Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beanie wat fijn dat alles weer goed was

En nog even dan mag je hem vast houden heerlijk ik kon ook niet meet wachten

Tina lieverd wat heftig allemaal je raakt er zo moedeloos van die zegt dit en die zegt dat ik zou ook helemaal gek worden het zijn jullie kindjes

En ik zou gewoon mijn eigen kop volgen

Hele dikke toet schat

Melis wat fijn dat de 20 weken echo goed was

Heerlijk zeg wat fijn en nog steeds een jongen ;-)

We zitten nog op Ameland heel leuk maar wel krap haha

Hopelijk kunnen we vandaag de boot terug

Mis mijn man zo pfffff

Hoest met de andere dames?

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi dames,

En Minoes, was er vandaag op de boot terug een plaatsje voor jullie vrij? Ben je weer lekker bij je man?

Melis, wat fijn dat de echo goed was! Ik zag op FB de plaatjes, ze lijken echt sprekend op elkaar! Leuk!

Tina, jij vandaag toch weer controle bij de gynaecoloog? Hoe was het? Heb je idd ook al gevraagd voor die medicijnen tegen de misselijkheid? Ben je nu inmiddels al rond de 10 weken? Dan stijgt het HCG nog steeds... Maar je bereikt als het goed is wel binnenkort de piek. Laat je even weten hoe het was bij de gyn?

Hier niks te melden... Uk blijft een druk baasje in mijn buik!

Geplaatst

hoi hoi hoi,

ik ben er weer... even een beetje afwezig door de domper dinsdag in Groningen, maar sinds gisteren weer bovenop:))

@Beanie: Wat fijn dat alles nog op schema zit. Lijkt me nu heel bijzonder te weten dat je de volgende keer je mannetje niet meer op de echo, maar in real live mag zien:)!!! Ik duim heeeeeelllll hard voor je. Dinsdag is het dus zo ver? Wow. Ik ga zeker aan je denken de hele dag!!!!

@Melis. Geweldig - 20 w en alle is goed. Ik ben heel blij voor je. Nu lekker genieten, toch? Prachtig dat je nu al zo duidelijk kunt zien op wie de kleine lijkt.

@Minoes: Prachtige fotos van je meid op FB:) wat een snoepie. En nu weer lekker thuis bij je man. Ik wil zodra we de 12 weken gepasseerd zijn ook nog een paar dagjes met manlief weg - allen we twee zonder al dat gedonder met artsen:)

Ik had gisteren weer een heel leuke echo bij mijn gyn in Sneek gehad. Ik heb nu ook geregeld dat ik bij hem blijf en niet permanent een wisselende gyn krijg. Hij is volgens mij stiekem ook heel blij als we bij drie blijven:) Hij vind het zelf zo leuk om met de echo te kijken naar de ukkies:))) Leuk is dat. Gisteren ook in Sneek een co-assisitente erbij gehaald - omdat je zo iets niet zo vaak te zien krijgt - tenminste niet in Sneek.

Ze doen het goed - zijn een paar dagjes terug gedateerd op gisteren precies 10w ipv 10+4, dus uitgerekend op 14/3 ipv 11/3, maar ja dat halen ze toch niet:) Over twee weken weer voor controle en een intake bij de verloskundige - hadden ze nog niet gedaan. Verder nog een afspraak maken voor de nekplooimeting - combitest heeft eigenlijk helemaal geen zin omdat ze bij een drieling helemaal niets kunnen vaststellen in het bloed, maar ja de nekplooi zou nog iets kunnen zeggen. Dit is dan de laatste mijlpaal waarna we in het zh definitief aangegeven mogen dat we niet voor een reductie gaan.

Geplaatst

Diep respect voor jullie keuze Tina!

Hoe voel je je verder? Is de misselijkheid al wat afgenomen?

Minoes, welkom terug van Ameland! Heb je toevallig nog de gebruiksaanwijzing van de stoel?

Beanie, nog even volhouden en dan is jullie mannetje er! Toevallig zitten we al te kletsen via FB :-)

Geplaatst

Tina you go girl lekker genieten nu

Ja even eruit heerlijk

Beanie ik heb een smoes verzonnen om eerder met de boot te kunnen anders half 9 s'avonds nu hadden we de half 2 boot ;-)

Wat fijn nog paar daagjes en dat is ukkie er

Nog even genieten van het gespartel heerlijk

Lekker af tellen

Melis nee heb ik niet weet wel hoe die in elkaar zat haha heb je bericht gestuurd

Liefs

Geplaatst

Ik had gisteren weer een heel leuke echo bij mijn gyn in Sneek gehad. Ik heb nu ook geregeld dat ik bij hem blijf en niet permanent een wisselende gyn krijg. Hij is volgens mij stiekem ook heel blij als we bij drie blijven:) Hij vind het zelf zo leuk om met de echo te kijken naar de ukkies:))) Leuk is dat. Gisteren ook in Sneek een co-assisitente erbij gehaald - omdat je zo iets niet zo vaak te zien krijgt - tenminste niet in Sneek.

Ze doen het goed - zijn een paar dagjes terug gedateerd op gisteren precies 10w ipv 10+4, dus uitgerekend op 14/3 ipv 11/3, maar ja dat halen ze toch niet:) Over twee weken weer voor controle en een intake bij de verloskundige - hadden ze nog niet gedaan. Verder nog een afspraak maken voor de nekplooimeting - combitest heeft eigenlijk helemaal geen zin omdat ze bij een drieling helemaal niets kunnen vaststellen in het bloed, maar ja de nekplooi zou nog iets kunnen zeggen. Dit is dan de laatste mijlpaal waarna we in het zh definitief aangegeven mogen dat we niet voor een reductie gaan.

Tina, wat goed dat jullie een keuze hebben gemaakt! En dat je gyn ook achter jullie beslissing staat, niet onbelangrijk. Nu nog ff de nekplooimeting afwachten... Laat je het weten wanneer die is?

Wat Melis ook al vroeg: hoe gaat het met de misselijkheid? Heb je medicijnen of is het al aan het afnemen?

Ik wil je nog een ding meegeven: bescherm je wel je eigen privacy en grenzen? Natuurlijk ben je heel interessant voor het ziekenhuis, zo vaak komen drielingen niet voor. Maar zorg er alsjeblieft voor dat je geen studie-object wordt! Als het niet goed voelt hoef je echt niet iedereen mee te laten kijken etc.! Weet je wat het is, als je straks moet bevallen dan wil waarschijnlijk het hele ziekenhuis wel komen kijken, want dat zie je tenslotte niet elke dag.... Maar het gaat hier om JOU en om je drie ukkies en natuurlijk ook je man. Dus bewaak je grenzen! Geef aan als het je teveel is! Echt doen hoor! Je bent niemand iets verplicht of uitleg verschuldigd als je niet wil dat ze meekijken!

Geplaatst

Minoes, lekker helemaal bijgetankt? En je was dus mooi op tijd thuis gisteren... met een smoes. Blij weer bij je man te zijn? Jullie gaan ook al bijna op vakantie toch?

Melis, idd ff via FB gepraat.. Gaat soms wat sneller dan via hier!

Hier nog steeds niks te melden hoor! Slaap slecht dus vraag me af wanneer ik echt chagrijnig ga worden... Tot nu toe heeft manlief niet heel erg te klagen gehad, ik ben nooit een enorm hormonster geweest... Nog geen zenuwen iig voor dinsdag, bij geen van beiden nog. Wel bij de toekomstige opa's en oma's. Waar dat nou vandaan komt?

Geplaatst

Hoi hoi,

Dank jullie:) Het gaat met de misselijkheid nu wel beter sinds drie dagen. Maar of het al over is durf ik nog niet te zeggen, want dat dacht ik 2 weken geleden ook en het kwam dubbel erg terug:(. Iig gaat het nu wat beter en ik heb nog geen medicijnen - ben het eerlijk gezegd vrijdag vergeten te vragen omdat ik me ook niet misselijk voelde.

@Beanie: Ik zal er zeker voor mijn privacy waken:) Nu vind ik het nog niet erg, als ze mij maar niet beginnen als studieobject te gebruiken hihi. Wat goed van jullie dat jullie zo rustig zijn:) Knap hoor! Wat de grootouders aangaat: mijn moeder belde vanochtend om te vragen wat we nog voor de ukkies nodig hebben en wat ze alvast mocht kopen:-0 ik heb haar gevraagd daarmee toch echt nog eventjes te wachten...hoezo zenuwen???

Geplaatst

Beanie ja we waren oo tijd haha half 2 boot ;-) heerlijk weer thuis

Van alles opgeruimd weg gegooid spullen verkocht nieuwe tv kast gekocht haha en dat allemaal in 2 dagen haha

Ja min he het slapen

Nog even heel veel succes morgen

Tina oooo wat fijn dat het misselijkheid weg gaat en je energie weer terug komt ;-)

Hoest met de andere dames

Liefs x

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

Tina, idd fijn dat je je wat beter voelt! Hoop voor je dat dat zo blijft! En idd goed op jezelf en je ukkies letten hoor! Hou je ouders enthousiasme maar even tegen. Wij durfden zelf pas dingen te gaan kopen na de SEO... En toen ook nog vonden we het eng. We hadden wel een paar kleine cadeautjes gekregen (voornamelijk wat kleertjes) nadat we bekend hadden gemaakt dat er een kindje aan kwam (en dat was pas nadat we op ruim 14 weken weer een goede echo hadden gehad). Gewoon alles in je eigen tempo doen hoor!

Minoes, al weer lekker aan het opruimen dus? En nieuwe dingen gekocht, altijd leuk. Zeker als je de oude spullen ook weer kunt verkopen! Weer helemaal opgeladen?

Wij zijn gisteren nog maar uit eten gegaan, gewoon omdat het kon. En omdat we ons realiseren dat het nu misschien even zal gaan duren voor we dat weer doen! Verder druk huis gepoetst en wat klusjes gedaan. Vanmorgen al weer vroeg in het ZH geweest om bloed te prikken. Vandaag is wel een rare dag, eigenlijk als je er over gaat nadenken. Maar dat doe ik maar niet! Nog een paar kleine dingen doen, koffertje definitief inpakken, beetje aanrommelen en misschien nog even slapen want vannacht was het drama. En nog genieten van uk in mijn buik, alle bewegingen, duwtjes, plopjes, de knietjes die ik voel bewegen als ik mijn hand in mijn zij leg. Zo raar dat dat morgen gewoon over is!

Dames, fijne dag allemaal! Ik probeer morgenavond een update te geven... En anders vraag ik manlief om even een berichtje te plaatsten!

Geplaatst

Yeah Beanie, morgen is het zover, jullie uk zal in je armen liggen, zo bijzonder!

Leuk dat jullie nog samen uit eten zijn geweest, hebben wij destijds ook gedaan. Geniet van de laatste uren zwanger zijn, je zal het enorm gaan missen.

Ben heel benieuwd naar jullie uk!

Geplaatst

Spannend beanie ja gek idee morgen heb je de kleine man in je armen

Nou hier naar cb geweest laatste prik tot 4 jaar haast geen kik gegeven zo trots xx

Geplaatst

OOOHhhhh lieve Beanie, ik ben je niet vergeten, maar zie nu dat mijn bericht van gisteren helemaal niet is geplaatst!!!:((( Ik hoop dat alles goed is gegaan of nog gaat. Een hele dikke knuffel voor jullie en een warm welkom voor je uk:)!!! Succes meid!

Goeiemorgen dames,

Tina, idd fijn dat je je wat beter voelt! Hoop voor je dat dat zo blijft! En idd goed op jezelf en je ukkies letten hoor! Hou je ouders enthousiasme maar even tegen. Wij durfden zelf pas dingen te gaan kopen na de SEO... En toen ook nog vonden we het eng. We hadden wel een paar kleine cadeautjes gekregen (voornamelijk wat kleertjes) nadat we bekend hadden gemaakt dat er een kindje aan kwam (en dat was pas nadat we op ruim 14 weken weer een goede echo hadden gehad). Gewoon alles in je eigen tempo doen hoor!

Minoes, al weer lekker aan het opruimen dus? En nieuwe dingen gekocht, altijd leuk. Zeker als je de oude spullen ook weer kunt verkopen! Weer helemaal opgeladen?

Wij zijn gisteren nog maar uit eten gegaan, gewoon omdat het kon. En omdat we ons realiseren dat het nu misschien even zal gaan duren voor we dat weer doen! Verder druk huis gepoetst en wat klusjes gedaan. Vanmorgen al weer vroeg in het ZH geweest om bloed te prikken. Vandaag is wel een rare dag, eigenlijk als je er over gaat nadenken. Maar dat doe ik maar niet! Nog een paar kleine dingen doen, koffertje definitief inpakken, beetje aanrommelen en misschien nog even slapen want vannacht was het drama. En nog genieten van uk in mijn buik, alle bewegingen, duwtjes, plopjes, de knietjes die ik voel bewegen als ik mijn hand in mijn zij leg. Zo raar dat dat morgen gewoon over is!

Dames, fijne dag allemaal! Ik probeer morgenavond een update te geven... En anders vraag ik manlief om even een berichtje te plaatsten!

Geplaatst

Wat een hectische dag vandaag! En wat een overweldigende ervaring! Maar nu ligt in een wiegje naast me onze prachtige zoon Q_uinten V_alentijn...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, prachtige namen heeft hij!

Hoe gaat het met jou?

Dank je! Hij is zo mooi en lief... Ik ben gesloopt en overweldigt en emotioneel. Wat een moment, als je je kindje voor het eerst ziet...

Geplaatst

Lieve lieve Beanie..

Wat ontzettend bijzonder zal het voor jullie zijn. Nogmaals van harte gefeliciteerd en geniet van jullie gezin! Alle geluk en gezondheid gewenst!

Dikke kus

Wat een hectische dag vandaag! En wat een overweldigende ervaring! Maar nu ligt in een wiegje naast me onze prachtige zoon Q_uinten V_alentijn...

Geplaatst

oh lieve Beanie, van harte gefeliciteerd. Ik moest mijn tranen even wegwrijven - wat een schatje hebben jullie, zo mooi. Ik hoop dat met jou en de kleine Q.uinten V.alentijn alles goed gaat en wens je het allerbeste. Dikke knuffel en rust nu maar even uit.

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hoi lieve Remmir,

Bedankt, wat lief van je. Hoe is het moet jou?

Tina van harte gefeliciteerd met jullie 3-ling!! Jullie ook veel geluk en gezondheid toe gewenst met jullie zwangerschap!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden