Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow, 3....... Euhhh, hoeveel mensen konden het nu niet droog houden? Meis, gefeliciteerd! Wat spannend! Wanneer mag je weer terug komen? Gaan ze je nu driedubbel extra in de gaten houden???

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tina, ik kom bijna nooit meer op het forum maar heb jouw verhaal wel gevolgd.

Eindelijk dan die echo en dan een drieling...

Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws.

Geplaatst

Dank jullie allemaal😘😘😘 ik sta nog wat ongelofelijk erbij maar het dringt langzaam door. Wat een ongelofelijke verhaal. Ik kan het zelf bijna niet bevatten. Hoe groot was nu deze kans????? Zo minuscuul klein. En ja hoor wij gaan ervoor. Manlief is helemaal gek, hij heeft het voor drie niet droog kunnen houden😉. De gyn was ook heel lief. Zij zegt wel, dat het alkemaal nog erg vroeg is en we nu rustig moeten kijken hoe de komende weken zich ontwikkelen. Over 2 weken moet/ mag ik weer komen.

Jeempje meiden 3!!! Dat is toch niet te geloven. Ein Hoch auf Turkije!!!

Dikke natte sappige toet voor jullie allen!! Ik neem eerst even een bouillon - ben er momenteel gek op!? - en dan een dutje.

Geplaatst

Lieverd! Driemaal is scheepsrecht!!! ;-) Haha! Hoeveel cryo's heb je nog in de vriezer??? Haha! Ik ben erg blij voor jullie, en natuurlijk gaan jullie voor jullie Turkse liefdesdrieling! In ieder geval hebben jullie je best gedaan voor 10, dus het is jullie gegund!!! Xxx

Geplaatst

Wat een rust hier... Allemaal aan smelten of zitten we gezellig achter de ventilator? Of is iedereen lekker met vakantie of aan de BBQ?

Geplaatst

Ja beanie heel rustig haha

Nee hoor werd niks geschreven ;-)

Hier gaat het goed

Ben vrijdag met mijn opa en oma wezen winkelen Ilana heeft kleren gekregen maar ik ook lief he ;-)

Hele dagen in badje wezen pootje baden haha

Vandaag bbq heerlijk wat genieten

Nee wij hebben nog geen vakantie :-(

Beanie hoe gaat het bij jou en uk?

Tina lieverd je moet doen wat goed bij jou voelt dikke toet

Floor hoe gaat het bij jou?

Trusten mensen

Geplaatst

Uitgestorven! Iedereen is vertrokken op vakantie, of naar uitgerekend topics ;-) Toch hebben we wel een goede score hier in het topic, want als Sproet straks zwanger is, dan is de score 100%. Ben benieuwd hoe het met Ansje haar thuishuis gaat, maar zij schrijft jammer genoeg ook niet meer mee. Misschien moet ik eens een nieuw topic verzinnen. Wat dacht je van het 'lachbankje' in plaats van het 'nachtbankje' Beanie? Een topic om elkaar een beetje op te fleuren, ik kan wel wat humor gebruiken ;-)

Hier heel zwaar. Ik kan normaal al niet goed tegen warmte en heb er nu erg geel last van in combinatie met een onderdruk van 50, dus ben zo slap als een dweil! Te moe op te werken, te lopen, de hond uit te laten, zelfs te moe om te eten. Dit terwijl Mini steeds roept: Kijk is mama, mooie zomerdag, leueueueuekkkkk!!!!!'... Pffff.... Vanavond onweer, hoop ik ;-)

Geplaatst

Ik denk dat het straks weer drukker wordt hier zodra de vakantie over is😉. Maar lachbankje is ook leuk haha.

Vreselijk als je je zo slap voelt. Arme vrouw en dan ook nog een klein mannetje die natuurlijk hetliefst de hele dag in het zwembad wil of buiten spelen.

Ik kan er vreemd genoeg nu ook helemaal niet tegen. Ik kom naar het werk naar huis en lig gestrekt op de bank voor de ventilator. Zo ken ik me echt niet. De drie ukkies vragen veel blijkbaar.

Beanie ik ga vandaag je waterijs tip proberen😜 lijkt me de goede temperatuur hiervoor.

Ja dames ik zal dan maar weer proberen te werken. 😖

Geplaatst
Uitgestorven! Iedereen is vertrokken op vakantie, of naar uitgerekend topics ;-) Toch hebben we wel een goede score hier in het topic, want als Sproet straks zwanger is, dan is de score 100%. Ben benieuwd hoe het met Ansje haar thuishuis gaat, maar zij schrijft jammer genoeg ook niet meer mee. Misschien moet ik eens een nieuw topic verzinnen. Wat dacht je van het 'lachbankje' in plaats van het 'nachtbankje' Beanie? Een topic om elkaar een beetje op te fleuren, ik kan wel wat humor gebruiken ;-)

Hier heel zwaar. Ik kan normaal al niet goed tegen warmte en heb er nu erg geel last van in combinatie met een onderdruk van 50, dus ben zo slap als een dweil! Te moe op te werken, te lopen, de hond uit te laten, zelfs te moe om te eten. Dit terwijl Mini steeds roept: Kijk is mama, mooie zomerdag, leueueueuekkkkk!!!!!'... Pffff.... Vanavond onweer, hoop ik ;-)

Het gaat idd op zich wel goed met zwanger worden hier zo, alleen Floor, je mist er nog een paar. Sproet is aan de beurt maar Remmir ook! Dus zij is de volgende (samen met Sproet uiteraard)! En het is ook de bedoeling dat ergens tussendoor Minoes zich spontaan meldt met een positieve test... Pas dan ben ik tevreden hoor! Laten we die positieve flow maar vasthouden!

En pfffff, wat is het warm. Normaal kan ik er ook wel tegen en tijdens de vakantie was het warmer dan het nu is, maar toen kon ik er ook veel beter tegen. Zal daar wel veel droger zijn geweest of zo! En wat een voordeel daar was, was dat het 's avonds wat meer afkoelde en dat het in het appartement ook wel redelijk koel bleef, itt hier in huis.. (plat dak, en ramen die lang niet altijd open kunnen omdat we in zo'n windgat wonen). Maar Floor, heb je al geprobeerd een fles water in te vriezen en die dan in te pakken als eens soort omgekeerde kruik in bed te leggen? Wellicht het proberen waard?

En Tina, heeft het waterijs geholpen?

Wij hebben ook nog een leuke: sinds een week of 2 een lekkage in de huiskamer, vermoedelijk vanuit de douche komend. Dus vorige week contact gehad met de verhuurder, die stuurde een loodgieter. Blijkt er speling te zitten in de douchebak, waardoor de tegels erboven zijn gaan scheuren (iig de voegen tussen de tegels) en nou moet de douchedeur er uit, de douchebak vervangen en ook de onderste 3-4 rijen tegels... Daar zitten we echt op te wachten! Waarschijnlijk (als de douchebak deze week geleverd kan worden) gaan ze maandag aan de slag: het breekwerk en de nieuwe douchebak plaatsen. Woensdag komt dan de tegelzetter en donderdag kan dan de douchedeur er weer in en de boel gekit worden. Kunnen we zaterdag weer douchen. Gelukkig hebben we ook nog een bad, maar ik zie er nu al tegen op... Bijna een week zonder douche en dan in bad gaan zitten om te douchen met die dikke buik...

Genoeg geklaagd! Ik ga maar even lekker douchen, vandaag kan het iig!

Geplaatst

Beanie, sterkte met die warmte en je dikke buik! Volgens mij wordt het vandaag iig minder warm, lekker alles tegen elkaar open zetten voor een beetje tocht! :-)

Hoe ver ben je nu eigenlijk?

Geplaatst
Beanie, sterkte met die warmte en je dikke buik! Volgens mij wordt het vandaag iig minder warm, lekker alles tegen elkaar open zetten voor een beetje tocht! :-)

Hoe ver ben je nu eigenlijk?

Helaas is het nu nog te warm om alles tegen elkaar open te zetten, maar als het buiten wat afgekoeld is ga ik dat zeker doen!

Vandaag om exact te zijn 35+2... Het begint al echt op te schieten! Ik weet het, die ticker is best wel handig maar ik heb het gewoon nooit aangedurfd. En nu is het de moeite niet meer!

We verwachten iig binnen vier weken ons mannetje bij ons te hebben! En dan ga ik weer een heleboel domme vragen stellen aan de ervaren mama's hier... Want ik weet natuurlijk helemaal niks!

Geplaatst

Oh jeetje Beanie, daaar sta je idd niet op te wachten met 35+2 en deze hitte:) Ik hoopdat de tegelzetters snel en goed hun werk doen en je gauw weer onder de douch mag ipv in bad.

Ik moet er momenteel niet aan denken. Ik heb echt een hekel aan warme douch - krijg het er zo benauwd onder dat ik inmiddels s'ochtends in record tijd douch en geen minuut langer erin sta. Manlief verwondert zich dagelijks over mijn veranderingen:)) normaal ben ik een echte lang-doucher vooral 's ochtends om wakker te worden.

Ja apropos remmir? heeft iemand nogmaall weer wat van haar gehoord? Hoe zal het met haar zijn?

Geplaatst

Remmir had geen bevruchtingen na haar punctie en oriënteert zich nu op buitenland.

Sterkte met het nemen van je beslissing Tina! Het beste! Volg je hart.

Beanie, succes met bevallen.

Minoes, take care, en vergeet niet iedere dag te lachen.

Ik ga voorlopig niet meer actief meeschrijven, want heb een hoop aan mijn hoofd.

Liefs,

Floor

Geplaatst

Floor en je lach bankje dan?

Beanie pfff arme jij met deze warmte sterkte met dit warme weer

En er zijn geen domme vragen alleen domme antwoorden haha;-)

Och nee remmir meid gatver darrie en dan druk ik me nog zacht uit

Melis gaat hard zeker de tijd nu?

Tina meid hoest met jou?

Xx

Geplaatst

@Floor: Doe rustig aan en geniet ook een beetje van de voorbereiding op jullie kleine princes. Dikke knuf voor je!

@Minoes: Het gaat wel. Alleen de kwaaltjes hebben nu echt toegeslagen. Ik sleep me echt de 4 dagen naar mijn werk en ben zo lij dat nu vakantieperiode is en ik het niet druk heb op mijn werk. Ik kan me helaas amper concentreren door de vermoeidheid en ben tot 's middags altijd wat misselijk - gelukkig hoef ik nog niet te spugen. Ik heb nu een 'wondermiddeltje' gevonden - toevallog bij het opruimen op kantoor :). Dat zijn polsbandjes die je normaal ook bij reizeziekte gebruikt - die werken ook bij misselijkheid door bijv. zwangerschap:) En ja, dat haalt de scherpe randjes ervan af.

@Beanie: heb je net al een pb gestuurd - lieverd ik wordt er nu heel zenuwachtig - jou laatste loodjes:) Ik hoop dat de laatste weekjes alles voorspoedig voor je verloopt en je straks je prins in de armen mag sluiten!

@remmir: weet niet of je nog meeleest: ik vind het zo ontzettend erg voor je. Ik hoop dat je tot een goed besluit kunt komen bij je orientatie en wens jullie heel veel sterkte!!!

Allen: dames die er met vakantie zijn, busy of gewoon even geen zin in schrijven hebben: dikke knuf voor jullie!!

Geplaatst

Melis ja gaat echt hard de tijd niet normaal

Tina lieverd och alle klachten toe geslagen niks aan wel goed teken en dan is het ook nog zo warm

Och en werken bah sterkte ermee

Reageer straks meer x

Geplaatst

Hi dames,

Idd, Melis, als die eerste tijd eenmaal voorbij is dan gaat het ineens snel! Ik weet nog zo goed dat we ons druk maakten voor de SEO en nu kan ik me druk gaan maken over de bevalling! En of we er inmiddels wel al zo'n beetje klaar voor zijn....

Minoes, hoe is het met jou? Lekker aan het genieten van het mooie weer?

Tina, ik ga zo ff reageren op je PB... Maak je nou maar niet druk om mij! Jij hebt wel genoeg aan je hoofd nu!

Floor, doe rustig aan en neem vooral je tijd!

Gelukkig is het einde van de hittegolf in zicht.... pfffff. Hoor je mijn zucht van verlichting? Kan ik tenminste weer wat doen in huis! Nu kom ik niet verder dan verkoeling zoeken bij de ventilator en ijs eten... vindt uk heel leuk! Daar reageert hij op! Tja, hij krijgt elke keer zo'n koude plens op z'n voetjes, zou ik ook van gaan schoppen!

Geplaatst

Haha beanie plens koud water op zijn voetjes lol zou maar zo zijn ;-)

Ja de tijd gaat heel snel he

Vind je het heel spannend?

Ja gaat wel goed beetje prikkelbaar zal wel van het weer komen man die al aan de kop zeurt haha dan weet je het wel haha

Ik wil ook op vakantie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden