zijn dat hij zich of eerder aandient, dan wordt het alsnog een spoed KS of dat de gyn morgen of volgende week beslist dat het toch beter is als hij eerder komt... Hangt misschien ook wel van mijn bloeddruk af. Die was de laatste keer weer aan de hoge kant, eigenlijk op de grens. Ik denk om eerlijk te zijn als hij hoger wordt dat ze dan zullen ingrijpen, niet met medicatie maar door uk geboren te laten worden. Het blijft gewoon even afwachten!

Geplaatst

Joehoe, hier wat druk aan het werk sorry.

@ beanie. Ik hoop dat je mannetje nog even kan wachten tot DE datum;) ben je er helemaal klaar voor?

@ minoes. Lekker nu is het aftellen tot zaterdag!!!

@melis. Wij kijken er ook helemaal naar uit ons kamertje (s) klaar te maken.

Verder gaat het goed hier. Momenteel niet meer misselijk of extreem moe. Zal dat al over zijn???? Dan kom ik er wel heel makkelijk van af met 2 weekjes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden